Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Fuldmåne...

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 5:59 pm

Årstid: Efterår
Dato: 1. oktober 09
Tid: 22.34
Vejr: Det blæser en smule og er lidt koldt, men det regner ikke
Sted: På en lille træklædt bakke, en km. eller sådan uden for Forks
Omgivelser: Ikke nogen. Endnu i hvert fald
Påklædning: Pels Wink

Jake sad i sin ulveskikkelse, på en lille bakke lidt uden for Forks. Vinden blæste roligt i trækronerne, ellers var der fuldkommen stille. Jake sad som stivnet, imellem 2 træer, og betragtede mørket, med sine chokoladebrune øjne. Vinden blæste lidt i hans pels, og hans hale viftede lidt engang imellem.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 7:02 pm

Lucy sad nede for enden af denne bakke for sig selv. Hun sukkede og så over på sin scooter. Hun prøvede at koncentrere sig, prøvede at lade være med at forvandle sig. Men det var svært, hun var jo en ny vareulv. Godt nok var en hun af en af de bedste til at holde sin skikelse. Hun var nemlig god til det med at bevare sinden inde i sig. Men dog, det var stadig ret svært. Hun tog en dyb indånding og hendes neongrønne øjne skinnede let. Hun frøs overhovedet ikke, selvom at hun kun var iført nogle shorts, en top og nogle kawasakis. Hendes hår sad løst og bevægede sig elegant i vinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 7:05 pm

Jake løftede hovedet, og snusede undrende. Lugten var på en måde velkendt, men alligevel ny?
Han sad lidt og tænkte, inden han besluttede sig for at tjekke lugten ud. For det var en varulv, det kunne han tydelig lugte. Han rejste sig op, og traskede hurtigt ned af bakken. Foran ham sad Lucy. Han peb forvirret. Var hun blevet varulv? Så gik han helt hen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 7:09 pm

Hun rejste sig med det samme op. "Jake..?" hun så overasket på ham. Hun kunne godt dufte at det var ham, men hun havde aldrig nogen sinde forventet at han var en vareulv. "Mhh.." hun nærmede sig ham langsomt, men vidste ikke om han kunne gøre noget imod hende. Hun kunne godt mærke at hun var blevet lettet over endelig at se ham igen, men alligevel.. det var svært at vænne sig til tanken om at han var en vareulv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 7:12 pm

Han lod sig dumpe ned på halen. Det lignede en meget overrasket bevægelse. Han lagde sit smukke hoved på skrå, og kiggede på hende med de lysende, gule øjne.
Så peb han lidt beklagende. Han var glad for at se hende igen, men ønskede at han var i menneskeskikkelse, så han kunne fortælle hende det.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 7:14 pm

Hun kunne mærke at hun fik tåre i øjnene, "hvor har jeg dog savnet dig..!" hviskede hun let og tog med det samme armene om ham. "Hvorfor har du været væk fra mig så længe..?" sagde hun roligt og så på ham. "Det må du da aldrig nogen sinde gøre.." hun lød måske lidt for krævene. Men alligevel, hun havde savnet ham i den tid hvor de havde været væk fra hinanden. Så hun kunne ikke rigtig gøre for det. Hun havde jo fået følelser for ham, og desuden, havde han været en af dem der havde taget virkelig godt imod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 7:17 pm

Jake smilede et ulvesmil, da hun krammede ham. Han kunne lige forstille sig hvordan det ville være at kramme sådan en dejlig, pelset ulv. Han gned sig hoved let mod hendes, og slikkede hende hurtigt på hånden.
Så peb han undskyldende over at have været væk fra hende. Han havde selv savnet hende. Hun var helt anderledes end andre piger han havde kendt.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 7:23 pm

"Gid du var menneske.. så kunne vi snakke" hviskede hun stille og så på ham. Men så kom i tanke om at de kunne bruge tankerne, hvis hun nu selv forvandlede sig til en vareulv. Men hun var bange for sig selv, når hun var forvandlet. For tænk nu hvis hun kom til at angribe nogen..?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 7:25 pm

Jake så kort på hende, så nussede han hende med snuden, vendte ryggen til hende, og løb ind mellem nogle træer. Kort efter kom han gående igen, denne gang som menneske. Han var kun iført et par sorte bukser, eller intet. (og så underbukser self xD)
"Sådan, så kan vi snakke," sagde han til hende, da han nåede derhen.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 7:27 pm

Hun smilte langsomt til ham og tog armene om ham. "Har du nogen sinde haft en følelse af at man overhovedet ikke kunne undvære en person..?" hviskede hun stille til ham. "Sådan har jeg haft det vær eneste dag du har været væk.." sagde hun roligt og sukkede stille. "Og det giver bare ingen mening, sådan har jeg aldrig nogen sinde følt for en fyr.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 7:30 pm

Jake satte sig ved siden af hende, og lagde en arm om hende.
Han sukkede stille, og nød følelsen, bare at sidde sådan sammen.
"Mmm," mumlede han stille. "Sådan har jeg det med dig."
Han smilede skævt til hende, over hendes bemærkning med at hun aldrig havde følt sådan for en fyr før.
"Det kunne jeg tænkte mig," grinede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 7:33 pm

Hun smilte skævt og så på ham. "Mhh.. hvad tænkte du, første gang du så mig..?" spurgte hun langsomt og så op på ham. Hun vidste godt at det nogen gange var svært at svare på sådan noget, men hun var bare så nysgerrig efter det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 7:35 pm

"Sikke en pige!" Svarede han ærligt, og smilede mildt til hende.
Han havde straks fået øje på hende. Hendes stil, og det hun lavede. Det var ikke ligesom andre piger. Overhoved ikke. Og så var hun jo så naturlig smuk. Ikke nogen sminkedukke, bare afslappet og køn.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 7:38 pm

Hun fniste lidt af det og så på ham. Hun sagde overhovedet ikke noget til det, hun vidste ikke hvad det var hun skulle sige til det. Hun lænede sig ind til ham og sukkede, "hvor er du dejlig varm.." smilte hun skævt. "Men.." hun sukkede og så ned på sine fingre. "Hvorfor.. hvorfor er jeg det jeg er?" spurgte hun langsomt, og håbede at han vidste at hun spurgte om hvorfor hun var en vareulv. Det gav overhovedet ikke nogen mening.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 7:40 pm

Jake trak langsomt på skuldrene.
"Ærlig talt Lu. Jeg ved det faktisk ikke. Det må ligge i dit blod. Ehm, der må være nogen i din familie der er varulv. Ellers har jeg ikke nogen forklaring." Han så lidt på hende.
"Er du ked af at du er varulv?" Spurgte han stille, og flettede sine fingre ind i mellem hendes.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 7:43 pm

"Jeg er ikke sådan ligefrem ked af det.. jeg synes bare at det er underligt.." sagde hun stille. "Måske er det en af de eneste grunde til at jeg kan det jeg kan.. ikke fordi at jeg har øvet hele mit liv.." mumlede hun og sukkede. Hun havde det som om at det hele var spildt nu. Nu var hun jo så stærk at hun nærmest overhovedet ikke behøvede at træne længere. Men hun kunne bare ikke holde sig fra det, at røre sig var hendes liv..!?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 7:47 pm

"Du kan jo godt fortsætte med alt det du gør," sagde han hurtigt. "Det er der jo ingen grund til at stoppe med." Han smilede til hende.
Selv løb han rigtig meget, men ellers lavede han ikke rigtigt noget, andet end at være sammen med vennerne.

//Aigh skal logge af nu ;S Men vi skrives?//
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeTors Okt 15, 2009 7:50 pm

Hun smilte blidt til ham, "jeg tror også at jeg vil blive ved.." sagde hun en smule og så på ham. "Men ved du hvad..? Jeg holder en poolparty når mine forældre nu har fået det lavet.. også tænkte jeg på om du måske kunne komme..?" smilte hun langsomt. "Det er godt nok ved at blive koldt, men jeg holder det nu også for folk i reservatet.. og jeg sørger nok også for at vandet er varmt.." grinte hun muntert og trak på skuldrende. Hun så lidt på deres flettede fingre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 10:48 am

"Det var godt," nikkede han til at hun ville blive ved med hendes træning.
Jake smilede glad.
"Det vil jeg da gerne. Så hvis det kun er varulve der kommer, skal vi nok kunne holde varmen!" Han grinede lidt, og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 12:49 pm

Hun fniste let, "jeg glæder mig virkelig til det.. så kan det være at jeg kan få lidt flere venner.." sagde hun roligt. Hun lænede sig langsomt ind imod ham og lod deres læber mødes, i et meget kærligt og blidt kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 6:43 pm

"Du får helt sikkert flere venner. Man kan ikke andet end at holde af dig," smilede Jake. Hans brune øjne lyste muntert, og månen skinnede svagt på hans mørke hud og hår.
Han lagde blidt den ene hånd på hendes kind, og gengældte langsomt hendes kys. Han lukkede øjnene, og nød at kysse hende.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 9:15 pm

Hun kunne virkelig godt lide at han gav hende komplimenter på den måde. Hun var ikke sådan en pige der ville benægte alt muligt, folk måtte sige hvad de måtte om hende, hun ville ikke rigtig blande sig i det. Selvfølgelig, hvis nogen ikke kunne lide hende og måske svinede hende til, ville hun vel gerne have en forklaring på det? Ellers måtte man bare tage det som det kom.
Hun satte sig langsomt op på hans skød og tog armene om ham imens at hun stadig holdte deres kys. Hun havde hænderne på hans brystkasse da hun nød at han egentlig ikke havde t-shirt på. Hun kunne jo godt se på ham at han var ret veltrænet, og hun elskede fyre der havde sådan nogle maver som ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 6:18 pm

Jake foldede sine hænder bag hendes ryg, og trak hende tættere ind til sig.
Hans øjne var lukkede, og hans ansigtstræk var rolige og milde som de næsten altid var. Bortset fra når der var en vampyr i nærheden. Han fortsatte deres kys, og nød følelsen af hendes hænder på hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitimeOns Okt 28, 2009 11:55 pm

Hun smilte skævt bag deres kys. Hun nød det virkelig meget at det var helt utroligt.
Hun havde det jo på den måde at hun elskede at kysse med andre. Hun var nærmest helt .. afhængig af kys?'
Hun kunne ikke forklare den følelse hun havde når hun kyssede andre, det var vel derfor at hun mange gange ikke var særlig god til forhold..? Hun åbnede langsomt øjnene imens at de stadig kyssede og så ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fuldmåne... Empty
IndlægEmne: Sv: Fuldmåne...   Fuldmåne... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fuldmåne...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Fuldmåne
» Fuldmåne over Venedig
» Den smukke fuldmåne
» En kold fuldmåne aften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Omegnen uden for Forks-
Gå til: