Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 første skole dag på ny skole

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




første skole dag på ny skole Empty
IndlægEmne: første skole dag på ny skole   første skole dag på ny skole Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:17 pm

Dato :: irl
Årstid :: vinter
Dag :: mandag
Vejr :: overskygget
Sted :: gangen
Tid :: kl 7.55 - 15 min før timerne starter
Omgivelser :: nogen elever

Kelly havde mødt tidligt på skolen for ikke at komme forsent eller ikke kunne finde lokalerne hun skulle være i så derfor havde hun været på skolen i noget tid, faktisk snart en halv time.
hun havde et par mørke jeans på med huller i og en tæt siddende trøje, der passede godt til hende hun
smilede for sig selv om kom til at gå en i en pige da hun havde godt og kiggede på sit kort og ikke set hvor hun gik,
hun kiggede op og sagde " aargh gud det må du altså virkelig meget undskyld"
hun bukkede sig ned ofr at samle de bøger op hun havde tabt da hun gik ind i den anden pige
hun luftede håret engang ved at køre hånden igennem og viftede det.
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

første skole dag på ny skole Empty
IndlægEmne: Sv: første skole dag på ny skole   første skole dag på ny skole Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:20 pm

Chirs blev ikke forskrækket da pigen gik ind i hende, og stod stiv som et bræt, "Det er helt okay", hun smilte venligt til pigen, og hjalp hende med at samle bøgerne sammen. Hun fandt hendes kort, "Er du ny her på skolen?", hun studerede kortet. Chris havde ikke fået sådan et kort da hun startede på skolen, men hun var heller ikke sådan helt fuldt ud startet på skolen, hun kom kun når det passede hende, for hun havde en evig til at samle op på det fortabte skole-arbejde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skole dag på ny skole Empty
IndlægEmne: Sv: første skole dag på ny skole   første skole dag på ny skole Icon_minitimeSøn Nov 15, 2009 10:26 pm

kelly kiggede på hende og sagde " det var godt du kom ikke noget til vel?2 hendes stemme var blid og rolig og en smule genert
hun så ned på kortet og sagde " ja jeg har lige været over og hente alle mine bøger kunne bare ikke have dem alle sammen i min taske og jeg kan ikke huske hvor mit skab er har nummer 156 det skulle havde været her men jeg har ikke været på den her gang før? altså ejg tror jeg er farret vildt"
hun kom op og stå og det var tydeligt at hendes taske var fyldt med bøger den var så godt nok heller ikke særlig stor, hun havde ikke troet hun ville få så mange bøger, men der havde hun taget fejl. det ville ikke være et problem for hende at pjække hendes mor var som regel kun hjemme sent om aften eller kun i weekenderne
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

første skole dag på ny skole Empty
IndlægEmne: Sv: første skole dag på ny skole   første skole dag på ny skole Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 2:42 pm

Hun lo, pigen så meget venlig ud, og havde en ret fed stil. Chris rejste sig op, og gav pigen sine bøger. Hun studerede alle hendes træk og hendes være-måde, hun ville gerne kunne huske alle de mennesker hun ville komme til at møde gennem tiderne. Hun smilte til hende "SKab 156.. hmmm, det ligger vidst lige herover, kom", hun nikkede til at pigen skulle følge efter, normalt ville hun havde taget fat i hendes hånd, men Chris' hænder var meget kolde, så det ville nok gøre hende lidt forskrækket. Hun begyndte at gå hurtigt, men kom i tanke om at pigen var menneske, så hun sænkede farten, så pigen kunne følge med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skole dag på ny skole Empty
IndlægEmne: Sv: første skole dag på ny skole   første skole dag på ny skole Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 3:08 pm

kelly fulgte bare med hende og de kom over til hendes skab det var lige som alle de andres og hun så på pigen og sagde " tak for hjælpen . jeg hedder kelly" hun rakte sin hånd for for at give pigen den det var ren venlighed og det havde hun altid gjort dette kom man ikke uden om hun var venlig over for dem der var venlig over for hende
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

første skole dag på ny skole Empty
IndlægEmne: Sv: første skole dag på ny skole   første skole dag på ny skole Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 4:54 pm

Chris kiggede tøvende på hånden, og tog prøvende imod den, og studerede Kelly's ansigts-udtryk for at se om hun lagde mærke til hvor kold den var. Hun gav hurtig hånden til hende, men tog den hurtigt til sig igen, og smilte bare, som om intet var sket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skole dag på ny skole Empty
IndlægEmne: Sv: første skole dag på ny skole   første skole dag på ny skole Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 9:06 pm

"kold? tja, jeg fryser os? det er os koldt, det jo vinter " sagde hun bare hun var ikke lige den skarpeste kniv i skuffen når det angik sådanne ting og når hun skulle tænke..
hun viftede lidt med håret og sagde " jeg har overvejet om jeg skulle sætte det op i en hestehale men jeg ved ikke rigtigt, kender du ikke det problem?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

første skole dag på ny skole Empty
IndlægEmne: Sv: første skole dag på ny skole   første skole dag på ny skole Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 10:34 pm

Hun rynkede panden, "Ikke rigtig.. Jeg kan godt lide at have løst hår", hun smilte venligt, og studerede Kelly, "By the way, Jeg hedder Christabel".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skole dag på ny skole Empty
IndlægEmne: Sv: første skole dag på ny skole   første skole dag på ny skole Icon_minitimeMan Nov 16, 2009 10:53 pm

hun låste sit skab op og lagde alle sine bøger ind i skabet " gid jeg gik i klasse med dig så ville jeg da i det mindste bare kende en i min klasse"! sagde hun stille og fandt de bøger hun skulle bruge til første time
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

første skole dag på ny skole Empty
IndlægEmne: Sv: første skole dag på ny skole   første skole dag på ny skole Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 9:47 am

Hun smilte svagt, "Det er der mange der har sagt til mig.. Sjovt nok møder jeg altid de nye elever.."; hun lo kort, "Men jeg ved ikke rigtig om jeg overhovedet har lyst til at gå i skole idag, så det er ikke sikkert det ville hjælpe noget alligevel", sagde hun venligt og roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skole dag på ny skole Empty
IndlægEmne: Sv: første skole dag på ny skole   første skole dag på ny skole Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 10:46 am

kelly kiggede på hende og sage "jeg ved hvad du mener det der med ikke at gå i skole, jeg gider heller ike selvom det er min første dag, vil hellere ud og shoppe eller sådan noget, det er meget mere hyggeligt"
hun smilede og lagde alle sine bøger ind, hun ville pjække det ville hun, så hun håbede ikke at hendes lærere ville se hende her på gangen i mens hun stod og snakkede ellers ville det værere sværere for hende at pjække
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

første skole dag på ny skole Empty
IndlægEmne: Sv: første skole dag på ny skole   første skole dag på ny skole Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 3:29 pm

Hun smilte venligt, "Er det ikke lidt dumt, nu når det er din første dag?", spurgte hun så, selvom det ikke ragede hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skole dag på ny skole Empty
IndlægEmne: Sv: første skole dag på ny skole   første skole dag på ny skole Icon_minitimeTirs Nov 17, 2009 10:43 pm

hun trak på skulderne og sagde " næ de skal ikke regne med jeg gider komme til timerne jeg hader skole og har altid gjort det" sagde hun og stillede sig op af skabene hun var en sød og rar syntes kelly
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

første skole dag på ny skole Empty
IndlægEmne: Sv: første skole dag på ny skole   første skole dag på ny skole Icon_minitimeOns Nov 18, 2009 8:42 pm

Hun smilte, "Det må du jo selv om", sagde hun, og kiggede på klokken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




første skole dag på ny skole Empty
IndlægEmne: Sv: første skole dag på ny skole   første skole dag på ny skole Icon_minitimeTors Nov 19, 2009 10:59 am

hun tænkte lidt igen og fandt så sine bøger frem " jeg skulle måske tage til de timer alligevel kan du vise mig hvor matematik lokalet er? " hun puttede sine bøger i sin taske og lukkede og låste skabet..
Tilbage til toppen Go down
Christabel
Bruger
Christabel


Erfaring : 845
Respekt : 11
Antal indlæg : 799

første skole dag på ny skole Empty
IndlægEmne: Sv: første skole dag på ny skole   første skole dag på ny skole Icon_minitimeFre Nov 20, 2009 9:13 am

Hun lo, "Det var godt du ombestemte dig..", hun nikkede og begyndte at gå, "Kom.."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





første skole dag på ny skole Empty
IndlægEmne: Sv: første skole dag på ny skole   første skole dag på ny skole Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
første skole dag på ny skole
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Første dag i skole
» skole skole skole..trist der er et år endnu!
» Første dag XD
» Første dag :p
» Stessfyldt første dag.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: