Emne: Sv: Måske tage hjem, hm? Man Sep 07, 2009 9:49 pm
"Scheisse" mumlede han, imens at han førte sin ene hånd op på hans brystkasse, var han egentlig ret overrasket over at hun gjorde det, hvor hun havde prikket hårdt. "Claire..!" udbrød han, og satte sig i løb, han kom ret hurtigt hen foran hende. "Jeg ved det godt.." sagde han stille, imens at han så på hende.
Claire Bruger
Erfaring : 3226 Respekt : 30 Antal indlæg : 2104
Emne: Sv: Måske tage hjem, hm? Man Sep 07, 2009 9:51 pm
Hun fnøs, "stopper du mig bare for at fortælle mig det!? Jamen mange taark.." mumlede hun sarkastisk og prøvede at komme forbi ham! Hun orkede det virkelig ikke, også selvom at hun var meget trist over at skulle sige farvel til ham på den måde som ven, kunne hun alligevel ikke lade være med at være så irriteret som hun nu var.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Måske tage hjem, hm? Man Sep 07, 2009 10:00 pm
Tom trådte et skridt til den ene side, så hun kunne komme forbi ham. "Du bestemmer hvad du vil.." sagde han med en hviskende stemme, og kløede dernæst lidt på sin ene kind.
Claire Bruger
Emne: Sv: Måske tage hjem, hm? Man Sep 07, 2009 10:01 pm
Hun så på ham, "hvis du bliver ved med at nævne Kevin når jeg er i nærheden, ved jeg i hvert fald at jeg vil holde mig væk!" sagde hun med en kold stemme og så op og ned af ham. "Men hvis du ikke.. tror jeg godt at jeg kunne overleve at snakke med dig.."
Gæst Gæst
Emne: Sv: Måske tage hjem, hm? Man Sep 07, 2009 10:03 pm
"Hvorfor er det blevet forbudt for mig at sige hans navn?" spurgte han lidt irriteret, hvorefter at han grinede lidt. "Claire, jeg er ikke bange for dig.." sagde han og trak på skulderne. "Nå.. ligefrem overleve?"..
Claire Bruger
Emne: Sv: Måske tage hjem, hm? Man Sep 07, 2009 10:09 pm
"Jeg vil bare ikke have dig til at nævne hans navn under nogle bestemte emner!" sagde hun køligt og fattede ikke hvordan han kunne grine af det hele. Alle grinte af hende og kunne aldrig nogen sinde tage hende lidt seriøst. Hun havde taget fejl, Tom var lige som alle de andre.
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …