Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tidlig morgen...

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tidlig morgen... Empty
IndlægEmne: Tidlig morgen...   Tidlig morgen... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:00 pm

Tid: Kl. lort tidlig morgen Very Happy
Dag: Søndag
Årstid: Efterår ;S
Dato: IRL
Sted: Somewhere in the forrest ;D
Vejr: Koooldt Very Happy

Casper traskede omkring i skoven, kl. MEGET TIDLIGT om morgenen. Han havde ikke kunnet sove længere, så han var stået op, og gået ud i skoven. Ingen vidste hvorfor <.< Very Happy Han sparkede lidt til en bunke jord, inden han smed sig på maven foran den, og studerede den nøje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen... Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen...   Tidlig morgen... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:17 pm

Shin kom langsomt gående igennem skoven. Han hørte musik på sin ipod. Han trakede stille og smilte lidt over teksten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen... Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen...   Tidlig morgen... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:33 pm

Han rullede om på ryggen og kiggede op i trækronerne, hvor lyset brød igennem bladene.

//sorry tiden. laver ogs lektier//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen... Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen...   Tidlig morgen... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:34 pm

Shin fik øje på en dreng der lå på jorden. Han gik hen mod ham. "Heej hvad laver du her" spurgte han og så sig lidt om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen... Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen...   Tidlig morgen... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:41 pm

"Jeg ligger bare og stener en smule," svarede Casper muntert, og smilede lidt. "Jeg kunne ikke sove," forklarede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen... Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen...   Tidlig morgen... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:44 pm

"Okay" sagde han og lænede sig op af et stort træ. "Jeg er Shin" præsenterede han sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen... Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen...   Tidlig morgen... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:47 pm

"Casper," svarede han muntert.
"Hvad laver du herude?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen... Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen...   Tidlig morgen... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:50 pm

han trak på skulderne "Det er et godt sted hvis man skal tænke sig lidt om" mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen... Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen...   Tidlig morgen... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:55 pm

"Det er det sikkert," svarede han svævende, og smilede skævt. Han rodede lidt op i sit pjuskede hår, og satte sig op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen... Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen...   Tidlig morgen... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 3:59 pm

"Er du ny her eller har jeg bare ikke set dig før" spurgte han og så på ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen... Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen...   Tidlig morgen... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:01 pm

"Jo, jeg er ny," svarede han roligt. "jeg er lige flyttet hertil fra Liverpool." Han fik lidt hjemve ved tanken om byen, men skubbede det fra sig. Han ville starte på en frisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen... Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen...   Tidlig morgen... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:03 pm

"Okay" nikkede han "Jeg flyttede også her til for et par dage siden" tilføjede han stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tidlig morgen... Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen...   Tidlig morgen... Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 4:04 pm

"Hmm, ok. Hvorfra?" Casper kiggede undersøgende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tidlig morgen... Empty
IndlægEmne: Sv: Tidlig morgen...   Tidlig morgen... Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tidlig morgen...
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» morgen.
» Tidlig morgen jagt ..
» En tidlig morgen
» Hvid morgen.
» Tidlig morgen..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: