Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tidlig morgen..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:01 pm

Årstid-Vinter
Dato-8. Januar
Tid-Kl. 5 om morgenen
Vejr- Mørkt og koldt
Påklædning- Bar overkrop og sorte shorts
Sted- Sidder på et væltet træ, et godt stykke fra vandet

Jake sad på et væltet træ, oppe på klitterne, og så ned på vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:06 pm

Saria havde en kort sort tynd kjole på, da hun slog sig til ham, fra skoven. Hendes ansigt var helt roligt da hun så på ham, og satte sig ved siden af han, på træet. "Hej Jake." hendes stemme var varmt, og venlig. "Hvad sidder du herude og tænker på?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:11 pm

"Hej Saria," svarede han, meget overrasket over at få selvskab så tidligt på dagen. Eller så sent på natten.
"Nårh, ikke noget særligt. Jeg kunne ikke sove længere. Hvad med dig?" Spurgte han med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:14 pm

"Jeg sover aldrig." lo hun drilsk, og greb forsigtig ud efter hans hånd, for at se om det var okay. "Jeg ledte efter dig, for jeg kunne ikke komme i tanke om andre jeg kunne være sammen med, end lige dig. Og så kunne jeg godt tænke mig at lære dig bedere at komme til at kende dig." Hun smilede varmt til ham, og hendes øjne blinkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:17 pm

Han klemte forsigtigt om hendes hånd.
"Jeg har det på samme måde! Jeg vil også meget gerne lære dig at kende!" Svarede han stille, og smilede skævt til Saria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:22 pm

Hun smilede til ham, med sine blege blå øjne, som var omrammede af rander. Hun var lidt træt, men ville gerne være sammen med ham. Hun kunne godt lide ham, og Daniel. De eneste to hanvarulve hun kendte andet end Sargas, som var ret sjov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:25 pm

Han kiggede hende smilende i øjnene, og fik øje på de mørke rande. Han rørte hende forsigtigt under øjnene.
"Hvorfor kan du ikke sove?" Spurgte han alvorligt og rynkede den mørke pande.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:26 pm

Øjnene lyste kort.
Vinden tog i hendes hår og førte det om bag hendes ansigt og hun sukkede.
"Hmm.." Emily kørte forsigtigt en finger langs det måneformede ar på hendes højre håndled.
Det eneste kolde sted på hele hendes krop.
Emily rystede på hovedet og fortsatte ned imod Jake og saria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:29 pm

Jake fornemmede en anden varulv, og kiggede op. Han fik øje på Emily og smilede lidt til hende og vinkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:30 pm

Saria var for træt til at lugte Emily, og så smilede hun søvndrukent til Jake. "Jeg har mareridt." hviskede hun hæst. "Med vampyrere og kold smerte." Hun havde ikke vist folk det før, men hun trak op i hendes kjole ærme, og blottede nogle endnu mere hvide kolde striber i hendes arm, som var lige så lange som selve armen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:32 pm

Hans mundvige pegede med det samme nedad, og hans blik blev trist.
"Det er jeg ked af," mumlede han og gav hende et forsigtigt klem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:36 pm

Emily der nu var nået ned til dem gispede forfærdet!
"Saii!?!?" Udbrød hun hæst og kiggede på hende "Det er jo næsten værrer end mine!" Mumlede hun,
selvom hun ikke var sikker..
Hun havde jo et bid i halsenn og i håndledet..


Sidst rettet af Emily Fre Sep 11, 2009 9:39 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:37 pm

Han kiggede på Saria's ar og bed tænderne sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:43 pm

Saria så op hende, og så ned på sine ar igen. "Forbande være pisse hun vampyre.." mumlede hun med en stemme, der dirrede af had. "Hun slog Eva ihjel! Det gjorde hun Emily! Jake..." hun klemte hårdere om Jakes hånd. "Hun slog min kusine ihjel.. Lige foran mig!!" Hendes øjne var for trætte til at blive våde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:46 pm

Jake gav hende et kram.
"Det.. det er jeg ked af. Hvornår skete det?" Hviskede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:48 pm

Emily betragtede først Saii, derefter Jake.
"Saii?" spurgte hun langsomt "Min 'bedste veninde' dræbte min søster" Sagde hun roligt
"Derefter ville hun dræbe min bror? Jeg blev nøs til at gøre noget ved det? Hendes mage stod foran mig og ville gå til angreb på mig..Ved du hvad saii?" Spurgte hun med et sørgmodigt smil "Jeg har aldrig tilfredstillet mig mere end da jeg slog ham ihjel? Og det skræmte mig.." Sagde hun med et undskyldende blik.
"Nessie stak af..Og nu kommer hun her i forks..Jeg dør måske snart. Og jeg har ikkee noget at bebrejde nogen andre en mig selv?.." Emily kiggede på Jake.. "jeg ved godt at det er forkert at bebrejde sig selv..Og derfor vil jeg sige til dig..At det skal du absolut ikke gøre" Forklarede hun-
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:51 pm

Hun gemte sit ansigt i sine hænder. "´Jeg har ligesom været væk i to ½ måneder. Det var i sidste månede." hun trak på skuldrene. "De her gør fucking pisse nas, men dem herinde," hun holdte hænderne på sit hjerte. "gør endnu mere ondt." hun lo koldt. "Hun kunne bare dø! Jeg flænsede hende hende op, indtil hun var i tusinde dele. Jeg kunne ikke engang mærke mit eget varme blod.." mumlede hun hæst. Så faldt hun om halsen på Emily. "Jeg er så ked af det, at jeg sidder og tudder, og du gjorde det værere, end jeg, og du kan holde til det! Jeg er så sur på mig selv!"


Sidst rettet af Saria Fre Sep 11, 2009 9:53 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:52 pm

Jake lyttede bevæget til det Emily fortalte.
"Det skal jeg mok lade være med." Mumlede han.

Han klemte bare blidt Saria.
"Det var hvad hun fortjente!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:54 pm

Sargas kom løbende som ulv nede på stranden han fulgte duften af Varulve,
Han skyndte sig så hurtigt som muligt, han skulle finde dem.
Da han kunne stille se nogen personer men løb videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:54 pm

//Skal desværre logge nu.. Ses allesammen <3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:56 pm

// Ses Dejlige Jacop xD Skal også snart skride.. Ses i morgen... Logger om 5 min.. Kom på i morgne !! //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:57 pm

//Ses Jake Jake xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 10:04 pm

// Så HejHej, Em og Jak (Udtales med tryk på k ^^)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tidlig morgen.. Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen..   Tidlig morgen.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tidlig morgen..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvid morgen.
» Tidlig morgen...
» En rolig morgen
» Morgen i Resavat +_+
» En tidlig morgen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: