Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En lille sludder x'3

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 2:34 pm

D: Irl.
Å: Irl.
S: Skoven.
T: Irl.
V: Overskyet ^^
O: Der er kun Daniella.


Daniella sad og smilede stille for sig selv.
Hun følte sig mere sulten end nogle sinde.
Hun slikkede sig om munden da hun kom til at tænke på varmt menneskeblod.
Hun bed sig i læben da hun kom til at tænke på at hun selv havde
været menneske. Hun havde stadig en flakse med blod, fra Claire. Hun lo og tog den frem fra
sin lomme.
Hun bed sig i læben. Hun kunne ikke drikke menneske blod.
Hun havde lovet sig selv ikke at gøre det. Men følte hun ikke kunne holde det. Hun lænede sig tilbage
med et smil på læben. Hun savnede Claire og følte at hun måtte til at skaffe venner derfor stod hende.

.. Vampyre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 2:37 pm

Rosalina gik med lydløse skridt. Hun så på Daniella. "Hej", sagde Rosalina. Rosalina satte sig ved siden af hende. "Du ser sulten ud", kommenterede Rosalina. "Skal vi tage på jagt?"
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 2:40 pm

Hun satte sig op med et smil. "Hej" Lo hun.
"Jeg gad godt. Men et problem.. Jeg kan ikke jage. Jeg er for svag." lo hun.
"Min sult svækker mig." mumlede hun og satte sig ned.
"Jeg er elendig som vampyr . Jeg var langt bedre tjent som menneske" mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 2:48 pm

"Jeg kunne tag ud og fange et måltid... Jeg er ret god til at jage. Jeg er tilbage omlidt", Rosalina lo tilbage og løb igennem skoven. En stakkels ræv stod og drak vandet at en lille sø. Rosalina bed tænderne i ræven, og snart var ræven død. Rosalina løb tilbage til Daniella med ræven i armene. "Her", sagde Rosalina og lagde ræven ned på græsset. "Jeg er også ret sulten", sagde Rosalina med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 2:51 pm

"Awww." sagde hun til hende med et grin.
"Det gik sgu stærkt." lo hun. Hun så ned på ræven med et trist blik. "Hvad jeg dog er nød til at gøre for mad!" mumlede hun og kneb øjnene sammen. Hun satte tænderne i ræven så hurtigt hun kunne. Dens blod flød ind i hendes mund. Hun slap igen ræven med tænderne og kiggede på Rosalina med et grin. Hun slikkede sig om munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 2:55 pm

"Du skal ikke være bekymret."... "Det var ikke noget problem.." Rosalina så på Daniella. Rosalina syntes at hun var ret sød... "Jeg tar lige en slurk af blodet", sagde Rosalina.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 2:58 pm

Hun nikkede med et smil og satte derefter selv tænderne i ræven.
Aldrig havde noget blod smagt så godt. Hun begyndte stille at suge dens blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:01 pm

"Nyd det"... Sagde Rosalina. "Vil du gå en tur i skoven?..." Rosalina gik et skridt..."Vi kunne også tage hjem til dig eller mig?" Rosalina nynnede en sang som hendes far engang sang for hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:12 pm

Hun nikkede kort til hende mens hun fortsat sugede dens blod. Da hun syntes hun var blevet mæt slap hun den.
"Undskyld" mumlede hun til den. hun aede den kort over hovedet. Hun elskede dyr, men hvis det var det der skulle til for at leve kunne hun godt gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:18 pm

Victoria kom stille gående igennem skoven, hun trak vejert tungt og så sig omkring, hun savnede nogen at snakke med så hun sukkede stille, hun stoppede dog op da hun fik færten af to artsfæller og lugtede svagt blod der var ved dem, så hun begav sig til at gå imod færten
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:21 pm

Daniella kunne lugte endnu en vampyr og smilede. Hun lukkede øjnene kort og smilede derefter til Rosalina.
Hun betragtede Rosalina lidt og så derefter på ræven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:25 pm

Færten blev stærkere jo længere Victoria gik imod den, hun gik dog stadig og sukkede lidt, da hun til sidst stod og kiggede på to hun vampyren og nede på jorden lå der en død ræv, Victoria havde dog spist før hun kom hen til dem, så hun blev ikke fristet af blodet der kom fra ræven, hun kiggede på dem igen og lagde stille hovedet på skrå
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:28 pm

Lugten af en anden vampyr var stærk.
hun kiggede direkte mod retningen som lugten kom fra, og fik øje på en pige.
Hun betragtede hende stille med et venskabeligt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:28 pm

"Hvem er du", spurgte Rosalina nervøst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:30 pm

Victoria gengældte venligt smilet, og gik lidt tættere på, hun kiggede hen på den anden pige og smilte svagt, " der er ingen grund til at være nervøs, mit navn er Victoria" præsenterede Victoria sig og så ned på den anden pige igen


Sidst rettet af Victoria Ons Aug 26, 2009 3:31 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:31 pm

Hendes blik vendte mod Rosalina.. "Hvem? Mig?" spurgte hun og kiggede undrende på hende. Hun så derefter hen på den anden vampyr med et kort smil og besvarede hendes hej, med et nik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:33 pm

"Nej, ikk dig, hende", sagde Rosalina med et skævt smil. Blikket blev rettet mod vampyren.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:34 pm

Hun lo og nikkede til Rosalina uden at fjerne blikket fra den nyankommende vampyr. Hendes øjne kiggede fra hendes fødder til hendes hår. Hun kiggede på hver eneste detalje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:37 pm

Skulle vi gå en tur?? I love you
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:37 pm

Victoria sukkede smilende og tænkte lidt, "hvis det hjælper så er jeg ligesom jer, og jeg hedder Victoria" sagde hun og kiggede på dem begge
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:39 pm

"Jeg ved godt at du er vampyr. jeg kan lugte dig på afstand" sagde hun lidt koldt. hun følte at pigen troede at hun var dum. Hun smilede bagefter roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:41 pm

"Okay. Vil i gå en tur. Måske vil i med ned til floden og bade?", spurgte Rosalina. Victoria så ret sød ud. Rosalina Smilede til Victoria... Måske det virkede på venskabet?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:43 pm

Victoria smilede og gjorde hvad hun kunne for at holde luften positiv efter piges lille kølige svar, og så på den anden pige og smilede igen, "jo hvorfor ikke, det lyder hyggeligt, men hvad hedder i?" spurgte hun og smilede til dem begge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:47 pm

"Øømmmh, nåå ja. Jeg hedder Rosalina Ann-Linn Kathrin Cullen" Rosalina smilede igen til Victoria. " Så lad os gå"... "Lad os hente vores badetøj, jeg løber nu og henter det. Hvad med jer." Rosalina gik et skridt tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:49 pm

Victoria smilede og nikkede, "hyggeligt at møde dig Rosalina, og jeg bor ikke så langt væk herfra så jeg kan hurtigt løbe hjem og hente mit" svarede hun og vendte hovedet kort mod den retning hun var kommet fra
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:50 pm

Hun smilede til Rosalina.. "Jeg vil gerne med. Jeg har mit badetøj der hjemme."
"Jeg hedder Daniella" svarede hun den anden pige med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:54 pm

Victoria nikkede og smilte til Daniella, " hyggeligt at møde dig Daniella", "hvor skal vi så mødes, efter vi har hentet vores badetøj?" spurgte hun nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:55 pm

"Nå, men så ses vi her om lidt!" Rosalina smilede. "vi ses". Rosalina løb af sted igennem skoven. Hun løb ind og hentede sin bikini og et håndklæde. Rosalina låste døren efter sig og løb hen til der hvor de skulle mødes. "Sådan, løber i så nu?"... "Jeg venter", kommenterede Rosalina og satte sig ned...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:57 pm

Victoria smilede og løb selv hjem og åbnede sit skab for at finde hendes bade tøj, hun havde ikke nogen badedragt, så hun var nød til at tage sin mørkeblå bikini med og så også lige et gult håndklæde, hun lukkede hurtigt sit skab igen og løb tilbage til dem, "så er jeg her igen" sagde Victoria og smilede til dem
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 3:58 pm

"Hej Rosalina og Victoria" smilede hun og spurtede i gennem skoven i en rygende fart, som hun næsten ikke kunne styre. hun lo og styrtede igennem træer og buske indtil hun nåede sit hus inde i byen. Hun hentede sin Bikini og et håndklæde og løb kondi ud forbi byen, indtil hun nåede skoven hvor hun satte farten op . Da hun nåede hen til mødestedet så hun på Rosalina og victoria med et smil. og sagde "Hej"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:00 pm

"Godt, Ømmh Daniella?, skal du ikke hente dit håndklæde og badetøj?" Rosalina smilede til Daniella, efter sendte hun Victoria et sødt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:02 pm

Victoria smilte til Rosalina, "jeg tror Daniella hentede det så hurtigt at du ikke lagde mærke til det" sagde Victoria og smilede så til Daniella
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:03 pm

"Det kan du da have ret i", sagde Rosalnia..."Så lad os gå", sagde Rosalina. "Kom", mumlede Rosalina
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:05 pm

Victoria fulgte smilende og roligt med Rosalina og kiggede sig omkring imens
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:05 pm

Hun lo stille af dem. Hun fulgte efter Rosalina med et blik rettet på sine fødder.
Hun kiggede op og spurgte "Hvor skal vi hen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:12 pm

"Du har vist været i en helt anden verden hvaar?, vi er på vej til floden... Vi skal bade :3" sagde Rosalina og vendte sig om mod Daniella. Hun smilte og gik op foran igen. De gik igennem skoven. Man kunne høre fuglene og dufte naturen. Men pludselig så Rosalina en bjørn. "Hver stille!", hviskede Rosalina... "Vi angriber den", kom det fra Rosalina igen... Bjørnen kiggede på os... Den så sulten ud.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:13 pm

Hun smilede kort til Rosalina men hendes blik forsvandt da hun så bjørnen.
"Vi kan da ikke angribe den!" snerrede hun stille af Rosalina. Daniella havde en forkærlighed for dyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:15 pm

Victoria så fra Rosalina til bjørnen, "hvorfor skulle vi angribe den?" hviskede hun for ikke at tale for højt, det kunne jo være at bjørnen blev irreteret over for meget larm
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:15 pm

"Okay", svarede Rosalina. "Rosalina gik videre. Nu bekymrede hun sig ikke længere om bjørnen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:18 pm

Victoria vendte sig og gik stille med Rosalina, "godt nok spiser jeg dyr, men når jeg ikke er sulten, så ser jeg ikke nogen grund til at skade dem" sagde Victoria stille og smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:20 pm

Hun mumlede noget utydeligt og fulgte bare stille med.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:21 pm

Hun mumlede noget utydeligt og fulgte bare stille med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:22 pm

Victoria så på Daniella, "sagde du noget?" spurgte hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:29 pm

"Hva? .. Nej nej nej" lo hun og kiggede ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:31 pm

Victoria smilede og så frem igen, hun begyndte stille at nynne for sig selv imens de gik
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:34 pm

Hun kiggede fremad og kunne se en sø i den anden ende af skoven.
"Der er der en sø!" lo hun og pegede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:35 pm

Victoria så der hvor Daniella pegede og grinte, "ja det er der da også" sagde hun og smilede til Daniella
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:37 pm

Hun stoppede op og kiggede lumsk på Victoria. "Hvem kommer først?" lo hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:40 pm

Victoria kiggede drillende på Daniella og smilte drilsk, "skal jeg være helt ærlig så tror jeg.. at jeg kommer først" sagde hun hurtigt og satte i løb
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:41 pm

"DROP DET!" Hylede hun efter hende med et grin. Hun satte i løb og løb så hurtigt hun overhovedet kunne. Hun puffede til Victoria da hun overhælede hende. xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En lille sludder x'3 Empty
IndlægEmne: Sv: En lille sludder x'3   En lille sludder x'3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En lille sludder x'3
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» En lille sø - Tom
» Den lille sø
» En lille lur?
» Et lille besøg.
» sur sur sur, lille bi omkring oO'

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: