Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En helt normal eftermiddag

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En helt normal eftermiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En helt normal eftermiddag   En helt normal eftermiddag - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 2:56 pm

Hun smilede varmt op til ham. "Hmm, det kunne jeg da aldrig hade dig for. Det var sødt? Tsk. I drenge er nu nogle underlige nogen, at du ved det." Sagde hun, og lagde begge sine arme om hans hals fra siden, og gengældte kysset ved at blidt trykke sine læber mod hans kind, mens hun lukkede øjnene, og flettede sine fingre sammen på hans skulder. Hun stoppede det hurtigt igen, og nussede sin næse op og ned ad hans kind. "Tak du." Hviskede hun stille. Hun hørte døren gå lige så stille i den anden ende af caféen. Bartenderen kom tilbage, og lugtede som altid stærkt af cigaretter og spiritus. Hun grinede stille.
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

En helt normal eftermiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En helt normal eftermiddag   En helt normal eftermiddag - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:02 pm

Mizzar grinte og rynkede på næsen.
" føj for den" mumlede han og grinte. " han stinker"
Han smilte til hende og lagde sin hånd under hendes hage og kiggede hende i øjnene.
" må jeg prøve noget?" spurgte han med et glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt normal eftermiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En helt normal eftermiddag   En helt normal eftermiddag - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:05 pm

Hun nikkede grinende. "Ja føj for den lede. Han drikker for meget i arbejdstiden. Jeg har faktisk ofte tænkt på at spørge om jeg ikke kunne hjælpe ham lidt i weekenderne. Arbejde her mener jeg. Jeg har brug for pengene." Sagde hun og smilede op til ham. Hun syntes han så lidt seriøs ud. Hun så spørgende på ham, men smilede derefter blot forstående. Hun nikkede, mens hun gengældte blikkende, så ham i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

En helt normal eftermiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En helt normal eftermiddag   En helt normal eftermiddag - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:10 pm

Hans ansigt var få mm fra hendes.
Hans læber rørte hendes og vis han gjorde noget dumt, håbede han at hun ville skubbe ham væk,
Han stoppede med at kysse hende og kiggede på hende og ventede på en reagtion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt normal eftermiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En helt normal eftermiddag   En helt normal eftermiddag - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:15 pm

Det gik alt sammen så hurtigt; Hvorfor kunne han ikke bare blive ved? Det føltes skønt. Hun kunne lide det. Hun nussede ham lidt opad halsen med sin ene hånd, mens hun pressede sit ansigt ind mod hans, og lukkede øjnene; Hun lod i mørket sine læber søge hans, og lod dem meget forsigtigt mødes. Hun følte sig til hendes egen overraskelse ikke nervøs, selvom hun sad der og kyssede på en dreng - For første gang i hendes liv. Hun undrede sig. Undrede sig over om det mon havde føltes anderledes hvis hun stadig havde været dødelig. Men det ville hun jo aldrig finde ud af. Alt hun vidste lige nu, var at det ikke måtte stoppe.
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

En helt normal eftermiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En helt normal eftermiddag   En helt normal eftermiddag - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:17 pm

" hvordan var det ?" spurgte han nervøs og kiggede undskyldende på hende.
Han håbede på at han ikke havde været dårlig og at hun ikke ville hade ham.
Hun var så frygteligt stille, syntes han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt normal eftermiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En helt normal eftermiddag   En helt normal eftermiddag - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:27 pm

Hun trak på skuldrene, men smilede dog op til ham. "Det var dejligt. Men jeg har.. Jeg har faktisk aldrig prøvet det før. Jeg ved godt at jeg måske ikke er verdens bedste kysser men.. jeg blev lidt revet med." Sagde hun med et grin, og strøg sin ene hånd nedad hans side, mens hun fortsat smilede op til ham. Han virkede virkelig bange; Som om jorden var ved at gå under eller sådan noget? "Du skal ikke være nervøs. Det var skønt." Sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

En helt normal eftermiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En helt normal eftermiddag   En helt normal eftermiddag - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:30 pm

Mizzar slappede af igen og smilte til hende.
" tak" sagde han og grinte lidt.
Han vidste ikke helt hva han skulle gøre nu, vis han kunne havde rødmet ville han havde gjort det,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt normal eftermiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En helt normal eftermiddag   En helt normal eftermiddag - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:34 pm

Hun grinede lidt tilbage. "Tsk. Vi piger hader altså ikke jer drenge for at være søde. Det er hvad vi elsker jer for." Sagde hun mens hun lænede sig tilbage på stolen. Hun var selv lidt frygtsom, imens hun rynkede på næsen og så nedad sig selv. Hun syntes selv hun var grim. Det vidste hun godt at mange andre ikke gjorde. Mange mænd, endda drenge som hun ikke engang kendte stirrede på hende når hun gik gennem byen alene. Det hadede hun. Mest at de dømte hende uden at kende hende.
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

En helt normal eftermiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En helt normal eftermiddag   En helt normal eftermiddag - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:39 pm

" det lyder som om at du har svært ved at forstå drenge?" sagde han og grinte lidt.
han kiggede på hende og smilte lidt.
Han kiggede op på bartenderen som sad og stirrede på ham...
Han lignede jo også en model fra et eller andet magasin.
Mizzar grinte og vendte blikket mod Arian ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt normal eftermiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En helt normal eftermiddag   En helt normal eftermiddag - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:42 pm

"Det har du sikkert ret i. Jeg har mødt meget få. Ingen, i mit liv som menneske. Jeg blev undervist hjemme. Afskåret fra resten af verden." Sagde hun stille. Det var som om han forsøgte at se på alt andet end hende. Hun lod det ligge. "Jeg har kendt min far, og vistnok mødt en eller anden.. Kevin fyr, som sagde han var 500 år gammel eller sådan noget, her i Forks. Men ellers aldrig nogen som helst. Oh yeah, og så lige dig. Det samme gælder kvinder, dem har jeg heller ikke kendt mange af." Sagde hun mens hun satte sig ind til bordet, og tog en slurk af sin chokolade. Hun håbede på at denne ville smage bedre end den sidste.
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

En helt normal eftermiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En helt normal eftermiddag   En helt normal eftermiddag - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:47 pm

Mizzar smilte lidt til hende.
" det lyder ikke godt " sagde han og smilte til hende.
han kyssede hende på kinden og tog hendes hånd.
Han kiggede stille på deres hånder og smilede.
Han grinte og kiggede hende i øjnen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt normal eftermiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En helt normal eftermiddag   En helt normal eftermiddag - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:52 pm

"Hmm, nej det var ret kedeligt, det liv jeg havde. Og stadig det jeg har nu. Der sker heller ikke rigtig noget i den her by, gør der? Nu er det ikke fordi jeg går så frygtelig meget ud for tiden." Sagde hun med et dæmpet grin, og trykkede hans hånd mens hun smilede ved hans kys. "Eller hvad? Er der nogle fede fester eller er byen her bare landsby-agtig? Du ved hvad jeg mener." Mumlede hun, mens hun havde sit hoved ind til ham. Hun sukkede dybt.
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

En helt normal eftermiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En helt normal eftermiddag   En helt normal eftermiddag - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:56 pm

" den er lidt landsby agtig " sagde han og grinte.
Han kunne ikke komme i tanke om nogen som helst fest der havde været i forks.
Han kiggede på hende og smilte charmerende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt normal eftermiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En helt normal eftermiddag   En helt normal eftermiddag - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 3:58 pm

Hun kom til at grine. "Og sikke en landsby. Der kommer flere vampyrer her end noget andet steds i landet, vil jeg tro." Hviskede hun helt stille, så kun han ville kunne høre det. Hun smilede skævt op til ham, og så ud af vinduet mod menneskerne udenfor. Det var stoppet med at regne, men det var stadig skyet, og nu en smule mørkt.
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

En helt normal eftermiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En helt normal eftermiddag   En helt normal eftermiddag - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 7:29 pm

" jeg hader når det regner" mumlede han og kiggede ud af vinduet..
Han smilte til hende og grinte så lidt.
bartenderen blev ved med at stirre på dem og det kunne Mizzar mræke.
Han vendte sig om og kiggede på Bartenderen, som ligepludselig skulle skynde sig at gøre baren ren.
Mizzar vendte sig mod Arian igen og grinte lidt.
*var han så smuk som folk sagde ? vis han var så var Arian meget mere smuk..* Tænkte han mens han kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt normal eftermiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En helt normal eftermiddag   En helt normal eftermiddag - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 7:49 pm

Hun grinede, og smilede op til ham. "Jeg elsker det derimod. Det er fedt fordi man så let kan være udenfor. Underligt ikke? Men jeg elskede det også som menneske. Jeg fandt det beroligende." Sagde hun mens hun stirrede ud mod gaden. Vandet dryppede mod vinduet i stride strømme. Hun sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Mizzar
Bruger
Mizzar


Erfaring : 855
Respekt : 11
Antal indlæg : 805

En helt normal eftermiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En helt normal eftermiddag   En helt normal eftermiddag - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 7:55 pm

" nogen gange kan det være berogligende, men vis man har en god dag også lige pludselig begynder det at regne, så er det ikke så fedt" sagde han og kiggede smilende på Arian.
Han holdte øje med dråberne som faldt udenfor, i dag var det berogligende.
Han klukkede lidt for sig selv og smilte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En helt normal eftermiddag - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En helt normal eftermiddag   En helt normal eftermiddag - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En helt normal eftermiddag
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: