Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Regnvejr og kakao på caféen....

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:24 pm

Tid: IRL
Årstid: IRL
Dato: IRL (Jeg er bare krea' ;D)
Vejr: Det regner som en sindsyg!!
Påklædning: Sorte hængerøvsbukser, en sort hættetrøje med skriften 'I'm Unique' og hvide sneakers..
Omgivelser: Masser af folk der vil i ly for regnen..
Sted: I hjørnet

Casper sad ved et bord i hjørnet, med hovedet hvilende op af ruden ved siden af ham. Han holdt om et dampende krus med kakao i den ene hånd, og den anden hånd lå skødeløst ved siden af kruset. Han gabte let, rodede sig i det mørke hår, og kiggede så ud på gaden igen. Men det var nu ikke meget han kunne se. Regnen silede ned af ruden og gjorde det næsten umuligt at se noget.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:43 pm

Jamilah åbnede døren indtil caféen og så sig omkring. Hun var ikke ikke særlig våd, men hun havde også gået under en skov af paraplyer udenfor. Hun smilede stille og gik op og bestilte en kop kakao for at virke lidt normal.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:49 pm

Casper gabte, lagde armene over kors foran sig på bordet, og lagde hovedet oven på armene. 2 sek efter faldt han i søvn ;D
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:53 pm

Jamilah fik sin kop og så sig omkring. Nok den eneste ledige plads var ved siden af en, som sov. Hun trak på skulderne og gik ned og satte sig overfor ham. Hun behøvede ihvertfald ikke snakke med ham så længe han sov. Lidt trist, men ellers fint nok.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:54 pm

Da hun satte sig overfor ham, vågnede han med et sæt. Han smilede let undskyldende til hende. Han havde bare ikke fået sovet igen i nat, og havde sorte rande under de brune øjne.
"Hey," sagde han til pigen.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:56 pm

Jamilah smilede til drengen og tog en slurk af sin kakao. Hun gjorde sit bedste for ikke at skære en grimasse. Det kunne kun svagt ses at hun ikke nød kakaoen. "Hej" Sagde hun til drengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:57 pm

"Jeg hedder Casper," præsenterede han sig selv, og rakte muntert en hånd frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:57 pm

//Ska lige spise. snart tilbage//
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:59 pm

Hun så på hans hånd og tøvede lidt. Alligevel tog hun og rystede den forsigtigt. "Jeg hedder Jamilah" Præsenterede hun sig selv og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:16 pm

Han gispede stille da han mærkede hendes hånd. Den var iskold.
"Rart at møde dig," svarede han undrende.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:19 pm

Hun sukkede næsten lydløst og tog sin hånd til sig. "I lige måde" Sagde hun og smilede.
"Jeg har meget dårlig blodomløb" Forklarede hun ham med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:20 pm

"Nåårh," mumlede han. "På den måde." Han smilede skævt, og betragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:23 pm

Hun nikkede og var meget lettet. Hvis han ikke havde troet på hende, havde hun ikke vist hvad hun så skulle bilde ham ind, hun fejlede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:25 pm

"Hvor gammel er du?" Spurgte han nysgerrigt og studerede hendes ansigtstræk. Gosh hvor var hun bleg. Men det var måske en del af hendes look.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:28 pm

"Jeg er sytten" Svarede hun og betragtede ham. Han så ret godt ud og han duftede godt. Hun måtte virkelig tage sig sammen for ikke at bide ham. Hun havde ikke spist et stykke tid. "Hvor gammel er du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:29 pm

Han smilede stort til hende.
"Jeg er også 17," sagde han glad, og satte sig ordenlig til rette på stolen.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:31 pm

"Hvor længe har du boet i byen?" Spurgte hun nysgerrigt og så kort ud på regnen. Hun kiggede dog hurtigt tilbage på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:33 pm

"Ikke mere end 3 dage," svarede han med et lille smil. Han rodede kort op i håret, en dårlig vane han havde, inden han rettede opmærksomheden mod hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:36 pm

"Hvad synes du så om byen indtil videre?" Spurgte hun smilede. Hun pillede lidt ved sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:40 pm

"Det er en dejlig by. Og de folk jeg har mødt indtil videre har været rigtig flinke!" Svarede han med et smil, og drak noget af sin kakao.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:43 pm

"Det eneste negative er nok regnen" Sagde hun og smilede. "Man kan godt blive træt af den hurtigt" Mumlede hun og så ned i sin kakao. Hun havde ikke særlig meget lyst til den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:46 pm

"Jah, den kan godt være irriterende," gav han hende ret.
Han lagde mærke til hendes blik, og smilede skævt.
"Kan du ikk' li' kakao?"
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:49 pm

Hun smilede svagt. "Jo, men jeg har bare ikke rigtig lyst til kakao lige nu" Svarede hun.
Tænkte sig lidt om. "Hm. Det var måske en dum idé så at købe det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:51 pm

Han grinede blidt af hende.
"Tjoo."
"Hvor længe har du så boet i byen?" Spurgte han med et smil, og lænede sig lidt frem, uden rigtig at ligge mærke til det. Han nød bare sådan at snakke med nogen.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:52 pm

Hun tænkte sig lidt om. "En måned eller sådan noget" Svarede hun. "Vi flyttede fra Australien og så flyttede min søster så i ejet hus her" Sagde hun og bed sig blidt i underlæben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:53 pm

"Nårh ok. Så er jeg da ikke den eneste der er flyttet hertil for nylig," svarede han tænksomt og smilede lidt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:56 pm

Hun rystede på hovedet.
"Jeg synes der flytter ret mange hertil, men det er også en dejlig rolig by" Sagde hun og smilede til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:57 pm

"Det tror jeg ogs det er!" Svarede han muntert, og støttede hovedet i hænderne.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:00 pm

"Hvor bor du henne i byen?" Spurgte hun nysgerrigt. *Måske bor han tæt på mig* Tænkte hun og betragtede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:04 pm

"Jeg bor lige ved skovbrynet," svarede han. "Hvor bor du?"
Han kiggede ned i sin tomme kop, og overvejede at løbe op til baren og købe et eller andet at spise.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:05 pm

"Rimelig træt på skoven, men stadig tæt på byen" Svarede hun.
"Så midt i mellem vil jeg tro"
Hun sig omkring efter en plante, som stod tæt på dem. Hun kunne jo bare hælde sin kakao ned i den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:07 pm

"Du må da vise mig hvor du bor en dag!" Smilede han.
"Hmm, jeg løber op i baren og køber en kage. Er du sulten? Så kan jeg købe en med til dig." Tilbød han.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:09 pm

"Det vil jeg gerne" Smilede hun
Rystede på hovedet. "Nej tak. Jeg er ikke sulten" Svarede hun.

//Skal spise.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:11 pm

"Okay, så bliver du fri," svarede han med et smil, og gik derop. Han købte en chokoladekage, og kom hurtigt tilbage til bordet.

//Fint. Men det kan godt være at jeg er logget af når du er færdig, skal snart logge nemlig.//
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:38 pm

I mens han var deroppe havde hun hældt sin kakao i den nærmeste plante.
Hun smilede til ham

/ok//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:44 pm

"Nå, fik du så lyst den?" Spurgte han listigt, og nikkede til den nu tomme kop.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:47 pm

Hun nikkede. "Den stod og kiggede på mig. Kunne ikke lade være med at drikke resten" sagde hun med et smil
Hun så på hans kage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:48 pm

Han smilede lidt af hende, ikke helt sikker på hvad han skulle tro.
Han tog en bid.
"Er du sikker på at du ikke vil smage?" Han rakte kagen hen imod hende.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:52 pm

Hun nikkede.
"Ellers tak. Jeg er på kur" Svarede hun med et skævt smil.
*Hvis jeg ikke var vampyr, havde jeg helt sikkert spist den* Tænkte hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:54 pm

"Det trænger du da virkelig også til!" Svarede han sarkastisk, lænede sig frem over bordet, og klappede hende blidt på hendes flade mave. "Du er skind og ben!"
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:59 pm

Hun grinede.
"Ikke en slankekur, min ven" Sagde hun. "Men en slags kur hvor jeg kun spiser noget bestemt fra kostpyramiden" Forklarede hun. Hun var efterhånden blevet ret god til at lyve omkring sin kost, men kun hendes forældre kunne hun ikke narre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 7:00 pm

"På den måde," grinede han.
"Og hvad er så det du spiser?" Hans ansigt fortrak sig.
"grønt?" han så aldeles forfærdet ud.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 7:04 pm

"Jeg spiser kød, grønt og sådan" Svarede hun ham.
"Bare normalt, men jeg må kun spise på specielle tidspunkter og kun derhjemme" Fortalte hun.
"Jeg ved det er lidt skørt, men sådan holder jeg mig i form" Grinede hun .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 7:05 pm

"Hmm." Han så tænksom ud.
"Det er garanteret fordi du har dårlige manerer, at du kun spiser derhjemme!" Grinede han.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 7:08 pm

"Øv!" Mumlede hun. "Du gennemskuede mig!" hun lo.
"Ej, jeg synes jeg har Ok manerer"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 7:10 pm

"Gid man kunne sige det samme om mig," svarede han og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 7:12 pm

"Synes du selv ud har dårlige manerer eller synes andre det også?" Spurgte hun og så nysgerrigt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 7:13 pm

//skal desværre logge af nu. men det var herre hyggeligt at skrive med dig ;D lad os gøre det en anden dag igen Very Happy//
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 7:14 pm

/Ses xD Det var helt vildt hygge. Enig xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitimeTors Sep 17, 2009 6:38 pm

Han overvejede hendes spørgsmål lidt.
"Hmm, hvis jeg skal være helt ærlig, har jeg vist ok manerer," lo han.

//Ja, skrev bare videre på den her XD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Regnvejr og kakao på caféen.... Empty
IndlægEmne: Sv: Regnvejr og kakao på caféen....   Regnvejr og kakao på caféen.... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Regnvejr og kakao på caféen....
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Kakao
» Kakao
» Kakao - Aaron
» Kakao - Zoey
» Regnvejr

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: