Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Helt nyt..!

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 9:42 pm

S: Et sted i skoven
O: Ingen
V: Overskyet og det blæser
T: Irl
P: En lyse brun kjole med en hvid trøje over og en sort jakke.. Sort højhæle sko..

Selina gik igennem skoven.. Hun havde taget sine sort højhælede sko på, og det fortrød hun. Da hun ikke kunne gå ordenligt hen over den lidt supede jord.. Hun var en bypige, men nyd den frisk luft i Forks.. Hun så sig omkring en gang i mellem da hun ville være sikker på hvor hun var på vej hen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 9:45 pm

Hayley kom hjemme fra hun havde loge været ude og jagde og var helt mæt hun kunne dufte en menneske duft hun ikke kendete da hun så en pige i højehæle og sort hår hayley smilede og gik ned mod hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 9:47 pm

Selina trissede frem ad på skoene, men heldigt for hende kom der en sti hvor hun kunne gå lidt bedere.. Hun fniste lavt af sig selv og hendes dumme idé om at gå en tur og så glemme at skrifte sko..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 9:49 pm

Hayley grinte lidt og kom i tænke om da hun var menneske der gik hun i byen i højhæle og når man skulle hjem gik man sådan..Hayley kom ned til Selena og gik op ved siden af hende meget langsomt "Hejsa" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 9:51 pm

Selena så på pigen.. "Hey" sagde hjún og rødmede lidt over hendes dumhed..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 9:53 pm

Hayley smilede til hende "Det går ikke så godt det der var" sagde hun med en munter stemme og smilede stadig til hende hayley kunne godt lide og snakke med nye mennesker bare ikke ny drenge ku efter hun var blevet vampyr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 9:54 pm

Hun lo lidt.. "Nej, men så ved jeg næste gang jeg skal tage ordenlige sko pånår jeg går i skoven" sagde hun og smilte til hende.. "Jeg hedder Selena"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 9:56 pm

Hayley smilede "Ja" hun lo kort og rakte sin hånd frem "Jeg hedder Hayley" hun smilede og kiggede lidt på hendes hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 9:58 pm

Selena tog hendes hånd og slap den hurtigt, med et lille smil.. "Er du her fra" spurgte Selena og kiggede ned..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:00 pm

Hayley kiggede lige ud "Nej er født i chicago men er flytted her ned for mange år siden" hayley smilede og hendes blik faldt ned på hendes all stars og hen på hendes sko og så hen på vejen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:03 pm

"Okay" nikkede hun og begravede sine hænder i sine lommer, da det var lidt koldt for hende.. Hun havde ikke noget under kjolen og det var lidt køligt for benene..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:05 pm

Hayley kiggede på hende "Du fryser" hayley tog sin stor hætte trøje af og gav den til hende "Her" hun smilede og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:06 pm

Selena så forundret på hende.. "Så kommer du til at fryse" sagde hun og bed sig i læben..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:07 pm

Hayley rystede på hovedet "Nej tag den" hayley kiggede rundt" Øhmm hvor bor du henne"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:09 pm

"Tak" sagde hun og tog i mod trøjen og tog den på.. Efter lidt tid begyndte hun at mærke varmen igen.. "Jeg er lige flyttet her til" sagde hun og smilede taknemligt til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:11 pm

Hayley nikkede og kiggede sig tilbage hvor man lige kunne skimte hendes hvide hus "Har du nogle tid du skal være hjemme heller " hun kiggede frem igen og stoppede med og gå *Hun kan få varmen hjemme hos mig også kan jeg køre hende hjem * Tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:12 pm

Selena så på hende og svarede "nej jeg bor alene så jeg bestemmer selv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:13 pm

Hayley nikkede "Kunne det ikke være rart og få varmen igen" Hayley smilede og pegede på det stor hvide hus man lige kunne se lidt af fra trærene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:15 pm

"Jo" nikkede Selena og smilte.. "Bor du i det hus" spurgte hun lidt dumt, da hun bare ville være sikker..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:16 pm

Hayley nikkede "Jo helt alene" hayley sukkede "Vil du med" hun løftede et øjenbryn og stoppede med og pege og sætte hænderne i bag lommerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:19 pm

"Jo hvorfor ikke" sagde hun selvom hun ikke kendte Hayley, men hun var ligeglad hun kunne allerede lide hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:20 pm

Hayley smilede "Fedt" hun vendte sig om og begyndte og gå langsomt "Hvor langtid har du været her" sagde hun med en glød i stemmen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:22 pm

Selena fulgte efter Hayley.. "Jeg fik de sidste møbler på plads her for morgen" sagde hun glad og smilte lidt for sig selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:25 pm

Hayley nikkede og smilede og gik ned ved siden af hende og gik igen i hendes tempo "Fedt nok..Kan du lide forks endtil vider" hayley smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:27 pm

Selena nikkede langsomt. "Jeg har ikke rigtigt snakket med nogen, men det virker da fint nok" sagde hun lidt stille.. "Det var ikke mig der bestemt at flytte her til" tilføjede hun derefter..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:30 pm

Hayley stoppede med og smile "Hmm..Okay" de var noget frem til huste og hayley hev nøglen frem og åbnede døren "Velkommen" sagde hun smilende og gjorder plads til Selena kunne komme ind




//Hvis du vil se mit hus så gå ind på min profil der er billeder af hele huset og rum og hende og bil og ja alt om hende xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:33 pm

Selena gin langsomt ind og så sig lidt om..

//Okaii det gør jeg så ;D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:34 pm

Hayley smilede og lukkede døren og sætte sine sko




//Logger af men vi skriver bare vider når du er på og jeg er på og hvis du vil Razz // ??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeTirs Sep 22, 2009 10:36 pm

Selena tog også sine sko af of stillede dem ved døren..

//Okaaii Very Happy//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:02 am

Hayley kiggede rundt "Jeg her bor jeg så" sagde hun smilene og hendes blik røg over på Selena igen
"Vi du se rundt omkring" sagde hun med en spøgernede stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 2:51 pm

Selena smilte "Jo det vil jeg da meget gerne" sagde hun og nikkede til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 2:54 pm

Hayley smilede og klappede kort i hendes hænder "Okai vi kan starte her..Hmm det her er min søster s værelse når hun ikke gider og være der hjemme" hayley smilede og gik ind af den første dør i gangen og gik helt ind på hendes værelse med et smil



//Har lavet noget af huset om og lavet nogle flere rum men man kan se det på min profil//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 2:56 pm

"Hvor bor hun så ellers" spurgte hun og fulgte efter hende..

//Okaaii xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 2:57 pm

Hayley smilede "Mor og far og for sig selv...Jeg har også et værelse hos mor og far når man er træt af og være alene" Hayley sukkede og gik langsomt ud af rumet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:01 pm

"Okay" nikkede hun med et smil.. "GÅr du også ned på Skolen" spurgte hun og så sig lidt omkring..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:07 pm

Hayley nikkede "3.g" sagde hun smilene da de var noget ud på gangen lukkede hun Jamilahs dør og åbnede ind til sig selv "Og her er mit værelse" Hun smilede "Går du på skolen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:09 pm

"WOW" udbrød hun højt.. "Sikke et fedt værelse" sagde hun og stod helt stille af misundesle.. "Jeg begynder i morgeren" sagde hun lidt efter..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:11 pm

Hayley smilede hun lo kort"Jeg elsker også mit værelse" hun smilede "Fedt det er også en god skole" hayley sig rundt omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:16 pm

"det er et mega dejligt værelse" sagde hun "Sådan et værelse vil jeg også havde" lo hun og smilte til hende.. "Det håber jeg også. men jeg er ikke så god i skolen" sagde hun og bed sig lidt i læben..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:19 pm

Hayley nikkede 2 gange "Det var jeg heller ikke da jeg startede på skolen" hun gik langsomt ud af sit værelse "Det her rum vi går ind i nu har været det dyrste " hun smilede og de gik ind o det fedeste køkken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:20 pm

"What" udbrød hun igen.. "Det må have været meget dyret" sagde hun og kiggede sig om med store øjene..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:22 pm

Hayley lo kort "Ja meget dyrt" hun smilede "Fryser du stadig" hayley løftede et øjenbryn og smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:28 pm

Selena rystede lidt på hovedet.. "nej det hjalp at komme ind" sagde hun med et smil.. hun tog den lånte trøje af og rakte den til hende.. "Så siger jeg mange tak for lån" sagde hun muntert..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:29 pm

Hayley smilede "Det var da så lidt" Sagde hun med en glad stemme "Vil du se de ander rum"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:33 pm

"Meget gerne" sagde hun og nikkede til hende.. "Er det ikke et meget stort hus, det her" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:37 pm

Hayley nikkede "Jo det er ret stort" Sagde hun smilene
Hun gik ud af kækknet og ind i stuen "Ja den er ikke det fedeste" hun smilede
"Selena hvad laver du enig i din fritid..heller job" hun bed sig let i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:40 pm

"Du bor mega flot" sagde hun smilende.. "Jeg er sammen med venner og sådan noget" svarede hun "Og så arbejder jeg som model"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:42 pm

Hayley smilede "Tak" hun slikkede sig om læberne "Laver du ellers andet" hun smilede til hende og gik langsomt ud af rummet og ind i et smikkerum
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:44 pm

"hmm" sagde hun tænkende "Så synger og danser jeg også " sagde hun.. "Hvad laver du i din fritid" spurgte hun muntert..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:49 pm

Hayley smilede hun åbnede døren ind til smikkerummet "Jeg arbejder her og så synger jeg også" hun smilede stort "Fdt vi har sammen intirreser" sagde hun men en sjov stemme og gik helt ind i rummet og så rundt


//Hendes stemme er lige så god som Hayley Williams fra Paramore https://www.youtube.com/watch?v=QxCOY4MFg0g
https://www.youtube.com/watch?v=qXk_KVNfInU //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Helt nyt..! Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Helt nyt..!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur
» Helt ny...
» Helt Ny..
» Helt ny og alene
» helt alene på mit lille fristed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: