Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En lysning

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:50 pm

Kayli svare ham ikke men rev hans arme væk fra sig inden hun skubbede ham alt hvad hun kunne igen hun stod bare og så på ham røg væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:54 pm

Denne gang fik han stoppet sigselv før han ramte ind i noget. Han bandede indædt.
"Hvorfor helvede råber du ikke bare af mig? Det gør alligevel mest ondt og det virker til at du har lyst til at prøve at gøre op for hvor meget jeg har såret dig" Det første råbte han, men så blev han mere stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:57 pm

Kayli så bare på ham uden at sige noget hendes var helt stiv til at hun kunne røre sig hun havde ikke lyst til at råbe selv om hendes ord boblede inde i sig efter om at komme ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 12:00 am

Han så hende stædig i øjnene "Kom med det" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 12:02 am

hun så bare på ham uden at svare ham hun havde lyst til at skrige og græde men intet kunne hun hun vende sig hurtigt om og gik så godt hun kunne om bag et træ og lag sine arme om sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 12:04 am

"Kayli jeg er ked af det." sagde Matt og følte hvordan at det åd ham op indefra. Han havde aldrig følt sig så gennemført ond før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 12:08 am

hun lag sine hænder på sine ører for ikke at høre på ham hun havde ikke lyst til at høre hans stemme mere hun havde lyst til at dræbe sig selv tænk at hun har hans hans blod inde i sig hendes tanker kørte rundt mens hun lukkede sine øjne i og bare ville væk tilbage til den drømme verden hun var i som en lille regndråbe ja nu blev hendes regndråbe ødelagt og derefter drukket hun savnede magien hvor var den dog henne nu ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 12:13 am

Matt trådte først et forsigtigt skridt imod hende og så et til. Sådan blev han ved til at han var henne hos hende og stod ved siden af hende. Men han sagde intet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 12:17 am

Kayli så hans sko men rørte sig ikke hun blev bare siddende med sine hænder foran sine ører hun var jo ikke ligefrem som mange andre piger som nu ville så og råbte og skrige mens om hendes mave havde så meget lyst til at skrige så ville hendes hals ikke hun lod sine hænder glide ned og tage fat i hendes kjole hun så bare ned på hans sko uden at røre sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 12:20 am

Han sank langsomt ned ved siden af hende og så frem for sig imens han tænkte over hvad han skulle gøre nu. Kunne han for en gangs skyld gøre noget rigtigt eller ville han bare fucke det hele op som han plejede? Han havde på fornemmelsen at gud havde skabt ham, Matt, bare fordi at der var nogens liv der skulle mislykkes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 12:25 am

hun så bare stadig på hans sko uden at sige noget og uden at røre sig udover hendes krop rystede hun prøvede at slappe af men kunne ikke hendes tæer vippede ikke glad som de plejede at gøre hun havde bare lyst til at krumme sig sammen og skrige alt hvad hun kan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 12:32 am

Han var ikke sikker på om hun hørte ham, men han forsøgte alligevel at sige noget til hende, om hun hørte det eller ej, men så havde han hvertfald fået det ud. "Kayli, vi to kan nok ikke blive til noget med mindre at jeg ved mirakuløs vis pludselig mister mine føleser for Hayley... Men Kayli... Jeg har aldrig haft en rigtig ven." Her stoppede han, og lod hende svare hvis hun ville, eller havde hørt det.


//Smutter i seng nu Smile - Sov godt!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 12:36 am

Kayli så op på ham og begynde at le "er du dum eller hvad tror du jeg gider være venner med dig. kan du godt glemme" sagde hun surt inden hun satte sig lige som havde siddet før hun havde lyst til at skubbe ham ind i et træ igen så kan kunne mærke smerten der fald en lille regndråbe ned i hendes hånd hun så på den inden hun gjorte den til vand og lod vandet falde ned i græsset

//Kay//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 11, 2009 10:16 am

Han trak på skuldrene "Fint" svarede han og rejste sig "Hav det godt Kayli" så rejste han sig og gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 2:59 pm

Kayli så efter ham uden at stoppe ham
da hun var virkelig sur på ham nu, han var ikke som hun havde håbet..
Hun så stille ned i græsset mens hun stille begynde at synge "krøller eller ej"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:18 pm

Han vendte sig og så på hende med hovedet let på skrå, blikket fyldt af raseri (over ham selv eller hende vidste han ikke) blandet med medlidenhed.
Han ville virkelig ønske at det her var anderledes, for helt ærligt var han en smule forelsket i hende og det gjorde ham ondt at se hende lide sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:24 pm

Kayli så ned i græsset mens regnet dryppede ned hun sukkede lidt og bed sig i læben hun kunne godt mærke at han stadig var der og forstod ikke hvorfor han stod der over der dryppede en regndråbe på hendes tå "arh jeg bliver angrebet" udbrød hun da hun altid udbrød sådan noget når der dryppede regn eller sne på hende hun prøvede at fnise men kunne ikke hun rystede den hurtigt af sin tå inden hun trak sine fødder under sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:27 pm

Hendes råb fik ham til instinktivt straks at være henne ved siden af hende.
Han smilede lidt over sin egen dumhed, det var jo kun ment i spøg. Alligevel kunne han ikke lade være med at spørge hende drillende "Er du sikker på at du er okay?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:31 pm

Kayli så på ham hun tog hårdt fat i sin kjole for ikke at skubbe ham ind i et træ igen og bed sine tænder hårdt sammen hun nikkede stille "den spiste mig ikke" mumlede hun og så ned på sin tå
hun vippede lidt med tåen for at se om den var i live hun sukkede lidt inden hun bed sig i læben
da hun ikke viste hvad hun skulle sige eller gøre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:37 pm

"Det er jeg glad for" smilede han "Jeg tror heller ikke at den ville kunne fordøje så meget smukhed" han smilede til hende og tænkte SÅ igennem om det måske også liiige var en helt god ting at sige i den situation? Han havde det med at sige hvad han mente, men han ville helst ikke smides nogen steder hen igen, og han var ærlig talt lidt for meget en gentleman til at gøre modstand.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:42 pm

Kayli klappede en hånd på hans mund "syyyyyrh" sagde hun surt og så over på et træ "ellers kommer du til at hilse på det der træ" sagde hun og satte sig stille tilbage og tog sin hånd til sig mens hun så ned på sin tå hun prikkede stille til den for at være sikker på den stadig var der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:49 pm

Han så ned i jorden "Undskyld" mumlede han "Det er svært at vende sig af med at sige hvad man mener så snart det dukker op i ens hjerne..." han kradsede let noget jord op under neglene og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:53 pm

Hun rystede på hovedet "helt dit eget valg" mumlede hun uden at så på ham "du elsker jo hende" sagde hun lidt surt og bed sig i læben da hun ikke havde lyst til at sige hendes navn hun tog sig hårdt i kjolen mens hun prøvede at tænke på noget,. noget andet der ikke var ham. men det var så svært da hun holde så meget af ham og hadet ham på samme tid hun så op på ham igennem sit hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:57 pm

Han ville ønske at han kunne fortælle hende det hele, men ikke her, og ikke nu, det ville være alt for risikabelt.
Så istedet mødte han bare hendes blik med sørgmodige øjne. "Kayli vil du nogensinde tiilgive mig for det her?" spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 12:01 am

Hun rystede stille på hovedet "det ved jeg ikke" hviskede hun og bed sig i læben lige nu havde hun ikke,. hun var alt for sur hun brugte alle kræfter på at styre sig selv for ikke at smadre ham som hendes krop havde mest lyst til,. men der var noget inde i hende som sagde nej,. hun viste ikke helt hvad men hun havde heller ikke tænkt sig at finde ud af det,. det ville nok bare såre hende for meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 12:01 am

//Smutter i seng, nighty night Wink //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 3:31 pm

Han trak benene op under sig, foldede armene omkring dem og hvilede hagen imod sine knæ.
Regnen der havde været igang uafbrudt i et par timer var nu endelig begyndt at stilne af, selvom at de grå skyer nok aldrig ville forsvinde. Sådan føltes det hvertfald i det kolde og grå Forks.
Han så lidt på Kayli og lod en finger glide over der hvor hun havde bidt ham. Han kunne ikke lade være med at smile, men det forsvandt hurtigt og han blev hurtigt bitter igen. Hvorfor skulle det hele være så fucking besværligt?
Han havde en evighed til at rette op på dette igen, men alligevel mente han at han havde brug for mere tid. Han så ned i jorden, hvor en edderkop langsomt kravlede forbi, helt fredeligt, og uden nogen bekymring for hvem den sårede. Eller gjorde bange, i dens tilfælde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 4:40 pm

kayli så bare på ham uden at sige noget da hun ikke viste hvad hun skulle sige hun så ned på edderkop'en mens hendes krop blev helt stiv i det hun havde lyst til at flygte men viste ikk hvor hen hun bed sig hårdt i læben mens hun bare så på den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeFre Nov 13, 2009 4:54 pm

Han så på hende igen og lagde med det samme mærke til hendes ansigtsudtryk. Han fulgte hendes blik der ledte ham tilbage til edderkoppen. Han smilede skævt. Vampyr og stadig bange for edderkopper!
Han tog et blad imellem to fingre og kvaste edderkoppen med det.
"De er altså over det hele at du ved det" sagde han langsomt og smed den langt væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 10:29 pm

Kayli så chokket på ham "du dræbte den" hviskede hun da hun elskede dyr for meget selv om hun var bange for nogle af dem og så ned i jorden "ja men jeg kan ikke se dem" mumlede hun og bed sig i læben hun havde virkelig på en måde lyst til at lægge sine arme om ham men viste det ikke ville hjælpe noget og den anden halvdel af hende havde lyst til at slå ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 12:25 am

"Ja selvfølgelig" svarede han med et skævt smil "Er der noget at sige til det? jeg vil helst ikke have at der er noget der gør dig bange" han trak på skuldrene "Dræber du ikke også dyr og mennesker når du skal have noget at spise?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 12:36 pm

Kayli så bare på ham "jamen det var et lille dyr, lige meget om jeg bliver bange eller ikke" mumlede hun og så ked ud af det på ham hun bed sig hårdt i læben "dræber kun mennesker eller mere kun drenge" hviskede hun og så ned i jorden "de fortjener det kun nogle få drenge som er til at stole på ja du kender det jo selv" mumlede hun og rejste sig op og begynde at gå rundt på sine tæer uden at se sig tilbage hun gik bare vider og vider uden at vide hvor hun skulle hen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 12:03 am

Matt rejste sig og fulgte efter hende. "Er jeg en du ville dræbe hvis jeg var menneske?" spurgte han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 11:51 pm

Kayli stoppede op og blev helt stiv i krop'en af at han overhovedet hurtigt hende om sådan noget "jeg dræber kun når jeg er sulten rigtig sulten" hviskede hun og så ned i jorden uden at vende sig i mod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 9:38 pm

Han rynkede på brynene "Men ville du?" gentog han. Han nærmede sig hende en smule med en hånd strakt ud foran sig som om at han ville røre hende men alligevel ikke helt turde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:38 pm

hun vende sig stille om og rystede på hovedet "altså hvis jeg kende dig så ville jeg nok ikke selv om jeg nok ville havde lyst meget lyst så tror jeg aldrig jeg ville gøre det, man slår ikke folk man kender ihjel" hviskede hun og bed sig i læben inden hun vende sig om og gik vider
hun kunne ikke forstå at han kunne spørge hende om sådan noget for hende når hun slog ihjel så var det en dårlig drøm som bare gjorte så hun ikke var sulten mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:54 pm

Han tog fat om hendes håndled og trak hende tæt ind til sig. Han så hende dybt i øjnene.
"Jeg tror ikke jeg kan bestemme mig..." sagde han stille og kyssede blidt hendes pande.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:57 pm

Kayli så op på ham med et chok "hvad mener du ?" spurgte hun lidt efter og tog stille fat i hans frakke med sine hænder hendes øjne strålede op til ham mens hun bed sig lidt i læben inden der mellem nogle grene på træerne kom en solstråle igennem og lyste ind på hendes kind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:03 pm

Han rørte let ved hendes kind hvor solstrålerne ramte og fik hendes hud til at glitre som små diamanter. Han smilede svagt med et ømt blik før han bøjede sig ned og kyssede hende sommerfuglelet på munden.
Det var en let berøring, men alligevel meget intens og altsigende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:06 pm

Kayli så bare på ham med store øjne "hvad laver du ?" mumlede hun med sine læber mod hans hun tog lidt hårdere fat i hans frakke for ikke at gøre noget dumt hendes krop blev stiv og hun kunne ikke røre sig selv om hvor meget hun havde lyst til det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:08 pm

"Jeg kysser dig" svarede han med et forsigtigt drillende smil, men med øjne der lyste af ømhed og glæde. Han sneg let en arm omkring hendes liv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:11 pm

hun så bare på ham og forstod intet "jamen det er jo ikke mig du vil havde så hold op" hviskede hun og rev sig selv fri hun forstod ikke hvordan han kunne finde på at gøre dette mod hende hun vende sig hurtigt om og begynde at gå hun gik stille ned til en stor sø og kravlede ud på en båd der var der solen skindede i hendes ansigt hun så stille ned på sin våde kjole mens hun prøvede at smile men kunne ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:14 pm

Han fulgte efter hende, men stoppede ved vandkanten "Men hvad nu hvis det er dig jeg vil have?" spurgte han stille og så ned i jorden.



//smutter i seng nu Wink ///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 11:19 pm

Kayli så på ham og lag sit hovede på skrå "det ville du jo ikke før, for du ville havde Hey et eller andet" mumlede hun lidt surt og ville helst glemme det hun rystede på hovedet da hun slet ikke forstod ham nu måske var det bare noget han sagde eller måske var det rigtigt ? hun viste ikke helt hvad hun skulle stole på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 3:30 pm

"Jeg ved at det lyder sært" sagde han stille "Men du bliver nødt til at stole på at det jeg siger er rigtigt.. Jeg har bestemt mig." Han lød bestemt da han sagde det sidste og han så op på hende med et hjælpeløst blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 4:12 pm

Hun gav et lille suk fra sig "er det fordi hun ikke gider havde dig eller ?" spurgte hun om lidt efter inden hun vende sig om og så ned i vandet hun tog stille sit finger ned i vandet mens hun smilte lidt for sig selv hendes hår lå på den ene skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 10:06 pm

Han vadede ud til hende og satte sig op i båden "Nej det er fordi at jeg elsker dig.. Du har fået mig til at indse hvor vigtigt det er at jeg forandrer mig.. og jeg vil forandre mig for din skyld" han strøg en hånd over hendes kind og sendte hende et varmt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 10:13 pm

Kayli så op på ham "hun ville ikke havde dig hva ?" sagde hun stille og gav et suk fra sig mens hun rystede på hovedet "Matt.. jeg kan ikke, ikke før du holder op med andre piger, og er sikker på det er mig" sagde hun stille og så ned i vandet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 10:17 pm

Han lænede sig frem og kyssede hende blidt på kinden "Det er jo det jeg siger.. " sagde han stille "Jeg er sikker på dig.. Jeg har ikke kunnet få dig ud af mine tanker, du har været overalt hvor jeg har kigget, i forhold til dig betyder andre intet.." han så inderligt på hende og kærtegnede hendes skulder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 10:22 pm

"Matt jeg forstår dig ikke" mumlede hun og rejste sig op og så ned på ham inden hun gik ind igen og begynde at gå rundt om søen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lysning - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lysning
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» En Lysning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: