Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 For sent at være ude.. - Domic.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 8:15 pm

Tid: Klokken nærmer sig 23.
Omgivelser: Ikke særlig mange mennesker.
Sted: Ikke mange mennesker...
Vejr: Overskyet og koldt. Og mørkt.
______________________________________

Ree gik i raskt trav hen af gaden. Hendes blonde hår føg omkring hende, og hendes blågrå øjne glitrende i det blege ansigt.
Hun havde en en tyk jakke på, det var en meget kold aften.
Hun havde aldrig været i Seattle før, men hun var taget herind for at shoppe, bare for at få sin stress ned.
Forks var en lille og hyggelig by, men hun havde virkelig ikke lyst til at starte forfra. Hendes søster havde haft lyst til at flytte til Forks, fordi hendes kæreste var flyttet hertil. Ree havde lovet hende at flytte med hende, når hun skulle flytte første gang.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 8:31 pm

"Er du ikk lidt for sent ude?" spurgte Dominic der gik bagved pigen. Han var iført en lang frakke som gik længere ned til knæene og var helt sort. Hans bukser var lidt sorte, men med et strejf af mørkeblå farve i det. hans sko var helt spejlblank sorte og håars hår strittede, dog ikke i alle retninger.
Han smilte charmerende til hende og vidste at hun ikke ville kunne modstå ham, han var vampyr så hun ville falde direkte for hans charme.. Desuden var han jo 18, eller det var han i menneskekrop, men i sind var han nok omkring de 19-20. Han havde ikke fået blod i et stykke tid nu og hun ville nok være den perfekte til at give ham føde og måske blive en ny vampyr?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 8:36 pm

Hun vendte sig hurtigt om, og stirrede ind i hans brystkasse. Hun blev nød til at løfte hovedet, før hun fangede hans øjne. Hun var mega sur over at hun altid havde været så lav. Det var virkelig irriterende.
"Tja, det har du vist ret i." sagde hun med et smil, og kløede sig i nakken. Og så da hun havde set rigtigt på ham, så kunne hun ikke lade være med at stirre lidt. Han var virkelig overnaturlig lækker. Måske kunne hun godt vende sig til Forks, vis alle fyrerne var så.. jeps, sådan som ham her. Hun kunne ikke se en eneste fejl ved ham...
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 8:42 pm

"Jeg er Vincent" smilte han endnu mere charmerende end før og med et glimt i øjet. Han måtte kigge ned, ikke for at være ond, men blev nødt til at kigge ned på hende. Dominic smilte med et frækt glimt til hende og faktisk så hun sød ud, mon hun kunne blive en god ven eller .. kæreste måske? Nej det måtte han ikke tænke mere!
Hans smaragdgrønne øjne så ind i hendes øjne og så kærligt i dem, mest for at få hende med sig for at få noget føde..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 8:46 pm

Hun kunne besvime. Hans øjne glødede, med en nærmest guddommelig glans. Og det der glimt i øjet. Det var så frækt. Hun trak op om skuldrende, og halstørklædet dækkede hendes hage.
"Mit navn er Ree. Hyggeligt at møde dig, Vincent." Hun smilede skævt til ham, men det blev lidt mærkeligt fordi hun ikke kunne lade være med at stirre på ham.
Hun stod ret stiv i det, og havde hænderne i lommerne på hendes hvide frakke.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 8:52 pm

"Bor du i Forks?" spurgte han. Hvis hun gjorde, så var det da lidt sent og så skulle hun da snart hjem? Han gav hende hånden og var ligeglad om han var iskold eller ej, hans hjerte slog ikke og han trak kun vejret for at hun skulle tro, at han var et menneske.. "Men hyggeligt at møde dig ree" smilte han, det var faktisk hyggeligt og skulle nok blive endnu hyggeligere.
Hans frakke legede med vinden og fløj rundt omkring ham, den sad jo ikke fast helt nede i bunden, kun oppe i toppen. Hans trøje kunne ikke ses pågrund af frakken, men den var helt grå i det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 8:56 pm

"Ja, jeg er lige flyttet til." svarede hun, og var ret glad for at hendes stemme var rolig nok til at han ikke fatte mistanke, om at hun var lige ved at kaste sig over ham. Normalt var hun ikke den type, men hun kunne ikke gøre noget ved det.
"Hvordan kunne du gætte det? Bor du også i Forks?" Det ville være mere sandsynligt hvis hun havde boet her i Seattle, og byen var jo også større.
Hun gøs da deres hænder mødtes, og hun var ikke helt sikker på om det var fordi hun var helt oppe at køre, eller om det var fordi han var iskold.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 9:02 pm

"Fedt nok" smilte han endnu større hvilket afslørede hans hvide tænder. Han fattede ingen mistanke omkring hendes stemme, heldigvis. Faktisk kunne han godt se sig selv sammen med hende, hvis hun nu var en vampyr sååe, kunne de måske?
"Ja det gør jeg, jeg gættede egentlig bare?" smilte han endnu større og nu var der endnu et frækt glimt i begge øjne denne gang!
Måske, kunne han få hende med sig til et hotel, hvis hun ikke kunne tage hjem?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 9:06 pm

Rent faktisk havde hun ikke lyst til at tage hjem nu, selvom hendes søster nok ville blive ret bekymret. Hun fik lyst til at være noget mere sammen med ham, og lærer ham bedre at kende. Og for den sags skyld ville hun gerne vide hvor han boede, så han ikke slap så nemt for hende. Han var en hun gerne ville hænge på.
"I så fald et meget godt gæt, det må jeg sige." grinede hun og trak lidt på skuldrende i den store jakke. Hun elskede bare den jakke, den var så stor og blød.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 9:13 pm

"Er det ikk på tide du skal hjem? Der kan sagtens være skumle typer ude nu.." forklarede han, dog ville nogle af dem nok være vampyrer, dog ikke alle. Hans hus lå lige ved kanten af Forks og ikke i selve forks da han ellers ville gå amok over alle de dufte af blod, han havde jo ikke den allerbedste kontrol når der var mange mennesker.
Faktisk ville han helst smide denne jakke, men kunne ikke da han ellers ville få stillet mange spørgsmål om han ikke frøs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 9:18 pm

"Tjo, det skal jeg vist nok." sagde hun så, og kløede sig i panden. Hun så på ham, og bed sig i læben. Hvor var det nu lige at hendes bil stod? Shit, det havde hun bare ikke glemt vel?
"Er du i bil?" spurgte hun, og smilede uskyldigt.

// No krea T _ T' //
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 9:28 pm

"nej .. en BMW S1000rr" smilte han, hun vidste nok ikk at det var en motorcykel. Dog havde han en ekstra hjelm, det havde han allerede af en eller anden grund.
Han undrede sig ikke over hvorfor hun spurgte, hun ville sikkert køre med ham og måske med ham hjem eller noget?


//Har jeg heller ikke ._.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 9:35 pm

"En BMW S1000?" Hun stirrede på ham. "Det er en fantastisk maskine." plaprede hun, og smilede bredt til ham. Hendes gråblå øjne glitrede. "Jeg fik en Suzuki GSXR 1000 i fødselsdagsgave sidste år. Jeg elsker den." Hun kløede sig forlegent i håret, og kom til sagen.
"Må jeg køre med dig? Jeg har glemt hvor min bil står." Det var godt nok ikke hendes bil, men hendes søster havde sagt at hun nok skulle tage den hvis hun skulle ud og shoppe. Ree shoppede altid rimelig meget, når hun var nervøs eller stresset.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 9:44 pm

"Jeg elsker den også" smilte han og blev overrasket over den hun havde fået "hold da op, hvorfor er du så ikk kørt på den herover?" spurgte han smilende.
Han var lidt usikker "så sidder du foran!" smilte han og viste hende over til sin BMW. Den var grå med BMW mærket i siden. Han satte sig op på den, tog to hjelme frrem og ventede på at hun satte sig foran.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 9:47 pm

"Okay, så sidder jeg foran." grinede hun, og tog imod hjelmen. Hendes søster havde sagt at hun skulle starte med at køre på motorcykel fordi hun så så lækker ud når hun tog hjelmen af og rystede håret. Ree syntes bare hun var sindssyg.
Hun svang sig op på den, så tilbage på.. Vincent og gassede op på den. Hun vippede visir-tingen ned, og rettede sig op.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 9:55 pm

Vincent tog hjelmen på, gassede op, trak den bagud og begyndte nu at køre så hurtigt som han nu måtte i denne by. Han nåede ud på motorvejen og kørte imod Forks. Han ville spørge om hvor hun boede henne, men det måtte han vente med at spørge om.
Han holdte på en måde om hende, han skulle jo nå gassen så han holdte på en måde om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 10:01 pm

Hun klemte sig ind til ham, og lyttede til motorens brummen. Den lyd plejede at fortrylle hende, men nu gjorde hans nærvær det også. Det gjorde hende en lille smule hysterisk. Hun så hans grønne øjne for sig, og bed sig i læben.
Verdenen susede forbi, og hun betragtede den. Hun elskede at gøre på motorcykel, det var meget mere anderledes and at køre i bil, og også sejere hvis man spurgte hende. Man fik flere indtryk med sig.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeLør Sep 04, 2010 10:12 pm

Han nåede nu kanten til Forks hvor han stoppede og tog hjelmen af "hvor ligger dit hus?" spurgte han, hvis hun da skulle hjem. Hvad skete der for ham ligenu!? hvis han havde været utrolig sulten, havde han suget hende tom for blod ligenu..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 9:13 am

"Den vej." sagde hun og pegede hen af nogen veje. "I en af lejlighederne derhenne." Hun havde godt kunne lide de steder, og de lå lige i udkanten af Forks. Et dejligt sted, med dejlige mennesker. Men hendes søster var taget hen for at overnatte hos sin kæreste, så hun skulle sove helt alene, et helt nyt sted.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 11:13 am

"Okay" sagde han og gassede op og kørte nu i retningen af hendes lejlighed. Endelig nåede de hvor hun boede og han steg af hvorefter han tog hjelmen i hånden og smilte til hende "skal jeg gå med ind eller?" spurgte han stille, men med en charme i hans stemme der ville få en eller anden pige til bare at smelte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 11:19 am

Hun bed sig i læben, holdte hårdt om dørhåndtaget og tog en dyb indånding. Der var bare noget ved hans tiltrækningskraft som umuligt kunne være menneskeligt. "Ja.. Kom bare med ind." Hun låste døren op, og lagde nøglen under en potteplante som stod på trappen. Så kunne hendes søster få fat i den hvis hun skulle ind før Ree var stået op. Det skete en gang imellem. Ree spurgte aldrig hvorfor.
Hun holdte døren for ham, og bød ham ind i sit hjem med et smil om læberne.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 11:34 am

"Flot lejlighed .. næsten lige så flot som dig" hviskede han da han gik forbi hende og ind i huset. Han tog sin frakke af og afslørede nu den grå langærmede trøje som sad lidt stramt på hans krop og afslørede hans muskuløse krop.
faktisk var denne lejlighed flot, bare solen ikke begyndte at lyse ind af vinduerne så var alt roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 11:38 am

"Mange tak," mumlede hun, bange for at begynde at stamme. Han havde lige givet hende et kompliment!! Og han burde aldrig gå med den jakke, han burde slet ikke gå med noget overtøj på. Hun blinkede et par gange med de store øjne, og hang så sin egen jakke op på stativet. Hun hadede når hun begyndte at stirre, næsten lige så meget som hun hadede når hun rødmede.
Hun trådte ind i den lyse lejlighed, og gik over i køkkenet. "Vil du have noget?" Hun satte tænderne i et æble, og fandt en flaske med vand frem. Hun havde ikke fået nogen aftensmad, og var ret sulten.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 11:42 am

"Nej tak, jeg er ikke sulten" smilte han *jeg er kun sulten efter én ting!* tænkte han og stirrede selv på hende, faktisk kiggede han op og ned af hende, hun var da en lille godte som man bare ville sætte tænderne i!
Han gik over imod hende, stod nu foran hende og kiggede bare charmerende og sødt på hende "vil du ikke vise mig dit hjem? Vise mig rundt?" spurgte han smilende og ville gerne finde et stille sted ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 11:49 am

Hun kløede sig i håret, med hendes blanke negle. Hendes søster havde brugt hende som sin manicure-slave for et par dage siden. Hun var helt forgabt i negle, tro det eller ej.
"Okay," grinede hun, og strøg fingrene igennem håret. Det gjorde hun altid når hun var nervøs. "Jamen så følg efter mig."
Hun vendte sig om, og viste ham rummene et efter et: "Det er er toilettet. Det er et mareridt at dele det med min søster hver morgen, men hun er ikke hjemme i dag." "Det her er kontoret hvor vores computere og min søsters træningsudstyr står. Hun elske at træne, jeg løber mig bare en tur når jeg har lyst til noget.." Det gik først for sent op for hende, at hun var begyndt at plapre. "Det her er køkkenalrummet, og der er tv'et. Den sofa er sååå dejlig!" Hun åbnede den sidste dør efter en lang rundvisning: "Og det her er så soveværelset. Mig og min søster sover der, og prøv lige at se her." Hun futtede over til sengebordet i den ene side, og pegede på natlampen som var en cylinder med plastikfisk i. "De bevæger sig om natten." forklarede hun med et grin.

// Wow, kreativitet er en fantastisk ting XD //
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 12:01 pm

"Fedt nok!" smilte han og grinte lidt over at hun var begyndt at plapre løs. Da de endelig nåede soveværelset, smilte han stort og lukkede døren bag dem "smart lampe" smilte han og stod nu bagved hende og lod sin tungespids ramme hendes hals, men ikke nok til at hun ville mærke det.
Han smilte og lod isne sylespidste tænder komme frem bagved hende "ved du godt, at jeg synes at du er utrolig smuk .. måske lige så smuk som nogle jeg kender" den sidste del hviskede han for lavt til at et menneske kunne høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 12:05 pm

Hun vendte sig om imod ham, og sendte ham et lidt befippet smil. "Syntes du virkelig?" hun så fortryllet ind i hans grønne øjne, uden at opfatte den mindste smule fare. Utroligt.. Så dumme mennesker dog er. Hun lod sine fingre løbe igennem det blonde hår igen, og måtte anstrenge sig for ikke at fnise hysterisk. Hun så ned i gulvet, for at han ikke skulle se hende rødme. Hun HADEDE det bare så meget!! Det her var måske hendes sidste chance for at finde en fyr som var så lækker, og som hun måske havde en chance for at score...
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 12:07 pm

"Ja" hviskede han og kyssede hendes pande "hvor gammel er det du er ree?" spurgte han stille og kyssede hendes på panden og nogle gange på halsen. Måske var hun dum nok til at være med på dette, men hvis hun ikke var så tog han det han ville alligevel, om hun ville eller ej!
Han slikkede hende langsomt op af halsen og ned imod hendes bryster, men kom så op imod halsen igen og kunne ikke få nok af dette..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 12:11 pm

Hun udstødte en lille pibelyd da hans tunge rørte ved hendes hals. Hun gøs af velbehag. Hvorfor havde hun det som om han smagte på hende? Tanken var frastødende. Hun følte sig virkelig flippet ud af hans tilnærmelse. Enten legede han med hende, eller også var hun bare utrolig heldig. Hun tænkte ikke rigtigt over del 1, fordi det ikke var til hendes fordel.
"S.. Sytten." løj hun, men uden besvær. Hun havde ikke svært ved at lyve lidt, og det var ikke det der fik hende til at stamme.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 12:16 pm

"Okay .. jeg er atten" smilte han og kyssede hendes hals, men kyssede hende nu på munden. Faktisk havde han en mistro om at hun løj omkring hendes alder, men det var hendes eget ansvar. Han kyssede hende flere gang og lod nogle gange tungen være med. Tændte hun mon på dette? Eller prøvede hun mon bare at få ham væk.
Han holdte om hendes talje, men lod den ene hånd gå længere ned og ramte nu hendes røv, hvor han klemte den lidt og masserede den med sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 12:20 pm

Hun blev en smule chokeret, men kyssede med. Han føltes lidt kold, men det lagde hun langt fra mærket til. Han tændte hende virkelig, og hans hurtighed gjorde hende ikke noget.
Hun bed ham i læben, og kunne ikke lade være med at blive en smule undret. Han føltes hård og kold, men et holdte hun for sig selv, med god grund.
Hun kunne godt lide hans hænder på sin røv, og hun flettede ubesværet fingrene ind i hans mørke hår.

// No krea.. oo' //
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 12:25 pm

Han kyssede hende nu ned på bryster op rykkede lidt ned i blusen så han kunne komme mere til, faktisk var dette dejligt og hvis han havde været menneske ville hans hjerte banke hurtigere, hvis hun bare ikke mærkede efter hans hjerte, skulle det nok gå.
Faktisk troede han at hun var med på det han havde tænkt sig, men var ikke helt sikker.
Dominic kærtegnede lidt hendes fisse uden på hendes bukser, men han var ikke sikker på om hun ville kunne lide det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 12:29 pm

Ree stønnede svagt imod hans læber, men slap dem ikke i lang tid. Hun kunne mærke at hun blev varm og våd for en gangs skyld. Hun kunne ikke lade være med at tænke på, hvad der var sket hvis hendes søster havde været hjemme. Tja, ikke særlig godt.
Hun lænede sig ind imod ham, og nussede hans underliv med sit ene lår.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 12:35 pm

Han begyndte nu at slikke hendes brystvorte og bed også blidt i den og bed ikke til. Han trykkede sine fingre imod hendes fisse og tog nu hånden ned i hendes trusser og kørte to fingre frem og tilbage på hendes fisse.
Måske ville Ree seriøst være med på det? Måske behøvede han ikke at rape hende, måske var hun frivillig med på at de havde sex. Dog havde han et problem hvis de vågnede om morgenen og solen ramte hans hud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 12:39 pm

Hun tog en hurtig beslutning. Det skulle være nu eller aldrig. Men kom han tilbage, hvis han fik hvad han ville have i aften? Sikkert ikke, han virkede ikke som en. Så bed hun ham lidt for hårdt i læben, men til hendes forundring lod det slet ikke til at han ville tage skade. Slet ikke ville syntes at det gjorde ondt.
Hun løftede det ene øjenbryn, og vinklede sig fri af ham, selvom hun stadig stod tæt på af ham. "Tag lige en slapper min fine ven." grinede hun og prikkede ham på panden. Han var hård som sten, men glat som silke. Hun kunne ikke lade være med at blive lidt ked af at hun ikke havde lyst i aften. Men før hun flyttede havde hun været mester i at trække tiden ud.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 12:44 pm

"Nånå skal jeg nu det?" spurgte han og gik over imod hende "men jeg er altså til det nu eller aldrig" hviskede han i hendes øre og klaskede hende på røven med sin hånd.
Faktisk skulle det ikk kun være nu, hvis hun ville flere gange så var han klar, det var bare for at få gang i hende.

//nul kreativitet ._. //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 12:47 pm

Hun så op ham igen, med det samme løftede øjenbryn. Han skulle eddermaneme ikke skynde på hende... Hun lagde hovedet på skrå, og fugtede læberne. "Smutter du bare, hvis jeg siger nej?" spurgte hun, og satte sig drillende på sengen.
Hun kælede fraværende for sig selv, og holdte hans øjenkontakt. Selvom han næsten var for god til at være sand, så sked hun på ham hvis han var en af de der ligeglade fyre der kun var her for sex. Det ville overhovedet ikke undre hende, med det udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 12:53 pm

"Nej .. det lover jeg!" smilte han og satte sig ved siden af hende. Faktisk ville han skide på om hun ville eller ej.. Sagde hun nej, så tog han det bare uanset hvad! Hun skulle ikke bestemme hvornår han skulle ha' sex med hende, nej det bestemte han!
Faktisk tændte han på at hun kælede for sig selv "Har du erfaring for at kæle for dig selv?" spurgte han interesseret, måske havde hun en dildo hun brugte i ny og næ?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 12:56 pm

Hun fnøs fornærmet. "Tænder du da på det?" Hun så på ham, igen med det drillende glimt i de gråblå øjne. Han var sgu noget af en skør snegl, men det kunne hun godt lide.
Hun rettede sig op, så hun sad med foldede ben, og rodede i sin skuffe. Hun havde lidt af hvert dernede. De fleste syntes umiddelbart at hun så ret uskyldig ud, men hun havde været skolens hjerteknuser, den gang før hun flyttede. Og hun elskede det. Elskede at styre det.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 12:59 pm

"Hvem tænder ikk på en smuk pige, der kæler for sig selv?" sagde han drillende og mente det faktisk.
Hvad havde hun mon i skuffen? En dildo som hun ville bruge nu eller hvad? Måske ville hun gi' ham et show og så forlangte hun selv noget andet bagefter? Man kunne aldrig vide med piger der var liderlige.
Faktisk havde han bare lyst til at tage hende til solen stod højt på himlen og så gemme sig for solen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 1:03 pm

"Beklager, men jeg er for træt i dag. Man bliver så forbandet udmattet af at shoppe." Hun så på ham, og trak på skuldrende. Hun løftede sin fingre og slikkede dem rene, imens hun så uskyldigt på ham.
Hun skubbede skuffen i igen med sin venstre fod, og slikkede sig om læberne imens. Så trak hun sin t-shirt helt af, og sad der kun i bh og trusser. Hun følte sig ret godt tilpas. Hun nød det vilde blik i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 1:06 pm

"Du behøver ikk gøre noget? Jeg gør det hele og du kommer bare til at sove bedre om natten hvis du er ekstra udmattet" smilte han, han ville bare se hvor langt han kunne få hende ud indtil han blev nødt til at rape hende.
Han trak nu selv sin trøje af og smed bukser så han kun sad i boxers, han var jo lidt hvid i huden, men håbede ikk hun kommenterede det.. Han smilte og lod to af sine fingre røre hendes fisse ude på hendes trusser..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 1:10 pm

Hun bevægede blidt sine hofter, så hans fingre kom til at massere hende. Hun så på ham, og kunne ikke lade være med at grine skævt. Han virkede ret desperat, og det ville være synd at lade ham gå tomhændet hjem. "Tja, du har godt nok ret.." Hun lod som om hun tænkte over det, trak så på skuldrende og fandt så et kondom i skuffen. "Hvis du absolut vil så gerne." Hun viftede fraværende med det.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 1:14 pm

Han havde allerede åbnet og fået kondomet på og smidt hans boxers "Jeg vil altid med dig, uanset hvad!" smilte han og trak hendes trusser af. Han åbnede hendes bh og smed den på gulvet og var nu parat, men var hun mon? ville hun virkelig dette?
Han trykkede sin pik imod hendes åbning, inden han havde taget kondomet på, havde han prikket hul i toppen et okay stort hul. Han vidste jo at han ville forvandle hende uanset hvad..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 2:26 pm

Hun viste ikke hvorfor hun tøvede. Tja, hvorfor? Hun trængte til det, og som han havde sagt, så ville hun komme til at sove meget bedre i nat. Hun fugtede læberne, og så på ham. Han virkede kort sagt, bare som et røvhul. Men alligevel, hun havde droppet jagten på prinsen på den hvide hest. Efter at han ledt efter ham i et par år, havde hun droppet det. Det var løgn det hele. "Nå, kommer du eller hvad?" spurgte hun koldt.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitimeSøn Sep 05, 2010 9:56 pm

"Du tænker sikkert jeg er et værre røvhul .. men jeg savner bare en at holde om" smilte han og bankede utrolig hårdt og helt op i hende. Han kom helt ned til roden og ggjorde det samme igen og igen, dog ville han ikke bruge vampyr fart og slet ikk Alfa! Ellers ville hun sikkert bryde sammen!!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





For sent at være ude.. - Domic. Empty
IndlægEmne: Sv: For sent at være ude.. - Domic.   For sent at være ude.. - Domic. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
For sent at være ude.. - Domic.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mørke og regn.. Kunne det være bedre?? - BD'L ^^
» at være sig selv
» Endnu en dag der går med at være forvirret
» Tristhed kan være behagligt
» Kunne være ungået

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Seattle :: Gaderne-
Gå til: