Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Fuld månen.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 11:38 am

Shin lagde sig ned på jorden af grin.. han kunne slet ikke stoppe.. De var næsten ligesom i gamle dage.. Det var noget det han havde savnet mest. Den måde de bare kunne grine af alt, og ingen kunne forstå hvorfor.. "Uhh.. har de taget mere på" spurgte han da han blev nødt til at holde en pause for at få luft..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 11:48 am

Det varede ikke længe inden Kate lå nede ved siden af Shin, hun kunne slet ikke få hold på hendes pludselige anfald af grin; " Ja sikkert, og hun klæder sig stadig lige så grimt" hun smålo, og forsatte så; " Nårh ja foresten, Hr. ved alt (Peter) er lige blevet smidt ud af den franske regering, for at være for franssindet" hun små lo, hvor var det dejligt at være sammen med Shin, alt var så barnligt og normalt sammen med ham, ingen fattede deres humor, og nogen gange var det vidst også bedst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 11:53 am

Han lo endnu mere.. "Hr. ved alt" sagde han han kunne ikke fuldende sætningen da han lå flad af grin.. "Hvorfor undere det mig ikke" afsluttede han sætningen så.. Han lå stadig og grinede højt og kunne slet ikke stoppe..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 11:58 am

Kate grinte med Shin, folk der ville være kommet forbi ville havde undret sig over hvad de foretog sig, men det generede hende ikke. De kunne bare skride af h-til.
Shin lå stadig og rullede rundt i græsset, da hun kom i tanke om en af deres venners typiske sætninger;" Godmorgen Schweistrup, husker du hvor sur han blev over det" hun smil vagt; " Eller da Line kom flyvende ud af rummet da vi alle trumpede op over på kontoret??
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:02 pm

Shin kunne næsten ikk grine mere.. "Jo det husker jeg.. VI gav vist dem alle lidt at tænke over" sagde han og tørrede en tåre væk efter deres grineflip..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:04 pm

Kate fik endelig hold, og tænkte tilbage; " Ja det gjorde vi, de fandt vidst ud af at man ikke skal træde på os, for så får man med os alle gøre" hun smilte lidt og tænkte over det gamle udtryk en for alle og alle for en.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:07 pm

"To must drama" lo han da han tænkte tilbage, på hvor mange gange der havde pjækker for skolen i protst..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:10 pm

Kate kunne ikke være mere enig, det havde efterladt store ar på sjælen; " Yes, it was to much, if it ever happende again" hun kunne ikke færdig gøre sætningen hun ville ikke havde ønsket det for sin værste fjende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:15 pm

"It will destroy us" mumlede han stille, men begyndte at grine igen.. "Kan du huske da Adis den nummernagøj blev sendt hjem" nu lå han flad af grin igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 12:19 pm

Kate smilte lumsk ; " That was the best day ever, a life with out that moran. " Kate kunne stadig ikke grine over dette, da hun stadig mener at han burde være blevet bort vist, men på den anden side så kunne de jo ikke gå og grine af ham nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeLør Sep 19, 2009 11:03 pm

"Hmm" tænkte Shin og så på vandet.. "Der var meget der har ændret sig i løbet af året" sagde han stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:25 am

Kate kunne kun nikke, der var så meget det havde ændret sig, mange ting havde tvunget dem til at blive ældre, til at se ting, som de helt ikke ville, ting der stadig påvirkede dem idag, mere end dem omkring dem egentlig troede det havde gjord. For Kate var det værste at hun ofte følte at det der havde sket dengang, javde gjord hende skræmt over for folk hun ikke kendte, ofte nervøs. " Yes Bretty much chance to qiuck." hun lod blikket hvile over søen, selv om de kunne grine over mange af situationerne idag, havde mange af dem efterladt dybe spor.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 1:27 pm

Shin trak på skulderne.. "Vi fik nogle pænt godt sammenhold i gruppen" sagde han og så stadig på månene.. han var gjort helt tavs, han vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige og sad der for helt stille og kiggede på fuld månen som spejlede sig i vandet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 7:30 pm

Kate lod blikket glide ud over vandet, " year we did" hun så ud over vandet; " Just a shame it don't last ever" hun kiggede frem, hun savnede hva' der var, hun savnede at kunne tænke klart, at kunne smil, uden at det var fake.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:18 pm

Shin vidste hvad hun snakkede om, og hvis at der sikkert ikke blev ro omkrig dem, alt for mange problemer, men Shin havde fået en meget forståelig forklaring hvorfor det gik, som det gøre.. "Hmm" mumlede han stille og så på sine sko.. Han vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige, der var så mange tanker der fløj rundt i hans, ikke alt for klog og til tider barnlige, hovede.. Han smilte et trist og prøvende smil for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:25 pm

Kate lagde sig i græsset; " Shin, i wish that i could talk to the other, but he do it imposseble to me, every time i try, i fell like ha takes you away, he says things i don't can't let him do, i'm afraid to loose them alle" Kate blik remte en fisk der svømmede i overfladen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:34 pm

Shin vidste ikke hvem han skulle tro.. Den ene sagde noget og den anden noget andet.. "I know, but what is there to do? we just have so many great mimeris together" sagde han stille og så på hende.. Det hele var meget fustrende og tarpede ham for alle hans kræfter..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:40 pm

" yes i now Shin, i don't wan't you to choose between us, i´'m just afraid to loose you" Kate kiggede skamfuldt ned i jorden; " I fell that we not can talk together any more, like the other get's mad on you, an my solution was to let you be with them, an then go alone" kate rodede sig forviret i håret, hun ville ikke påvirek Shin mere i den dårlige retning, derfor havde hun taget afstand, fra de andre, fordi hun ikke kunne klare det, og fordi hun vidte han var skrøblig, men hun savnede ham bare så meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:49 pm

Shin bed sig lidt i læben. "I don´t know what to do.. "perhaps I should I should have chosen another school, and let you guys alone.. feel it is my fault" mumlede han stille.. og så stadig ikke op..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:51 pm

//GUYS SKIFT JERES BILLEDER INDEN JEG GÅR UD I HAVEN OG DRÆBER MIGSELV o.O///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:55 pm

Kate kiggede op " No no... så vidste jeg ikke hvad jeg skulle gøre Shin, du gør min dag hver at leve søde, uden dig ville jeg havde fået nok, dine komiske indslag før det hele sjover" Hun gav ham et kram og rodede ham i håret; " Prof, kan ikke undvære doc" HUn sendte ham et smil.

// Nej Amira! Vores billeder skal passe sammen ikke ;P//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:57 pm

Shin smilte og gengældte krammet. "Vi lyder som et gammel ægtepar.." han lo lidt ved tanken.. Det havde Kate fået mange gange at vide bare sammen med en anden.. xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 9:58 pm

//JAMEN... de er bare VIRKELIG slemme!!! D':///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:05 pm

Kate lænede sig op af shin; " Haha venner for ever ikke " hun mindede dem om deres onde pagt ved at vise der hvor de havde plannet blod, lige under håndryggen. " Ægtepar" Kate rynkede på næsen; " Tja nogen skal jo overtage hans plads ikke" hun smålo.

//Nej Vi vil ej//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:12 pm

Shin lo lidt.. "Vi har meget historie sammen hva`" sagde han og så på vandet.. Det hele var meget rolig om dem og alle lyde som havde været der før, ffra skoven var forsvundet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:18 pm

"Hmmm" Kate mumlede bare og nød stilheden omkring dem, den var slet ikke ubehageligt, men bare behagelig, ligesom om at indet havde forandret sig, men bare var som da de var små, det kunne ikke blive bedre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:20 pm

"Kan du huske da vi var mindre og vi løb rundt og spurgte hvor folk havde købt deres bleer" han lo endnu en gang falde af grin da han kom til at tænke tilbage på disse minder..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:24 pm

Kate lo; " Ja de store hadede os" hun smilte vagt; " Eller da appelsinsorbe, råbte som en gal til håndbold kampen" hun smile over hele ansigtet " Det var tider den gang var"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:25 pm

"Og da Pyt råbte med men kom til at råbe af det forkerte hold" lo han.. "Det var tider.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:44 pm

"Ja det var det, og når patrick trøster pernille" hun lo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:45 pm

Han lo lidt.. "Damn Pyt har et tempraman" lo han stille og lod minderne fylde ham.. han lukkede øjene for at se dem alle for sig, i håb om de ikke havde ændret sig siden sidst han så dem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:52 pm

Kate kiggede et øjeblik trist frem, hun misundede Shin for at havde Amira, hendes smil blegnede, hun hldt så meget af dem begge, måske ville det være nemmere hvis ja, men selvtiliden var for lav.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:54 pm

Billederne fløj for hurtigt forbi i hovedet på ham.. Hvor han dog savnede dem alle og ønskede brændene at de var sammen alle sammen.. "Har du set månen.. den er smuk" mumlede han til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:56 pm

Kate var næsten stum, så hun nikkkede bare, " Shin lige meget hvad der sker, så må du ikke glemme os, selv om Amira og dig bliver kærester, jeg vil ikke bare være tredje led" hun stoppede og kiggede op på månen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 10:58 pm

han smilte og lo lidt af hende.. "Amira vil ikke have mig" sagde han roligt og så på hende.. "Og du bliver aldrig et 3. led" sagde han memd et smil, men alleligevel bestemt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:01 pm

Kate sprarkede til den nærmeste sten; " Det føles så'n" ordene kom hårere end de skulle; " Shin jeg ved jeg lyder ond, men jeg savner os to, sådan som det var" en tåre remte hende kind; " Nåt nat bliver til dag, hva' sker der så, er vi så mile væk fra hinanden igen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:07 pm

Han smilte og kyssede hende på kinden.. "Alt skal nok orden sig.. vi må bare tro på det.. Natten er tros alt mørk.." svarede han roligt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:17 pm

Kate lænede sig op af shin, hun rystede, da duggen var ved at falde; " Promis doc" hun kiggede op på månen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:20 pm

"Lover" sagde han stille.. Endnu en gang sad han bare og nød stilheden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:23 pm

Kate puttede sig ind til Shin som en søster ville havde gjord, Hvorfor var Shin altid varmere end hende, man skulle tro hun var koldblod.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:26 pm

Shin lagde armen om hende for at varme hende.. Hun var aldtid kold.. "Hvad tænker du på" spurgte han lidt efter..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:31 pm

Kate lå i Shins skød og kiggede op mod himlen; " Dengang du prøvede at score mig, bedste tog et billed, har det derhjemme" hun smilte, " Og på at dig og Amira er nogle tumper, i kan jo ikke undvære hinanden, tvivler på at jeg finder nogen der er lige som dig og Amira er" hun kiggede ned i jorden, hun hadede når hun skulle mindes om hende fejhed når det galt drenge, Shin var den eneste hun havde lagt hende hjerte hel til, men det havde taget sin tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:33 pm

Shin lo lidt.. "Jeg er en en´er" lo han og så på hende med et smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:36 pm

Kate smilte selvsikre Shin hun kørte hendes hånd op og rodede i hans hår; " Ja en lille pestilens man skal havde i ørerne hele tiden " hun smilede og kiggede op mod stjerene; " Shin hvorfor bliver alle drenge skræmt når de ser mig, de løber skrigende væk, er jeg ikke go' nok" Kate havde funderet over dette længe, og der var et forviret blik i hende øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:38 pm

"det er ikke dig" sagde ham med et smil og rystede hovedet.. "det er bare mig der skræmmer dem væk.. Du er alt for godt til dem" sagde han og grinte..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:40 pm

Kate kunne ikke la' hver med at smile, nu legede shin strebror, han var bare ikke særlig genial til det; " hmm jeg mener det Shin, er jeg så forfærdelig?" hun kiggede væk fra ham i tilfælde af at han ville begynde at grine.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:42 pm

Self. kune Shin ikke holde masken da han ikke var særlig godt til sådan noget.. "Du er den værste jeg nogenside har mødt" jokkede han og rystede på hovedet som rigtigt svar på hendes spørgsmål.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:46 pm

Kate blev en smule sur; " Shin jeg mener det!" hun krøllede armene rundt om sig selv, " de springer alle væk er optager eler vrænger på næsen når jeg går forbi" Kate stemme var trist, " og nu når du er sammen med Amira" hun kylede en sten ud i vandet for at demonstrere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:48 pm

"Kate.. der er noget i vejen med dem" sagde han stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitimeSøn Sep 20, 2009 11:50 pm

Kate lod blikket videre; " HVorfor holder du af mig sm du gør, jeg kommer aldrig videre end venner, Shin hjælp mig" hun lod blikket falde, ud i vandet, hvor ringene fra stenen næsten havde nået bredden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fuld månen. - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fuld månen.
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Fuld måne
» Fuld af Tanker
» Månen i øjnene
» Månen i øjnene

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Lake Washington-
Gå til: