Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Fuld månen.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:16 pm

Dato :: Maj
Årstid :: Forår
Dag :: Lørdag
Vejr :: Mørkt og kold
Sted :: Lake Washington
Tid :: Ved midnattid
Omgivelser :: Ingen

Shin sad nede ved vandet og sad bare og stirrede ud i vandet. Det var fuld måne og den spejlede sig i vandet. Shin sukkede og kiggede op på himlen. der var ikke eneste sky. Og stjerne funklede og månen lyst noget af landskabet op.. Han sad bare helt stile uden at sige noget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:46 pm

Hayley kom gårende hun havde lige været ude og jage "Hej shin" sagde hun med en glad stemme og ik over til ham og sætte sig ved siden af ham og kiggede op på månen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:55 pm

Shin smilte til hende.. "Hej Hayley.. Hvordan har du det" spurgte han venligt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:57 pm

Hun smilede "Fantastiks" hun kiggede op på ham "Hvad med ´dig" hun smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:59 pm

"Så godt som det kan" sagde han og så igen på himlen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 6:50 am

hayley nikkede og kiggede op på stjernerne og lagde sig ned på siden med hænderne hunder den ene kind hun vendte bliket op på Shin også ned på månen der spejlede sig i vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:51 pm

"Det er flot ikk" sagde han og nikkede mod vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:54 pm

Hun smilede "jo meget" og stirrede på månen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:56 pm

han kiggede på hende. "Hvad laver du endetlig her ude´" spurgte han og lagde sig ned ved siden af hende og så på himlen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:58 pm

Hayley blev ved med og stirrer på månen "Hmm kunne ikke sove" løj hun men man kunne ikke høre det på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:00 pm

Han nikkede. "Det er lidt koldt " sagde han og lynede sin jakke helt op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:07 pm

Hayley nikkede og kiggede på ham selvom hun ikke synes det var koldt "Ja det er lidt koldt" Sagde hun roligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:53 pm

Han smilte til hende. "Vil du låne min jakke" tilbød han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:54 pm

Hayley smilede "Nej for så fryser du"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:59 pm

"Er du sikker" spurgte han og så på hende for at være sikker..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:02 pm

Hayley nikkede og trykkede sine ben lidt længer op ved brysted "Jeg er helt sikker
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:10 pm

"Okay" nikkede han lidt tøvende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 5:38 pm

Hun smilede til ham og rullede sig så sammen til en kugle og så så på månen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 8:45 pm

"Er du en smule træt" sagde han og prikked hende i siden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 8:48 pm

Hayley smilede til ham og sætte sig op og prikkede igen "Næ..nyder bare månen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 8:51 pm

"Du er lidt stille er der noget i vejen" spurgte han og smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 8:59 pm

Hun rystede på hovedet "Næ det er der ikke jeg har bare ikke været ude sådan en smuk aften i langtid" hun kiggede rundt og smilede skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 8:59 pm

Kate kom gående fra søes vestlige bred, hendes hår blafrede i den kolde vind, og hendes ansigt bar bræg af flere timers arbejde udenfor.
Hun nød den kølige aften brise der ramte hende hver gang hun kom væk fra de beskyttende træer, for enden af stien der førte ned til en bænk ved søen fik hun øje på to personer, som hun ikke havde set før, hun studsede lidt, men forsatte så hendes vandring op ad stien.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 9:02 pm

Hayley snussede ind og holdte sig hurtigt for munden men trækkede vejert dybt og slappede af igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 9:03 pm

"Det er helt vild smuk i aften" gav han hende ret.. Shin drejede hovedet lidt.. Der fik han øje på Kate. Han fik et chok og styrtede over til hende og kastede sig næsten over hende.. "Hej Kate.. Hvad laver du her" spurgte han overrasket..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 9:05 pm

Hayley smilede skævt og kiggede så ned i vandet og begyndte og savne Donnie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 9:06 pm

Kate kiggede op da en stemme hun aldrig nogen sinde havde regnet med at skulle høre igen dukkede op af den blå luft; " Shin" Kate trådte et skridt tilbage inden hun krammede ham: " Hvor helvede har du været" hun rettede af gammel vane på hans altid uordnede hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 9:09 pm

"Jeg flyttede hertil da mine forældre død" sagde han og hev hende med hen til Hayley.. "Det her er Hayley.." sagde han og vendte sig mod Hayley. "Det her er Kate" præsenterede han dem for hinanden..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 9:11 pm

Hayley blev siddene "Hej" hayley kiggede op og smilede til hende men kiggede hurtigt ned på vandet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 9:15 pm

Kate fulgte efter Shin, stadig forbavset over at se hendes gamle ven, hvor havde hun savnet ham, måske mere end hun ville indrømme, skolen var blevet et nul efter han var forsvundet under varsel. Da shin præsenterede hende for den blege pige hilste hun smilende på hende; " Kate Ann Williams" hun sendte hende et smil og ragte hende hånden, hun fulgte pigen for en kort stund, inden hun kiggede på Shin, hendes blik blev alvorlig; " Shin, hva' dælen tænkte du på, at efterlade mig med de idioter" hun kiggede et øjeblik anklagende på ham, men sendte ham så igen et smil, og studere ham nøje, hvor havde han foraandret sig, han var blevet højere, og så meget mere voksen ud, før havde han lignet hans lille fæter patrick men det gjorde han bestemt ikke nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 9:18 pm

Hayley kiggede på ham og på hende og sagde så "Jeg bliver nød til og gå" hun gav et hurtigt kram til Shin og gav kate hånden og smilede lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 9:20 pm

Shin kiggede ned i jorden. Han kunne ikke se hende i øjene når hun gav han det blik. "Det må du undskylde" han kiggede undskyldede på hende. "Hvordan har det været der ned de sidste 2 år" spurgte han. han smilte prøvende til hende. Han kunne sagtens genkende hende, men dog havde hun blevet meget pænere og mere moden. han huskede hende som hans onde makker som de plejede at sige, men det kunne man næsten ikke sige mere om dem mere..
han gengældte krammet og vinkede kort til hende. "VI ses på skolen hvis ikke før" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 9:27 pm

Kate stod længe uden at sige noget, mest af alt havde hun lyst til at smide ham i søen, men så aligevel, det var ikke hævnfuld nok, hun ville heller aldrig tilgive hende selv, hvis han blev skadet. Hun satte sig på bænken, som lå lige ned til søen, hun havde vidst taget for lidt tøj på, for hun kunne mærke hun rystede over hele kroppen, men hun nægtede at gå videre, nåt hun endelig havde mødt Shin.
Hun forsatte med at studere hans ansigt længe, og fandt endlig det hun ledte efter han øje, de var lige så klare som altid, måske mere end hun egentlig huskede; " Tja... et helvede, men det undre vel ingen, alle begyndte på stoffer og alverdens lort, og mor og far var et helvede som altid" hun kiggede ud over vandet; " Hvorfor forlod du mig uden et ord, jeg var lige ved at sprige ud foran en bil, inden mor flyttede mig op til min fars bror" hun kiggede igen ud over det spejlblanke vand
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 9:32 pm

Han rystede på hovedet.. "Jeg stak jo af hjemme fra da vi var" han tænkte sig om "15 må vi havde været" sagde han og smilte til hende. "efter de år syntes jeg det var på tide at komme videre" sagde han og bed sig i læben da han hørte om Frankrig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 9:35 pm

Kate trak hendes ben op til brysten, mens hun kiggede ud over søen, bare tanken om Frankrig gav hende mareridt; " Du kunne havde taget mig med" hendes tone var en smule anklagende, men med en klang af at hun var ved at tilgive ham, hun kiggede op på ham og kunne ikke la' hver med at le; " Du lære bare aldrig at sætte dit hår ordentlig var?" hendes tonelege var drillende.
Hun tral jakken tættere om hende da endnu et vindstød ramte hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 9:40 pm

han grinte og rettede lidt på håret.. "Troede ikke du ville arbejde i en bar og sove på gaden" sagde han for at forklare hende det ikke havde været let.. "Her" sagde han og rakte hans sort læder jakke.. "Du fryser."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 9:53 pm

Hun kiggede ned i jorden for stund, inden hun svarede; " Det havde bederer end helvedet" hendes øjne slog for en kort stund gnister; " Det var forfærdelig, alle hang over en som grippe, hva' end det var stoffer aller forældre" hun kiggede mindende fremad for en stund inden hun igen kiggede på ham, hans ansigt var næsten en ordre da han bad hende om at tage jakken, så hun så ingen anden udvej.
Hun tog jakken på og kiggede op på himlen hvor stjernene funklede så klart; " Troede aldrig jeg ville savne dig så meget" hun sendte ham et smil, mens hendes kinder som altid pludsede når hun var kommet til at sige for meget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 9:58 pm

Han msilte til hende.. "Jeg har også savnet dig" sagde han "Vi skal sikkert gå i klasse sammen. og så kan du hjælpe mig med lektier og alt det.." grinte han.. "Du ved jeg har problemmer med at sidde stille" tilføjede han stadig smilende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 10:03 pm

Kate tog sig selv i at rødme igen, hva' dælen gik der af hende idag, hun plejede da ikke at være genert over for Shin eller gjorde hun, heldigvis var det mørkt omkring dem, så hun håbede ikke at han bemærkede noget. " hmmm... tror ikke jeg er så meget med mere, " hun kiggede skyldfølende ned i jorden, nærmest pinlig berørt; " Og du har altid været den bedte, når du fulgte med" hun kiggede frem, det hele vár vidst ved at ligne det gamle igen, han roste hun benægtede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 10:11 pm

"men det er jo ikke så tit jeg hører efter" indrømmede han og smilte til hende.. "Er der slet ikke nogen af de andre vi snakkede med der er normal eller hvad man skal sige" spurgte ha og så på hende med et lidt trist ansigtsudtryk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 10:19 pm

Kate lænede sig op af Shin, hun havde aldrig forstået at han kunne holde varmen med så lidt tøj på, men det var vel bare en af deres onde eksperimenter som de havde udført da de var små.
Hun kunne mærke at hendes sind stille faldt til ro, af en eller anden grund havde han altid haft denne evne på hende, men hun havde først indset det efter at han forsvandt. Hun havde troet han var død.
" Nej de røj efter hånden alle på stoffer efter at presset blev større" hun mumlede lavt og næsten uhørligt så ikke engang vinden kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 10:22 pm

Han gøs ved tanken. Han havde selv været kort på stoffer på gaden men var hurtigt kommet over det da han havde den selvkontrol som han havde.. "Du skal love mig at du aldrig tager stoffer" sagde han venligt, men allevel meget bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 10:26 pm

Kate kørte hånden gennem håret, uden at svare ham, næsten lydløs mumlede hun at hun ville ønske at hun havde gjordt det, hun kiggede ned i jorden og blinkede med øjnene en kort stund, endnu engang nød hun mørket omkring hende, der gjorde alt så utydligt, hun lod armene falde ned til siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 10:28 pm

"Hvad gjorde du mens alle var så fucked op" spurgte han pg så på månen. Efter lidt tid slog han blikket ned og så igen på månen men denne gang i vandet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 10:32 pm

Kate undlod at svare, hun hadede at komme ind på den periode, hun rev sig løs fra Shin og satte sig nede ved kanten af vandet unden at give en lyd fra sig, men sad bare, en tåre løb ned af hendes kind, men hun tørrede den hurtigt væk, hvad ville han ikke tænke.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 10:33 pm

Han gik langsomt ned til hende.. "Er du okay" spurgte hanog satte sig ned lige ved siden af hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 10:39 pm

Kate mandede sig op, hun var efterhånden go' til spillet af løgne og bedrag, men hun vidste ikke om hun kunne holde facaden om for Shin, men han havde haft det svært nok, han skulle ikke bekymre sig om hende. " I'm fine " fik hun fremstammet, men hun kunne ikke få et smil frem på læben, så hun prøvede at aflede hans opmærksomhed; " Har der været nogen tøser i farvanden mr. player" nu kunne hun ikke la' hver med at smil da dette mindede hende om en gammel samtale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 10:42 pm

Han smilte og begyndte at grine.. " et par stykker, men kun en betyder meget for mig" sagde han selv om han aldrig troede han skulle sige det. "men alle er så søde ved en.. Man skal bare spille lidt fortrabt med et kort og du bliver iviteret med hjem" grinte han. "Nogen drenge som jeg skal banke fordi de ikke er gode nok til dig" spurgte han og klappede hende blidt på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 10:47 pm

Vic studsede lidt over tøsen som havde betydet noget for ham; " Hvem siger jeg godkender hende" hunn sendte ham et meget alvorligt blik; " Hvor tit skal jeg minde dig om, at ingen vil nogen sinde være gode nok i mine øjne til dig?" hun sendte ham et halv drillende blik, inden hun lænede sig tilbage i græset.
" Narj... jeg har vidt droppet det marked, det er alt for uoverskueligt og utilregnelig" hun stirrede frem og sendte ham et smil, hun var perfekt til at flytte opmærksomheden, han opdagede det aldrig, han var vidst ikke blevet klogere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 10:51 pm

"Så må du hellere møde hende en gang, men er hun ikke sikker på hvad hun sys om mig" sagde han lidt glad, han havde aldrig før prøvet det før og han tog det som en udfording.. "Hvis du vil kan jeg finde en til dig.. Jeg kender deværre kun 2 drenge, men den ene har jeg kun hilst på og den anden er ikke god nok" smilte han til hende..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Fuld månen. Empty
IndlægEmne: Sv: Fuld månen.   Fuld månen. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Fuld månen.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Fuld måne
» Fuld af Tanker
» Månen i øjnene
» Månen i øjnene

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Lake Washington-
Gå til: