Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En lysning

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 10:27 pm

Han fulgte lynhurtigt efter hende "Hør på hvad jeg siger.. Jeg elsker dig" Han følte hvor sande de tre ord var, han elskede den søde pige af hele sit hjerte, og han ville dele sit liv med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 10:36 pm

Kayli vende sig om og så op på ham "har du os sagt det til Blåbær, eller nået du det ikke ?" spurgte hun lidt surt om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 11:27 pm

Han bed sig i læben "Hvor mange kærlige ord og gode gerninger skal jeg gøre for at du vil tro hvad det er jeg siger?" spurgte han stille og tog fat omkring hendes håndled med et kærligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeMan Nov 23, 2009 11:32 pm

Hun så på ham og rystede på hovedet "ingen, for jeg vil ikke før jeg stoler på dig" hviskede hun og så ned i jorden "når jeg ved at det ikke er flere piger" tilføjede hun og lukkede sine øjne i "vil du såre mig igen ?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 3:16 pm

"Jeg ville aldrig kunne få migselv til at såre dig igen" sagde han med smerten i øjnene "Jeg har haft det forfærdeligt med det.. Jeg vil ønske at jeg kunne gøre alt om igen" Han sukkede og strøg en hånd over hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2009 6:37 pm

Kayli så op på ham og gev et suk fra sig hun bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 11:52 pm

Han så ned i jorden "Jeg prøvede.." sagde han stille, uden helt at vide om det var til hende eller sigselv.
Så slap han hendes håndled, vendte sig og gik bort, imens han mærkede alle forhåbninger og forventninger smuldre inden i sig.
Glæden var som glemt for ham og tilbage var kun mørke. Han ville ikke engang kunne græde, hvis han havde været i stand til det.
Så langt nede var han. Og kun en person ville kunne gøre det godt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 11:56 pm

Kayli gik stille efter ham "Matt" sagde hun blidt mens hun løb op foran ham og satte sine hænder på hans bystkasse for at få ham til at stoppe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 11:58 pm

Hans tunge skridt stoppede og han så på hende med et tomt blik, som kun lysnede en smule op, fordi at det var hende.
Hans elskede Kayli. "Ja?" spurgte han hult.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:07 am

Kayli så op på ham "du må altså ikke gå" peb hun næsten og så ned i jorden hun viste ikke hvad hun skulle gøre eller tro om det virkelig hende han ville havde eller det bare var nået han sagde hun holde jo af ham men han havde jo såret hende en gang før over for Blåbær som sikker ikke ville havde ham for hun var jo sammen med Kayli's bror
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:14 am

"Lad mig være.." mumlede han "jeg har ikke lyst til at være nogle steder, og specielt ikke her.. Jeg mister.. Jeg vinder aldríg, det er et dødt løb, og jeg står stille i tiden. Hvis jeg nogensinde kunne tro på at du elskede mig lige så højt som jeg elsker dig, ville jeg være den lykkeligste mand i verden, men det kan jeg íkke tro. Jeg fortjener dig ikke, efter alt den smerte jeg har påført dig, og alle de sorger jeg har tilført dit liv.
Jeg ville ikke tilgive migselv hvis du forelskede dig i et kryb som mig" Hadet til sigselv, voksede stadigt inden i ham og han lukkede øjnene, mærkede mørket fylde sig. Det vílle gå ud over nogen, og højest sandsynligt et menneske der ikke vidste at det var dumt at gå alene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:19 am

Kayli tog fat i hans frakke og krammede sig ind til ham "hold op" peb hun og hev ham ned at sidde hun satte sig oven på ham og lag sine arme om hans hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:22 am

Han rynkede brynene og så uforstående på hende. "Kayli hvad laver du?" spurgte han lavt, uden at bede hende om at lade være. For selvom at hun pustede en smule til forhåbningens gløder, kunne han lide at blive holdt om af hende.
Han betragtede hende lettere henført, som hun sad der i al sin skønhed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:25 am

hun lag sit hovede på hans skulder og krammede sig ind til ham uden at svare ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:28 am

Han sukkede, men magtede ikke at gøre sig fri fra hendes greb. Han kunne ik få sig selv til det.
Istedet mærkede han hendes behagelige kropstemperatur og duften fra hendes hår. Han lagde langsomt og længselsfuldt armene om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:30 am

"du er et fjols" hviskede hun ind i hans øre inden hun kyssee ham på kinden og puttede sig længere ind til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:34 am

"Ja" svarede han kort. Det vidste han godt, men da hun kyssede ham, stivnede han, forvirret. Hvad lavede hun?!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:40 am

Kayli hev sig selv lidt fri fra sit tag om ham hun så ham ind i øjnene og rystede på hovedet "du er virkelig et fjols. men jeg kan ikke før der ingen anden pige er, ikke kalde andre piger nået, ikke nået af sådan nogle ting" hviskede hun selv om hun viste hvor svært det er for ham at stoppe men han blev jo nød til det hvis det er hende han ville havde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:44 am

"Det lover jeg" svarede han med det samme og så forpint ud. Han blev nød til at tænke over hvert et ord han sagde fra nu af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:50 am

Kayli nikkede "men vi tager det stille og roligt, jeg vil ikke komme sammen før jeg stoler på det" hviskede hun og kyssede ham på kinden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 12:54 am

"Vi gør det præcis som du vil have det" svarede han med det samme, opsat på at gøre det så godt som muligt.
Han ville være god, lovede han sigselv, han ville ikke engang blande sig med andre piger fra nu af!
Han strøg langsomt en hånd ned langs hendes ryg "mi amore" hviskede han i hendes øre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 1:02 am

hun nikkede bestemt og så lidt efter mærkeligt på ham "hvad sagde du lige ?" mumlede hun da hun ike forstod det

//jeg skal logge :/ //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 1:05 am

Han smilede kærligt til hende "tjah.. det er jo lige det" svarede han lettere drillende.

//ok ses Wink //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:41 am

hun prikkede ham på næsen "fortæl mig" sagde hun og opførte sig som et lille barn lidt efter stoppe hun og bed sig i læben hun slap den et stykke tid efter "jeg skal rejse" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 6:15 pm

Han så chokoret på hende. Helt mundlam. Det kunne umuligt være sandt! Aldrig! Han måtte have hørt forkert.
"Hvad..?" fik han endelig fremhvisket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 6:33 pm

Hun så op på ham "jeg skal rejse til LA hjem til mine forældre for at se dem en sidste gang, så kommer jeg tilbage" hviskede hun og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 3:24 pm

Han lagde en hånd på hendes kind "Du må ikke tage fra mig smukke" sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 4:37 pm

"Matt jeg bliver nød til det" hviskede hun og rejste sig om hun så lidt ned på ham inden hun vende sig om og løb hen i mod byen //out x'D lidt mærkeligt at forsætte emnet når Kayli er kommet tilbage//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 4:54 pm

//lyst til et andet emne så? Smile ///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 4:55 pm

//ja altid Very Happy//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 4:58 pm

//vil du ikke ikke lave det smukke?? <3 //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 5:00 pm

//okay men kun fordi jeg er sød laur i Seattle//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 5:02 pm

//self. er du sød Smile //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitimeTirs Dec 01, 2009 5:24 pm

//har lavet emnet//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lysning - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: En lysning   En lysning - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lysning
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» En Lysning

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: