Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skoven!

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:06 pm

Dato :: 4. oktober
Årstid :: efterår
Dag :: søndag
Vejr :: Koldt og blæser
Sted :: Skoven!
Tid :: 21.00
Omgivelser :: Skov ting :O- Ellers no one

Elizabeth gik rundt ude i skoven med nogle yndefulde skridt. Hun havde ikke kunnet finde på noget andet at tage sig til, end at gå rundt ude i kulden, som hun ikke kunne mærke alligevel. Hendes røde hår blev blæst bagud af vinden, og den hvide, lette sommerkjole hun bar, blafrede i vinden. Hun så smuk ud som sædvanligt, og hendes blege hud og hvide kjole gjorde hende synlig. Hun lyste næsten op, der i mørket, med alt det hvide. Hun ventede. Vidste ikke på hvad, men hun ventede dog stadig, på et eller som ville ske. Et lille kedsomeligt suk, kom fra hende, og hun fulgte hurtigt en lille sti.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:13 pm

Jake traskede rundt i skoven, med langt fra elegante og yndefulde skridt. Hans sneakers knasede i de visne blade, og hans ånde lyste blegt hvidt op i den mørke og kolde skov. Han var iført løse sorte bukser og hans overkrop var bar. Men trods hans sparsomme beklædning, frøs han ikke den mindste smule. Hans kropsvarme var konstant oppe på de omkring 45-50 grader. Sådan en dag som denne, var det nu meget rart.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:13 pm

Kayli sad oppe i et træ hun havde en lyseblå kort kjole på hun sad i sine egne tanker hun kunne godt lugte at der var en anden men havde ikke rigtigt lyst til at røre sig udover hendes blik der så efter hende hun smilte lidt og hev sig ud af sine tanker hun sukkede lidt inden hun fik et ord ud "hej" sagde hun blidt mens hun kunne mærke vinden mod sit ansigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:16 pm

Elizabeth havde hørt et 'hej' et sted fra. Oppe fra træerne lød det som. Hun vendte sig om og så op i træerne og kunne se et omrids. Det lugtede som en vampyr "Hey" sagde Elizabeth venligt, men vrængede sig så ved lugten af varulv. Hun tog sig til næsen og så sig omkring efter personen som ødelagde luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:20 pm

hun hoppede stille ned og smilte "mærkelig lugt" sagde hun og forstod ikke hvor den kom fra hun så sig omkring efter hvor den kom fra men kunne ikke rigtigt finde ud af det "hvad er det for en lugt ?" spurgte hun om og så på pigen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:21 pm

Jake kunne nemt lugte vampyrerne, selvom han ikke var i sin ulveskikkelse. Han reagerede dog ikke på den stinkende advarsel, men fortsatte roligt fremad. Han var ikke bange for dem. Nej, han stolede nok på sine kræfter, så hvis det blev slåskamp, skulle han nok klare sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:24 pm

Elizabeth så over på pigen "varulv" spyttede hun ud, som om at det var noget giftigt. Hendes blik vandrede igen rundt på omgivelserne. Hun var ikke særlig bange for dem, men hun ville helst undgå dem, så meget som overhovedet muligt. Hun var stærk, selvom hun så spinkel, svag og meget pige- agtig ud. Man kunne ikke rigtig forestille hende i en slåskamp, og vinde den, kunne man overhovedet ikke forestille sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:27 pm

Jake dukkede sig, og gik under nogle lavthængende grene, og så kom de ikke-særlig-godt-lugtende vampyr piger til syne. Han kiggede ikke på dem, fortsatte bare roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:28 pm

Kayli nikkede stille hun hoppede i træet og så sig omkring "de lugter ikke særlig godt" grinte hun og så på pigen "jeg hedder Kayli" udbrød hun og smilte mens hun ventede og ventede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:30 pm

"Elizabeth" præsenterede hun sig med en mumlen. Dér. Hun fik pludselig øje på varulven. Hun havde set ham før. Hun kendte ham. Hun så roligt over på ham, og man kunne godt se på hende at hun respekterede dem. Hun ville ikke gøre noget. Hun tænkte slet ikke på at starte noget, men hun vidste ikke med Kaily. Ville hun mon starte noget, hvis hun blev sur, eller havde chancen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:32 pm

Jake kastede et hurtigt blik hen mod dem, og registrerede svagt, at han havde set en af dem før, den rødhårede. Han nikkede til hende, hverken venligt eller provokerende, bare et nik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:36 pm

hun fik lidt efter øje på ham "ham der ?" spurgte hun om og pejede på ham og fniste lidt "det kan han da ikke være" udbrød hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:38 pm

Elizabeth så op på Kayli "Det er han. Pas på. Man ved ikke, hva de kan finde på" sagde hun til hende og så så tilbage på varulven og gengældte nikket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:39 pm

Han hørte udmærket hvad den rødhårede sagde til sin veninde, og kunne ikke dy sig for at himle let med de mørkebrune øjne. Hvad de kunne finde på? Vampyrerne var da dobbelt så uforudsigelige og farlige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:43 pm

Kayli nikkede til hende og så over på ham hun lag sit hovede på skrå "har du da mødt andre før ?" spurgte hun stille om og så på hende inden hun så over på ham hun tog sig hurtigt til næsen "han kunne godt bruge noget parfume" sagde hun højt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:44 pm

Jake knyttede næverne, og snerrede lavt.
Hun var ikke så lidt fræk! Det samme kunne hun, men han sagde det i det mindste ikke højt.!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:46 pm

Elizabeth grinte lavmælt over Kaylis kommentar med parfumen og så op på hende "Jeg har mødt ret mange i de år jeg har levet" sagde hun og så tilbage på varulven og så at han så vred ud. Hun stod klar, til hvis der skulle ske noget. Hun ville ikke acceptere nogen slåskamp fra nogen parter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:47 pm

Han skar ansigt af dem, men besluttede sig for at det ikke var umagen værd at hidse sig op over. Det var sikkert det de pønsede på. Well, det skulle ikke lykkedes!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:48 pm

hun nikkede "det kommer jeg nok også lidt men er ny så" smilte hun og så over ham "tror du han er bange siden han ikke kommer frem" spurgte hun stille om og kunne næsten ikke holde masken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:49 pm

Elizabeth så op på Kayli "Nejh. Han er ikke bange. Det tror jeg ikke på" sagde hun og så tilbage på varulven.

//Skal spise, men kommer hurtigt tilbage//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:52 pm

*Thats right, bloodsucker!* tænkte han hånligt, til Elizabeth's kommentar. Han betragtede let den anden pige. Hun var ny, kunne han fornemme. Han havde i hvert fald ikke set hende før.

//Fint//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:57 pm

hun hoppede stille ned fra sit træ og så over på ham lag stille sit hovede på skrå "måske sidder han og laver stort" sagde hun til Beth og kunne næsten ikke holde masken "det behøver han heller ikke være så farlig er jeg heller ikke" smilte hun og gik over og hentede en pind "jeg viste ikke vi legede gemmeleg så er jeg den bare vovse fundet" fniste hun og satte sig ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 7:59 pm

Jake himlede med øjnene igen.
Hun var helt sikkert ny. Gudfaderbevares, hun var anstrengende. Han vidste, at hun ikke ville være nær så sorgløs, hvis der havde været 2 varulve, og så hende!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 8:02 pm

//Logger af nu,, SeeYa fokes//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 8:31 pm

Elizabeth så på Kayli "Du burde passe på med hvad du siger" sagde hun og så lidt på varulven og derefter tilbage på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 8:34 pm

hun nikkede "måske men jeg siger bare de ting jeg tænker lige ud" smilte hun og så op på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 8:42 pm

Hun grinte lavmælt "Måske burde du ikke gøre det. Sådan noget kunne hurtigt koste dig livet, hvis du ikke passer på" advarede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 8:44 pm

hun grinte lidt "prøver også at stoppe men det er svært at holde alt inde i ens hovede" sagde hun og rejste sig op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 8:48 pm

Hun nikkede "Kender det skam godt" sagde hun og strøg nogle fingre gennem sit røde hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 8:54 pm

hun nikkede og satte sig op i træet igen hun bed sig blidt i læben uden at sige noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 8:55 pm

Elizabeths blik gik rundt omkring igen, men så så til sidst tilbage op på Kayli.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 9:03 pm

hun bed sig lidt i læben "ønskede hun at blive det du er altså" hun tænkte sig lidt om og kunne ikke rigtigt få de rigtige ord ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 9:06 pm

Hun så op på Kayli og lagde hovedet let på skrå "Hva?" sagde hun og syntes at det lød underligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 9:09 pm

"altså ønske du på en måde at blive noget andet end da du var menneske eller hvad ?" hun lag sit hovede på skrå og forstod ikke helt sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 9:16 pm

Hun så ned i jorden og bed sig let i læben "Jeg ønskede ikke dette" mumlede hun og så så tilbage op på Kayli.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 9:18 pm

hun nikkede og rystede på hovedet "heller ikke mig blev bidt af en fyr som troede kunne lide mig" hviskede hun og sukkede "selv om han siger at han stadig kan lide mig" hviskede hun og bed sig i læben "jeg forstår det bare ikke at dette er mig" hun hoppede ned og gik helt hen til hende og så på hende med sine sorte øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 9:23 pm

Hun så ind i Kaylis sorte øjne. Hun gøs let, men man kunne ikke se det på hende. Elizabeths egne øjne var lyseblå. "Jeg blev bidt på min 16 års fødselsdag" mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 9:25 pm

hun bed sig i læben og nikkede "kan ikke forstå at dette kan være mig jeg kan jo ikke gøre nogen så ondt som at bide" hun så ned i jorden og sukkede

//jeg skal logge svare igen når jeg kommer på næste gang//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeSøn Okt 04, 2009 9:26 pm

Hun nikkede "Jaah. Det er lidt svært at forstå sår'n noget. De første par år jeg var vampyr, kunne jeg heller ikke forstå det" mumlede hun og så på Kayli.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeMan Okt 05, 2009 5:56 pm

hun nikkede stille "tror aldrig dette vil være mig" hviskede hun og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeMan Okt 05, 2009 10:21 pm

Elizabeth så på Kayli og lagde en hånd let på hendes skulder "bare rolig" sagde hun med en silkeblød stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 6:02 am

hun sukkede et par gange og nikkede derefter "måske kommer det på et tidspunkt" hviskede hun og smilte så godt hun kunne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 6:52 pm

Hun nikkede "Selføli gør det det" sagde hun stadig med den silkebløde stemme og smilte muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 9:17 pm

hun nikkede stille og bed sig i læben "måske måske ikke" hviskede hun og satte sig bare ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 9:18 pm

Elizabeth så på Kayli og lændte sig op af et træ "Du skal nok klare den. Du er ny til det her. Du skal jo bare vænne dig til det det" sagde hun og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 9:20 pm

hun så blidt op på hende "men jeg har ikke lyst til at vænne mig til dette" hviskede hun og så sig omkring efter om der var nogen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 9:21 pm

"Det forstår jeg godt" sagde hun forståeligt og tænkte så lidt på Kaylis sorte øjne og tænkte på hvor længe der var gået siden hun havde fået noget blod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 10:47 pm

hun sukkede og så ned i jorden og begynde at tegne et hjerte hun så på den mens hun lag sit hovede på skrå og lod en hånd glide igennem den inden hun rejste sig op og begynde at gå rundt om nogle sten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 10:48 pm

Elizabeth fulgte Kayli med blikket og var tavs. Hun smilte svagt og strøg nogle gange sine fingre gennem sit røde hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitimeTirs Okt 06, 2009 10:51 pm

hun så tilbage på Beth og smilte så godt hun kunne inden hun satte sig på en sten og tog sit hår om på den ene skulder hun så bare på hende uden at sige noget
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skoven! Empty
IndlægEmne: Sv: Skoven!   Skoven! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skoven!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Blodtørst! Alene i skoven... Sne'en falder, skoven kalder
» Ny i Skoven
» En tur i skoven ^^
» Skoven!
» En nat i skoven

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: