Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 at være sig selv

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:29 pm

Elizabeth så stadig ind i Kevans øjne og kunne ikke lide den tone som han brugte nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:30 pm

kevan vendte sig rundt og sagde" vil du ikk med i skoven charlie skal vise dig nogeT?!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:32 pm

Elizabeth så på Kevan med nu et vredt blik "Det gør du ikk" snerrede hun, men så lavt at det kun var Kevan der kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:34 pm

"jeg bliver nødtil det jeg skal have noget jeg er tørstig!" snerrede han ISKOLd så det kun var hende der kunne høre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:35 pm

Hun rystede på hovedet "Hvis du gør det mod ham Kevan så.." truede hun hviskende og så op på ham "Er der ikk andre" hviskede hun spørgende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:37 pm

HAn svarede"Jaja fedt nok hvad er det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:40 pm

" det er noget jeg selv har lavet !" han smilte koldt
du kan side bag på min crosser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:41 pm

"Hej vil du ikke med Elizabeth?"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:42 pm

" NEJ NEJ det ikke for piger kun for drenge!" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:43 pm

"Ej kom nu"sagde han til Kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:44 pm

"Kevan! snerrede hun koldt "En anden" hviskede hun bedende og så Kevan ind i øjnene "Jeg ber dig".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:46 pm

kevan så på hende og sagde " kan du lide ham!" han hviskede så kun hun kunne høre det
" kan ikke jeg bliver nødtil det!" hviskede han til hende så kun hun kunne høre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:46 pm

"Hvis hun ikke tager med gør jeg eller ikke"sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:49 pm

"Jeg bare ikke have at du tager ham" snerrede hun "Tag mig, en eller anden. Bare ikke ham" hun lød iskold og snakkede så det kun var Kevan som kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:51 pm

han vendte sig mod ham og gav ham dræber blik og kiggede i sin taske og tog en flaske op man kunne ikke se hvad der var i den og han drak den hele. og han kiggede på elizabeth og han tørrede sig om munden og han kiggede på elizabeth og hans øjen farve blev normal igen
" er du tilfreds !" hviskede han til hende så kun hun kan ghøre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:54 pm

Hun gik hen til Kevan og stod helt op af ham "Du skal ikke gøre ham noget. Næste gang tager du en anden. Jeg er ligeglad om det bliver mig. Når bare at det ikke bliver ham" snerrede hun iskoldt så kun Kevan kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:55 pm

Han gættede sig om hvad de snakkede sig om men måtte give op til sidst.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:56 pm

"jeg har ikke rørt ham jeg havde noget med i en flaske som blev holdt koldt i min taske!" snerrede han af hende så kun hun kunne høre det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:57 pm

//Logger må bare sove nu//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:58 pm

"Ja, men hvis du nogensinde gør ham noget, så bliver det det sidste du gør" snerrede hun truende og så ham koldt ind i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:02 pm

// Må oss logge -.-' Men seees! x3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:03 pm

//LOGGEr skal tidligt op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:04 pm

//LOGGEr skal tidligt op
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





at være sig selv - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
at være sig selv
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Sol og Blå Himmel Og til fare for sig selv
» Forvirret og træt af sig selv
» At være ny
» For sent at være ude.. - Domic.
» Tristhed kan være behagligt

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: