Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skoven!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 09, 2009 6:21 pm

Hun stod stadig med en rank ryg "Chancen for udødelighed" sagde hun og så på Kayli.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 09, 2009 6:25 pm

hun sukkede og nikkede "ja men når mine forældre forsvinder hvor skal jeg så tage hen" sukkede og så ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 09, 2009 6:29 pm

Elizabeth så på Kayli "Hvor gammel er du Kayli?" spurgte hun og prøvede på at regne hendes alder ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 09, 2009 6:30 pm

"jeg er 16" sukkede hun og så ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 09, 2009 6:36 pm

Elizabeth så på Kayli "Jeg er oss 16. Mine forældre døde på min 16 års fødselsdag" sagde hun og så ned i jorden med et trist og tænkende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 09, 2009 6:42 pm

"ja men jeg kommer til at se mine forældre blive gamle mens jeg forbliver sådan her" sagde hun hårdt og gik lidt væk fra hende og gik mellem træerne og sukkede mens hun så ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 09, 2009 6:46 pm

Elizabeth gik hurtigt efter Kayli "Jeg ville hellere have det. Jeg ville hellere se mine forældre vokse sig gamle og dø af alderdom end at se dem tages væk fra mig. Se dem ligge..." hun bed sig i læben ved mindet af sine forældre "..døde" hun spyttede det nærmest ud "på gulvet. Mens jeg led" hun så ned i gulvet og rystede på hovedet og følte det had til den forbandede person som havde gjort det mod hende. Hun følte det på ny og bed tænderne hårdt mod hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 09, 2009 6:54 pm

"orh viste jeg ikke" sagde hun hurtigt og gav hende et kram hun så på hendes hals og bed sig i læben og puffede sig selv væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 09, 2009 7:03 pm

Elizabeth så på Kayli og valgte at ignorere hendes lidt mærkelige kram og rystede svagt på hovedet "Ikk vær det" sagde hun. Hun ville ikke have folk skulle have ondt af hende "Det er mange år siden" mumlede hun og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 09, 2009 7:05 pm

hun nikkede og gik lidt vider mens hun smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 09, 2009 7:06 pm

Elizabeth gik med Kayli og havde hovedet fyldt med minderne af sine forældre og af.. ham!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 09, 2009 10:24 pm

"måske er dette en chance" hviskede hun og gik vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 09, 2009 10:38 pm

Elizabeth så på Kayli og havde sine tanker fyldt med sin fortid. En ting som hun havde lovet sig selv ikke have nogensinde. Hun sukkede trist og bed sig i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 10, 2009 12:29 pm

Kayli gik vider uden at sige noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 10, 2009 12:30 pm

"Mmmm.." brummede hun tænkende og så på Kayli.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 10, 2009 12:37 pm

Kayli så på hende og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 10, 2009 12:38 pm

Elizabeth sukkede og masserede sine tindinger med to fingre og lukkede øjnene. Hun ville så gerne undgå de tanker. For alt i verdenen ville hun undgå disse tanker og minder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 10, 2009 10:58 pm

Kayli smilte og begynde at løbe at hvad hun kunne ned til en lille sø hun stoppede inden hun nået vandet hun så ned på sig selv i søen og smilte ned til sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeLør Okt 10, 2009 11:24 pm

Elizabeth kom hurtigt løbende efter Kayli og stoppede brat op ved siden af hende. Hun så lidt på hende og så så på søen og smilte kun svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 11, 2009 3:10 pm

"jeg elsker vand" sagde hun stille og gik lidt ud i vandet og smilte der svømmede små fisk omkring hendes fødder mens der kom små vandringe i vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 11, 2009 6:21 pm

Elizabeth smilte og så på Kayli, men blev oppe på land.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 11, 2009 10:32 pm

Kayli så tilbage på hende og plaskede vand over på hende inden hun løb alt hun kunne over på den anden side og stod og grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeSøn Okt 11, 2009 10:34 pm

"Ey!" sagde hun irriteret da hun blev sprøjtet på "Du kan ikke løbe fra mig!" sagde hun udfordrende og løb hurtigt hen på den anden side. Hun havde løbet tværs gennem vandet, men man kunne ikke rigtig se at hun var blevet våd. Hendes kjole var kun fugtig. Hun smilte svagt og så på hende "Skal du sprøjte?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 7:26 pm

kayli nikkede og sprøjtede igen og løb igen over på den anden side og grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 12, 2009 9:10 pm

Elizabeth så over på Kayli "Nååårh, din lille.." mumlede hun drillende og løb over til hende og greb fat i hendes arm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 8:38 am

"nej slip mig" grinte hun og hoppede fra side til side
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 6:12 pm

Elizabeth grinte muntert og kastede Kayli med stor styrke i søen "Haha!" råbte hun hånligt og stod triumferende oppe på breden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 10:10 pm

Kayli hoppede op fra vandet og hen mod hende "når" sagde hun bare og satte sig ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeTirs Okt 13, 2009 10:16 pm

Elizabeth grinte og satte sig ned på breden og så på Kayli.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 6:49 pm

hun grinte og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeOns Okt 14, 2009 9:14 pm

Hun rystede svagt på hovedet af deres barnligheder og så så op i himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 16, 2009 5:28 pm

Kayli puffede blidt til hende og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 7:26 pm

Elizabeth så tilbage på Kayli og puffede igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitimeMan Okt 19, 2009 7:27 pm

Kayli puffede tilbage og tænkte sig lidt om inden hun hoppede op "jeg skal noget altså mine forældre kommer snart hjem" lo hun og gav hende et kram inden hun løb alt hvad hun kunne ud af skoven og hjem

//out x'D//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skoven! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skoven!
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Blodtørst! Alene i skoven... Sne'en falder, skoven kalder
» Ny i Skoven
» En tur i skoven ^^
» Skoven!
» En nat i skoven

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: