Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kølig Blæst ( Kristen )

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kølig Blæst ( Kristen ) Empty
IndlægEmne: Kølig Blæst ( Kristen )   Kølig Blæst ( Kristen ) Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 3:13 pm

Dato :: 29. Marts
Årstid :: Sen vinter - tidlig forår
Dag :: Mandag
Vejr :: Koldt, små-blæsende
Sted :: En stenbænk ved kanten af søen (Queets River)
Tid :: ca. 9.30
Omgivelser :: Hvad en der lurer i skovens træer og de få skygger..


Blæsten lagede med bladende i træerne og det brune hår. Vandet rislede langsomt i floden og fuglesangen var en smule beroligende. De fleste ville sikkert sove på dette tidspunkt, men der var en lille pige der sad ude på en sten bænk. HEndes facade var tænkende og man ville ikke kunne få hende ud af hendes tanker lige med det samme. De få minder hun havde hvirvlede rundt i hends hovede. Dansen, Forældrene og hendes bror. Alle disse tanker fik hendes vejrtrækning til at gå i stå. En hurtigt rystelse på hovede var nok til at få tankerne væk. " Jeg må bare klarer mig selv, uden venner " hviskede en lille yndefuld stemme, der kom fra pigen. Hun havde hurtigt rejst sig op. Hendes hjerte bankede hurtigere end et normalt menneskes og hendes blege hud virkede langt fra menneskelig. HEndes alder og udseende passede heller ikke sammen. 7 år gammel og hun lignede en på 14. Hendes sind var også anderledes i forhold til andre børn. Angelinas brune øjne hvilede på søen og langsomt gik hun hen mod den. Ingen ville blive triste vis hun var væk vel? Der var jo ingen sikkerhed at hends såkaldte bror faktisk var hends bror. Hun havde ingen venner. Alle havde forladt hende, da de fandt ud af hvad hun var. Hendes far havde forladt fordi ikke var en dreng! Denne tanke fik en brummen i hendes bryst til at blive til en hvæsen. Hvorfor var drenge altid bedre end piger?! Hvorfor var drenge nogen der gikf ra pige til pige uden at tænke på deres følelser?!
Det hele svimlede for hende og hun åbnede munden, og den kolde luft fløj ned i hendes lunger og landskabet blev mere stabilt. " Drenge der tror de er bedre end andre " hvæsede hun, men dette mente hun jo selvfølgelig kun om alle andre end hendes storebror. De brune øjne var hurtig limet fast til stien, bagved sten bænken da hun hørte en lyd. Nogen løb derinde? Lugten var helt klart fra en vampyr og ikke en varulv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig Blæst ( Kristen ) Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Blæst ( Kristen )   Kølig Blæst ( Kristen ) Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 3:28 pm

Kristen sad op i et træ og havde Holdt lidt øje med Angelina.. hun smilede lidt men kun fordi at Angelina var ret sød at kigge på.. hun var så fin og lille.. Kristen lagde hovedet let på skrå og hører havd hun sagde og bed sig hårdt i læben.
Der på en måde så meegt smerte i de Angelina sagde. Kristen lukkede øjne hådrt i.. og fornememde en anden skygge tæt ved Angelina.. hun så Angelina rejste sig.. *Fuck* tænkte hun.
Kristen kendte ikek denne her pige men havde fåret et godt øje til hende. Kristen så Angelina rejste sig og kristen hoppede elegant ned fra træet og gik efter hende.. Kristen bed sig i læben men gik så op ved siden af pigen.. og lige forbi hende.. Kristen hvade det som om hun havde en opgave og det var at passe på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig Blæst ( Kristen ) Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Blæst ( Kristen )   Kølig Blæst ( Kristen ) Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 7:31 pm

Angelina stivnede midt i sin bevægelse og vendte sig om på et spilt sekund. Hendes læber var kravlet om bag hendes spidse tænder og hun stod i forsvars position. Da de brune øjne havde studeret pigen lidt, rettede hun sig hurtigt op igen og en svag rødmen spredte sig på hendes kinder. Den ene food skrabede i jorden, et tegn på hendes forlegenhed. Angelina bed sig lidti læben og skjulte sit ansigt. Hun lignte faktisk sin storebror meget, Shin. De lignede begge deres mor, med øjnene og hårfarven. Et nyt smil formede sig om hendes læber, et undskyldende. " Undskyld " sagde hun stille og kiggede direkte på pigen. Mank unne tydeligt se at de lignede hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig Blæst ( Kristen ) Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Blæst ( Kristen )   Kølig Blæst ( Kristen ) Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 7:36 pm

Kristen havde godt lagt mærke til at hun havde en duft hun kendte og et Asigt's udtryg hun kendte.. Kristen stoppede op da Angelina sagde noget til hende. hun vendte sig roligt om og stivnede kort.. "Det er okay.. Øhm.. er du. Angelina.. Shin's lille søster" spugerte hun og kiggede rolgit ned til hende og havde et venligt smil på læberne., Kristen kunne bare kende hende.. selvom de aldrig havde ødt hinanden.. var der bare noget ved hende..
Kristen rakte sin hånd frem imod hende.. "Kristen" præsentrede hun sig selv..-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig Blæst ( Kristen ) Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Blæst ( Kristen )   Kølig Blæst ( Kristen ) Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 7:40 pm

Angelina smilte lidt, et skævt men varmt smil. Hun nikkede lidt, en smule forlegent. Hun vidste ikke noget om denne person, men hun virkede så bekendt og dog ikke. " Det er jeg " sagde hun smilende og tog så blidt fat i KRistens hånd og gav den et blidt tryk. Hendes hjerte hamrede hurtigere, da hun mærkede Kristens hud. Den var ikke iskold, men heller ikke brandvarm. Angelina stod bag ved Kristen og gav hedne elevator blikket. Hvordan kendte denne pige shin? Et nyt smil formede sig om hendes læber. Shin var kendt for at være en player? måske gav det mening?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig Blæst ( Kristen ) Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Blæst ( Kristen )   Kølig Blæst ( Kristen ) Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 7:52 pm

Kristen smilede stort og kiggede lidt på hende. Kristen var glad for at se Angelina.. Shin og Kristen var ret tæt knyttet og han fortælte hende alt og han havde snakekt lidt om Angelina.. Kristen smilede men da hun var omme bag ved kristen vente kristen sig roligt om og smilede lidt til Angelina,. Shin var kendt som player men ikke da han havde Kristen for der havde hun og ham været sammen ret længe. men ders lilel rejse heller havd man kan sige ødelagge det hele og de har først lige set hinanden efter 2 år.. og de begge havde troet at hinanden var døde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig Blæst ( Kristen ) Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Blæst ( Kristen )   Kølig Blæst ( Kristen ) Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 7:57 pm

Angelina smilte som et lille barn på juleaften. Hun bed sig lidt i læben og prikkede så Kristen på kinden også næsen. " hmm. Du er ægte og du er ikk bange for mig ?" sagde hun stille. Hun var van til at folk var bange for hende, fordi hendes hjerte bankede hurtigt og hun voksede ikke som et normalt barn. Et barn uden venner og som var helt unormal. " Jeg er jo ikke normal " sagde hun og gik lidt væk fra Kristen. Hendes øjne var fyldt med tårer, men de trillede ikke ned af hednes kinder. De blev hvor de var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig Blæst ( Kristen ) Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Blæst ( Kristen )   Kølig Blæst ( Kristen ) Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 8:02 pm

Kristen kiggede roligt på hende og bed sig lidt i læben da hun prikekde hende på kinden. "Ja jeg er ægte.. og nej jeg er ikek bange for dig.. jeg ser ingen grund til og værer det" indrømmede hun og kiggede lidt forvirret på hende. men fik det dårligt af det hun sagde.. kristen slap sin læbe og gik frem imod hende.. "Nej.. jeg kan godt lide dig.. jeg syntes du er sød.. du er nomal i min verden.. jeg er selv unomal jo" kristen kunen ikke lagde værer. hun lagde armene om hende og trak hende ind til sig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig Blæst ( Kristen ) Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Blæst ( Kristen )   Kølig Blæst ( Kristen ) Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 8:12 pm

Angelina lukkede øjnene og smilte lidt. Hun blev forundret da hun blev holdt ind mod Kristen. Hun bed sig lidti læben og stod bare helt stille. Hun var ikke blevet krammet af nogen før, ihvertfald ikke ordenligt. " Tark " sagde hun stille og legede med Kristen's spidser. Hun bed sig hårdere i læben og tog en dyb indånding. Hun duftede dejligt, næsten som en mor eller en søster. Angelina åbnede øjnene og kiggede hen på søen. Hvorfor opførte Kristen sig egentlig så søsterligt/moderligt?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig Blæst ( Kristen ) Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Blæst ( Kristen )   Kølig Blæst ( Kristen ) Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 8:20 pm

Kristen smilede og trak sig lidt væk fra hende og lagde hænderne på hendes skulder og kigegde hende i øjne og syntes det var sødt at hun legede med hendes spidser.. hun fulgte dog hendes blik ud på søen men kiggede hurtigt tilbage på hende.. "Du skal ikke sige tak" hun blinkede til hende. Kristen bed sig lidt i læben og kom i tænke om hvordan hun opførte sig.. men det gjor hun jo kun fordi hun selv havde haft en hård barndom-
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kølig Blæst ( Kristen ) Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig Blæst ( Kristen )   Kølig Blæst ( Kristen ) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kølig Blæst ( Kristen )
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Blæst
» Regn og blæst
» Kølig nat..
» Kølig Strøm
» Kølig Midnats aften

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Queets River-
Gå til: