Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 3:39 pm

Dato: Irl
Tid: 08.09
Dag:Mandag
Vejr:overskyet
Omgivelser:SKole
Årstid:Efterår

Ribanalon sad inde i timen, det var 3.g som skulle have historie nogen hun altid ville kunne forklare da hun var fra 1700 tallet, hun syns det var sjovt hvordan nogen af tingene var fordrejet eller lære ikke kunne huske.
Lige nu sad hun bare og tegnede ned en kuglepen ned i bordet imens hun støttede sin hoved med den anden arm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 8:04 pm

//Skriv"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 8:11 pm

Kate skubbede døren op ind til 3 g. undervisning lokale, hendes hænder sitrede en smule, hendes lære miss Ellen, havde bedt om tilladelsen til at lade hende følge med i 3g'ernes undervisning, da hendes niveu var alt for højt, til at hun skulle spilde hendes tid med at følge med dernede.
Kate fik øje på en tom plads ved siden af en pige, hun ikke mente at kunne lægge nogen genkendende til, hun gik forsigtig overmod hende, men stoppede op for en kort stund, for at kontrollere hendes generthed og hendes skræk for at blive afvist.
Endelig tog hun sig mod til at åbne munder;" Er pladsen ved siden af dig ledig" hendes stemme var som altid mild og behaglig rolig, men det var bestemt ikke hvordan hun følte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 8:15 pm

Ribanalon kiggede af fra bordet, "det ser ud til den ikke er det mere" sagde hun med et roligt blik, og gjore plads til hende ved at rykke sin stol lidt.
"En ny elev , velkommen til, de må være Frøken Kate" sagde læren og kiggede så op på tavlen igen for at forklare alt det med historie han nu snakkede om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 8:23 pm

Lige bag ved Ribanalon sad Donnie og kiggede på den nye pige, han fik et undrende blik over at Ribanalon var så venlig over for hende, men tog sig ikke rigtig af det han sad selv ved et enmands bord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 8:24 pm

Hayley kom ind "Undskyld jeg kommer for sent" smilede hun og kiggede rundt og så rib og Donnie hun smilede stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 8:24 pm

Kate sendte hende et taknemmelig blik og satte sig til rette, det varede ikke længe inden læren fandt sin plads ved kateteret, Kate sukkede 1700 tallet igen, blev de aldrig færdig med dette emne, alt det læren fortalte var bare en gentagelse af hendes egne noter, hvornår ville der komme en undervisning, som kunne give noget relevandt og nyt og lægge op til en debat.

Hun tog sig sammen og kiggede op på tavlen, hun kunne da lade som om hun fuldte med, så var hun i det midste ikke uhøflig. Bag hende sad to duller fyldt med make up, Kate var ikke døv, og kunne tydelig høre deres hvisken og stræber blive nævnt, men det generede hende ikke længere, der skulle mere til.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 8:27 pm

Donnie kiggede overrasked på Hayley han troede hun gik i 2.g så at hun var her var ret underligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 8:28 pm

Hayley gik op til læren "Jeg fik af vide jeg skulle prøve og ha en time her idag" hun kiggede rundt og bed sig selv i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 8:29 pm

Ribanalon mærkede duften for pigen og vendte sig så mod Donnie og nikkede med et smil på læben, hun kiggede derefter på pigen med et roligt blik igen og så ned i bordet for at tegne videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 8:30 pm

Dommie fuldte Hayley med øjnene op til tavlen han kunne ikke lade være med det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 8:31 pm

Kate fulgte den nyankomne pige med øjnene, og lærens prædken om at komme til tiden, men hun fulgte ikke med, 1700 tallet, var et overstået kapitel, hun havde brugt rigeligt tid med det. Først nu bemærkede Kate drengen bag sig, men hun kunne ikke nikke genkenden til at havde set ham før, men der imod pigen væggede et eller andet, var det ikke hende hun havde set med Shin nede ved søen den foregående aften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 8:32 pm

Hayley kunne mærke hans øjene hun begyndte og smile et lille smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 8:34 pm

DA Hayley vendte sig mod Klassen kiggede Donnie ned i bordet, på en eller anden måde var han helt vild underlig lige nu, det var som om han skulle svede og at der var koldt samtidig når han hviste at Hayley var her.
Han kiggede bare stift ned i bordet-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 8:37 pm

Hayley kløded sig i hårt og så ned på hendes sko hun stoppede med og smile hun bed sig i læben "Hvor skal jeg sidde henne" hun kiggede hurtigt på læren og så ned igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 8:43 pm

Ribanalon hviste hvorfor Donnie var sådan men sagde intet til det, "hvad hedder du" hviskede Ribanalon imens hun tegnede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 8:53 pm

Hayley tøvede da hun sætte sig ved siden af Donnie og den måde han kiggede ned hayley kiggede hurtigt på ham og så så ned i bogen og tegnede på det den blok hun havde ved siden af sig. Men hun kunne ikke tegen fordi hun tænkte *Hvad er der galt* hun kiggede på ham og hviskede "Er der noget galt" hun hvidskede til ham så det kun var de to der hørte det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeOns Sep 16, 2009 9:33 pm

Donnie rystede på hoved, og sagde med en hæs stemme, "nej det tror jeg ikke" han sad næsten og hoppede men kun noget dem der sad tæt på kunne se som Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeTors Sep 17, 2009 7:07 am

"Hvorfor hopper du"hvidskede hun så det kun var dem der kunne høre det, hun kiggede på ham også ned på stolen også så hun hen på sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeTors Sep 17, 2009 12:42 pm

Ham stoppede lidt med at hoppe, da Hayley sagde noget til han han kiggede ned på Hayley bord og sagde så, "Hvad mener du" hans stemme var nervøs og spændt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeTors Sep 17, 2009 1:05 pm

Hayley kiggede på ham "Du sidder helt vildt uroligt skal jeg fjernede mig" Da hun sagde det siste kiggede hun ned på gulvet og bed sig i underlæben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeTors Sep 17, 2009 6:51 pm

Donnie tog fat i hendes hånd, og rystede meget alvorligt på hoved, "Nej du må ikke gå" sagde han halvhøjt imens han kiggede på hende.
Nogen af de andre elever kiggede tilbage men kun de nærmeste, de så lidt hen på dem og smilede så svagt imens kiggede de tilbage på tavlen for at læren ikke også se det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeTors Sep 17, 2009 6:55 pm

Hayley kiggede på ham og kiggede så rundt i klassen og smilede kort "Okay.Er du sikker" hun kiggede hen på ham igen og blev sidene og kiggede bare på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeTors Sep 17, 2009 7:24 pm

Han smilte og blev rolig igen.
Klokken ringede.
Donnie rejste sig for at gå ud til skolegården og side på den store sten der var der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeTors Sep 17, 2009 7:26 pm

Hayley blev siddene og kiggede på han gik ud af døren *Hvorfor..Hvad skete der..ER JEG DÅRLIG FOR HAM* Hendes tænker fløj rundt i hovedet på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeTors Sep 17, 2009 7:31 pm

Donnie kiggede sig lidt tilbage, "Hayley" hviskede han stille han troede hun gik med, han kiggede rundt og tænkte så, *Er jeg dårlig for hende* han gik med sænked hoved ud til stenen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeTors Sep 17, 2009 7:33 pm

Hayley rystede på hovedet og prøvede og slappe af hun løb ud af døren og hen til donnie hun bed sig i læben og så op på ham men sagde ikke noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeTors Sep 17, 2009 7:38 pm

Han kiggede på hende men sagde intet.
Han tænker var lige som Hayleys oppe at køre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeTors Sep 17, 2009 7:39 pm

Hun kiggede på hans hånd og tog den stillet så hun holdte ham i hånden hun kiggede op på ham og ned på ders hænder og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeTors Sep 17, 2009 7:43 pm

Han kiggede ned på deres hænder og så op på hende, og kiggede så ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeTors Sep 17, 2009 7:48 pm

Hun kiggede også ham i øjenen "Skal jeg slip" Hvidskede hun til ham og kiggede stadig ham i øjene men uden at smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeTors Sep 17, 2009 7:49 pm

//logger ses senere//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeTors Sep 17, 2009 7:50 pm

//Ses øv bøv//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:07 am

Hun kiggede også ham i øjenen "Skal jeg slip" Hvidskede hun til ham og kiggede stadig ham i øjene men uden at smile.Hun rystede en lille smule men nok til Donnie kunne mærke det*PINLIGT* Tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:46 pm

Han rystede på hoved imens han mærkede at hun rystede i kroppen, "hvorfor ryster du" hviskede han imens han så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:48 pm

Hun holdte stillet op med og ryste da han rystede på hovedet "Jeg ved det ikke" hun kiggede op på ham hun bed sig let i underlæben og gik et skridt tætter på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:56 pm

Han kiggede lidt på hende imens hun gik tættere, i det samme ringede klokken.
"Jeg skal til time nu" sagde han og kiggede op på et ur der hang på væggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:58 pm

Hayley sukkede og kiggede op på ham "Ja"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:02 pm

Han nikkede og kiggede så ned på deres hænder, "jeg bliver nød til at gå"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:03 pm

Hayley gik op foran ham "det gør du vel" hun kiggede ned på jordern
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:05 pm

Han kiggede på hende og trak hende så med ind i et kosteskab og læste døren efter dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:08 pm

Hun kiggede på ham"Hvad laver du" hvidskede hun meget lavt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:15 pm

Han gik tæt på hende imens han skubbede hende langsomt og af den fri væk imens han kyssede hende og rørte ved hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:16 pm

Kyssede også ham, hun lagde stillet sin hænder på hans skulder
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:18 pm

Han tog sin tunge i munden på hende og rørte hendes krop endnu mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:19 pm

Hayley kiggede lidt overraskede på ham hun kørte sine hænder op i hans hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:21 pm

"Åh Hayley" hviskede han for sig selv dog kunne hun høre det men han kunne ikke styre sig.
Han gik ind under hendes bluse og kærtegnede hendes bryster.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:25 pm

Hun smilde til ham.. hun kørte sine hænder op under hans bluse og nussede ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:29 pm

Han sænkede sine hænder så de kom ned på hendes bagdel han løftede hende og kyssede hende på hendes bryst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:36 pm

Hayley lagde hende ben om ham lagde hendes hovede på hans skulder
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Empty
IndlægEmne: Sv: Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!   Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!! Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Skole dag, sikke at Historie kan blive fordrejet, jeg burde vide det!!!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Man burde egentlig tage i skole.. Burde man ikke??
» Historie
» første skole dag på ny skole
» Kan dagen blive bedre O.o
» Træt af ikke at vide besked

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: