Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En lysning

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 3:23 pm

Matt så ud som en lille dreng der lige havde fået skæld ud "Undskyld..." sagde han i en slags babystemme og kyssede blidt hendes hals hvor han havde bidt før. Så pustede han på det "Er det bedre nu?" hans øjne glimtede ad morskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 3:30 pm

hun så surt på ham og nikkede stille "ja det er lidt bedre" sagde hun blidt og prikkede ham på næsen "sød næse du har" hviskede hun og prikkede på den igen mens hun fniste og blev ved med at prikke ham på næsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 3:36 pm

Han grinede og tog hurtigt fat om hendes finger "Så" sagde han en smule selvtilfred "Nul og niks mere prikken til søde Kayli tøsen" han blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 3:40 pm

Kayli slap ham stille med den anden hånd mens hun så ned af træet "mig prikke" sagde hun med sin bløde stemme og prikkede ham med den hånd som han ikke havde fat i mens hun fniste "prikke prikke prikke" sagde hun blidt og fniste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 3:49 pm

Han skød underlæben frem "Kayli er oooond" klynkede han og så på hende med store øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 3:55 pm

kayli stoppede og så på ham med kede øjne "du ked af det ?" spurgte hun stille om og lag sit hovede mod hans bryskasse "bank bank" sagde hun og fniste hun puttede sig tæt ind til ham mens hun bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 3:58 pm

Han lod en hånd glide igennem hendes hår "Bank bank er der ikke mere..." sagde han lavt og kyssede hendes hovedebund.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:07 pm

"nej desværre" hviskede hun og lavede flere bankelyde "udøver hvis jeg selv laver dem" tilføjede hun og lavede flere bankelyde "arh den er ved at flyve ud af brystet på dig" drillede hun og lavede højere bankelyde mens hun fniste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:10 pm

Han grinede "du er godt til at være et hjerte Kayli" sagde han med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:15 pm

Kayli så op på ham og fniste "det ved jeg da godt" svarede hun og tog stille en af hans krøller mellem tog af sine fingere og så stift på den mens hun bed sig i læben og fniste stadig lidt "krøller eller ej" sang hun flere gange da hun ikke kunne mere af sangen mens hun fniste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:18 pm

"Vi elsker vores børn, brune øjne eller ej, i elsker jeres børn" fortsatte Matt muntert og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:26 pm

Kayli så på ham og fniste "jeg har ingen børn" fniste hun og prikkede ham en enkel gang på kinden inden hun stille rejste sig op og gik stille helt up på grenen på sine tæer mens hun så ned på jorden hun sang stille vider "krøller eller ej" sang hun et par gange mens hun lag sit hår på den ene skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:34 pm

Han fuglte efter, stillede sig lige bagved hende og lagde armene omkring hende med et lille smil "Hvor kender du en dansk sang fra?" spurgte han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:38 pm

Hun så stille op på ham og smilte "jeg elsker udlandske sange høre for det meste alt som ikke er engelsk" sagde hun blidt og så ned på jorden hun tog blidt hans arme væk inden hun hoppede vider til næste træ mens hun så tilbage på ham igennem sit hår "hvor kender du dog den fra ?" spurgte hun hurtigt om mens hun landede på en ny gren og gik stille ind til træet på sine tæer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:41 pm

Han fulgte ubesværet efter "Tja... jeg rejser meget rundt i verden og spiller musik, så jeg har også været i danmark et par gange" svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:46 pm

hun nikkede stille inden hun vende sig om og så op på ham mens hun lag sit hovede på skrå "jeg har aldrig rigtigt været nogle stedet" hviskede hun lidt ked af hende mens hun så ned på jorden og så hurtigt på ham "farvel" sagde hun drillenden inden hun hoppede ned og fald længere og længere ned men nået lige at gribe fat i den sidste gren inden jorden hun satte sine fødder ned på jorden mens hun gav slip på grenen og smilte op til ham hun gik stille op på sine tæer og begynde at danse rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:49 pm

Han hoppede ned efter hende og løftede hende op i sine arme med et stort smil "Så må du rejse med mig næste gang jeg tager afsted!" udbrød han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:51 pm

Kayli så lidt chokket på ham "måske" hviskede hun og så ned på jorden med store øjne da jorden plejede at være tætter på når hun stod selv hun tog hårdt fat i hans frakke da hun var bange for at falde hun vippede stille med sine tæer mens hun smilte sødt til ham "bank bank" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 4:56 pm

Han så længe på hende ansigt med et varmt smil og trykkede hende så tættere ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 5:02 pm

Kayli så sig omkring mens hun smilte da hun ikke viste hvad hun skulle gøre hun stille ind i hans øjne og smilte stadig hun vippede stadig med sine tæer mens hun nød regnen hun slap hans frakke med den ene hånd og prikkede ham på næsen "bank bank" sagde hun imens inden hun stoppede og så på ham "man må ikke se på sit hjerte på den måde" hviskede hun og bed siig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 5:05 pm

"Hvordan må man så?" spurgte han sødt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 5:09 pm

"man kigger slet ikke på sit hjerte" sagde hun blidt og smilte til ham "jeg har aldrig hørt om nogen der har set på sit hjerte" hviskede hun mens hun stadig vippede med sine tæer hun så ned på sine ben mens der dryppede regndråber på dem hun fniste lidt imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 5:11 pm

"Måske kan man ikke se det... Men man kan høre det når man snakker" svarede Matt med et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 5:15 pm

"bank bank" udbrød hun og fnise "jeg flyver ud af brystet på dig" hviskede hun og lavede nogle flere bankelyde mens hun fniste hun så stille ned på jorden mens hun stoppede med at fnise hun tog hårdere fat i han frakke "hvorfor så langt ned" spurgte hun mest sig selv om og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 5:21 pm

"Jeg har dig" lovede han hende og så hende i øjnene "Stoler du på mig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 5:28 pm

hun så op på ham og bed sig hårdt i læben "ved ikke" hvskede hun og tog så hårdt fat i hans frakke som hun kunne mens hun hurtigt lukkede sine øjne i
hun viste godt selv at hun stolede mest på sig selv men hun havde lyst til at stole på ham hun lag hurtigt sine arme rundt om hans hals mens hun puttede sig så meget ind til ham som hun kunne
"bank bank" hviskede hun imens
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 5:32 pm

"Du kan godt stole på mig..." mumlede han ned i hendes hår "Jeg har dig..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 5:32 pm

//Må smutte nu Smile///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 5:35 pm

"jeg stoler ikke på højden" hviskede hun mens hun stadig sagde banke lyde "undskyld hvis der kommer huller" hviskede hun og bed i hans frakke mens hun stadig havde sine øjne lukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:03 pm

"Det er okay smukke..." mumlede han "Skal jeg sætte dig ned igen?" han spurgte en smule imod sin vilje, da han godt kunne lide at holde om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:09 pm

hun svarede ham ikke da at bide i hans frakke fik hende til at slappe af hun vippede stille med sine tæer mens hun nynnede med hans frakke i munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:10 pm

Han grinede dæmpet og vuggede hende let i takt til hendes nynnen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:14 pm

Kayli smilte lidt om mens hun nynnede vider hun vippede stille sine tæer til sin nynnede hun prikkede ham blidt på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:17 pm

"Hvordan er det så at møde sådan en vildt fremmed mand der løfter dig op og beder dig om at stole på sig?" spurgte han med et lettere drillende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:22 pm

hun så på ham "mærkeligt" mumlede hun og smilte til ham og prikkede ham på næsen "men også meget sjovt" mumlede hun lidt efter og kunne mærke at hun havde bidt hul men gjorte ikke noget ved det det var jo hans egen skyld når han ville havde hende til at snakke han duftede utrolig godt syntes hun men sagde ikke noget til det hun blev bare ved med at vippe med sine tæer mens der dryppede regn på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:24 pm

Han skævede ned til hendes tæer "Er de glade idag?" spurgte han med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:30 pm

hun nikkede stille for ikke at ødelægge hans frakke mere hun fniste lidt og vippede lidt mere med dem mens hun så så godt hun kunne ned på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:45 pm

Han smilede til hende "Er jeg bare dejlig at bide i?" spurgte han med et lille grin og sendte en venlig tanke til det bidemærke han nu havde siddende på halsen. *Vampyrers form for sugemærke* tænkte han med et skævt smil *Mon det nogensinde forsvinder?*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:51 pm

hun slap stille hans frakke med sine tænder og så på de huller der nu var "ups" fniste hun og prøvede at se hvis hendes lillefinger kunne komme igennem men det kunne det ikke "jeg elsker bare at bide har jeg altid gjort os når jeg var menneske" sagde hun blidt og smilte op til ham "men ødelægger mere tøj nu for tiden" fniste hun og kyssede ham på hagen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 11:58 pm

Han grinede "Det gør skam ikke noget min smukke, jeg undrede mig bare" han lænede sig ned og hviskede i hendes øre "Tværtimod er det faktisk lidt sexet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:03 am

Kayli smilte og gispede lidt "når så det syntes du" hviskede hun og bed efter ham "men mig er farlig" sagde hun og knorede af ham mens hun viste tænder han smagte jo ret godt så det ville ikke gøre hende nået at bide ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:06 am

Han grinede "Det tror jeg gerne på" svarede han muntert "Kan du tæmmes?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:12 am

Kayli knorede lidt mere "måske måske ikke" hviskede hun og bed sig i læben mens hun så sødt på ham mens hun begynde at knore igen og nappede efter ham "du vil bare gernes bide hva ?" sagde hun og fniste hun lavede en hurtigt bevægelse så hun havde nu sine ben om livet på ham hun smilte drillende til ham mens hun stille rørte ved hans krøller
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:14 am

Han snappede selv ud efter hende med et drillende glimt i øjet "det bliver da kun hvis du kan få fat på mig" svarede han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:18 am

Kayli smilte ondt til ham hun kravlede stille ned og hev lidt ned i sin kjole hun lag stille sit hår på den ene skulder og vende sig om og vrikkede lidt med røven mens hun vende ansigtet og smilte sødt til ham mens hun blinkede med det ene øjne inden hun begynde at gå mellem træ'erne mens hun smilte til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:20 am

"Rauw" knurrede han med et skævt smil og fulgte langsomt efter hende "Nu må du da ikke gå fra mig smukke!" udbrød han med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:25 am

Kayli så efter ham og smilte sødt inden hun vende sig om og puffede ham hurtigt op af et træ og tog fat i hans hovede og tog sine tænder op til hans hals "se jeg kan bide dig før du bider mig" hviskede hun inden hun slap ham og smilte til ham inden hun stille vende sig om og gik vider mens hun fniste "nu ved du hvordan jeg bider mennesker" drillede hun mens hun gik vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:29 am

"Så kan jeg helt ærligt ikke se hvorfor menneskene skulle have noget imod det" svarede Matt og blev stående hvor han var stadig stirrende efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:35 am

Kayli vende sig om og så efter ham "smerten" hviskede hun og gik hen imod ham og smilte "smerten" gentog hun og lag sit hovede på skrå "ellers så har de vel ikke noget imod dem, ikke ligefrem fordi jeg spørger dem" fniste hun og gik hen og prikkede ham på næsen "du skal nok ikke blive stående der, ellers så bider jeg nok" hviskede hun og smilte til ham inden hun vende sig om og begynde stille at danse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:39 am

Han så på hende med et eftertænksomt blik.
Så fangede han hende let om livet og trak hende blidt ind til sig "Du ser utrolig smuk ud" mumlede han ømt og strøg en hånd over hendes kind, hans varme næsten smeltende topas farvede øjne søgte hendes og holdte fast i hendes blik.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lysning - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lysning
Tilbage til toppen 
Side 2 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» En Lysning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: