Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Helt nyt..!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:52 pm

Selena nikkede med et stort smil.. "Fedt" sagde hun kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:54 pm

Hayley smilede og drjede rundt inde i rummet
"Hvad synes du her arbejder jeg i flere imer om ugen men ikke så meget mere som jeg har gjort" hun stoppede med og smilede og kiggede på Selena
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:57 pm

"Det passer godt til resten af huset" sagde hun imponeret.. "Arbejder du meget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 3:59 pm

Hayley rystede på hovedet "Nop ikke mere...Jeg synger når jeg vil og smikker ikke så meget mere kun når folk skal giftes" sagde hun smilende og gik ind af en dør der var lavet af træ og de kom ind i en bar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:02 pm

"Okay" svarede hun og fulgte efter hende.. "Hey en fed bar" sagde hun glad.. "Jeg har altid ønsket mig en, men har ikke fået mig taget sammen til at købe en.. Og så skulle jeg flytte"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:07 pm

Hayley smilede "Jeg har bygget den sammen med min far" hun smilede og kiggede rundt nogle af vlaskernde var der blod i men de lagde man ikke mærke til hun gik over ved baren og sætte sig på en stol "Vil du have noget " Sagde hun med en maskulin stemme og lo kort bag efter og hoppede om bag ved og var klar til og give hende en drink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:10 pm

"Har du Martini" spurgte hun og satte sig overfor hende på en af barstolene.. "Har i bygget det" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:17 pm

Hayley smilede og gav hende en martin "Værsgod" hun smilede og satte den foran hende "Jep det har vi" hun smilede "Det er ikke så svært"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:19 pm

Hun tog i mod glasset.. "Tak" sagde hun med et skævt smil.. "Skal du ikke have noget" spurgte hun og tog en lille sip af glasset..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:23 pm

Hayley smilede og vendte sig om og tog det samme som hun havde givet hende "Jo" Hayley var vand til og spise og drikke det mennesker gjorder selvom det smagte af muder hayley tog en lille tår af den og smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:30 pm

Hun lo kort af dem. "Hvad synger du så mest" spurgte hun og drejede glasset mellem inde finger..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:36 pm

Hayley bed sig let i læben "Rock" hun kiggede på Selena og lo kort hun gik over og sætte en sang på som hende og hendes band havde lavet https://www.youtube.com/watch?v=kqJEGIaQwP8 "Den her sang har mig og mit bandt lavet..Det er den nyeste vi har lavet" hayley gik over og sætte sig på bordet


Tøj hun har på : http://www.polyvore.com/cgi/img-set/BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFkJIYS0xekRVM1JHVnNrLWVFNVp2RGcAAAACaWQKAXgAAAAEc2l6ZQ.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:39 pm

Selena nikkede med til musikken.. "I er gode" sagde hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:41 pm

Hayley smilede "Tak der er ikke så mange her i forks der kan lide Rock" hun sukkede og klappede med den enne hånd på låret i takten med musiken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:43 pm

"Hmm jeg er også mere til Pop, men det her lyder rigtigt godt" sagde hun smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:46 pm

Hayley smilede til hende "Takker... Spiller du kun pop" hun kiggede på hende med et skævt smil
Imen s hun hev blusen lidt op og kløded sin tattoo den kløded lidt "Selena jeg kan vel ikke få dig til og smøre min tattoo ind i det her fordi den klør" hayley gav hende en tube med cream der stod cderne i baren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:49 pm

"For det meste" sagde hun og tog cremen.. "Jo det skal jeg nok.. Den er cool" sagde hun og hjælp hende med det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:51 pm

Hayley smilede "Tak..Hvor langtid har du spillet musik" hun gøs en gang da hun mærkede den kolde cream hun gjorder det for at spille menneskelig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:55 pm

"Et par år" svarede hun og satte sig ned på stolen igen og drank lidt af drinken.. "Hvad med dig??" spurgte hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:57 pm

Hayley hev trøjen ned "Okay..Mange år" hun smilede og drak også lidt af sin drink "Når har du så mødt nogle søde drenge" sagde hun smilene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 4:58 pm

Hun tænkte sig lidt om.. "jeg har ikke rigtigt mødt nogen endnu.." svarede hun "Men der må da være nogle over på skolen" sagde hjun med et lille smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:00 pm

Hayley nikkede og smilede "Bare du holder fingerne væk fra Donnie er jeg glad" hayley lo kort og smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:01 pm

"Er han din kærste" spurgte hun med et lille smil og hævede øjnbrynene..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:04 pm

Hayley smilede lidt og klappede med hænderne tre gange "Jepper" sagde hun med den gladeste stemme hun kunne få
Hun kiggede på hende da sangen skiftede nummer til Billy Ray Cyrus - Achy Breaky Heart hun smilede lidt og hopped ned på gulvet og dansede lidt rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:07 pm

Selena grinte lidt af hende og sprang ned fra stolen og begyndte også selv at danse.. Lidt efter begyndte hun at grine..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:09 pm

Hayley grinte lidt "Hvor gammel er du engi" hayley smilede til hende og stoppede med og danse hun begyndte og stå og gå op og ned i knæne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:15 pm

Selena satte sig på stolen igen.. "Jeg er 17.. hvad med dig" sagde hun og drak det sidste i glasset..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:18 pm

Hayley smiede "17" hun smilede og gik over og sætte sig og drak sit op "Har du nogle bil" hun kiggede ned i sit tomme glas og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:25 pm

"Ja" nikkede hun "Men mine førældre har lovet at køre den her over i løbet af ugen.. Får ikke tid til det når jeg begynder i skol" sagde hun "HAr du"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:28 pm

Hayley nikkede "Okay" hun smilede og kiggede op på Selena "Jepper jeg har to...En mini copper og en pickup truck" Hayley slikkede sig runst om munden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:30 pm

"Fedt" sagde hun muntert.. "Er du sådan en bilfreak der ved mega meget om biler" spurgte hun og lo lidt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:33 pm

Hayley rystede let på hovedet "Næ ved de har fire hjul..Ej jeg ved det man skal vide men vil ikke kalde det en bil freak" Hayley lo lidt "Har to biler hvis jeg skal nogle ting" hun sukkede og kiggede på hende og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:35 pm

"Det er meget smart" sagde hun nikkede. "Jeg har så kun en, men det er nok for mig.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:37 pm

Hayley nikkede "Ja..Jeg har det bare sådan at hvis jeg synes det hele bliver for smart så køre jeg i pickup truck " hayley kiggede rundt i rummet og stoppede med og smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:40 pm

"Hmm" nikkede hun.. "Hvordan er de folk der går på skolen" spurgte hun og kiggede på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:44 pm

Hayley tænkte lidt "Ja de er meget forsklige men søde og rar..Jeg har mødt en der laver rigtig meget ballede han hedder Kevan har ikke mødt snopper heller sådan nogle tøsser endnu jo en jeg ved ikke hvem hun var men ja hun var vild med donnie og han lavede et hjerte med hænderne til mig og nu prøver hun og få ham" hayley træk på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:47 pm

Hun sp lidt på hende.. "men du fik ha," sagde hun med et lille smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:49 pm

Hayley smilede stort "Ja..Hvordan kommer du i skole i morgen" hayley løftede et øjenbryn og stoppede med og smile men kiggede bare på Selena
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:51 pm

"jeg går bare." sagde hun og trak på skulderne.. "Det ligger ikke så lang væk fra skolen" sagde hun og lagde den ene arm på barbordet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:54 pm

Hayley kiggde på hendes arm og op på hende igen "Jeg tænkte bare på om jeg ikke skulle hente dig fordi det måske ville være lidt ja jeg ved ikke hvad man skal sige...Øhmm og føles med en man kendte ..Jeg kom alene og det er ikke sjovt" hayley så på ders glas og sætte sig helt ind på bordet og lagde bene over kors
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:57 pm

"Det tager nok et halv minut at gå der hen" sagde hun "Men jeg vil da gerne følges med dig, hvis du gider" sagde hun og smilte taknemmeligt til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 5:59 pm

Hayley smilede "Hvor du heldig det tar en halv time her fra...Men det vil jeg meget gerne" Sagde hun og smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 6:01 pm

"Det lyder dejligt" sagde hun smilende og bed sig kort i læben..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 6:03 pm

Hayley smilede kort til hende "Er du nervøs for i morgen" hayley stoppede med og smile men kiggede bare på hende


//Skal lige gå med min hund//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 6:10 pm

Hun rystede kort på hovedet.. "nej er faktisk okay god når det gælder mennesker" grinte hun..

//Okaaii..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 6:45 pm

Hayley lo kort "Okay fedt" sagde hun munter stemme "Du mangler og se et rum" Sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 6:47 pm

"okay" sagde hun og sprang endnu en gang ned af stolen for at følge efter hende..

//Skal logge.. skrives//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 6:49 pm

Hayley åbnede døren op til et musik rum "Her bruger jeg mest tid hvis jeg keder mig" sagde hun med en glød i stemme
Og gik helt ind i rummet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:22 pm

"Fuck hvor fedt.. Det er ikke alle der har musikrum" sagde hun og gik stille rundt i rummet.. hun følte sig helt hjemme blandt alle instrumenterne..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:28 pm

Hayley smilede "Nej det er ikke alle men mit bandt og jeg har ikke ander steder jo hjemme hos dem men dét er nemmest her og der er mega meget plads" hun smilede og kiggede rundt og nussede sin store højtaler med tre bløde strøg imens hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Helt nyt..! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Helt nyt..!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur
» Helt ny...
» Helt Ny..
» Helt ny og alene
» helt alene på mit lille fristed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: