Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En lysning

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 6:30 pm

Tid: 13:20
Vejr: Styrtregn
Omgivelser: Regn
Sted: En lysning i skoven
Årstid: Efterår

Matt sad i en lysning og nød at mærke regnen falde på sig. Hans brune krøller hang våde omkring hans hovede og hans grå frakke, sorte bukser og røde halstørklæde var helt gennemblødt.
Det føltes som om at vandet kærtegnede hans ansigt og han syntes at det var synd at der ikke var andre der kunne føle denne slags form for velsignelse. Det var behageligt for ham at sidde her uden at mærke sulten brænde, for han havde lige spist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 6:37 pm

Kayli kom stille gående mellem nogle træ'er hun havde en lyseblå sommerkjole der passede til hendes øjne og ingen sko hun kunne lugte der var en anden og gik lide imod der hvor han var hun stod bag et træ og så på ham hun bed sig i læben og lag sit våde hår på den ene skulder mens hun bare stod og så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 6:39 pm

Matt opfangede i det samme duften af en vampyr der var i nærheden. Han så op og fik hurtigt øje på hende, men i stedet for at sige noget, rejste han sig og gik imod hende "Godeftermiddag" sagde han høfligt men med et let drillende smil "Spionerer du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 6:42 pm

"hej" sagde hun blidt og så på ham med et smil hun rystede hurtigt på hovedet "eller måske lidt" hviskede hun og smilte stort "må man måske ikke det ?" spurgte hun blidt om mens hun lugtede til ham da han duftede godt hun bed sig i læben og gik stille på sine tæer lidt tætter på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 6:44 pm

Hn lagde hovedet let på skrå "Det må man vel hvis man fortæller mig hvad man hedder" svarede han med et charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 6:45 pm

"jeg hedder Kayli" sagde hun stille og så ned på sine fødder inden hun så op på ham "hvad er dit navn måske" spurgte hun blidt om inden hun hurtigt sad der hvor han havde siddet og så op på himlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 6:48 pm

Han gik roligt hen imod hende og satte sig foran hende. "Tja.." sagde han så "De fleste kalder mig Matt" sagde han og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 6:51 pm

/Bliver lige nød til at spise Smile///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 6:51 pm

"det er da også et god navn eller hvad man siger" fniste hun og så ned på ham og ind i hans øjne hun tog stille sin hånd op til sit ansigt og så på når regnen dryppede på den mens hun smilte "jeg elsker regn" hviskede hun mest til sig selv "magi" tilføjede hun og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 7:12 pm

Han smilede til hende "Ja det er meget dejligt... det køler ned" Han lo dæmpet over ironien. Som om de behøvede nedkøling!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 7:14 pm

Kayli fniste lidt og så på ham og rystede på hovedet "det er som magi" sagde hun og smilte hun tog stille hans hånd og lod en vanddråbe glide ned fra hendes hånd og til hans hånd "kig" hviskede hun og tog hans hånd og til hans hovede mens hun smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 7:21 pm

Han nærsturderede vanddråben og så så op på hende "Den er smuk.." sagde han så "Som dig... Den rigtige magi er jo egentlig livet selv, synes du ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 7:25 pm

Kayli smilte og bed sig i læben "jamen tak" hviskede hun og så på den "jo måske lidt man kan jo sige at livet er som en vanddråbe" sagde hun blidt og så ham ind i øjnene "så lille og smuk og magisk men bare med et lille prik" sagde hun og prikkede til vanddråben så det bare vand lidt vand i hans hånd "så er det ødelagt" hviskede hun og smilte til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 7:27 pm

"Men vandet bliver aldrig ødelagt..." sagde han langsomt og så nu på hendes hånd "Det vil altid være her ligesom livet... Sjælens evige rejse og sådan..." han så op på hende med et varmt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 7:29 pm

//Sorry men må smutte nu Sad ///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 7:32 pm

hun nikkede stille "rigtigt nok men hvad nu hvis der kommer en kæmpe Kayli og drikker det ?" spurgte hun stille om mens hun fniste hun tog hans hånd til sin mund og hælde vandet ned i hendes mund og drak det "hvad sker der så nu ?" hviskede hun mens hun fniste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 9:12 pm

Han lo dæmpet med en mørk klang "Så lever det videre i Kayli" sagde han og lagde en kold hånd på hendes hals "Men der er også så mange at en fra eller til ikke gør noget" Han blinkede drillende til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 9:20 pm

Kayli så på ham og smilte "aaaarh der lever mennesker i mig" grinte hun og lag stille en hånd på hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 9:25 pm

Han grinede og så ned på deres hænder "Ja det kan vi nok ikke komme udenom" sagde han så i en lettere drillende tone og så så op på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 9:28 pm

Kayli smilte og nikkede "når okay" sagde han blidt og så bare på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 9:34 pm

Han så indgående på hende "Hvor længe har du været vampyr?" spurgte han så i en forsigtig stemme, bange for at ramme et ømt punkt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 9:52 pm

hun tænkte sig lidt om "et par uger" sagde hun stille og smilte hun¨bare på ham og smilte "hvad med dig ?" spurgte hun blidt om lidt efter og lod sin hånd glide op og ned af hans arm
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 10:06 pm

Han så overrasket på hende "Uden pis?!" I hans overraskelse glemte han hendes spørgsmål "Og du er allerede ude?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 10:10 pm

"mener du ?" spurgte hun stille om og rykkede tætter på ham mens hun stille tog hans hånd væk og bed sig i læben hun rejste sig stille op og hev lidt ned i sin kjole inden hun så sig omkring og gik op på sine tæer inden hun begynde at trippe afsted rundt om nogle træ'er mens hun fniste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 10:11 pm

Han rejste sig og fulgte efter hende i et langsomt tempo med et drillende smil "Kan du styre din trang til at drikke menneskernes blod? Jeg mener her i Forks..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 10:15 pm

"sådan nogenlunde altså holder mig for det meste fra Forks når jeg mærker sulten" hun vende sig hurtigt om og smilte sødt til ham "men det er letter at være sammen med piger end det er med drenge. da det er drenge jeg bider" sagde hun blidt og gik stille hen og rundt om ham inden hun hurtigt kravlede op i et træ og satte sig på en tynd gren og svingede med benene mens hun så ned på ham
han var utrolig sød og lidt mærkelig syntes hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 10:21 pm

Han klatrede op til hende og smilede "Har du tænkt dig at bide mig også?" spurgte han drillende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 10:23 pm

"kan jeg godt finde på" hviskede hun ind i hans øre og smilte sødt til ham "men jeg er ikke sulten nu" tilføjede hun og brugte hans ene skulder som trin så hun kunne komme længere op i træet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 10:25 pm

"Miauw" mumlede han med et lille smil og fulgte efter hende, opsat på at høre mere "Men hvad så? Hvor bor du nu og hvad med din familie?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 10:30 pm

"Jeg bor da i Forks ikke så langt her fra" sagde hun stille mens hun kravlede vider "har ikke set min familie længe min farmor er syg så de er i LA for at være der for hende" fortalte hun og så drillenden ned på ham inden hun hoppede vider til næste træ og fniste lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 10:35 pm

Han smilede og blev ved med at følge efter hende, smidigt og elegant "Men hvad så når de kommer tilbage? De vil da få sig et chok over at se en SÅ smuk på stå foran dem... Ikke at jeg betvivler at du også var smuk før..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 10:38 pm

Kayli stoppede op og kravlede ned og stod foran ham og smilte "du syntes jeg er smuk" hviskede hun og gik tæt ind til ham "hvis de kommer tilbage" hviskede hun og bed sig i læben inden hun vende sig om og så op på træet og begynde at kravle igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 10:39 pm

Han smilede "Selvfølgelig synes jeg at du er smuk" sagde han lavt og fulgte igen efter hende "Men hvad mener du med hvis de kommer tilbage?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 10:43 pm

"de overvejer at flytte tilbage til LA og det har jeg ikke lyst til" sagde hun blidt og stoppede op da hun havde kommet op til toppen hun satte sig stille på en gren og svingede på sine ben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 10:46 pm

Han satte sig ved siden af hende "men hvorfor blive her?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 10:49 pm

"fantastisk sted også kan jeg jo være ude om dagen" sagde hun blidt og smilte sødt til ham inden hun så udover skoven inden hun hurtigt så på ham med et drillenden smil "mig sulten" hviskede hun og knorede sødt til ham mens hun rykkede sig tætter på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 10:56 pm

Han snappede drillende efter hende "kom nærmere og jeg bider dig" truede han muntert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 10:58 pm

hun lag sit hovede på skrå mens hun rykkede lidt tætter på ham "mig bide dig du ikke bide mig" hviskede og tog hans arm og lag om sig så hun kunne komme tætter på hans hals hun knorede lidt mere mens hun smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 11:03 pm

Han smilede og så ned på hende med et hævet øjenbryn men sad ellers helt stille "Du skal da være så velkommen min tiger" sagde han med et lille grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 11:13 pm

hun så på hans hals hun slikkede sig stille på tænderne
hun var ikke rigtigt sulten men havde lyst til at smage hans blod
hun kravlede stille op i hans skød lag stile sine ben og livet på ham og tog hårdt fat i hans frakke
"du er selv uden om det" hviskede hun og kyssede ham blidt på kinden hun lod sine læber røre ham fra kinden og ned til hans hals hun bed sig stille fast hans blod flød ind i hendes mund som fik hendes øjne til at lukke i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 11:21 pm

Han sank og bed smerten i sig med et skævt smil, for så ondt gjorde det heller ikke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 11:25 pm

lidt efter slap hun stille selv om hun ikke havde lyst hun slikkede sig stille om læberne og så op på ham mens hun smilte "du smager godt" hviskede hun og bed sig lidt i læben da hun havde lyst til at bide ham igen mens hun stadig holde godt fast i ham for ikke at falde ned fra træet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 11:28 pm

Han lagde armene om hende og holdte hende godt fast "jeg tør vædde med at du også gør det..." hviskede han i hendes øre og bed let i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 11:31 pm

Kayli fniste "ved jeg intet om" hviskede hun mens hun stadig fniste hun åbnede stille hans frakke og puttede sig tæt ind til ham mens hun lag frakket så godt hun kunne om sig selv "smager den godt ?" spurgte hun stille om mens hun stadig fniste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 11:33 pm

Han kyssede hendes hals "Den smager af Kayli" svarede han med et lille grin og holdte hende endnu tættere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 11:37 pm

hun fniste stadig lidt "har du måske smagt Kayli før ?" spurgte hun stille om og nussede hans nakke hår med den ene hånd
han duftede fantastisk syntes hun
og træk vejret dybt for at lære hans duft at kende hun bed sig blidt i læben mens hun lukkede sine øjne lidt i
"det der kan være farligt" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 11:42 pm

"Hun smager hvertfald af engel..." sagde han med et lille smil "Og hvad er det lige der er farligt?" han strøg hende langsomt op langs halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeSøn Nov 08, 2009 11:50 pm

"mig er ingen engel" hviskede hun og smilte til ham "mig bider" fniste hun hendes øjne lukkede stille i "min hals" hviskede hun og bed sig hårdt i læben mens hun stille åbnede øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 3:00 pm

Han lo dæmpet og bed blidt sammen om et lille stykke af hendes hals uden at bide hul. Han knurrede legende, imens hans fingre kildede hende ned langs ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitimeMan Nov 09, 2009 3:15 pm

Kayli grinte lidt "det er stadig min hals" sagde hun drillenden og prikkede ham på kinden "man må ikke bide" tilføjede hun mens hun fniste "farligt at bide en tiger" hviskede hun og prikkede ham ind i maven "prik prik" sagde hun blidt og smilte sødt mens hun så på ham så godt hun kunne med sine lyseblå øjne
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lysning Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lysning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 5Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» En Lysning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: