Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Helt nyt..!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:30 pm

"Hvor er det bare fedt" gentog hun.. "Jeg elsker det her rum" grinede hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:36 pm

Hayle grinde lidt "Så vi to" sagde hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:40 pm

"Har det ikke været dyrt" spurgte hun stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:41 pm

Hayley nikkede "Jo det jeg har kæbt selv ellers er det gaver fra jul og fødselsdag" hun lo kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:45 pm

"Okay. men det ser ud til at du har mange penge" sagde hun med et smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:49 pm

Hayley nikkede hun var ikke stolt over at ha så mange penge men var da glad for det "Ja det har jeg også..Man tjener godt på musik og smikke ting og de ting jeg laver" hun smilede kort til Selena men så væk hen på en mikrofon og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:51 pm

Selena så hvad hun så på.. og lo kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:54 pm

Hayley grinte lidt og hun havde skrev Rock "N" Roll på den hun stoppede med og grine men smilte stort "Det her rum er fyldt med kærelighed" sagde hun med en fjollede stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 8:57 pm

"Det kan jeg føle" sagde hun med sin underlige stemme.. og lo stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:05 pm

Hayley snussede ind og smilede duften af musik var dejlig .Hayley smilede ...

"Skal vi ikke gå op i stuen" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:06 pm

"jo det kan vi da godt" sagde hun og så sig om et lille kort stund til og smilte der efter til hende igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:09 pm

Hayley smilede og begyndte og gå der op da de var der op hentde hun to tæpper gav det ene til Selena hun sætte sig i den ene sofa og kiggede rundt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:12 pm

Selena satte sig i en sofa og skubbede en af hende hårtotter om bag øret..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:14 pm

Hayley smilede og spurgte lige pludslig "Hvad hedder din bedste veninde" hun løftede et øjenbryn og så på hende men med intet smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:19 pm

"Der hjemme eller her" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:21 pm

"Ja" Hayley nikkede to gange og så hen på vægen hvor der hang et billede af hendes bedtse veninde eller hende der var hendes bedste veninde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:22 pm

"Er det din bedste ven" spurgte hun og nikkede mod billedet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:27 pm

Hayley sukkede og gik over og tog billede ned og gik over og sætte sig ned ved siden af hende med billede "jeg er flyttede her til uden at sige det til hende fordi jeg hvidste hun ville stikke af hjemmefra" hayley sukkede og fik et trist ansigt udtryk "Hun er i chicago nu og det her er det sidste billede jeg tog af hende det var natten inden jeg flyttede her til

Tryk her og se billede xD : http://images1.fanpop.com/images/photos/2300000/Hayley-hayley-williams-2326247-450-562.jpg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:30 pm

Selena så på billede med et lille smil men blev alvorlig og så på Hayley.. "Har du hørt fra hende siden" spurgte hun stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:32 pm

Hayley lukkede øjenen "Nej" hun sukkede og åbnede dem igen og kørte fingerne over billede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:34 pm

"Det er jeg ked af at høre" sagde hun stille og forsigtig og lagde en hånd på hendes skulder..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:36 pm

Hayley kiggede på billede og rystede let på hovedet 1 gang og så på Selena "Ja men sådan er det" Hayley sukkede og rejste sig og hængte billede op på vægen og gik over og sætte sig ved siden af hende og smilede skævt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:39 pm

"Hvorfor rejste hun" spurgte hun stille "Eller sagde hun ikke noget til dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:41 pm

//Det var Hayley der flyttede//
Men logger af skrives xD??<//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 23, 2009 9:44 pm

//Okaaii.. min fejl.. Skrives.. ;D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 1:28 pm

Hayley kiggede på hende "Min mor og far flyttede her til og jeg flyttede med jeg valgte og lagde var med og sige det til hende fordi hun ville stikke af hjemme fra og det havde hun altid sagt" Hayley sukkede og kiggede over på billede og hen på Selena
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 4:32 pm

Selena vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige og nikkede der efter bare til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 9:19 pm

Hayley sukkede og rejste sig og gik over og tændte tvet "Hmm er du fræsk på en gyser" Hayley smilede og rykkede med begge øjenbryn inden hun gik over og sæt sig igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 9:22 pm

"Jo, hvorfor ikk" sagde hun med et stort smil.. Hun elskede gyser selvom hun næste altid blev så skræmt af dem.. "Hvad hedder filmen" spurgte hun og holdt øje med fjernsynet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 9:26 pm

Hayley smilede og tog tæppet om sig "Hmm jeg tror den hedder motorsavsmassakren" Hun kiggede på Selena og smilte" bare rolig jeg køre dig hjem " Sagde hun smilene "Du vil nemlig ikke gå i skoven når du har set denne her" hun lo kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 9:28 pm

Selena så på Hayley og grinte lidt.. "Det lyder godt.." svarede hun med et smil. "har du set den før" spurgte hun og så stadig på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 9:30 pm

Hayley smilede og så hen på tvet "Mange gange men hader gyser kan godt lide dem når jeg er sammen med nogle" hun lo kort og ventede på et svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 9:34 pm

Selena nikkede svagt og så på fjernsynet.. "Det er nok hellere ikke så sjovt at sidde helt alene og se" sagde hun muntert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 9:36 pm

Hayley rystede let på hovedet "Nop det er heller ikke sjovt og sove alene næsten hver nat" Hayley sukkede i det hun sukkede fik hun et stort Chok i filmen var der en der blev dræbt hayley lettede en halv meter men slappede af da hun lændte hun kiggede hen på selena og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 9:40 pm

Selena havde trukket benene op under sig og sad med armene om benene.. Hun sad stille og fulgt med.. En gang i mellem gav hun et lille hop og så på hayley og lo lidt af sig selv..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 9:52 pm

Hayley sad på samme måde og lo lidt afdem begge "Har du set den for" Sagde hun smilene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 9:56 pm

Hun spændte grebet om sine ben og rystede på hovedet.. "Ikke hvad jeg kan huske" sagde hun og gav et lille hop til..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 9:58 pm

Hayley smilede stort til hende og hoppede samtide som hende hayley vendte hovede og så på tvet "Hvad synes du så om den" Hun kiggede på tvet og det var en af de sjove secener der kom nu og hun lo kort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 10:01 pm

Selena lo også af det.. Og så derefter på Hayley.. "den er godt.. Hvorfor har jeg ikke set den før" sagde hun med et stort smil da hun stadig tænkte på den scene de lige hvad set..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 10:04 pm

Hayley smilede "Ja det ved jeg ikke" hayley kiggede på Selena og i det hun drejer hovedet kommer der en stor lyd fra tvet og hun hopper op på selena hun lænder på hende og sagde så "Ej det må du undskylde" Hayley rykkede sig ned ved siden af hende og klemte om tæppet over det Chok hun fik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 10:07 pm

Selena lo så godt hun kunne efter den scene hun lige så Det var ret uhyggelig, men hun kunne dog grine lidt.. "Det gør ikke noget" sagde hun og smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 10:09 pm

Hayley smilede "Fuck den er god til og give chok" Hun smilede men så på tvet filmen var ver og være færdig og hayley elskede slutningen af filmen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 10:12 pm

Selena nikkede.. "Er den meget uhyggelig i slutningen" spurgte hun og så på hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 10:14 pm

Hayley rystede på hovedet "Bej den er fantastisk" hun smilede og lavede stor øjene da slutningen kom
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 10:15 pm

"Okay" sagde Selena lidt lettet.. hun slappede af i kroppen og smilte lidt til slutningen.. Hun havde løsnet grebet lidt om sine ben..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 10:17 pm

//skrive.. Smutter nu//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeTors Sep 24, 2009 10:17 pm

Hayley smilede og filmen sluttede hun rejste sig og gik over og slukkede for tvet "Hmm kune du lide den" hun blev stånde og var klar til de snart skulle ud og køre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 12:49 pm

"JA" nikkede hun og smilte til hende.. hun rejste sig fra sofaen. "Den var virkelig god" sagde hun stadig smilende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 12:56 pm

Hayley smilede "Fedt..Men den var lidt uhyggelig synes du ikke" hun læfyede det ene øjenbryn og begynte og gå ud mød køkkenet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 1:05 pm

Selena puttede sine hænder i lommen og fulgte efter hende.. "Jo det var meget uhyggelig" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Helt nyt..! - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Helt nyt..!   Helt nyt..! - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Helt nyt..!
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» En helt alminelig dag, med en helt almindelig løbetur
» Helt ny...
» Helt Ny..
» Helt ny og alene
» helt alene på mit lille fristed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: