|
| Kunne være ungået | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Kunne være ungået Tors Aug 27, 2009 6:37 pm | |
| Tid irl sted: Politistation Dag: Lørdag dato: 5 setember årstid: Vinter
Sydney sad fraværede kiggede ud af vinduet de havde fundet hende da hun meget langsomt gået ned af gaden hun havde prøvet løbe fra dem som ikke var lykkets hunn sukkede kort hun kunne mærke på dem at de troede at det var hende der slået hende bedstemor ihjel sad ventede på at kunne blive afhørt sneen var stille begyndt falde der var den første sne hun ville gerne ud her fra da kvindlig betjent kom hen imod hende hun gav hende en kop varm kako hun knugede håbløst koppen i hænder hun smilede svagt da hun forsatte over til sit skivebord hendes øjene stirrede stadig på Sydney som atter vendte blikket ud imod vinduet efter et stykke tid kom mandlig betjent trak stille med ind i at afhørings rum stirrede mærkligt på hende " jeg er kriminal betjent Lee Lewis" sagde men tydeligt engelsk acent hun fnøs en smule vendte blikket ned i bordet der var sikkert ingen der ville tror hende " jeg ved du ikke dræbte din bedste men vi skal jo undersøge omstændighederne" sagde han han stilte en masse sprøgsmål hun fortalte ham hele historien om hendes forældre til den mandlige skikelse og da hun kom var hun død hun brød smule sammen tav da Lee kiggede på hende smilede han opmunterede trak opgivede på skulderne da fortalte hende at de nok skulle finde ham han bad hende om vente ude i vente´rummet vidste overhovdet ikke at der skulle komme en fra socialforvaltingen de ville prøve finde en plejefamilie til hende hun blev vildt panisk da hun så damen hun skulle ikkke have nogen pleje familie så længe at ham der var efter hende var på fri fod hun spurtede hen imod døren men damen som havde givet hende den varme kakao var hurtig og henne ved hende hun tog fat i Sydneys arm " slip mig" hvinede hun vredt og prøvede uden held rive sin arm fra sig hun blev flået hen til en stol og tvunget hen sidde
Sidst rettet af sydney Tors Aug 27, 2009 7:53 pm, rettet 1 gang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kunne være ungået Tors Aug 27, 2009 6:43 pm | |
| "Hallo min veninde er derinde!" råbte Dai vredt, til politi-manden, der stod foran døren. "hun er igang med grundforhør!" svarede han vredt. "Tror du virkelig selv at hun gjorde det?!" Dai's stemme var dirrene af vrede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kunne være ungået Tors Aug 27, 2009 7:26 pm | |
| Sydney trak sydney rejste sig endnu gang og løb atter en gang imod døren hun udgik de to første og åbende døren hurtigt uheldigvis var der en anden ude ved døren der greb fat i hende hun opgav lod uvilkårligt trække sig ind |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kunne være ungået Tors Aug 27, 2009 7:29 pm | |
| "Sydney!" Dai spærrede sine øjne helt op. Hun gav politimanden en albue, i siden. "Hey, hvad laver i?" Hendes stemme gemte ikke hendes vrede. "Tror i selv at hun kunne gøre det?!" Hendes tåge-grå øjne lynede. "Lad hende så gå!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kunne være ungået Tors Aug 27, 2009 7:38 pm | |
| Politmanden fnøs en smule " vi ved ikke måske måske ikke vi efterforsker stadig sagen" sagde han ømmede sig vredt den kvindelige betjent ud hun du forsigt men aligevel hårdt tag Dai " det tro vi heller ikke" sagde hun smilede svagt " du kan jo komme med ind vente på hende" forslog hun fortalte at Hun hed Isa Sarah marie Johnson manden som ømmet sig trak sydney med ind satte i afhørings rummet igen foran en ung kvinde der var omkring de 30 Sydney skulede surt ned i guvlet " jeg kan usætte andre for fare" mumlede hun syntes selv hun var stor nok til passe på sig selv |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kunne være ungået Tors Aug 27, 2009 7:44 pm | |
| Dai rev sig løs, da grebet blev lidt løsere. "Jeg stiller mig her," Hun lænede sig op af vægen. "Og vænter på at den uskyldige pige, kommer fri fra de onde politi-folk." Hende stemme var beslutsom, og en anelse vred, og bekymret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kunne være ungået Tors Aug 27, 2009 7:46 pm | |
| //Husk alle Punkterne næste gang Dato : Årstid : Dag : Vejr : Sted : Tid : Omgivelser : Da det kan være meget vigtigt Hvis der kom vampyre // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kunne være ungået Tors Aug 27, 2009 7:50 pm | |
| Kvinden rystede kort på hovdet gik hen imod sit skivebord hun starte på raport imens sad sydney overfor kvinden " du skal have en famlie" sagde hun beslutsom sukkede opgivende nikkede bare kvinden smilede tilfredst hun lovede at hun skulle den perfekte familie *min familie er død * tænkte hun gabte en smule
// det skal jeg nok// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kunne være ungået Tors Aug 27, 2009 7:54 pm | |
| Dai forholde sig tavst selvom hun havde lyst til at knalde damen i hovedet. Man kunne jo ikke bare lige pludselig finde en ny familie! Hendes tågegrå øjne lynede stadig og hun vred sine hænder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kunne være ungået Tors Aug 27, 2009 8:08 pm | |
| " jeg ved ikke vi bliver nok nød overvåge dig så du ikke stikker af" sagde hun og kiggede over på Dai med ondt blik før hun rettede ned sydney rysttede kort på hovdet " må jeg gå nu?" spurgte hun så damen hun nikkede kort sydney på tvungtet til skive sin mobil nummer ned så de kunne tage kontakt Lee kom nikkede taknemligt før han sendte hende ud jeg har lige noget du skal se sagde han vidste nogle billeder af den formodet geringsmand hun blev stiv kroppen da hun så den mand hun havde set i cafeén " det er ham" gispede hun uvilkårligt det var som nogle billeder før hendes forældre mord kom tilbage hun kunne huske de havde været i en smykkebutik hun kunne huske at de havde set ham og han set ondskabtfuldt på dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kunne være ungået Tors Aug 27, 2009 8:11 pm | |
| Dai's hånd gled beroligene ind i Sydney's. "Vi så ham inde i caféen. Han så truene på hende. Ret skummel." Hendes stemme var rolig og fast, og lød utrolig voksen. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kunne være ungået | |
| |
| | | | Kunne være ungået | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 136 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 136 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|