Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En aften ved stranden ;D

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:09 pm

Tid: Om aften, har ikke ur på Very Happy
Sted: Ved stranden
Omgivelser: Noone!
Vejr: Fint nok Very Happy Vindstille
Årstid: IRL
Dato: IRL

Casper sad på en væltet træstamme, en meter ca., fra vandkanten. En gang imellem nåede nogle små bølger op til hans fødder, og når det skete, løftede han dem bare roligt op. Han havde hjemve, og længtes efter nogen at snakke med.
*Jeg saaavner Liverpool!* Tænkte han trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:47 pm

Påklædning: sport shorts, lang mørkegrøn top, ingen sko.

Isabella kom gående ned ad en trappe et sted bag ham. Hun ville faktisk springe en tur i vandet, men hun havde både glemt badetøj og håndklæde, men hun orkede ikke at gå hjem igen, for at hente tingene. Så hun var bare gået videre. Hun fik øje på nogen ved vandkanten, så hun gik lydløst derhen. Hun stoppede nogle få meter bag personen, men sagde intet.

//skal lige spise, kommer igen senere.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:18 pm

Casper hørte hende ikke.
"For fuck da også!" Bandede han, da en bølge skyllede op til ham, og gjorde hans sko og sokker plaskvåde. Han rystede fødderne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:31 pm

Isabella kom til at grine, hun gik hen ved siden af ham. "Måske skulle du have taget skoene af." sagde hun og smilte.
Hun havde jo selv ingen sko på, så bølgerne gjorde kun hendes fødder våde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:34 pm

Han fik et chok, da han ikke havde set hende.
"Men bølger skulle jo ikke kunne nå op til mig!" Peb han barnligt, og smilte så til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:37 pm

Isabella grinte bare. "Bølgerne har deres egen vilje." sagde hun. Og rystede lidt med den ene fod, så vandet sprøjtede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:40 pm

"Argh," mumlede han og dukkede sig for dråberne.
"Jeg er våd nok i forvejen!" Grinede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:41 pm

"nåå, hvor er det synd for dig." sagde Isabella grinende og sprøjtede lidt mere.
"Jeg hedder forresten Isabella." sagde Isabella og rakte hånden frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:43 pm

"Casper," svarede han muntert og trykkede hendes hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:44 pm

"Er du ny?" spurgte Isabella. Hun tog hånden til sig igen og håbede, at Casper ikke havde lagt mærke til hendes varme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:46 pm

"ja. Jeg flyttede hertil for 2 dage siden." Han viftede lidt med sin hånd.
"Har du feber eller noget? Du er herre varm!" Konstaterede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:49 pm

"Bor du så her eller i Forks?" spurgte Isabella.
Hun smilte lidt, da han kommenterede hendes varme, der var ikke mange der sagde så'n. "Ja, jeg har lidt feber.. og så var for lidt siden ude at løbe lidt." sagde hun og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:50 pm

"Jeg bor i Forks. Eller lidt udenfor byen, i nærheden af skoven," svarede han med et skævt smil. Han kiggede lidt på hendes hænder.
"Nårh på den måde." Så mumlede han for sig selv:
"Den ene er herre varm, og den anden er iskold." Han rystede lidt på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:52 pm

"Hvad sagde du?" spurgte Isabella, da han havde sagt det sidste. Hun glemte helt at sige noget til det andet. *vampyrerne! typisk dem at tage alle.* tænkte hun vredt. Et vredt glimt strejfede hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:56 pm

"Bare at en pige jeg mødte før idag var herre kold!" Han så en anelse forskrækket ud, over blikket i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:57 pm

"Hvad hedder hun?" spurgte Isabella og smilte venligt, "måske kender jeg hende."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:58 pm

Han så lidt på hende.
"Jamilah."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 7:05 pm

"hmm.. hende kender jeg så ikke." sagde Isabella og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 7:06 pm

"Nårh okay." Smilede han.
"Du skulle ta' at møde hende, hun er rigtig flink." Sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 7:08 pm

"ja, det tror jeg, at jeg vil.." sagde Isabella og smilte. Hun var ikke sikker på, om hun havde lyst til at møde en vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 7:11 pm

Han så tænksomt på hende, og ventede så sin opmærksomhed mod sine drivvåde sko. Han bandt snørrebåndet op, og trak dem af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 7:14 pm

"Hvor kommer du så fra?" spurgte Isabella nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 7:32 pm

//Skal desværre logge af.. men vi skrives en anden dag ;D//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 7:32 pm

//jup.. ses du.//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En aften ved stranden ;D Empty
IndlægEmne: Sv: En aften ved stranden ;D   En aften ved stranden ;D Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En aften ved stranden ;D
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ude på stranden (Elisabeth)
» Stranden er tøet op - Annik :3
» Solnedgang ved stranden..
» huset på stranden-Annika
» at slappe af ved stranden.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: