Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En lysning

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:43 am

Kayli fik et lille chok og så på ham "jamen tak eller hvad man siger til sådan noget" sagde hun blidt og puffede sig blidt væk fra ham inden hun begynde at danse igen mens hun nynnede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:46 am

Han bed sig let i læben og så lidt på hende før at han satte sig på jorden og så lidt på græsset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:48 am

Hun så på ham og stoppede op hun gik stille hen og satte sig foran ham "der er noget galt ?" spurgte hun stille om og tog en af hans hænder i sine da hun hadet når folk var kede af det hun bed sig lidt i læben og prøvede at få øjenkontakt med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:52 am

Han så op på hende med et blik der var fuld af smerte og lidelse. Så lænede han sig pludselig frem og kyssede hende på halsen "Du er måske heller ikke så immun over for bid" mumlede han selvtilfreds og lo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 12:55 am

Kayli puffede hårdt til ham "du snød mig" sagde hun overrasket og smilte "du tør jo ikke bide mig" sagde hun drillende og rejste sig op og begynde at danse vider mens hun nynnede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:06 pm

Han grinede og betragtede hende lettere betaget "Selvfølgelig tør jeg bide dig jeg tror bare ikke helt at sådan en yndig og sød pige som dig kan klare det" drillede han og hævede let det ene øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:15 pm

Kayli stoppede og så ned på ham hun gik stille hen på sine tæer og satte sig i hans skød hun så blidt på ham mens hun stille lag sit hår på sin ene skulder "så det tror du ikke" hviskede hun og bed sig lidt i læben "hvordan kan det så være at jeg er her nu og er nu en vampyr ?" spurgte hun lidt om og tog en af hans krøller mellem to fingere og så på den "søde krøller" hviskede hun mens hun så stift på den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:17 pm

Han lagde armene om hende med et skævt smil "Jeg regner da ikke med at det er frivilligt?" spurgte han hende og lod en finger køre i cirkler på hendes ryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:19 pm

hun rystede på hovedet "nej det var det jo ikke ligefrem" fniste hun mens hun stadig så på hans krølle "men jeg er glad for at jeg er blevet den jeg er" tilføjede hun og kyssede blidt krøllen mens hun fniste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:21 pm

"Du var sikkert også dejlig før at du blev sådan her" svarede han med et lille smil og holdte hende blidt om nakken. Han så hende dybt i øjnene "Giver du ikke et kys smukke?" spurgte han så med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:26 pm

"ja måske jeg er stadig den jeg er som jeg var som menneske bare måske lidt smukker og drikker noget andet" fniste hun og prikkede ham på næsen "det tror jeg ikke lige" hviskede hun og smilte sødt til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:30 pm

Han smilede stort og lænede sit ansigt lidt frem "Jeg kan da også bare tage det selv så" truede han og holdte lidt fastere om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:32 pm

Hun lag stille et finger på hans mund "det er vi to om at bestemme" hviskede hun og fniste af ham hun lag stille sin anden hånd på hans ene arm mens hun stadig fniste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:34 pm

Han kyssede blidt hendes finger "Hvorfor ikke smukke?" hviskede han med et lille smil og et varmt blik "Er lille Kayli bange for store og farlige Matt?" han blinkede drillende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:40 pm

hun rystede hurtigt på hovedet "lille farlige Kayli er forelsket i en anden fyr" hviskede hun og lag sit hovede på skrå "du er ikke farlig ikke engang tæt på" drillede hun og prikkede ham på næsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:50 pm

Han smilede skævt og lavede en lav mumlende lyd "Og hvem er det så?" spurgte han med et hævet øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 3:55 pm

"han hedder Bill men ved ikke hvis han vil havde mig han er lidt mærkelig at forstå" sagde hun stille og prikkede ham på næsen inden hun rørte sin hals "han bed mig" hviskede hun inden hun hurtigt tog hans arme væk og rejste sig om hun så sig omkring inden hun stille trippede afsted rundt om nogle andre træer mens hun nynnede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 4:00 pm

"Held og lykke med ham" sagde Matt med et skævt smil og lagde sig på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 4:03 pm

Kayli så over på ham og smilte inden hun løb i vampyr løb og satte sig på hans mave og så ned på ham mens hendes hår hang ned hun smilte og prikkede ham på næsen "nemlig, du vil jo ikke havde mig, så hvorfor kysse ?" spurgte hun stille om og smilte mens hun så ham ind i øjnene med sine lidt mørker lysblå øjne mens hun havde sine hænder på hans brystkasse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 4:08 pm

"Jeg mindedes ikke at have sagt at jeg ikke vil have dig" sagde han med et drillende smil og så op på hende "Men fordi at det er dejligt at kysse" tilføjede han så.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 4:11 pm

hun rystede stille på hovedet "hvorfor kysse nogen man ikke vil havde" mumlede hun lidt og rystede lidt mere på hovedet "kysse syntes jeg høre sammen med kæreste eller ikke eller en man gerne vil havde" sagde hun stille og bed sig blidt i læben mens hun så på hans læber "selv om dine læber nok er dejlige" tilføjede hun uden at tænke over det hun prikkede blidt til hans læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 4:19 pm

Han smilede da hun prikede til hans læber "Jeg tror ikke at jeg kunne få mig selv til at binde en pige til mig på den måde at jeg ville være kærester med hende" sagde han så stille "I er frie sjæle og det vil jeg ikke spolere i noget så egoistisk som kærlighed..." en smertetrækning gik over hans ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:01 pm

Kayli så lidt surt på ham og rystede på hovedet "jeg gider ikke være sammen med 1000 fyre jeg vil kun havde en fyr som er min og jeg er hans.. hvorfor være sammen med så mange man såre jo bare dem eller sig selv ved at kysse lidt med den også kysse lige lidt med en anden også smutte fra dem og få vider til andre" mumlede hun lidt surt og så stadig på hans læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:09 pm

"Har jeg såret dig?" spurgte han stille, og hans smil forsvandt en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:14 pm

hun rystede hurtigt på hovedet "ikke rigtigt" hviskede hun og sukkede lydløst "udover jeg forstår ikke hvordan man kan gøre det" sagde hun stille og bed sig i læben inden hun slap den igen hun tænkte sig lidt om "altså hvorfor ikke blive hos en pige hvorfor skal der være flere også tror de at de er noget særligt men de er jo sådan set intet altså så går man jo bare vider og siger det til en ny pige at hun er noget særligt og kys kys også væk med hende også vider altså jeg kan bare ikke forstå det" sagde hun stille inden hun bed sig hårdt i læben for ikke at snakke løs hun lag sin hånd tilbage på hans brystkasse hvor den anden også lå hun trippede lidt med sine fingere uden at tænke over det mens hun lød sit blik glide op fra hans læber og til hans øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:21 pm

Han så op på hende med alvorlige øjne "Kayli du bliver nød til at forstå at jeg rent faktisk synes at alle piger er noget særligt.
Jeg synes de fortjener at føle sig særlige, og nogle gange ville jeg også ønske at jeg kunne slå mig ned sammen med en og så ikke tænke mere over det..." Han sukkede
"Men, for mig er kærlighed en egoistisk handling og ikke noget man bør tvinge ned over folk.
Jeg vil ikke have at en pige skal føle sig bundet til mig, med mindre hun virkelig gerne selv vil, og sådan en pige har jeg bare ikke fundet endnu.
Selvfølgelig kan jeg ikke sige at jeg er en smule selvisk i mine egne handlinger, for jeg er virkelig en kvindebedårer... Og der er bare nogle piger der trænger til at få afvide hvor smukke og fantastiske de er... Så får de et mindre crush på mig men det er ikke det store, og det går hurtigt over igen... Forstår du hvad jeg mener?" hans stemme var indtrængende og tryglede hende om at forstå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:32 pm

hun rystede på hovedet og nikkede samtidligt "altså hvor særligt føler en pige sig når hun finde ud af at den hun tror kan lide en har gjort det samme med mange andre piger, altså hun bliver jo mere såret af det.. altså hvis jeg var forelsket i en fyr også han fortalte mig alle de søde ting også han fandt ud af han gjorte det med mange flere så havde jeg jo blive dybt såret og ville flippe ud, også ville jeg slet ikke føle mig noget særligt overhovedet" sagde hun stille og rystede på hovedet "altså jeg kan godt forstå de der piger som har det virkelig dårligt ved sig selv at de har brug for at få at vide at de er fantastisk og bla bla bla men man behøver jo ikke gøre så de bliver forelsket i en altså man kan jo måske fortælle dem at deres drømme fyr findes der ude og at de bare skal op på hesten igen selv om hvor mange gange de falder af så er det bare om at prøve igen" sagde hun stille og skulle lige til at fnise af det med hesten men hun holde det inde "altså jeg syntes bare der er et par ting man skal passe på med altså jeg syntes ikke man skal lege med kærlighed" sagde hun og lag tryk på lege mens hun stadig trippede lidt med sine fingere "man skal jo passe på man ikke ødelægger hende mere end hun var" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 5:58 pm

Han smilede "Det kan du nok godt have ret i Kayli og... vil du høre sandheden?" han så på hende "Jeg er faktisk bare ond... Jeg kan ikke gøre for det, jeg er født med en ild i mig der brænder for at elske kvinder. Det er umuligt at modstå. Jeg ved det er svært for dig at forstå, det er også svært for mig at forstå, det er derfor jeg har bildt mig selv alt det der ind som jeg lige har fortalt dig" han tog fat om noget af hendes hår "Jeg har ikke mødt nogen endnu som jeg virkelig er faldet for, men når det sker ved jeg at jeg kan helt stoppe med at møde andre piger hvis det er det hun ville have..." Han bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 6:07 pm

Kayli så på ham og smilte en lille smugle som man næsten ikke kunne se hun lag stille en hånd på hans "hvorfor bilde sig selv sådan noget ind så har man jo givet op og hvem siger så at du kan stoppe med at se andre piger når du finder hende, og hvis du finder hende. hvad nu hvis du sidder en dag og fortælle hende det som du fortæller mig, tror du så hun gider havde dig ?" sagde hun og så bare på ham mens smilet forsvand så hurtigt som det havde kommet "min bror fortalt mig en ting man skal aldrig give op for så er man svag" sagde hun hurtigt og lod sin hånd glide ned af hans arm
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 6:10 pm

Matt trak på skuldrene "Så kald mig svag, men det ligger til familien... Min mor, min far, dem alle... " Han så væk ved tanken om hans familie og sorgen sås tydeligt i hans øjne. "Men du må endelig ikke tro at jeg ikke har prøvet alt, det er bare... for svært for mig at lade være..." Han sukkede "Men du behøber ikke at forstå det, det havde jeg forventet at du ville.. Men hvorfor at jeg bilder mig selv sådan noget ind? Jeg bryder mig ikke om tanken om at jeg er ond..."


//Må smutte nu, matematik laver desværre ikke sigselv Sad ///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 6:17 pm

Kayli rystede på hovedet hun klappede ham lidt hårdt på kinden "Matt tag dig sammen" sagde hun lidt surt mens hun stadig klappede på ham "du kan godt klare det, jeg tror på dig" sagde hun blidt og stoppede med at klappe ham "hvordan kan man så tro på at du kan stoppe med at se andre når du ikke engang kan det nu" sagde hun lidt surt selv om hun havde sådan en stort trang til at kysse ham hun bed sig hårdt i læben mens hun lukkede øjnene "jeg stoler på dig, du sagde da du luftede mig op at jeg skulle stole på dig og jeg stoler på at du godt kan klare det" hviskede hun inden hun bed sig hårdt i læben igen da hendes trang blev større og større

//når okay det skal jo os laves x'D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:23 pm

Han så væk og skammede sig en smule over sig selv "Kayli hvis du var født med den her ild brændende i blodet... ville du forstå det" det sidste hviskede han og han så op på hende igen "Jeg lover kun at behandle dig som en ven hvis der er en anden du er forelsket i" sagde han en smule højtidligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:27 pm

"jamen hvis du har styrken til at tage ud og rejse i verden så kan du også godt lære at holde dig fra så mange piger" sagde hun stille og strøj et finger over hans kind og nikkede "du er mærkelig at forstå" hviskede hun og smilte lidt "selv om jeg ville ønske at du kunne styre dig kan ikke så godt lide sådan nogle fyre der ikke kan" mumlede hun lidt og så bare ned på ham "du er virkelig skøn og jeg kan virkelig godt lide dig" hviskede hun og bed sig i læben mens hun bare så ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:30 pm

"Kayli..." sagde han stille "du ønsker ikke at have noget sammen med mig, jeg er ikke det værd.. Du hørte jo selv hvad jeg sagde... Jeg kan ikke holde hverken dig eller mig fanget i et forhold..." han smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:36 pm

hun lag en hånd på hans mund "syyyrh" sagde hun stille da hun ikke ville havde han skulle sige noget "bare du ikke var sådan ville ønske du var den fantastiske fyr du prøver at overbevise dig selv om du er og kun ville havde mig.. så ville alt blive letter" hviskede hun inden hun rejste sig om og hoppede op i det første og det bedste træ hun fandt mens hun kravlede vampyr hurtigt op til toppen og satte sig og så op mod himlen mens regnen dryppede på hendes ansigt og ned af hendes kinde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:44 pm

Han satte sig op med et suk og så efter hende "Du havde haft det bedre hvis vi ikke havde mødtes" sagde han stille "Og jeg ville virkelig ønske at jeg efter den her snak bare kunne sige.. Ja du har ret Kayli, nu vil jeg forandre mig men... sådan fungerer det bare ikke" Han så ned i jorden "Tro mig, du er ikke den første pige der siger det her til mig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:48 pm

Kayli hørte alt han sagde og sukkede "du må bare se at tage dig samme" sagde hun stille og vippede med sine tæer mens hun håbede på at han virkelig ville komme op til hende og sige at han ikke ville være dette mere og han ville gøre alt for at lave om på sig selv og istedet for at lyve så vise hvilken fantastisk fyr han er hun så bare ned og bed sig i læben *kom nu kom nu* tænkte hun mens hun bed sig hårdere i læben og på en måde savnede ham selv om han sad der nede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:55 pm

"Hvad ville du gøre hvis jeg kunne?" spurgte han en smule bittert "Love mig at være min forevigt ligesom halvdelen af alle andre kvinder jeg har mødt?" han rejste sig og sparkede til græsset. Ind imellem føltes det som om at den passion han havde mere var en forbandelse. Ligesom hans mor havde sagt at det var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:06 pm

hun rystede på hovedet "sikke noget pjat at sige" sagde hun lidt surt "ved du hvad jeg er da ligeglad med alle dem du har mødt" sagde hun surt og hoppede ned fra træet på sine tæer "jeg er så ligeglad med dem, hvad skall jeg bruge det til at høre om dem ?" spurgte hun om mens hun gik den anden vej "intet nemlig intet han er så ligegad med dem" mumlede hun surt hun vende sit hovede lidt om og rystede på hovedet "jeg syntes bare du er latterlig at gøre sådan mod piger og det skulle du se at få styr på for jeg tror på at du kan men du kan aldrig før du selv tror på det" mumlede hun og gik mod bag et træ og satte sig og så ned på sin kjole
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:11 pm

Matt var med et foran hende på hug og så hende ind i øjnene med et brændede blik, ansigtet så tæt hendes at han kunne mærke hendes ånde. "Kayli, jeg prøver at gøre en ting rigtigt med dig, og opføre mig som om vi bare er venner, er det nu også forkert?" spurgte han indædt. Hvis han kunne græde ville han have gjort det lige nu. Forstod hun ikke hvad han sagde til hende?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:13 pm

hun så stille op på ham og kastede sig næsten over ham i et kys mens hun lag sine arme stramt om halsen på ham hun kralvede hurtigt op til ham og lag sine ben rundt om livet på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:17 pm

Han blev fuldstændig overrumplet og anede ikke hvad han skulle gøre. Til sidst blev trangen til at gengælde det uovervindelig og han overgav sig til kysset med al sin lidenskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:19 pm

Hun slap hans læber lidt efter "undskyld" hviskede hun og kravlede stille hen fra ham og satte sig stille tilbage mens hun bed sig i læben da den smagte af ham nu hun så bare ned i jorden uden at røre sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:24 pm

Matt så på hende med øjne der flammede af lidenskab "Der er intet at undskylde for" hviskede han hæst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:29 pm

"jeg skulle ikke havde gjort det" hviskede hun og så bare på ham mens hun stille lag sit hovede på skrå "jeg vil jo ikke være en af de der alle piger du har gang i" mumlede hun og så ned i jorden "jeg gider ikke havde en fyr jeg skal dele med resten af ja alle de piger" mumlede hun og bed sig hårdt i læben uden at se op på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:32 pm

Han rystede på hovedet og tog en dyb indånding "Det bestemmer du selv Kayli... Jeg kan virkelig godt lide dig, du er.... virkelig sød, men..." han kunne næsten ikke fortælle hende hvad han var begyndt på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:35 pm

"men hvad ?" spurgte hun stille om og så op på ham og rystede på hovedet "jeg er ikke nok" mumlede hun og rejste sig op og begynde at gå væk fra ham mens hun så ned på jorden som var ret blød at gå på pågrund af alt regn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:38 pm

Han rejste sig op og lagde armene om hende med et suk "Det må du aldrig tro min søde... Jeg tror faktisk bare at jeg er klar til at ligge det her ned... men desværre ikke for dig..." han bed sig i læben og ønskede i det samme at han kunne trække det tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:40 pm

Hun kunne mærke at hun blev stiv i kroppen hun vende sig så hurtigt om hun kunne og skubbede ham alt hvad hun kunne hen mod nogle træer mens hun træk vejret dybt hun så koldt på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:47 pm

Han blev overrasket over hendes pludselig bevægelse og røg direkte ind i et træ og efterlod et dybt mærke i det tykke træ. Han var med et på benene igen, trods smerten henne og fange hende tæt ind til sig. Han holdte hende stramt så hun ikke kunne gå nogle steder "Kayli hvis jeg kunne, havde jeg gjort alt om" hvæsede han "men nu står det ikke sådan til at jeg kan ændre på den jeg er, og det er jeg virkelig ked af at det skulle gå ud over dig, for jeg havde udviklet stærke føleser for dig efter noget tid hvis jeg ikke havde mødt Hayley"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lysning - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lysning
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» En Lysning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: