Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 En rolig morgen

Go down 
ForfatterBesked
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

En rolig morgen Empty
IndlægEmne: En rolig morgen   En rolig morgen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 2:14 pm

Tid :: 09.00
Dato :: 4. August 2010
Dag :: Onsdag
Vejr :: Solen er ved at stå op i øst, rent faktisk meget roligt
Sted :: Stranden
Omgivelser :: Nogle få mennesker der går tur på stranden og nyder udsigten. Da solen er et sjældent syn i Reservatet og Forks.

Lucy sukkede stille imens at hun så ud over vandet. Så roligt det var! Men hvorfor lige idag? Lige den dag hvor hun havde mest lyst til at surfe. Hun sad i nogle badeshorts der gik hende til knæene og en bikinibh, der var sort. Hun var klædt i helt sort idag. Hendes blonde hår var sat i en hestehale ved højre side, som hun hele tiden pillede ved af en eller anden grund. Hun sad på sit surfbræt imens at hun så hen imod solen. Hun kunne ikke lade være med at smile. Hvor hun dog havde savnet at se den! I Paris plejede der jo tit at være sol. Så dengang hun var flyttet til Forks, blev hun ved med at savne solen i Paris. Men hvad hun savnede mest, var at være i Califonien med sin familie. Hvor de tog ud at surfe, i det dejlige solskinsvejr, men stadig med store bølger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rolig morgen Empty
IndlægEmne: Sv: En rolig morgen   En rolig morgen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 2:21 pm

Seth gik langs La Push, hans skridt var lange, men langsome. Han kiggede ud over vandet, hans blik var kedesomt. Han sukkede stille, men smilte stort som han plejede at gøre. Han havde kun et par shots på, også nogle sorte Converse sko på, da han var varm, han var jo også en varulve. Han satte sig på en store sten, ikke så langt væk fra en hende, han havde ikke lagt mærke til hende, endnu. Han tog en sten op. Han katsede lidt med den, op og ned. Han kastede stenen ud over vandet. Den ramte fint. Han lænede sig lidt tilbage, men uden at falde ned. Han tænkte stille og kort. Han tænkte på sit nye liv, som man kunne kalde det efter at han var blevet til en varulve. Han smilte stort ved tanken om at være ulv, han havde ikke noget imod at være en, ligesom nogle havde. Han kune godt forstå dem. Han kiggede ud over vandet med et smil. Han satte begge sine albuer på kræene. Han satte hænder under hovedet. Han lukkede stille øjnene, før han åbnede dem igen. Han kiggede rundt, der var hellere ikke nogen. Han fik øje på hende, han smilte lidt mere. Han overvejrede om han skulle sige noget til hende.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

En rolig morgen Empty
IndlægEmne: Sv: En rolig morgen   En rolig morgen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 2:27 pm

Da hun så denne sten blive kastet ud i vandet, så hun over imod ham. Og da deres blikke mødte smilte hun skævt. Hun elskede at møde nye mennesker. Især fyre, da hun mente at de forstod hende mere end tøser gjorde. Hun tog en flad sten op, rejste sig op og kastede den ud. Den ramte vandets overflade fire gange, før den sank ned i bunden. Hun grinte muntert og blinkede så derefter til ham. Hun ville ikke have noget imod hvis det var at han kom over og snakkede med hende. Hun kunne også dufte at han var varulv, men hun havde på fornemmelsen at han ikke var med i koblet. Hun havde i hvert fald ikke mødt ham endnu. Var han måske ny heromkring? Tænkte hun. Det kunne jo sagtens være at han havde brug for en ven på en eller anden måde?

//husk at skriv til Annika at du gerne vil være varulv, så du får en grøn farve ;D folk tror du R menneske fordi at du har en hvid farve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rolig morgen Empty
IndlægEmne: Sv: En rolig morgen   En rolig morgen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 2:38 pm

Han smilte stort, da deres blikke mødes. Han kiggede efter hendes sten med et smil. Han kiggede over på hende igen, da hun grinte. Han rejste sig op, kløede sig let i nakken. Han gik over til hende til hende. "Seth her," sagde han smilnede og venligt til hende. Han bukkede kort med hovedet. "Og du er?" spurgte han smilende og leende. Han rakte hånden frem mod hende med et smil. Han kiggede kort ud over vandet med et smil. Han havde næsten gemte hans tankerom at være varulv, han tænkte ikke så tit over det... På en måde havde det ikke gjort ham noget overhovedet. Han kom i tanke om sin sidst tur til La Push. Han smilte drillende og kiggede på hende. Han snusede stille, han kunne lugte det, at hun selv var varulv. Så han ville nok ikke gøre det, eller det var ikke så klogt at gøre nu. Han vidste ikke hvordan en anden varulv ville gøre, hvis en overfaldt dem. Han smilte stille ved tanekn, hans smil var stadig drillende.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

En rolig morgen Empty
IndlægEmne: Sv: En rolig morgen   En rolig morgen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 2:44 pm

Hun tog roligt fat i hans hånd og smilte roligt. "Tjaa.. mit navn er Lucy Dark.." sagde hun roligt. Hun vidste ikke om Dark efternavnet ville sige ham noget. Men hun var en af de rigeste børn over hele verdenen, da hendes far ejede den største fabrik i hele verdenen. Derfor havde de virkelig mange penge, hendes far kunne købe alt. Engang havde han endda drillet hende med at hun kunne købe en fyr for hende. Hun havde så grint og takket nej. Hun ville kun finde en fyr, der tog hende for hvad hun var. Og hun vidste at denne fyr var Jake. Men det var jo ikke engang sikkert at han ville have hende. Hun så lidt op og ned af denne fyr. Hun vidste ikke helt hvad det var at hun kunne sige om ham. Han var da køn nok på en eller anden måde. Lucy mente selv at der ikke var nogen der kunne se bedre ud end Jake overhovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rolig morgen Empty
IndlægEmne: Sv: En rolig morgen   En rolig morgen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 3:01 pm

Han tænkte lidt over det. Han havde vist engang hørte om Drak, men var ikke helt sikker. "Okay," sagde han smilende og nikkede til hende med et smil på læberne. Han tænkte lidt mere over navnet, han kendte ikke over mange I La push reservatet. Han kendte overhovedet ikke hende, det vill han nok lægge mærke til, han lagde tit mærke til nogen som han kendte, hvis de bare kom gårende. Han kunne kende hans gammel bedste veninde, han rystede kort på hovedet. HAn kom tilbage til hendes efternavn. Han havde hørte om det, det kom han i tanke. Han tænkte lidt over det, han kunne nemt huske det nu. Det vra Milla som havde sagt noget om en Drak, han smilte stille for sig selv. Han smilte glad til hende.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

En rolig morgen Empty
IndlægEmne: Sv: En rolig morgen   En rolig morgen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 3:04 pm

Hun så lidt undrende på ham og havde taget sin hånd til sig igen. "Hvaa'.. vil du gerne sætte dig ned eller vil du bare blive stående der og stresse mig?" smilte hun skævt. Hun syntes at hvis der var nogen der skulle tale sammen, så skulle bare stå på samme måde, eller bare sidde ned. Hun rykkede sig lidt på sit surfboard, så han også kunne sætte sig på den. Hun sad egentlig kun på den, for ikke at få sand ned i sine badeshorts. Nogen gange syntes hun at det var utrolig dejligt at være i kontakt med sand eller andre ting fra moder jord. Men hun ville dog ikke lige på dette tidspunkt, blive ved med at børste sand væk fra hendes badeshorts.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rolig morgen Empty
IndlægEmne: Sv: En rolig morgen   En rolig morgen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 3:25 pm

Han smilte. "Og stresse dig? Gøre jeg det nu?" sagde han små undrende med smilende. Han satte sig ned på jorden, nej det var jo sand. Han smilte stille og glad. Han kiggede smilende op på hende. Han lagde hovedet på skrå. Han havde ikke rgitg før mødte en varulve som mennekse, han kunne ikke lige huske om han havde mødte en før nu. HAn smilte bare mere ved den tanke. Han mindes lidt om den tur på strand hvor han havde overfaldt en. Han havde overvejret at gøre det Lucy. Han lagde hovedet let på skrå. Han kiggede på hende, han kastede kort en blik over skulderen, han kiggede ikke efter noget. Han gjorde det bare for at kigge lidt.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

En rolig morgen Empty
IndlægEmne: Sv: En rolig morgen   En rolig morgen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 3:35 pm

"Det stresser mig når folk står op og jeg sidder ned!" grinte hun muntert og pillede igen lidt ved sit hår. Hun skævede lidt til ham. "Jeg synes ikke rigtig at jeg har set dig andre steder? Er du ny heromkring?" spurgte hun roligt. Hun var jo ret nysgerrig efter at møde mennesker og lære dem at kende. Lucy var nok en af de sødeste piger man kunne møde heromkring i omegnen. Hun ville nærmest ikke gøre nogen fortræd, medmindre at de gjorde hende noget fortræd. Så kunne hun godt blive sur. Men ellers var hun bare den søde lille pige, med de helt klare blå øjne, som nærmest ingen kunne stå for. Lige her hvor hun sad, sad hun bare og lignede en uskyldig lille tøs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rolig morgen Empty
IndlægEmne: Sv: En rolig morgen   En rolig morgen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 3:49 pm

Han nikkede stille og forvirret. Han kiggede på hende. Han smilte stort til hende. "Jame okay så, det skal jeg nok huske hvis jeg møder dig igen Lucy," sagde han leende og glad. "Nej, jeg har boet her siden jeg blev født, men det er ikke sikkert at du har set mig så meget. Jeg ha half nok at se det på det sidst," sagde han smilende. Han henkastede lidt til at han var varulve, og der var lidt mange vampyr i Forks for tiden. Han smilte til hende. "Men du har nok set mig i skolen, for nogle år siden," sagde han smilende til hende. Han satte sig bedre til rette.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

En rolig morgen Empty
IndlægEmne: Sv: En rolig morgen   En rolig morgen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 5:57 pm

"Det kan godt være.. jeg har desværre ikke den bedste hukommelse nogensinde.." sagde hun roligt og kløede sig let i hovedbunden. Hun sukkede og så ned imod sandet. Hun var lidt træt for tiden, især fordi at hun holdte så meget vagt for tiden. Det gjorde hende en smule træt i hvert fald. Men også det at hun trænede derhjemme inde i træningssalen. Hun bed sig let i underlæben og så på sine knoer. Der var stadig nogle små sår efter at hun havde slået så hårdt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rolig morgen Empty
IndlægEmne: Sv: En rolig morgen   En rolig morgen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 6:12 pm

Han smilte let og kiggede ud over vandet. Han tænkte på sit live som ulv igen. Det var ikke altid så let. Han sukkede stille, men smilte stadig glad nok. Han lænede sig let tilbage igen. "Okay, det er der hellere ikke mange som ha," sagde han i en let tone med et smil. Han kiggede kort på hende, før ahn kiggede du over vandet igen. Han kunne godt li at kigge ud over vandet ved La Push Stranden. Han rystede let på hovedet.

//SVare langsomt, skal hjæle med at lave mad, og skal så snart spise.
Tilbage til toppen Go down
Lucy
Bruger
Lucy


Erfaring : 245
Respekt : 1
Antal indlæg : 208

En rolig morgen Empty
IndlægEmne: Sv: En rolig morgen   En rolig morgen Icon_minitimeOns Aug 04, 2010 10:36 pm

Hun grinte muntert. "Nej.. så er jeg heldigvis ikke den eneste vel?" smilte hun roligt. Hun syntes at denne Seth smilte meget, men folk skulle vel have lov til sådan noget. Hun begyndte at lade forskellige mønstre i sandet, da hun syntes at det var lidt kedeligt at bare sidde her. Desværre hjalp Seth hende ikke så meget med kedsomheden. Han virkede da meget rolig at snakke med, men hun syntes ikke at han var spændene på nogen som helst måde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En rolig morgen Empty
IndlægEmne: Sv: En rolig morgen   En rolig morgen Icon_minitimeFre Aug 06, 2010 10:55 am

"Nej, jeg tror nu at det er mange som ikke kan huske oget," agde han smilende og leende til hende. Han kiggede på hende og lagde hovedet let på skrå. Skulle han siger noget om varulve? Han vidste jo at hun var en varulv... Han kunne ikke helt bestem sig, hvad han skulle sige til hende. Han ville jo ikke gøre hende sur. Han kiggede kort ud over vandet, før han kiggede på hende igen. "Men jeg er næsten sikker på at du har mødte mig engang," sagde han smilende, mens han tænkte på hvad han kunne sige, som ikke var ¨å kedeligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En rolig morgen Empty
IndlægEmne: Sv: En rolig morgen   En rolig morgen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En rolig morgen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» en midnat så rolig
» En tidlig morgen
» Hvid morgen.
» Tidlig morgen..
» En stille og rolig aften.. utroligt ikke? (vincent)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: