Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Nattens stilhed

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 9:45 pm

Dato :: 5. september 2009
Årstid :: efterår
Dag :: fredag
Vejr :: Koldt og stille
Sted :: Skooven!
Tid :: 00.01
Omgivelser :: skovting. Ellers no one

Elizabeth traskede hen af en af de mange skovstier. Hun holdt om sig selv. Hendes t-shirt bølgede let hver gang at der kom en vind. Hun havde nogle mørke cowboybukser. Et stille suk kom fra hende og hun kunne føle kulden næsten skære i hendes hals *Brrr.. Koldt!* tænkte hun og hostede koldt. Hun ville gerne hjem i seng, men ville dog hellere være ude i natten. Den var såå smuk syntes hun. Det ville bare gøre det lidt bedre hvis der var én at snakke med, men hun vidste allerede dér, at hvem der end ville snakke med hende kunnen næsten ikke. Hun var såå hulens genert at det overhovedet kunne blive til noget!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 9:56 pm

Victoria sad oppe i et træ og så ud i skoven, hun skimmede næsten skoven med sine lysende grønne øjne, hun sukkede næsten højt, men gjorde det lydløst, hun så sig om og hoppede ned på den gren der stadig var oppe i træet, men som var lidt tættere på jorden, hun regnede ikke med at møde nogen, men alligevel var hun forsigtig, og holdte sine sanser skarpe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 9:58 pm

Hun sukkede og gik over og lændte sig op af et træ. Træets stamme var dejlig kølig og det kølede hende lidt ned. Det var rart nok. Hun smilte svagt for sig selv og så ned på sine sko som var blevet lidt beskidte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 10:06 pm

Victoria så ned på jorden og fik øje på Elizabeth, hun vendte sig stille om på grenen og hoppede lydløst ned fra den, hun stod nu bag træet og så på hende, Victoria kom gående bag ved Elizabeth, hun viste godt at hun ville få et chok, " Hei Eliza, hvad laver du herude så sent?" spurgte Victoria og ventede på hende reaktion
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 10:09 pm

Elizabeth fik et chok og vendte sig hurtigt om. Hendes hjerte hamrede hårdt i brystet på hende, men faldt så lidt til ro. Hun åndede lettet op "Ikk rigtig noget" sagde hun lavmælt og så på Victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 10:17 pm

Victoria kom lidt tættere på Elizabeth, " undskyld jeg skræmte dig, det har jeg det med at gøre, det var ikke min mening at skræmme dig" undskyldte Victoria og løftede hænderne lidt som når man overgav sig, Victoria så lidt rundt og skimmede skoven igen, men tog så blikket tilbage på Eliza og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 10:19 pm

Elizabeth så op på Victoria "Det gør ikk noget" sagde hun lavmælt og smilte meget svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 10:25 pm

Victoria betragtede Elizebeth lidt før hun talte igen, " det kan godt være farligt at være her så sent om natten, et dyr kunne jo overfalde dig uden du ville kunne nå at opdage det" advarede Victoria og gik lidt tættere på hende, Victoria tænkte lidt før hun derefter trak vejert tungt for at virke menneskelig overfor hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 10:30 pm

Hun så på Victoria. Hun trak på skuldrene "Jeg er lidt ligeglad." mumlede hun og så sig lidt omkring. En vind slog ind på Elizabeths ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 10:35 pm

Victoria sukkede og fik duften af Elizabeth lige ind i hovedet, hun lukkede øjnene lidt og rystede kort på hovedet, Victoria havde ikke spist noget i aften, så hun skulle passe lidt på, hun åbnede øjnene igen og så på Elizabeth, " jamen det er jeg ikke, skal jeg ikke følge dig hjem?" spurgte Victoria og stod nu helt foran hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 10:36 pm

Elizabeth så op på Victoria og rystede på hovedet "Neejh det behøver du ikk" sagde hun og smilte svagt. Hun ville ikke hjem, og hun ville ikke vise nogen hvor det egentlig var at hun boede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 10:42 pm

Victoria trak lidt på den ene skulder, " jeg kan følge dig hjem til mig, så kan du sove der til du for lyst til at gå hjem" foreslog Victoria og smilte svagt, hun vendte sig lidt så hun kunne skimme skoven igen, hun så igen tilbage på Elizabeth med sine skinnende grønne øje og betragtede hende lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 10:48 pm

Elizabeth så ind i Victorias grønne øjne og sagde til sidst: "Nejh, jeg kan ikk" mumlede hun og prøvede på at få sit blik væk fra hendes grønne øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 10:56 pm

Victoria så væk for Elizabeth, fordi hun godt kunne se at hun blev bundet af hendes blik, Victoria bed sig diskret i læben og satte sig ned på en træstub og lagde haen på sine hænder som støtte, hun grublede lidt, " har du så lyst til at snakke lidt?" spurgte Victoria og så på Elizabeth igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 10:58 pm

Hun trak på skuldrene igen "Hmm... Det vil jeg da gerne" sagde hun, men blev stående og så ventende ned på Victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 11:02 pm

Victoria tænkte lidt over hvad hun skulle spørge om, " hvor boede du før du kom til Forks?" spurgte hun nysgerrigt og så lidt rundt igen, der kom et lille vindstød på siden af Victoria så hendes hår løftede sig og lagde sig på den ene skulder, hun tænkte lidt igen efter hun havde stillet spørgsmålet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 11:04 pm

Elizabeth så ned i jorden "Jeg boede i Frankrig" sagde hun og begravede sine hænder i lommerne og tænkte lidt for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 11:10 pm

Victoria tænkte lidt, " hvorfor flyttede i?" spurgte hun bagefter og ville endelig ikke blande sig for meget, men hun var nysgerrig efter at få ting at vide, hun bed sig lidt i læben og så derefter på Elizabeth igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 11:12 pm

Hun trak på skuldrene "Det ved jeg egentlig ikk" sagde hun og så op i himlen og kløede sig lidt i håret og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:36 am

Victoria smilte selv svagt og bed sig tænkende i læben, " hvordan er der i Frankrig, jeg har nemlig aldrig været der før" sagde Victoria, hun var meget nysgerrig efter at vide det, godt nok var hun selv fra London som var en ret stor by, men hun havde aldrig været eller bare set Frankrig før
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:56 am

Elizabeth så på Victoria "Det er så smukt" sagde hun i et lille suk. Hun fik helt hjemve ved at tænke på Frankrig. Hun lagde armene om sig selv, helt uden rigtig at vide hvorfor. Hun rettede blikket ned på sine sko med et tænkende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:58 am

Victoria smilte igen, " det vil jeg godt tro, selvom jeg aldrig har været der" sagde Victoria og tænkte lidt over hvad hun skulle sige, " har du nogen søskende?" spurgte hun så nysgerrigt og så igen op på Elizabeth, med et tænkende blik, blæsten havde lagt sig lidt, men ikke for meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:00 am

Elizabeth så op på Victoria igen og rystede på hovedet "Nope. Jeg er enebarn" sagde hun og kløede sig lidt i sit mørkerøde hår "Mine forældre ville ikke have fler' efter mig" mumlede hun og lød lidt trist omkring det emne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:02 am

Victoria så ned i jorden igen, "hmm" svarede hun bare og havde fortrut at hun havde spurgt om det, det var ikke meningen at de spørgsmål Victoria stillede Elizabeth skulle gøre hende ked af det eller trist, Victoria bed sig lidt i læben og kunne ikke rigtig finde på noget at spørge om lige nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:03 am

Elizabeth sukkede lavmælt og så tilbage op på Victoria og smilte svagt "Har man fler' spørgsmål?" spurgte hun og kløede sig på sin ene kind med en negl.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:25 am

Victoria så op på Elizabeth og smilede svagt, "jeg kan ikke lige finde på nogen lige nu, det er lidt svært for mig at stille de rigtige spørgsmål" forklarede hun og tænkte igen, hun bed sig lidt i læben og sukkede så lydløst, hun så ned i jorden, og tænkte på hvad hun skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 4:40 pm

Elizabeth smilte svagt og så på Victoria "Hvor gammel er du?" spurgte hun og havde godt opdaget at Victoria virkede ældre end hende selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:46 pm

Victoria så smilende på Elizabeth, " jeg er 17, jeg ligner måske ikke en på den alder, men det er jeg" små grinte hun og så op på den mørke himel, hun blev lidt trist for man kunne ikke se så meget af stjernerne, hun så igen hen på Elizabeth og bed sig tænkende i læben og smilte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:47 pm

Hun nikkede "Okai" sagde hun og smilte "Neeejh du ligner ikk rigtig en 17 årig" sagde hun og grinte lavmælt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:50 pm

Victoria så grinende på Elizabeth og så rundt i skoven igen, hun skimmede træerne med sine grønne øjne og tjekkede om der nu skulle være et dyr som kunne lå på lur, men så ville hun havde hørt det eller lugtet det langt væk, hun lod sit blik glide hen på Elizabeth igen, " hmm, det er ikke se tit jeg for det at vide" smilede Victoria
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:51 pm

Elizabeth så sig oss hurtigt rundt og så så tilbage på Victoria "Hvorfor ikk det?" spurgte hun og strøg sine fingre i gennem sit hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:54 pm

Victoria trak kort på den ene skulder og tænkte sig lidt om, " jeg tror ikke folk har tænkt så meget over min alder, jeg tror mere de tænker på hvordan jeg er" forklarede Victoria og lagde sit hår på den ene skulder, og sad tænkende og kiggede på Elizabeth, hun bed sig diskret i læben igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 5:57 pm

Elizabeth opdagede hvor meget Victoria bed sig i læben, men ville helst ikke spørge, men så dog alligevel lige spørgende ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 6:00 pm

Victoria opdagede Elizabeth blik og smilte svagt for sig selv, hun lukkede halvt øjnene lidt og så igen på Elizabeth, " du må godt stille mig spørgsmål, hvis du har brug for at få nogen ting at vide" sagde Victoria og smilte igen, hun snurrede en tot hår rundt om fingeren og så lidt ventende på Elizabeth
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nattens stilhed Empty
IndlægEmne: Sv: Nattens stilhed   Nattens stilhed Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nattens stilhed
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nattens kalden får os alle xD
» Nattens stilhed
» Nattens dystre ro
» Stilhed..
» Stilhed er en dyd

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: