Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Eftermiddag...

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 9:36 pm

Årstid :: efterår
Dag :: En kedelig onsdag
Vejr :: Regnfuldt og overskyet
Sted :: Caféen
Tid :: efter skole
Omgivelser :: en masse mennesker..


Isabella sad på caféen.. Det regnede kraftig udenfor. Hun havde lånt sin bil ud til en ven og havde derfor løbet i skole.. Hun kunne nemt nå at komme hjem uden at blive særlig ramt af de mange vanddråber. Men hun havde bestemt sig for at slappe lidt af på caféen og kunne derfor også tænke lidt i fred.. caféen var godt fyldt og hun havde derfor sat sig i et hjørne nær vinduet.. Regnen løb ned af ruden og hun sad og stirrede ud på det.. Hun var glad for at være vampyr, men der var der ting hun savnede ved at være menneske.. hun sad og lyttede til de mange larmende samtaler folkene havde.. Hun var blevet en smule deprimeret og lagde derfor en arm om sig, som om hun frøs og trykkede til..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 9:45 pm

Victoria kom kørende i sin bil og stoppede ved Cafeén, hun skyndte sig at låse døren og randte hurtigt ind af døren for ikke at blive våd, der var flere mennesker end hun havde troet så hun stod stille i døren og bare kiggede på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 9:47 pm

Isabella fik øje på Victoria og blev hurtigt glad.. "Victoria" sagde hun og vinkede smilende til hende...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 9:49 pm

Hun reagerede på sit navn og kiggede rundt og fik øje på Isabella og smilede, "hej" hilste Victoria og vinkede tilbage og tog sin hætte ned og gik over til Isabella imens hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 9:53 pm

Hun lagde mærke til at hun klemte stadig om sig og slap hurtigt og lod dem falde ned på bordet.. Hun havde købt en cola der stod på bordet, men hun havde ikk drukket noget af den.. Hun smilte venligt til Victoria og hilste glad.. "Hejza"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 9:56 pm

Victoria smilede, "må jeg sætte mig eller er du sammen med nogen" spurgte hun Isabella så hun ikke forstyrede hende midt i noget og kiggede smilende på Isabella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 9:59 pm

Hun gjorde et lille kast med hånden som tegn til at hun skulle sætte sig.. "Nej sæt du dig bare.." svarede hun glad.. "hvad bringer dig så her hen i dette regnvejr" spurgte hun og og gjorde denne gang et lille kast med hovedet, mod regnen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:02 pm

Victoria trak på skuldrene da hun havde sat sig foran Isabella, "kedsomhed og et skænderi" indrømmede Victoria og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:04 pm

"Skænderi?" spurgte hun venligt.. "er du tørstig" spurgte hun og skubbede sin cola frem mod hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:11 pm

"Ja, min storesøster ville have mig med til London et par dage så vi kunne hilse på min mors side af familien og sige at vi havde det godt, men det ville jeg ikke og så blev hun sur" forklarede Victoria og svingede lidt med hånden, hun så undrende på cola glasset, "det kan jeg da ikke, har du ikke selv købt det?" spurgte hun nysgerrit og smilede til Isabella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:14 pm

"nårh men hvorfor vil du ikk det" spurgte hun og lagde hovedet lidt på skrå.. "Nej du må få den.. Her ikk så meget lyst til det allevel.." hun gav glasset et lille skub til så det stod foran Victoria..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:17 pm

Victoria sukkede, "jeg kan ikke rigtig se nogen af dem i øjnene og sige at jeg har det fint for det har jeg ikke" indrømmede hun og tog glasset "tak" svarede Victoria og tog en lille tår og stillede det så igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:18 pm

Isabella var ikke så godt til sådan noget med at sige trøstende ord, men ville nu allevel prøve.. "Er det noget du har lyst til at snakke om" sapurgte hun og hendes smil blev lidt mere seriøst..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:22 pm

Victoria sukkede igen men denne gang var det lettende, "har du prøvet at miste nogen og så føle at det var din skyld?" spurgte Victoria og så nysgerrit på Isabella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:24 pm

Isabella genkendte det godt, men det var for mange år tilbage.. "Nej" fik hun fremstammet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:27 pm

"Jeg føler det er min skyld at de døde" sagde Victoria stille og kunne mærke tårende komme, men hun holdt dem tilbage og smilede svagt til Isabella igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:29 pm

Isabella fik ondt af hende og rakt sin hånd frem og rørte kort ved hendes hånd.. "HVorfor dog det.. "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:33 pm

"Den dag de døde, inden de tog afsted på arbejde, der sagde de at de sagtens kunne blive hjemme når nu det var min fødselsdag, men jeg sagde til dem at det var okay og det regnede rigtig meget den dag, så sagde at de ville skynde sig hjem, så hurtigt de kunne og så bliver man ringet op nogen timer efter og finder ud af at de har kørt galt" først nu begyndte tårende lige så stille og falde ned på Victorias kinder, hun prøvede men hun kunne ikke stoppe det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:35 pm

Isabella hoppede hurtigt rundt om bordet og satte sig på en stol ved siden af hende hun lagde en arm om hende og trykkede sig kort inf til hende.. " Det er da ikke din skyld søde" sagde hun opmundrende.. "Det kan du da ikke gøre for" mumlede hun stille, men højt nok til at et menneske kunne høre det.. XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:38 pm

Victoria trykkede sig ind til Isabella, "jamen hvis jeg havde bedt dem om at blive hjemme så havde det aldrig været sket" sagde hun imens tårende stadig løb ned af Victorias kinder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:40 pm

Isabella brugte sin fri og hånd og prøvede at tørre nogle af tårene væk, men lagde så hurtigt den anden arm om hende også.. "Du kunne da ikke vide at de ville køre galt" sagde hun sørgmodigt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:45 pm

Victoria rystede på hovedet, "nej men..." hun fik ikke gjort sætningen færdig fordi hun ikke viste hvad hun skulle sige, så hun sad bare og tørte tårende væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:47 pm

isabella rakte hende en serviet fra en bunke der lå på bordet.. "Her" mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:51 pm

Victoria tog servieten, "tak" sagde Victoria og smilede svagt og tørte resten af tårene væk fra ansigtet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:53 pm

"Går det bedre nu" spurgte hun forsigtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 10:57 pm

Victoria nikkede, "ja, mange tak fordi du var hos mig" smilede hun og krammede Isabella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:00 pm

Isabella gengældte krammet.. "jeg er altid på det rette sted det rette øjeblik" hun smilte forsigtigt da hun ikke var sikker på om Victoria var klar et en joke..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:02 pm

"Det må du meget gerne være hele tiden" drillede Victoria og viftede med hånden, hun havde fået det meget bedre nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:04 pm

Hun sukkede lettet og satte sig igen overfor hende.. Det skal jeg prøve på" smilte hun.. "Vil du havde noget mere at drikke jeg kan købe noget mere" spurgte hun hjælpsomt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:07 pm

Victoria rystede på hovedet og smilede, "nej det behøves ikke, jeg har det meget bedre" sagde hun og kiggede smilende på Isabella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:11 pm

"Hvad med noget at spise" spurgte hun og havde allerede tilkaldt en servitrice, som kom hurtig nærmede sig deres bord..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 10:45 am

Victoria tøvede lidt inden hun svarede, "øhm.. jo jeg er faktisk lidt sulten" indrømmede Victoria og grinte stille og smilede til Isabella igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:31 pm

"Hvad vil du have." spurgte hun og kiggede på Victoria.. "Jeg giver" smilte hun og fandt en lille sølvpung frem og viftede med den med sit store smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:35 pm

Victoria så op, "er du sikker, jeg kan sagtens betale selv" sagde hun hurtigt imens hun smilede til Isabella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:38 pm

"Sikker" sagde hun selvsikkert og smilte til hende.. "Bare tag hvad du vil havde" sagde hun og smilte igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:41 pm

Victoria tænkte lidt, "jeg skal bare have en salat" sagde hun stille og smilede til Isabella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:43 pm

Isabella bestilte en salat.. Og efter et par minutter kom maden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:48 pm

Victoria tog gaflen stille op og begyndte at spise, "skal du slet ikke have noget?" spurgte hun Isabella da hun havde tygget af munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:51 pm

Hun rystede på hovedet.. "Nej.. Jeg spiste et æble på vej her hen" gav hun som svar.. "Vil du havde noget at drikke til" spurgte hun og kastede til blik på salaten og smilte derefter til hende igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:54 pm

Victoria rystede på hovedet imens hun smilede, "nej tak, jeg har jo stadig den cola du gav mig for lidt siden" svarede hun og pegede på glasset imens hun grinte igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:58 pm

Hun trak på skulderne.. "Okay, men du siger bare til hvis du vil havde mere" sagde hun hjælpsomt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 3:59 pm

Victoria rystede på hovedet, "det er pænt nok af dig, at du vil bruge penge på mig, det er der ikke mange der gør" smilede hun og tog gaflen ind i munden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:03 pm

Hun lo kort.. "Jeg elsker at bruge penge.. og specielt på mine venner" smilte hun.. "Hvorfor har ingen gjort det.. " spurgte hun nsten fornærmet over at inge havde brugt penge på at købe noget til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:08 pm

Victoria trak på skulderne, "folk fandt ud af med tiden, at jeg ikke ville have de ting de gav mig, jeg ville bare være sammen med dem og nyde det, uden jeg skulle have en held masse" smilede hun og så på Isabella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:10 pm

Hun nikkede forstående.. "Det lyder meget klogt" sagde hun og betragtede hver en lille bevægelse hun gjorde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:17 pm

Victoria nikkede, "de eneste ting jeg har som nogen har givet mig er fra mine forældre" svarede hun og viste Isabella sin guld ring med blomster på og sin halskæde med en blå sten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:22 pm

Isabella kiggede på ringen.. "hvor er den smuk" sagde hun og kiggede stadig på ringen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:26 pm

Victoria nikkede og tog hånden tilbage stille, "ja jeg ville ikke spørge hvad den kostede, for jeg var ligeglad, bare de også havde tid til mig" svarede Victoria og smilede til Isabella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:29 pm

Hun smilte og lavede et sort emne skift.. "Smager det godt" spurgte hu og nikkede mod maden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitimeSøn Aug 09, 2009 4:32 pm

Victoria havde glemt alt om maden et øjeblik men kikkede så på maden, "ja, det smager rigtig godt" svarede hun og fniste til Isabella, imens hun tog gaflen i maden en gang til og tog den i munden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Eftermiddag... Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag...   Eftermiddag... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Eftermiddag...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» En helt normal eftermiddag
» En eftermiddag ved floden...
» En normal eftermiddag, dog ikke helt normal.
» Eftermiddag på caféen.
» Stormfuld eftermiddag/aften.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: