Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:40 pm

Han stoppede lidt og krammede hende derefter bare i et varm kram.

Han lukkede øjnene og nød virkelig den her vildskab der lige var kommet i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:43 pm

Hun nussede ham i håret og kyssede ham blidt på halsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:46 pm

Han trak sig tilbage med et smil og løb så glad ud af døren og ind i sit klasse lokale der lå i gangen som kosteskabet var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! - Page 2 Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:48 pm

Hayley smilede og kiggede efter ham hun gik ud af døren og smilede
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Man burde egentlig tage i skole.. Burde man ikke??
» Historie
» første skole dag på ny skole
» Kan dagen blive bedre O.o
» Træt af ikke at vide besked

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: