Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kunne være ungået

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kunne være ungået Empty
IndlægEmne: Kunne være ungået   Kunne være ungået Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 6:37 pm

Tid irl
sted: Politistation
Dag: Lørdag
dato: 5 setember
årstid: Vinter


Sydney sad fraværede kiggede ud af vinduet de havde fundet hende da hun meget langsomt gået ned af gaden hun havde prøvet løbe fra dem som ikke var lykkets hunn sukkede kort hun kunne mærke på dem at de troede at det var hende der slået hende bedstemor ihjel sad ventede på at kunne blive afhørt sneen var stille begyndt falde der var den første sne hun ville gerne ud her fra da kvindlig betjent kom hen imod hende hun gav hende en kop varm kako hun knugede håbløst koppen i hænder hun smilede svagt da hun forsatte over til sit skivebord hendes øjene stirrede stadig på Sydney som atter vendte blikket ud imod vinduet efter et stykke tid kom mandlig betjent trak stille med ind i at afhørings rum stirrede mærkligt på hende " jeg er kriminal betjent Lee Lewis" sagde men tydeligt engelsk acent hun fnøs en smule vendte blikket ned i bordet der var sikkert ingen der ville tror hende " jeg ved du ikke dræbte din bedste men vi skal jo undersøge omstændighederne" sagde han han stilte en masse sprøgsmål hun fortalte ham hele historien om hendes forældre til den mandlige skikelse og da hun kom var hun død hun brød smule sammen tav da Lee kiggede på hende smilede han opmunterede trak opgivede på skulderne da fortalte hende at de nok skulle finde ham han bad hende om vente ude i vente´rummet vidste overhovdet ikke at der skulle komme en fra socialforvaltingen de ville prøve finde en plejefamilie til hende hun blev vildt panisk da hun så damen hun skulle ikkke have nogen pleje familie så længe at ham der var efter hende var på fri fod hun spurtede hen imod døren men damen som havde givet hende den varme kakao var hurtig og henne ved hende hun tog fat i Sydneys arm " slip mig" hvinede hun vredt og prøvede uden held rive sin arm fra sig hun blev flået hen til en stol og tvunget hen sidde


Sidst rettet af sydney Tors Aug 27, 2009 7:53 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kunne være ungået Empty
IndlægEmne: Sv: Kunne være ungået   Kunne være ungået Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 6:43 pm

"Hallo min veninde er derinde!"
råbte Dai vredt, til politi-manden,
der stod foran døren.
"hun er igang med grundforhør!"
svarede han vredt.
"Tror du virkelig selv at hun gjorde det?!"
Dai's stemme var dirrene af vrede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kunne være ungået Empty
IndlægEmne: Sv: Kunne være ungået   Kunne være ungået Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 7:26 pm

Sydney trak sydney rejste sig endnu gang og løb atter en gang imod døren hun udgik de to første og åbende døren hurtigt uheldigvis var der en anden ude ved døren der greb fat i hende hun opgav lod uvilkårligt trække sig ind
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kunne være ungået Empty
IndlægEmne: Sv: Kunne være ungået   Kunne være ungået Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 7:29 pm

"Sydney!"
Dai spærrede sine øjne helt op.
Hun gav politimanden en albue, i siden.
"Hey, hvad laver i?"
Hendes stemme gemte ikke hendes vrede.
"Tror i selv at hun kunne gøre det?!"
Hendes tåge-grå øjne lynede.
"Lad hende så gå!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kunne være ungået Empty
IndlægEmne: Sv: Kunne være ungået   Kunne være ungået Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 7:38 pm

Politmanden fnøs en smule " vi ved ikke måske måske ikke vi efterforsker stadig sagen" sagde han ømmede sig vredt den kvindelige betjent ud hun du forsigt men aligevel hårdt tag Dai " det tro vi heller ikke" sagde hun smilede svagt " du kan jo komme med ind vente på hende" forslog hun fortalte at Hun hed Isa Sarah marie Johnson manden som ømmet sig trak sydney med ind satte i afhørings rummet igen foran en ung kvinde der var omkring de 30 Sydney skulede surt ned i guvlet " jeg kan usætte andre for fare" mumlede hun syntes selv hun var stor nok til passe på sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kunne være ungået Empty
IndlægEmne: Sv: Kunne være ungået   Kunne være ungået Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 7:44 pm

Dai rev sig løs, da grebet blev
lidt løsere.
"Jeg stiller mig her,"
Hun lænede sig op af vægen.
"Og vænter på at den uskyldige pige,
kommer fri fra de onde politi-folk."
Hende stemme var beslutsom,
og en anelse vred, og bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kunne være ungået Empty
IndlægEmne: Sv: Kunne være ungået   Kunne være ungået Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 7:46 pm

//Husk alle Punkterne næste gang
Dato :
Årstid :
Dag :
Vejr :
Sted :
Tid :
Omgivelser :
Da det kan være meget vigtigt Hvis der kom vampyre
//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kunne være ungået Empty
IndlægEmne: Sv: Kunne være ungået   Kunne være ungået Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 7:50 pm

Kvinden rystede kort på hovdet gik hen imod sit skivebord hun starte på raport imens sad sydney overfor kvinden " du skal have en famlie" sagde hun beslutsom sukkede opgivende nikkede bare kvinden smilede tilfredst hun lovede at hun skulle den perfekte familie *min familie er død * tænkte hun gabte en smule

// det skal jeg nok//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kunne være ungået Empty
IndlægEmne: Sv: Kunne være ungået   Kunne være ungået Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 7:54 pm

Dai forholde sig tavst selvom
hun havde lyst til at knalde
damen i hovedet.
Man kunne jo ikke bare lige
pludselig finde en ny familie!
Hendes tågegrå øjne lynede
stadig og hun vred sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kunne være ungået Empty
IndlægEmne: Sv: Kunne være ungået   Kunne være ungået Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 8:08 pm

" jeg ved ikke vi bliver nok nød overvåge dig så du ikke stikker af" sagde hun og kiggede over på Dai med ondt blik før hun rettede ned sydney rysttede kort på hovdet " må jeg gå nu?" spurgte hun så damen hun nikkede kort sydney på tvungtet til skive sin mobil nummer ned så de kunne tage kontakt Lee kom nikkede taknemligt før han sendte hende ud jeg har lige noget du skal se sagde han vidste nogle billeder af den formodet geringsmand hun blev stiv kroppen da hun så den mand hun havde set i cafeén " det er ham" gispede hun uvilkårligt det var som nogle billeder før hendes forældre mord kom tilbage hun kunne huske de havde været i en smykkebutik hun kunne huske at de havde set ham og han set ondskabtfuldt på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kunne være ungået Empty
IndlægEmne: Sv: Kunne være ungået   Kunne være ungået Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 8:11 pm

Dai's hånd gled beroligene ind i Sydney's.
"Vi så ham inde i caféen. Han så
truene på hende. Ret skummel."
Hendes stemme var rolig og fast,
og lød utrolig voksen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kunne være ungået Empty
IndlægEmne: Sv: Kunne være ungået   Kunne være ungået Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kunne være ungået
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mørke og regn.. Kunne det være bedre?? - BD'L ^^
» At være ny
» at være sig selv
» For sent at være ude.. - Domic.
» Endnu en dag der går med at være forvirret

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Politi stationen-
Gå til: