Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Nattens dystre ro

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:33 pm

Dato::21/10
Årstid::Efterår
Dag::Søndag
Vejr::Overskyet
Sted::Skoven
Tid::20.38
Omgivelser::Træer?Træer?Træer?


Asia sad alene oppe i toppen af et stort træ og kiggede ud over den overskyede skov....
Hun tænkte roligt på hvordan hun var kommet derop. Asia havde efterhånden vænnet sig til at være vampyr..
hun kiggede ned på stien som hun for lidt til siden havde stået på. Asia smilte skævt.
Hendes øjne var dystre og hendes hud var næsten blegere end månen.
Asia lukkede blidt sine øjne og begyndte at tænke på sin fortid..
Hun tænte på der hvor hun blev bidt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:35 pm

Shin kom gående stille hen af en sti, der førte ham længere og længere ind i skoven. Han så på klokken og tænkte at han nok snart skulle til at gå hjem, men han gad ikke sidde helt alene der hjemme så han fortsatte stille og langsomt hen af stien..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:40 pm

Asia åbnede brat sine øjne. * Menneske! * tænkte hun stille
Et lille smil kom frem på hendes blege læber.
Hun hoppede hurtigt ned fra træet og gik mod duften.
Da hun havde gået i et kort øjeblik fik hun øje på ham!
asia vinkede roligt til ham, imens hun betragtede ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:43 pm

Shin fik øje på en pige lidt væk fra sig selv. Han gik langsomt hen mod hende med et skævt smil. "Hey" sagde han glad og kiggede hurtigt op og end af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:45 pm

Asia smilte flirtiende " heey selv " hun smilte blidt til ham mens hun med rolige skridt gik mod ham.
" Mit navn er Asia.. Og dit ? " Asia blinkede til ham med et smil. cheers
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:46 pm

"Jeg er Shin" sagde han og blinkede tilbage til hende, for der efter at sende hende et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:51 pm

Hun kiggede stadig på ham og var entenlig bange inde i men viste kun sit glade jeg...
Asia pillede gernert ved sit smukke sorte hår.
*kærlighed ved første blik fra min side* tænkte hun mens hun blinkede uskyldigt til ham. xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:53 pm

Shin grinte lidt. "Skal vi sætte os" spurgte hanog pegede overmod et vældtet træ. han rakte sin hånd frem mod hende og smilte igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:55 pm

Hun tog hans hånd og fulgte ham med et kærligt smil...
*det må være ham jeg søger* tænkte hun og betragtede ham med kærlige øjne...<3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:57 pm

Shin mærkede hendes kolde hånd, men tog sig ikke af det. Han gik over mod det væltede træ og satte sig på det. han hiv Asia med hen til træet og smilte til hende og slap hendes hånd, men kun for at klappe ved siden af sig, som tegn til at hun skulle sætte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:00 pm

Hun genkendte tegnet og satte sig med et stort smil ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:03 pm

"Hvad laver du så her ude helt alene" sagde han dramatisk og kiggede sig omkring og smilte til hende bagefter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:06 pm

Hun kiggede op på den mørke og overskyede himmel...
"det som naturen beder om" sagde hun uden og tænke..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:10 pm

"Og hvad er det" spurgte han og prikkede hende blidt på næsen og grinte lidt af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:12 pm

hun smilte blidt og tænkte hvad hun lige havde sagt.
" uhm.. Bare at gå rundt og opdage de nye og spændende ting.. "
Asia kiggede blidt på ham. " har du enlig læst bogen twillight ? " spurgte hun hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:14 pm

han hævede øjene over hende spørgsmål "Har hørt om den, men ved du hvad søde" sagde han og lagde sit hovede på skrå "Jeg er squ ikke så meget for at læse. Er det et problem" spurgte han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:18 pm

Hun smilte sødt til ham og rødmede lidt.
" Det gør intet! " sagde hun med et smil.
" Men den er meget god.. Den handler og vampyrer, varulve og mennesker! Tænk at være en vampyr eller en varulv! det må være såå.. .magisk og utroligt! " Asia kastede et kort blik på den overskyede himmel.
Hun kiggede derefter på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:21 pm

Han trak lidt på smilebåndet. "Vampyr og varulve" han tyggede lidt på ordene for derefter at smile til hende igen. "Sig mig hvad handler den om" sagde han og rykkede helt hen til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:23 pm

" Det handler om en vampyr som er forelsket i et menneske.. Ejj Det er svært at forklare! " Sagde hun med et smil.
" Wauw! Du har nogle flotte øjne! " udbrød hun pludslig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:28 pm

"hmm. kærlighed mellem vampyr og menneske.. er det mulig" spurgte han og smile. "Det har du også" sagde han og strøj blidt sin fingerspis over hendes ene kind.

//Skal logge, men komme på igen ved halv 7 tiden//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 4:33 pm

Hun smilte blidt til ham og rødmede.
" Jeg håber virklig det er muligt! " sagde hun kærligt.



// ses søde. skal oz selv logge <3 I love you //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:13 am

"Tror du på kærlighed ved første blik" spurgte han og så undersøgende på hende, med et smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:15 am

Hun spekulerede "ja...gør du?" spurgte hun nervøst.....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:16 am

Han trak lidt på skulderne.. "Det tror jeg" smilte han varmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:17 am

hun sank lettet skuldrene og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:21 am

"nårh, hvad laver du så i din fritid" spurgte han og smilte let til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:22 am

"skriver?...sriver digte og sådan" sagde hun stille
"du"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:24 am

"Ikke så meget her for tiden" sagde han og trak igen på skulderne.. "Jeg bruger lige i øjebliket tid på at få de sidste møbler på plad i min lejlighed" sagde han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:25 am

hun nikkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:26 am

"Digte siger du" mumlede han og så på hende. "må man få lov til at høre nogen af dem" spurgte han og rykkede helt hen til hende og hviskede hende i øret "please"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:27 am

"jeg er ikke særlig god så nej" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:28 am

"Hmm" mumlede han. han så sig lidt omkring "Såå hvad har du så lyst til at lave"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:29 am

hun mumlede stille..."ved det ikk" sagde hun så "hva med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:31 am

Han tænkte sig lidt om.. "Jeg syntes du skal bestemme.. Du må vælge lige hvad du vil og det vil gå i opfyldelse" smilte han. "Men du kan ikke bestemme at jeg skal bestemme" sagde han pg grinte en smule..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:33 am

"jeg ved det virkelig ikke" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:34 am

"Hmm" mumlede han.. "Vi kunne gå en lille tur" sagde han og rejset sig op og rakte hånden mod hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:35 am

"ja self." sagde hun og tog hans hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:36 am

"Du bliver nødt til at vise vej hvis vi skal nogel steder bestem.." sagde han og smilte til hende. "Jeg er ikke så godt tila t finde rundt, men vi kan jo også bare gå lidt rundt" tilføjede han og begyndte at gåt, men han betragtede hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:38 am

hun smilede og fuglte ham...hun kiggede på ham..."bare gå så følger jeg med"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:40 am

"Okay det gør jeg så" sagde han. han havde ikke sluppet hendes hånd. "Er du født her i Forks" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:43 am

"ja hva med dig?" spurgte hun og kiggede roligt på ham...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:44 am

"Nej jeg blev født i Frankrig." sagde hanog smilte til hende.. "I en by der hedder Lyon" tilføjede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:48 am

"ok" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:49 am

"Jeg syntes du er meget stille" sgade han og stoppede op. "er der noget i vejen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:51 am

hun sukkede "nej det er der ikk" sagde hun og smilede til ham...hun så ud over stien som var fyldt med træer og buske over alt..."hvad skal vi såå lave?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:54 am

Han trak på skulderne. " Vi kunne tage ind til Seattle og få noget at spise eller gå i butikker.. Hvad har du lyst til" forslog han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:54 am

hun smilte "je meget gerne" sagde hun med et smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:58 am

//Jeg opretter et emne i seattle så.. <3 XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 9:58 am

//ok ses der//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nattens dystre ro Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens dystre ro   Nattens dystre ro Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nattens dystre ro
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Alle nattens stjerner.
» Nattens kalden får os alle xD
» i nattens ly-Theodor
» Nattens stilhed
» Nattens stilhed

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: