Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Den lille sø

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:04 pm

Dato: Irl
Årstid: Irl
Dag: Irl
Vejr: Skyer
Sted: Skoven
Tid: Irl
Omgivelser: Ingen mennesker

Kayli gik stille rundt i skoven hun havde en lyserød sommerkjole på der passede til hendes hår og inden sko hun gik stille hen til en lille sø og så ned i den mens hun bed sig i læben hendes øjne var lyseblå hun prøvede at smile lidt mens hun lag sit hår på den ene skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:05 pm

Shin gik ned af en sti og nynnede lidt.
Han havde et par mørke busker og en blå t-shirt på.
Han fik øje på Kayli og smilte igen. "Hey" råbte han til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:06 pm

Kayli hørte noget og vende sig om hun fik øje på Shin "bror" mumlede hun mens hun løb over til ham og lag armene om ham i et kram mens hun puttede sig ind til ham hun bed sig i læben da han duftede så godt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:08 pm

Shin lagde armene om hende og smilte lidt
"Hvad har jeg nu godt siden jeg har fortjent det" lo han drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:11 pm

"ikke noget bare mig der har brug for et kram" hviskede hun og kravlede op af ham og holde sine ben fast rundt om hans ene ben og sine arme om hans hals
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:12 pm

Shin gik hen mod en af træerne mens hun hang på ham.
Han satte sig forsigt ned og så på hende "Hvad er der galt" spurgte han en smule useriøst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:15 pm

Hun puttede sig stille ind til ham og bed sig i læben "jeg hader Bill" hviskede hun og bed i hans t-shirt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:16 pm

Shin lagde endnu en gang sine arme trøstende om hende.
"hvad er der dog sket søde skat" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:18 pm

"han er ikke som han var engang han sagde han kunne lide mig og kyssede mig og nu er jeg intet" hviskede hun og tog lidt hårdt fat i hans t-shirt mens hun prøvede at putte sig længere ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:20 pm

"Det er h´jeg ked af at høre" sagde han
Han bed den smerte Kayli påførte ham ved at reve så meget i ham.
Han var jo ret så blød i forhold til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:23 pm

"os mig gider ikke se ham mere" hviskede hun og så op på ham "ikke hvis han ikke kan blive den gamle igen" mumlede hun og sukkede "men stadig har jeg dig til at holde af mig" hviskede hun og kyssede ham blidt på kinden inden hun så over mod søen "selv om jeg nok rejser" mumlede hun og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:25 pm

"Du efterlader da mig ikke her" spurgte han surt.
"Så meget kan en dreng da ikke gøre ved dig" tiæføjede han endnu mere surt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:27 pm

hun nikkede "jov åbenbart kan han det og er ligeglad med det" mumlede hun og så tilbage på ham med et smil hun nussede stille hans kind "hvis jeg rejser så skal jeg nok komme og hilse på en gang eller to" hviskede hun og puttede sig ind til ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:28 pm

"Jamen lille skat dog.. Hvad skal jeg dog lave her helt alene" sagde han trist
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:29 pm

hun så stille op på ham "må jeg ikke rejse ?" spurgte hun stille om og bed sig i læben inden hun lag sit hovede på hans brystkasse og lyttede til hans hjerte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:31 pm

Shin kyssede hende blidt på panden. "Du skal bliver her" sagde han barneligt..
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:32 pm

Bill havde stået og betragtet dem. Han var stødt på dem, da han var ude og gå en tur i skoven.
"Det var satme hurtigt du kom dig over mig, hva'?" Sagde han hånligt, med armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:34 pm

Kayli fik øje på Bill "hvad snakker du om ?" udbrød hun inden hun så på Shin "måske" hviskede hun og så på Bill igen
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:35 pm

Han himlede med øjnene.
"What ever."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:36 pm

"Hej Bill" sagde Shin stille. Han ville ikke holde dem fra hinanden og tilbød "Skal jeg lade jer være alene lidt" spurgte han og så skiftevis fra Bill til Kayli
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:38 pm

Kayli rystede på hovedet "Shin er som en bror for mig det har intet med dig at gøre" sagde hun blidt så blidt hun nu kunne "du din nye Bill du er latterlig at høre på" mumlede hun inden hun så på Shin "det ved jeg ikke det må du spørge ham om" sagde hun og smilte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:39 pm

Shin satte Kayli fra sig og rejste sig op. "Hvis der er noget ved i hvor jeg bor"
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:39 pm

Bill himlede med øjnene.
"Bevares Kayli, gør hvad du vil."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:40 pm

Kayli rejste sig stille op og gik hen til ham og lag sine arme om ham "jeg vil jo kun havde dig kan du ikke forstå det" mumlede hun og puttede sig ind til ham
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:42 pm

"Tag du bare ham. Og hvis I en dag bliver uvenner, kan du jo altid æde ham!" Sagde han ondt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:43 pm

hun rystede på hovedet og lod som om hun ikke hørte det "jeg vil havde dig" hviskede hun og kyssede ham på hagen
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:45 pm

Han lagde forsigtigt armene om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:46 pm

"ingen anden jeg vil havde end dig" hviskede hun og kyssede ham blidt på halsen
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:47 pm

"hvorfor?" Spurgte han undrende. Han forstod det ikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:50 pm

"føler bare jeg tilhøre dig også er jeg jo en del af dig og du en del af mig" sagde hun blidt og rørte sig selv på halsen der hvor han havde bidt hende "jeg elsker ingen anden på samme måde som dig" hviskede hun og nussede hans kind
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:52 pm

Han havde det også på samme måde med Claire, altså det med at de tilhørte hinanden, da det var hende der havde bidt ham. Og han havde også smagt hendes blod.
"Okay," mumlede han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:54 pm

"jeg vil jo kun være dig" sagde hun blidt og bed sig lidt i læben "jeg vil ikke havde en anden fyr" hun træk vejret dybt for at lugte han duft så meget som muligt "så vil jeg heller dø end at havde en anden" hviskede hun og så op på ham med sine lyseblå øjne
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:55 pm

"Det er ikke sundt for dig at have det sådan." Sagde han stille. "Jeg er en fri fugl. Jeg bryder mig ikke om at være bundet!" Forsøgte han at forklare hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:57 pm

hun rystede på hovedet og bed sig i læben "ikke sige sådan noget, du har ikke brug for andre end mig" sagde hun hurtigt og lod sin ene hånd glide ned i hans og flettede sine fingere ind i mellem hans
Tilbage til toppen Go down
Bill
Bruger
Bill


Erfaring : 1098
Respekt : 29
Antal indlæg : 994

Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 2:58 pm

"Jeg har brug for at kunne smutte en dag, uden at nogen ved hvor jeg er, og så blive væk i flere uger."Sagde han stille. "Ville du kunne leve med det?" Han hævede et øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitimeTirs Okt 27, 2009 3:03 pm

hun nikkede "så længe jeg viste at du kun er min og at du kommer tilbage" hun bed sig i læben og gik helt hen til ham hun gik stille op på hans fødder og kyssede ham blidt på munden
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den lille sø Empty
IndlægEmne: Sv: Den lille sø   Den lille sø Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den lille sø
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En lille sø - Tom
» En lille lur?
» Den lille hytte
» sur sur sur, lille bi omkring oO'
» En lille sludder x'3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: