Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Månen i øjnene

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Månen i øjnene Empty
IndlægEmne: Månen i øjnene   Månen i øjnene Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 7:53 pm

Dato :: 27 septemper
Årstid :: Efterår
Dag :: Fredag
Vejr :: Fuldmåne, stjerneklart, næsten vindstille
Sted :: I en lysning
Tid :: 00:12
Omgivelser :: Stille og tomt

Saria gik med snuden i det lidt fugtige græs. Der var sort inde imellem træerne, men ulvens nattesyn gav hende et perfekt blik, som intet menneske, ville have set. Hun gik i sine egne tanker, imens hun kunne mærke den lette vind i hendes hvide pels. Hendes behårede poter, flyttede sig langsomt, i en rolig rytme, lige indtil de pludselig stoppede op, i en lysning. Fuldmåne lyset, skinnede i hendes tåge grå ulve øjne. Det var som om lyset skinnede helt ned til hendes hjerte. Hendes tunge hoved løftede sig, og så op på månen, som skinnede endnu stærkere og spejlede sig i flere former, i hendes lykkelige øjne. Hun satte sig på enden og hylede månen ud, så godt som hun kunne. Den rummede hende helt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen i øjnene Empty
IndlægEmne: Sv: Månen i øjnene   Månen i øjnene Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:09 pm

Daniel gik rundt i ulveform. Han havde en rygsæk på som han havde fundet ud han kunne have på ryggen.
Hans sorte pels fik ham næsten til at forsvinde i mørket, men hans grønne øjne lyste op som to lanterner.
Han gabte let da han pludselig fik en ny duft fra varulv i næsen.
Han åbnede straks øjne helt og fulgte hurtigt lugten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen i øjnene Empty
IndlægEmne: Sv: Månen i øjnene   Månen i øjnene Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:14 pm

Saria opdagede ikke engang den nye varulv, men hylede bare endnu højere.
Hendes hyl var intens som lang lykke.
Pludselig stoppede hun sit hyl, og så sig om med sine lysene grå øjne.
Hvem der? lo hun muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen i øjnene Empty
IndlægEmne: Sv: Månen i øjnene   Månen i øjnene Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:19 pm

Daniel tænkte han og smilte ved at løfte den ene overlæbe som et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen i øjnene Empty
IndlægEmne: Sv: Månen i øjnene   Månen i øjnene Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:26 pm

Hej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen i øjnene Empty
IndlægEmne: Sv: Månen i øjnene   Månen i øjnene Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:28 pm

// Hej ^^ //

Saria. svarede hun bare, og trak sin overlæbe bagud som svar. Hun løb over til ham, og lagde hendes hoved på hans ryg. Det er hyggeligt at møde dig, Daniel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen i øjnene Empty
IndlægEmne: Sv: Månen i øjnene   Månen i øjnene Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:36 pm

Jace kom gående gennem skoven da han kunne lu´gte andre ulve, han blev nysgerig og løb i rettningen af dem og satte ned i gang da han kom tættere på dem "Hej!" sagde han friskt og med et stort smil
Han ´strøg en hånd gennem håret og så på dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen i øjnene Empty
IndlægEmne: Sv: Månen i øjnene   Månen i øjnene Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:38 pm

Saria trak sig hurtigt ind i skyggen, inden han nåede at se hende.
Da hun kom ud af skyggen igen, var hun sit mindre sande jeg, med en sort kort tynd kjole.
"Hej." sagde hun og smilede roligt til ham.
"Hvem er du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen i øjnene Empty
IndlægEmne: Sv: Månen i øjnene   Månen i øjnene Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:43 pm

jace smilte og svarede" jace jones
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen i øjnene Empty
IndlægEmne: Sv: Månen i øjnene   Månen i øjnene Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:44 pm

//Er du menneske eller vampyr?//


I lige måde tænkte han kort og smilte igen.
Han kiggede på Jace og lugtede bare lige til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen i øjnene Empty
IndlægEmne: Sv: Månen i øjnene   Månen i øjnene Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:54 pm

//Varulv//


Jace snysede tilbage ,"hey med dig" han kigger rundt efter andre
*åh jeg lidt træt..flotte trær* går væk og sætter han sætter sig hved et træ
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen i øjnene Empty
IndlægEmne: Sv: Månen i øjnene   Månen i øjnene Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:01 pm

"Hyggeligt at møde dig Jace." Hun bed sig i læben. "Sorry, men jeg må gå.." Pludselig var hun den hvide smukke varulv som løb mod skoven igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen i øjnene Empty
IndlægEmne: Sv: Månen i øjnene   Månen i øjnene Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:06 pm

"farvel"hun nåde ikke høre ham men han løb igen "heej ses nok"
han bremsede og han kunde lygte nået og løb efter lygten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Månen i øjnene Empty
IndlægEmne: Sv: Månen i øjnene   Månen i øjnene Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:09 pm

Saria løb hurtigt ud af skoven. Hun måtte snakke med Emily, med det samme.

// Jeg bliver nød til at trække mig xD Jeg har tre andre emner... Hvis Daniel stadig vil skrive med mig... //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Månen i øjnene Empty
IndlægEmne: Sv: Månen i øjnene   Månen i øjnene Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Månen i øjnene
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: