Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Eftermiddag på caféen.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeTors Mar 04, 2010 8:42 pm

Sted:; Caféen i Forks
Tid:; Ved 5 tiden på eftermåddagen
Omgivelser:; Få folk på caféen
Vejr:; Koldt og overskyet
Påklædning:; Blå bukser og en sort hættetrøje

Jeremy sad på caféen. Han havde siddet der siden han havde fået fri fra
skole. Eller i hvert fald indtil han igen havde pjækket fra historie. Han hadede det
fag og så deres lærer der hele tiden var efter ham, fordi at han
mente at han ikke lavede noget. Okay, måske havde han ret, men han hadede
historie. Det fortid, og det var noget man bare skulle holde sig fra, det sårede kun folk når man
snakkede tilbage. Jeremy havde sat sig i et hjørne hvor havde sad og
så skiftevis på de få mennesker der befandt sig på caféen. Mørket var allerede ved at
dukke frem udenfor og han overvejede at tage til Port Angeles så kunne han måske
finde et sted hvor de ville lukke ham ind, så han kunne få noget at drikke og glemme sin
egen fortid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeTors Mar 04, 2010 8:47 pm

Scarlett kom gående hen af gaden. Hendes fingre legede med noget af hendes lyse hår, og hun smilte. Hvor var det fristende IKKE at springe på nogle af de her mennesker. Hun mærkede tørsten men holdt sig tilbage.
Hun så over på caféen, ovre på den anden side af gaden, og smilte. Hun fik øje på drengen hun genkendte fra Forks Highschool. Hun stoppede op og genkendte ham. Han gik i hendes klasse - i næsten alle fag. Han havde da ikke været der i historie? det var også fair nok - det var vildt kedeligt.
"Jeremy?" råbte Scarlett hen over gaden. Hun begyndte at gå hen mod ham med yndegulde skridt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeTors Mar 04, 2010 8:53 pm

Jeremy så og så meget undersøgende
på en gammel dame der sad og tykkede noget
af sin salat i sig. Hun spiste meget langsomt og tyggede
hver en lille bid 30 gange. Jeremy rynkede lidt på næsen af hende
og lænede sig tilbage i stolen og vippede op på
de 2 ben. Han sad tæt på muren og lagde derfor hovedet hvilende
mod den kolde mur og sukkede dybt. Han var glad for at han ikke havde været med
til historie den dag, men efter lidt skubbede han tankerne væk om sin lærer,
da han hørte nogen sige hans navn. Han så i retning af stemmen og smilte lidt da han
så pigen fra hans klasse. "Hej Scarlett" sagde han smilende og satte sig normalt på stolen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeTors Mar 04, 2010 8:54 pm

"Hva så?" spurgte hun og satte sig på stolen over for ham. "Jeg så dig ikke til historie idag?" hun smilte pænt og lagde hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeTors Mar 04, 2010 8:59 pm

Jeremy smilte venligt til hende hvorefter han trak lidt
på skulderne. "Ville hellere sidde her" sagde han lidt efter og
lo lidt. "Det er mere roligt her" han betragtede hendes kønne ansigt. Hun
var ligesom de mange andre piger i Forks, meget smukke og lignede
modeller. "gik jeg glip af noget" spurgte han varmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeTors Mar 04, 2010 9:02 pm

Hun rynkede på panden. "Nej, nej, det gjorde du ikke ... det er jo fredag så vi slap for lektier," grinte hun.
Scarlett kendte ikke Jeremy særlig godt, men virkede virkelig flink. Hvordan gjorde man indtryk på sådan en fyr?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeTors Mar 04, 2010 9:05 pm

"Syntes bare lige at jeg havde brug for en time
før fri til at slappe lidt af og tænke" sagde han roligt.
"Historie er ikke lige min gode side" sagde han med et lille smil.
"Det kan være at du godt kan lide det" spurgte han og lænede sig en smule
frem over bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeTors Mar 04, 2010 9:13 pm

Scarlett iagtog ham. "Jeg får gode karakterer - men jeg er ikke speciel glad for faget." sagde hun og fulgte Jeremy med at læne sig ind over bordet. "Men jeg kan godt forstå at du ikke var der idag. Det er jo fredag og det var den sidste time, så ..." hun kiggede op mod himlen. Skyerne der havde hvilet der hele formiddagen havde åbenbart også tænkt sig at blive der hele eftermiddagen. "Men nu er der kun vejret at brokke sig over." hun smilte.
Selvom Scarlett ikke kunne være udenfor når det var skinnende sol, ville hun nu hellere have at solen var der istedet for skyerne. Solen bragte nemlig oftest varmen med sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeTors Mar 04, 2010 9:15 pm

"Du er sikkert meget klog" sagde han mere som en
konstatering, som et spørgsmål.
Han ville ønske at han selv ville kunne følge mere med i timerne,
eller bare at dukke op til dem. han lo lidt med et skuldertræk.
"Men kan altid brokke sig over vejret her i Forks."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeTors Mar 04, 2010 9:18 pm

"Nej, jeg er faktisk dum som en dør," svarede Scarlett. "Men somme tider er der da gdt vejr i Forks. Eks. som i går?" hun grinte lidt og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeTors Mar 04, 2010 9:21 pm

"Du er da ikke dum. Du er sikkert mega klog, men
vil bare ikke indrømme det" sagde han og smilte til hende.
han kunne allerede godt lide Scarlett. Hun var sød og sjov at snakke med
og hun havde fået ham til at glemme Vicki lyn hurtigt. Jo hun havde
efter få minutter fået ham til at smile igen.
"Men det sker hellere ikke så tit"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeTors Mar 04, 2010 9:22 pm

Hun smilte et sødt smil. "Nej, virkelig Jeremy, jeg ..." hun tænkte sig lidt om. "Jeg prøver bare. Jeg har ikke så meget andet at skulle tage mig af." hun grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeTors Mar 04, 2010 9:24 pm

Jeremy lo lidt og sendte hende et lille smil.
"hvordan kan det være at vi ikke har snakket sammen noget før"
spurgte han stadig lidt halv-grinende.

//jeg bliver nødt til at logge men vi skrives jo. xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeTors Mar 04, 2010 9:33 pm

Scarlett grinte. "Det ved jeg ikke - ærlig talt, Jeremy. Jeg syntes virkelig at du er rigtig flink." hun ønskede ikke at gøre Jeremy noget fortræd, men den måde han så på hende ... det var ikke som andre havde gjort det før. For før, var det altid blevet grimme grimasser der blev sendt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeFre Mar 05, 2010 3:20 pm

Jeremy smilte lidt og nikkede.
jeg syntes også at du er rigtig sød" sagde han og slog
blikket ned, men efter lidt så han hende i øjnene
igen. "Du er ikke som alle andre" tilføjede han alvorligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 11:18 am

Hun lo stille. "Nej, det er prøver jeg at lade være med." hun smilte. "Jeg gider ikke være så kedelig. Jeg vil hellere have at folk syntes jeg er totalt underlig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 11:31 am

Jeremy smilte.
"jamen hvis det er det du gerne vil have folk syntes
om dig, syntes jeg bare at du er sød" sagde han stille
men smilte stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 11:37 am

"Hvordan bare ?" spurgte hun, nu lidt mere nysgerrig. Hun mærkede kropsvarmen fra Jeremy og hendes hals vred sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 11:39 am

"Jeg syntes ikke at du er underligt, men sød"
sagde han stille og lo lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 11:46 am

"Det er jeg glad for at du syntes." sagde hun og grinte lidt. Hun lagde hovedet på skrå, men spurgte så: "hvad skal du så lave resten af dagen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 11:50 am

"Ingenting" svare han og trak på skulderne.
"hvorfor da" spurgte han og smilte lidt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 11:54 am

"Jeg er bare nysgerrig," grinte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 11:55 am

"hvad skal du så lave" spurgte han og
kørte hurtigt en hånd igennem sit hår.
Han havde siddet længe på caféen og så sikkert træt ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeLør Mar 06, 2010 12:13 pm

"Hvad jeg skal lave? jeg regner med jeg tager til et diskotek i Seattle ..." hun smilte. "Jeg gør det sjældent, men jeg har brug for at slå mig løs." hun grinte stille. I virkeligheden skulle hun til Seattle for at jage. Det var så let at jage en dreng på vej ned gennem Seattles smalle gader, når han var drukket halvt i bordet, og hans puls var oppe på noget af det højeste. Og så var det selvfølgelig en bonus at han havde alkohol i blodet (bare rolig, hun er ikke typen der drikker sig stiv)... Men det kunne hun selvfølgelig ikke sige til Jeremy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 6:05 pm

Jeremy smilte lidt, det var ikke tit at han mødte en sød pige som også kunne lide at feste.
Han elskede selv at feste det fik ham til
at glemme de ubehagelige ting
der var sket i hans liv.
"Må jeg tage med" spurgte han med et smil.
Han vidste jo ikke at hun skulle på jagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 6:06 pm

"Klart." sagde hun. Så måtte hun vente. Det ville bare blive så meget sværre for hende at være i nærheden af så mange mennesker. "Jeg gider alligevel ikke tage alene afsted." hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 6:07 pm

"Fedt" svarede han og smilte igen som tak.
"hvornår skal vi tage afsted" spurgte han og glædede sig
faktisk til at være sammen med hende hele aften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitimeSøn Mar 07, 2010 6:20 pm

"Vi kan mødes her," grinte hun, "kl. 19:00. Hvis du vil." hun grinte. "Og angående tøjet ... ja. Det skal nok ikke bare være en t-shirt og jogging bukser. (ved godt at han ikke har det på, men hentyder bare til at det ikke skal være sådan noget.)"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Eftermiddag på caféen. Empty
IndlægEmne: Sv: Eftermiddag på caféen.   Eftermiddag på caféen. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Eftermiddag på caféen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Eftermiddag..
» Eftermiddag...
» En eftermiddag ved floden...
» Caféen - Emily
» Caféen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: