Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 at være sig selv

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 8:31 pm

Dato: IRL
Sted: Forks High School, parkeringsplads
Tid: tidligt om morgenen, ca 20 min. før første time
Omgivelser: få biler og persone
Vejr: overskyget
Årstid: efterår.
tøj:
trøje : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=35148&mid=0
bukser :http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=30378&mid=0
sidder altid lidt nede numsen så der er hænge røv
tørklæde : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=35223&mid=377
sko : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=28788&mid=0
cap :http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=34501&mid=377
taske : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=19137&mid=377
--------------
Kevan kom kørende på hans smx'er og kørte på baghjul på parkingerings pladsen og vinkede til pigerne
han gjorde sig rigtigt til over for pigerne. han var skolens lille charmetrold alle pigerne kan somregel lide ham fordi han kan chamere sig ind hos dem....

han kærte rundt sådan i 5 minuters tid og parkede så og gik op mod skolen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 8:52 pm

Charlie kom gående ned af gangen, han så stille og roligt rundt omkring på elverne på gange han gik mod udgangen og da han så Kevan og gik mod ham."Yo"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 8:57 pm

Kevan så ham og gik hen til ham og han gik med let spredte ben for ikke tabe bukserne da de sad nede på numsen af ham med vilje og han sagde " heey yo hvad såd er main!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 8:58 pm

Han så på Kevan og mumlede noget"Joo what soo good"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:01 pm

kevan kiggede lidt på ham og sagde " hvad skal du have idag til at starte med jeg skal have matematik men jeg gider bare ike overvejer at pjække idag...!" han havde sin taske på ryggen som sad helt nede ved røven og han har bukserne i sokkerne og hans crosser hjem i hånden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:03 pm

Han så lidt på ham med et hævet øjenbryn "Historie og Hirstorie og over raskende Hirstorie"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:05 pm

"hvad der for noget tøj du har på main se på mig vær POP lige som mig! !"
han kløede sig i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:10 pm

"jaeep se på miig, nej"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:12 pm

"du går i skjorter jeg ved ikke hvad du ligner en voksen main!" sagde han og rettede på sit tørklæde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:16 pm

"Rend mig, ej jeg går også i andet!"sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:19 pm

"skal jeg rende dig main! du skal ikke spille smart overfor mig main jeg sværger jeg river dig rundt MAIN!" sagde han og grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:20 pm

"Øhh jaja"sagde han og rullede med øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:21 pm

Elizabeth kom gående hen af fortorvet. Hun smilte for sig selv og så sig omkring. Hun var smuk. Hun så sig omkring og fik øje på Kevan og en dreng som hun ikke kendte. Hun kunne lugte forskel på de to og gik over til dem "Hey Kevan" sagde hun og håbede på at han kunne huske hende og gav drengen et blidt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:24 pm

Han så på den nye pige"Heey"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:25 pm

kevan så på hende og sagde " hvad såd er søde" han gav hende et kram
han lignede en rigtigt pop dreng i tøjet osv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:29 pm

Hun så på Kevan og trak på skuldrene "Ikk så meget" sagde hun og så op og ned af ham og smilte lidt over hans påklædning og så så over på den anden dreng "Hvem er din ven?" spurgte hun og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:30 pm

"lidt main. har mødt ham før en gang!!" sagde han og grinte lidt og trak på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:34 pm

Han grinede af det da han kunne høre dem,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:36 pm

Hun smilte lidt af Kevan og så så over på drengen og rakte en kold hånd frem mod ham "Elizabeth" præsenterede hun sig med en sukkersød stemme og smilte så smilet passede til sin sukkersøde stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:39 pm

Han gav hende hånden"Charlie"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:43 pm

Hun indåndede og nød duften af ham og smilte stadig og trak sin hånd tilbage og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:48 pm

Han smillede til hende"Går du også her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:51 pm

Hun nikkede "Jah, ellers ville jeg jo ikke stå her, vel?" sagde hun og så stadig op på ham. Hun trak vejret i gennem næsen så hun blev ved med at kunne lugte ham. Hun kunne mærke tørsten trænge på, men hun vidste godt at hun ikke måtte gøre noget mod ham her, men hun kunne altid stå og nyde duften af ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:52 pm

Han smilte og gik tættere på hende og sagde"Selvf"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:53 pm

"skal i ikke med ud og pjække idag!" sagde han og grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:55 pm

Hun smilte over Kevan som ville pjække og så lidt over på ham "Hmm.. måske" sagde hun og så så igen op og mødte Charlies blik og smilte sødt "Går du her så?" spurgte hun sødt og kendte næsten svaret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:56 pm

"Selvf ellers ville jeg ikke være her"smilte han til hende,"KLart Kevan"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:58 pm

Hun trak på skuldrene "Det kunne da godt være at du ville stå her og se på skolen eller sår'n noget" sagde hun og havde stadig blikket ind i Charlies øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:59 pm

"Ja det lyder godt"sagde han glad og så i Elizabeth øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:00 pm

Hun smilte sit søde smil og nikkede. Hun begravede sine hænder i sine lommer og trak vejret dybt og blev ved med at se ind i Charlies øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:01 pm

Han smilte og så ind i hendes øjne"Nå men hvad kan du så godt lide at lave?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:03 pm

kevan så på charlie og sagde " skal du ha tæsk eller hvad!" og han hev sine bukser lidt op men sådan så de sad nede på røven..
han så på elizabeth og sagde " hvad så smukke!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:04 pm

//OOG SKAL i bad!!>>\\
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:04 pm

Hun trak på skuldrene "Det ved jeg ikke helt. Hmm.. Slappe af derhjemme og være ude i gråvejrs dage" sagde hun og smilte sødt "Hva med dig?" spurgte hun sukkersødt og så så på Kevan som sagde noget "Ikk så meget" sagde hun og så ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:05 pm

"Være der hjemme og sådan"sagde han og kiggede i hendes øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:08 pm

Hun nikkede "Orkai" sagde hun og så tilbage op på ham og smilte sødt. Hendes mørke øjne glimtede og hun strøg noget af sit mørkerøde hår tilbage over skulderen. Hun var utrolig smuk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:12 pm

Han så på hende og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:13 pm

Hun så på ham og lagde hovedet let på skrå "Hva smiler du af?" spurgte hun sødt, men vidste måske allerede svaret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:14 pm

"Hvad tror du"sagde han glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:15 pm

Hun trak på skuldrene og så på ham "Jah det ved jeg jo ikke. Det er derfor at jeg spør" sagde hun og gik nogle skridt tilbage for at se om han ville følge med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:16 pm

kevan gik over og hev elizabeth væk og sagde " kom søde skal vise dig noget!" han kiggede hende i øjene hans øjne var røde han var tørstig/sulten han havde mega svært ved at styre sig i nu
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:18 pm

Elizabeth så op på Kevan og kunne ikke li at blive revet væk på den måde, men hun nikkede og så ham ind i øjnene "Okai" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:19 pm

Han gik efter elizabeth.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:21 pm

Kevan hvisker " hjælp hvad skal jeg gøre!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:22 pm

Hun blinkede et par gange "Hva mener du?" spurgte hun så det kun var Kevan der kunne høre det. Hun skævede nogle gange hen på Charlie, men så så tilbage på Kevan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:25 pm

kevan så på hende og sagde " se mine øjne !!!! menneske lugt jeg er trængende" sagde han lavt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:25 pm

"menneske lugt er det ikke en film"sagde han og undrende sig over navnet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:26 pm

Hun så ind i Kevans øjne og havde godt set det "Det ved jeg da ikke" hviskede hun "Find selv ud af det" hun gik nogle skridt væk fra ham og så stadig ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:27 pm

kevan vendte sig ikke rundt og sagde koldt " jo det er en god gyser film!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:28 pm

"Ja den med Kloven"sagde han og grinede.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





at være sig selv Empty
IndlægEmne: Sv: at være sig selv   at være sig selv Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
at være sig selv
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Sol og Blå Himmel Og til fare for sig selv
» Forvirret og træt af sig selv
» At være ny
» For sent at være ude.. - Domic.
» Tristhed kan være behagligt

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: