Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Måske tage hjem, hm?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Måske tage hjem, hm? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Måske tage hjem, hm?   Måske tage hjem, hm? - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:49 pm

"Scheisse" mumlede han, imens at han førte sin ene hånd op på hans brystkasse, var han egentlig ret overrasket over at hun gjorde det, hvor hun havde prikket hårdt. "Claire..!" udbrød han, og satte sig i løb, han kom ret hurtigt hen foran hende. "Jeg ved det godt.." sagde han stille, imens at han så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Måske tage hjem, hm? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Måske tage hjem, hm?   Måske tage hjem, hm? - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:51 pm

Hun fnøs, "stopper du mig bare for at fortælle mig det!? Jamen mange taark.." mumlede hun sarkastisk og prøvede at komme forbi ham! Hun orkede det virkelig ikke, også selvom at hun var meget trist over at skulle sige farvel til ham på den måde som ven, kunne hun alligevel ikke lade være med at være så irriteret som hun nu var.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Måske tage hjem, hm? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Måske tage hjem, hm?   Måske tage hjem, hm? - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:00 pm

Tom trådte et skridt til den ene side, så hun kunne komme forbi ham. "Du bestemmer hvad du vil.." sagde han med en hviskende stemme, og kløede dernæst lidt på sin ene kind.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Måske tage hjem, hm? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Måske tage hjem, hm?   Måske tage hjem, hm? - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:01 pm

Hun så på ham, "hvis du bliver ved med at nævne Kevin når jeg er i nærheden, ved jeg i hvert fald at jeg vil holde mig væk!" sagde hun med en kold stemme og så op og ned af ham. "Men hvis du ikke.. tror jeg godt at jeg kunne overleve at snakke med dig.."
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Måske tage hjem, hm? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Måske tage hjem, hm?   Måske tage hjem, hm? - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:03 pm

"Hvorfor er det blevet forbudt for mig at sige hans navn?" spurgte han lidt irriteret, hvorefter at han grinede lidt. "Claire, jeg er ikke bange for dig.." sagde han og trak på skulderne. "Nå.. ligefrem overleve?"..
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Måske tage hjem, hm? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Måske tage hjem, hm?   Måske tage hjem, hm? - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:09 pm

"Jeg vil bare ikke have dig til at nævne hans navn under nogle bestemte emner!" sagde hun køligt og fattede ikke hvordan han kunne grine af det hele. Alle grinte af hende og kunne aldrig nogen sinde tage hende lidt seriøst. Hun havde taget fejl, Tom var lige som alle de andre.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Sponsoreret inhold





Måske tage hjem, hm? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Måske tage hjem, hm?   Måske tage hjem, hm? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Måske tage hjem, hm?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??
» Nye ansigter måske?
» Kedsomhed ~ Lidt nervøsitet måske??
» Nyt hjem eller?.
» Vil ikke hjem.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: