Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 I gråd? føj for fanden...

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 5:40 pm

Tid: Irl
Sted: Ved Lake Washington
Omgivelser: Ingen, her er helt tyst.
Vejr: Solen skinner svagt mellem de grå skyer.
Årstid: Efterår, tirsdag d. 29. september.

Amira sad nede ved søen og stirrede tomt ud over den. Hun vidste at hun havde forandret sig, men det var først gået op for hende hvor meget, da hun havde mødt Shin tidligere på dagen. Langsomt trillede en tårer ned ad hendes kind. Så en til, og snart løb de, uden at hun gjorde noget ved det, og mascaren løb gladeligt med, imens hun bare sad der og ikke kunne finde ud af om hun var ked af det eller vred som bare fanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 5:44 pm

Shin havde som sædvandligt sin sorte jakke på og gik og nynnede, en gammel vane han havde fået frem igen, da han fik øje på Amira sidde og græde lidt væk fra sig.. han satte farten på og satte sig ned ved siden af hende.. "hVad er der galt" spurgte han og så bekymret på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 5:53 pm

Amiras lydløse tårer stoppede med det samme, men hun vidste at hun hverken kunne skjule de røde øjne eller striberne over kinderne for Shin. Hun vendte hovedet mod ham og gjorde et mislykket forsøg på at se vred ud "det rager ikke dig" hvæsede hun, selvom hun vidste at det var en løgn. Det drejede sig aldrig om andet end Shin. Når hun var glad, så stod Shin bag, Når hun var vred, så stod Shin bag, Når hun var ked af det... Så stod Shin bag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 5:56 pm

Shin løftedee armene op foran sig som om han skulle gøre hende rolig igen.. "Rolig nu" sagde han og bed sig i læben.. Hvad havde han nu gjort. tanken fløj igennem hans hovede.. "Amira" sagde han stille og bedende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 5:59 pm

"hvad er der?" mumlede hun irriteret og vendte hovedet væk fra ham igen. Hvorfor kom han også lige når han ikke måtte? Det var slet ikke meningen at han skulle se hende sådan... Det var ikke meningen at han skulle se hende overhovedet. Men... Hvordan var det muligt, når hun hele tiden var nød til at se ham?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:00 pm

"Vil du ikke prøve at forklare hvad der er galt.." spurgte han stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:03 pm

"Gu vil jeg ej!" svarede hun hårdt. "Så du kan ligeså godt gå igen!" Hun skælvede ved tanken men holdte indædt tårene tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:06 pm

Shin bed sig i læben igen.. Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige, men syntes næsten at de var røget et skridt ilbage igen.. Så han sad bare stille og sagde ikke noget, men bare så ligeud i luften, mens han stadig bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:07 pm

"hvad fuck vil du egentlig med mig?" mumlede hun med raseriet ulmende indeni.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:08 pm

"hvad mener du" spurgte han stille og så ikke på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:12 pm

"Det jeg siger" svarede hun, en smule utålmodigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:14 pm

"Hvad jeg vil med dig" spurgte han forvirret.. "Det ved du godt." sagde han og så stadig ud i luften..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:20 pm

"næh det ved jeg ikke..." sukkede hun og skævede til ham, men rettede hurtigt blikket ud mod søen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:23 pm

"Så hører du ikke særlig godt efter" sagde han og rynkede på panden.. "Jeg spørger bare lige.. Du siger at du ikke kan lide mig, men allevel kan jeg få dig til at græd" sagde han.. "Eller har det her ikke noget at gøre med mig" spurgte han og så endelig på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:25 pm

"Selvfølgelig har det alt at gøre med dig din idiot" hviskede hun sårbart.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:26 pm

Shin blinkede et par gange med øjene.. "Vil du have at jeg skal gå" tilbød han.. Han vidste godt at når man var sur, var det ikke sjovt at havde nogen siddende ved en og ragede det hele op..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:29 pm

"Ja!" sagde hun vredt, men hun vidste godt selv at hun ikke mente det...
Vidste Shin også det?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:31 pm

"Hmm" sagde han stille og rejste sig langsom.. "Du ringer bare hvis der er noget du har at fortælle mig" sagde han og stod lidt og så på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:33 pm

"Jeg har ikke nogen telefon" sagde Amira irriteret "Så havde jeg sq da ringet til dig for længe siden og råbt af dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:35 pm

"Så ved du hvor jeg bor" sagde han stille og begyndte langsomt at gå tilbage den vej han kom fra..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:40 pm

Hun rejste sig op med et sæt. Han kunne ikke få det sidste ord i den her samtale!
"Hvad fuck laver du egentlig, render rundt med de der klamme vam... " hun stoppede sig selv midt i sin vrede "Hvad laver du sammen med de hvide?" spurgte hun mere roligt *De hvide piger* tilføjede en ond stemme inden i hende, men hun ignorerede den koldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:42 pm

"De hvide" sagde han og så på hende.. "De er mine venner.. Hvad skulle der kunne ske" sagde han og bed sig i læben.. han havde ikke lyst til at skændes med hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:46 pm

"De er ikke sunde bekendtskaber!" svarede hun hidsigt og ville nødig fortælle ham at hun havde set ham sammen med en af vampyr pigerne inde i skoven. Og hun havde følt at det var uansvarligt ikke at følge efter da den bitch havde lokket ham med sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:48 pm

"Der er da ikke noget galt med Hayley, hun er da helt vild sød" sagde han "hun er min ven" tilføjede han stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:52 pm

"Du holder dig fra dem!" hvæsede Amira vredt med sammenknebne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 6:56 pm

"Jeg forstår dig ikke.. Du siger du ikke vel have noget at gøre med mig, men du vil ikke havde at jeg snakker med nogen.." sagde han og blinkede et par gange med øjene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:19 pm

"Hvad er der i vejen med Kate eller Isa-Bella eller Casper eller Jake eller Hayli eller alle mulige andre?" spurgte hun vredt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:21 pm

"Ikke noget.." svarede han kort og satte sig ned i græsset..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:24 pm

"Hvorfor går du så efter de andre? for at holde mig tæt på dig?" da hun først havde slynget ordene ud, kunne hun ikke trække dem tilbage igen. Nu vidste han at hun holdte øje med ham. På en eller anden måde var hun lettet, og hun satte sig over for ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:25 pm

"Hvad mener du" spurgte han forvirret og så på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:30 pm

Hun så lidt på ham. Hun kunne lige så godt fortælle det "Jeg... holder øje med dig.." mumlede hun og kunne godt mærke hvor kliche det lød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:32 pm

Han lo lidt først.. "Hvorfor" spurgte han sp lidt efter..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:39 pm

Hun trak på skuldrene, irriteret over at han ikke tog det seriøst "Du er i de farlige kredse, jeg bliver nød til at sørge for at der ikke sker dig noget" sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:44 pm

"Nu syntes jeg du taler i gåder" mumlede han og så ned i jorden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:45 pm

"De hvide" sagde hun utålmodigt og viftede med hånden "Jeg bliver nød til at sørge for at de ikke gør dig noget!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:52 pm

"eller bare syntes du det er sjovere hvis jeg ikke har nogen venner" sagde han og rystede på hovedet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:56 pm

"Hold nu din kæft Shin, du forstår jo ikke en skid!!" sagde Amira vredt. Hvad fanden bildte den møgunge sig ìnd? Hun brugte al sin tid på at sørge for at de mordere ikke krummede et hår på hans dejlige hovede, og det var så hvad hun fik til gengæld.
Hun trak vejret hurtigere i vrede og mærkede blodet strømme rundt i kroppen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 7:59 pm

"Så forklar mig det" sagde han surt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:03 pm

Hun så lidt på ham "Det kan jeg ikke..." sagde hun så lavt, og slog blikket ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:08 pm

"Så kan du da ikke være sur" sagde han og så ned..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:12 pm

"Jeg har masser af grund til at være sur, du har kysset med en af dem!" røg det ud af hende, og hun havde ikke det mindste lyst til at trække det tilbage. Nu så hun bare udfordrene på ham, klar på hvad end der måtte komme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:15 pm

"Du vil jo ikke have mig" sagde han vredt og så på hende igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:19 pm

Hun så på ham med raseriet skinnende ud ad øjnene "Jeg kunne kvæle dig din idiot!" hvæsede hun og hun flexede med fingrene, som kløede efter at give ham et ordenligt lag tæsk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:21 pm

"Hvorfor sagde du ikke bare det noget før.." sagde han og vredt.. "Du siger jeg ikke kan få min vilige, men du kan bare komme og gå som du vil.. den ene dag kysser du mig og den næste er du taget til frankrig" sagde han meget højt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:26 pm

Hun så ned. "Hør her Shin, jeg ved godt at det jeg gjorde var forkert, du aner ikke hvor mange nætter jeg har ligget vågen over det." For en gangs skyld var hun stille og skrøbelig. "Jeg har ikke selv gjort nogle af de smarteste ting, men du bliver nød til at tro på mig når jeg siger at jeg elsker dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:27 pm

"Hvordan jan jeg det når du straffer mig sådan" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:31 pm

"Shin du må ikke sige sådan" hviskede hun grådkvalt "Jeg prøver kun at gøre det der er bedst, og det gør jeg jo tydeligvis ikke... Jeg er jo ikke vant til at blive elsket... Og da slet ikke i den mængde du elsker mig... Hvis du da stadig gør det..." Hun turde ikke møde hans blik, selvom der ikke var noget hun havde mere lyst til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:35 pm

"Hvad nu hvis vi bare glemmer om hvad der er bedste for mig" spurgte han og lagde sin hånd på hendes kind..

//Skal lige spise.. er snart tilbage//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 8:39 pm

Hun stoppede med at trække vejret da han rørte hende, og hun mærkede det snurre inde i kroppen. Hun sank en klump.
"Det er umuligt for mig" hviskede hun så "Du ved at jeg ikke kan lade være..."


//Hyg dig ;D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 9:02 pm

"Det bliver du bare noget til, ellers kan vi jo ikke være sammen" sagde han og trak langsomt hånde til sig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





I gråd? føj for fanden... Empty
IndlægEmne: Sv: I gråd? føj for fanden...   I gråd? føj for fanden... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
I gråd? føj for fanden...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Gråd..
» Alene i gråd
» frustration, vrede og gråd.
» Gråd kommer ikke fra vampyre

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Lake Washington-
Gå til: