Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:40 pm

Dato: 5. November
Dag: Torsdag
Tid: 14.00
Sted: Byen, på gaden
Vejr: Overskyet, men det lover ikke regn
Omgivelser: Få mennesker
Årstid: Vinter

Eva kom roligt løbende hen af gaden, hun sørgede for ikke at ramme nogen, ellers ville de bare falde omkuld. Når man var varulv plejede man ikke at falde så let, man havde god balance og god udholdenhed. Derfor løb hun meget for at holde sin kondi oppe, så den ikke faldt, hun kunne dog godt blive træt af at løbe, mendet skulle jo gøres. Eva stoppede lidt efter op og satte sig på en bænk, folk kiggede lidt mærkeligt på hende, måske var det fordi hun kun havde træningstøj på om vinteren, det kunne godt se lidt sygt ud, men varulve frøs jo aldrig, hun trak bare på den ene skulder og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:54 pm

Yo kom stille gående ned af gaden mens han nynnede han fik øje på en pige og gik stille hen og satte sig ved hende han tøvede lidt men lidt efter fik han sagt noget "hey" udbrød han næsten og så på hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 2:58 pm

Eva så til siden og fik øje på en dreng da han snakkede til hende
Hun smilte svagt og lænede sig lidt tilbage i bænken, " hey" sagde hun og smilte svagt igen, hun var slet ikke forpustet efter hun løbetur, det var jo noget hun var vant til, hun løb bare aldrig i det tempo som næsten kunne komme op med når man var ulv, nu havde hun aldrig prøvet det, men hun holdte sig fra det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:06 pm

Yo smilte til hende unden at vide hvad han skulle sige han bed sig hårdt i læben og så ned på jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:11 pm

Eva tænkte kort over om hun skulle sætte samtalen igang eller om hun ikke skulle
Hun sukkede lydløst og bed sig kort i læben, hun så på ham og smilte svagt, " hvad laver du så her i byen?" spurgte hun nysgerrigt, hun kunne ikke lige finde på noget bedre, hun var ikke det store snakke menneske, jo kun hvis det virkelig var noget hun fandt spændende at snakke om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:29 pm

"jeg er lige flyttet her hen" svarede han og smilte til hende "hvad med dig ?" spurgte han om og så op og ned af hende "behøver jeg vist ikke spørger om du er vist ude og løbe" mumlede han blidt og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:34 pm

Eva smilte skævt og ragte ham hånden
"Jamen så velkommen til Forks, mit navn er Eva" præsenterede hun sig med et nik og smilte igen, hun så kort ned af sig, " du må godt spørge alligevel, det er jo sådan at man for sat en samtale igang, så man kan snakkede længere sammen, men jeg har lige løbet jeg er færdig for idag" sagde hun og smilte skævt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:37 pm

"jeg hedder Yo" sagde han stille og smilte "Eva det er da et godt navn" tilføjede han og rørte stille ved sine armbånd "okay havde du så en god tur ?" spurgte han blidt om mens han tænkte på hvad han skulle spørge hende om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:42 pm

Eva smilte skævt og tænkte lidt
"Hyggeligt at møde dig Yo og tak fordi du synes det, jeg håber at jeg må sige i lige måde" sagde hun med et smil og fugtede derefter sin læbe imen hun tænkte, hun nikkede derefter og smilte, " jep den var meget god, men jeg mangler noget sevskab når jeg løber" sagde hun og smilte skævt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:45 pm

"nej det må du ikke" drillede han og puffede blidt til hende mens han grinte lidt "desværre kan det ikke blive mig jeg er for doven" mumlede han og bed sig i læben mens han stadig grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:52 pm

Eva grinte svagt og pufftede ham blidt igen, for ikke at give ham et blåt mærke med den styrke hun havde
"Ej nu troede jeg lige at jeg måtte, øv altså" drillede hun og smilte skævt igen, hun grinte lidt af det han sagde med at han var doven, " jeg kan bare træne dig op, det kunne være rigtig sjovt og løbe sammen" sagde hun i et grin og sprang op fra bænken og drejede rundt imens hun grinte og så derefter på ham og smilte skævt, hun var rigtig glad lige nu og det kunne ses på hende og det var også derfor hun var så meget oppe at køre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 3:56 pm

Yo grinte og så på hende "du får aldrig mig til at løbe" grinte han og rejste sig om og smilte til hende inden han puffede til hende "mig og løbe høre ikke sammen" mumlede han og begynde stille at gå vider ned af gaden mens han nynnede han så tilbage på hende igennem sit hår *hun virker meget sød* tænkte han og bed sig i læben da hun fik ham til at tænke på sine gamle venner i LA
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 4:02 pm

Eva så efter ham, hun tænkte lidt og bed sig i læben
Hun satte i løb efter ham og var lid efter gående ved siden af ham, " du har bare aldrig prøvet, jeg kan være dit personlige vækkeur" drillede hun og smilte skævt og puffede blidt til ham, hun så derefter tænkende på ham og bed sig i læben igen, " noget galt siden du gik?" spurgte hun stille og så tænkende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 4:07 pm

"nej det tror jeg ikke lige går" udbrød han og grinte efter inden han stile puffede til hende "du får mig bare til at tænke på mine gamle venner i LA inden jeg flyttede her til" sagde han blidt og smilte til hende "du er lige så sød som dem" tilføjede han lidt efter og begynde at gå lidt hurtigere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 4:17 pm

Eva smilte svagt og havde ikke noget problemer i at følge ham i hans tempo
Hun så tænkende på ham og smilte svagt, " jeg er ked af at jeg for dig til at tænke på dem, jeg kan godt prøve at lade, men jeg ved ikke hvordan" mumlede hun og sukkede svagt, det var ikk meningen at hun ville få ham i trist humør, for hun viste hvor slemt det var at miste sine bedste venner, hun smilte dog svagt igen og så på ham, " tak, det er da altid noget, du er også meget sød" sagde hun og smilte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 4:41 pm

han rystede på hovedet "skal du ikke nyt sted nye mennesker det er jo altid dejligt selv om de er som de gamle" sagde han blidt og så på hende inden han hurtigt drejede af til en anden gade "jamen mange tak" sagde han lidt efter og begynde at danse rundt mens han nynnede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 4:46 pm

Eva smilte og nikkede imens hun så på ham
"Det kender jeg ikke, for jeg har altid boet her, men jeg ved hvordan det er at miste venner" sagde hun stille
Hn blev hurtigt smilend igen da hun så ham danse rundt, hun grinte lidt og tænkte, " hey må jeg ikke danse med" drillede hun og smilte skævt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 4:56 pm

han nikkede "jov det må du da godt" sagde han hurtigt og tog hendes hænder i sineog dansede vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 5:00 pm

Eva kunne ikke lade være med at grine imens
Hun begyndte at danse sammen med Yo og nød det rigtig meget, hun smilte skævt til ham og så sig kort omkring, men så så tilbage på ham og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 5:26 pm

Yo grinte mens han kunne mærke at alle mennesker så på dem men han var ligeglad han dansede bare vider mens han nynnede og grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 5:30 pm

Eva var også ret ligeglad med om folk stirrede på dem, man havde jo lov til at fjolle så længe man var ung
Hun grinte og smilte til Yo og dansede videre, hun fik dog uheldigvis snublet og faldt ind i ham, " det må du virkelig undskylde" sagde hun og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitimeLør Nov 07, 2009 5:47 pm

Yo fik et lille chok og grinte bare "det går nok" sagde han stille og slap hende først da han var sikker på at hun stod på sine ben
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Empty
IndlægEmne: Sv: En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur   En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Løbetur i snevejr..
» Løbetur i skoven
» en heelt almindelig skoledag
» En almindelig aften, eller ikke?
» Helt ny...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: