Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:20 pm

Dato: 14.September
Dag: Irl
Tid: 12.30
Vejr: Overskyet og ser ud til regn
Sted: I kantinen
Årstid: Efterår
Omgivelser: Nogen andre elever, men kantinen er ikke fyldt

Victoria kom roligt gående ind i kantinen, hun kiggede sig kort omkring, ingen af dem hun kende sad derinde, hun sukkede stille og gik hen til vinduet og satte sig op i vinduskarmen, hun lænede ryggen tilbage og så ud på den grå himel, hun tænkte stille og havde mindre tanker i hovedet end før, men de var der stadig, hvad skyldes mon alle de tanker, hun sukkede igen og så rundt i kantinen igen, ingen spændene mennesker at snakke med lige nu og der var ingen vampyrer her heller, hun kiggede mod døren og så ventende på den, men vendte så blikket ud mod himlen igen, og bed sig tænkende i læben, hun satte sine hovedtelefoner i ørene og tændte for musikken på Ipoden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:37 pm

Donnie stod ude på gangen han skulde til at se hvad der nu var galt med lyset han havde også været her på skolen i går på grund af en lille sikring, han kiggede ind i det lille elektronik skab og så at nogen havde fjernet 3 sikringer.
"Tja nu ved vi hvad der er galt" sagde han, og satte tre nye i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:40 pm

Victoria rystede på hovedet og gik ud af kantine døren, hun kedede sig helt vildt og viste ikke hvad hun skulle lave, hun sukkede og så sig omkring, hun gik forbi hjørnet, og fik så vampyr duften lige i hovedet, hun stod lidt og snuste efter, da hun fandt ud af at det var Donnie, hun så sig lidt om, trak på skulderne og gik så videre ned af gangen, stadig med musikken spillende i ørene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:45 pm

"Sådan" han begyndte at gå op mod kontoret, det ville sige lige direkte mod Victoria, han sukkede og begyndte at kunen mærke en aura af vampyr, han duftede til luften "jamen elver Pigen Victoria er i skole" der kom et smil hen over Donnie læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:48 pm

Victoria så op da vampyr duften blev stærkere og så Donnie kom imod hende, hun smilte svagt og tog musikken ud af ørene og slukkede for Ipoden, hun så igen på Donnie og gik lidt hen til ham, " hej Donnie, hvad laver du her?" spurgte hun nysgerrigt men smilende og tænkte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:49 pm

Han så nu Victoria komme hen til sig og sige hej..."Hej Victoria" han smilede roligt til hende, "arbejder og sådan, han tog sin værktøjskasse frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:52 pm

Victoria så kort på kassen og så på Donnie igen, " nåå okay, heh" sagde hun smilende og vendte sig halvt om for at kigge rundt, hun sukkede fordi hun kedede sig, hun tænkte lidt på at køre hjem, men hun gad ikke pjække, så ville hendes søstre blive vildt sure på hende og hun gad virkelig ikke at skændes med dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:55 pm

"Når men hvad så elver pige hvad skal du så havde efter det her....øhm frikvater" han kiggede rundt da Victoria også gjore.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:57 pm

tøj:
trøje : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=35148&mid=0
bukser : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=30378&mid=0
sidder altid lidt nede numsen så der er hænge røv
tørklæde : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=35223&mid=377
sko : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=28788&mid=0
cap : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=34501&mid=377
taske : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=19137&mid=377

Kevan var en popdreng med STORT POP:P
han gik med bukserne nede på numsen så han måtte gå med spredte ben næsten for ikke at tabe sine bukser.
han trøje var ikke alt for stor til ham da han ikke var så stor købt hans mor drenge størrelser så tøjet var ikke forstort så hans trøje gik ikke helt ned over hans numse kun lidt men man kunne alligevel se hans sorte levi's boxer:P
han havde sit elskede tørklæde på, og bukserne nede i sokkerne.!!

Kevan kom løbende hen af gangen han havde sovet for længe så han kom forsent. han løb og holdte sine bukser oppe mens de stadigvæk sad underrøven så det så sjovt ud når han løb. han kom til at løbe lige ind i donnie han havde ikke set ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:59 pm

Donnie fald ikke svagede bare lidt frem, og vendte sig med det samme "Jamen halløj Kevan" han kiggede nu ned på drengen som var faldet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:00 pm

Victoria vendte sit blik tilbage på Donnie og smilede, hun trak lidt på skulderne, " det kan jeg faktisk ikke huske, men jeg gider virkelig ikke tage til time" sagde hun og sukkede lidt, hun bed sig i læben og så kort rundt igen, bare for at holde sine tanker ude af hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:01 pm

Han vendte sig ikke mod Victoria, "Tja jeg så dig i skoven her i går, du snakkede med en der hed Charlie eller noget"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:02 pm

"ved du hvor irreterende det er at ens forældre aldrig er hjemme så HADER DET ville ønske de var væk foraltid HADER DEM GRAAA!!!!!!!"
han rejste sig og hev lidt op i bukserne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:04 pm

Han sukkede "du kan tro jeg ved hvordan det er ikke at have sine forøldre hos sig" sagde han med en kølig og rolig stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:04 pm

Victoria lagde først mærke til Kevan nu og kiggede lidt på ham, hans udseende var ændret lidt efter han var blevet vampyr, men hun sagde ikke noget, hun vendte kort blikket på Donnie og tænkte lidt, inden hendes blik igen faldt på Kevan igen, hun sukkede stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:07 pm

Kevan var i EXTREMT dårligt humør idag så der skulle ingen ting til at han blev sur og smed sin taske og hammerede victoria ind i skabende der var ved væggen på gangen og sagde " GRA du skal ikke glo på mig fat det din...................! eller jeg samdre dig!"
han vidste aldrig hvad han selv gjorde når han var sur så var han helt væk man kunne ikke komme i kontakt med hans rigtige jeg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:15 pm

"Kevan pas på, styr dig ellers for du problemer med halvdelen af din art her i Forks" sagde Donnie med en alvorlig stemme, "Jeg siger det for din egen skuld" han skubbede han væk fra Victoria.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:17 pm

Andrew kom kørende i sin sorte farrei, han skulle hente Victoria på skolen, hán ignorerrede lidt de irriterende tøser der gloede efter ham og hans bil, Han parkerede bilen og låste den, han så kort rundt på parkerings pladsen og undrede sig over hvorfor hun ikke stod parat, han gik så roligt ind på skolen og så ned af gangen, han fulgte Victorias lugt og så opmærksomt rundt, men meget diskret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:18 pm

kevan så på hende og sagde hurtigt " undskyld. jegh ar bare en dårlig dag idag.!!!! er træt af ikke at have noget familie udoverm ine forældre som aldrig er HJEMME!"
han begyndt at slå hoved ind i væggen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:20 pm

Victoria så chokkeret på Kevan over det han havde sagt og gled ned af skabet imens hun stadig så på Kevan, han havde dog lagt mærke til at Andrews duft var på skolen, men kunne ikke rejse sig lige nu, hun kiggede væk fra Kevan og bed sig tænkende i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:21 pm

Donnie stod stadig foran Victoria, "Kevan, du...du, ikke noget" en duft kom til syne og Donnie vendte sig Mod victoria, "så er Prinsen her" han smilede skævt og lavede et tegn til hende at hun skulle kigge ned af gangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:22 pm

kevan råbte ting som " jeg dur ikke til en F*cking skid main. jeg er bare en taber og dum unge som ikke kan en skid som ingen kan lide!"

han var pisse sur på sig selv over det han lige havde gjort. han var sur over ingen familie rigtigt at have og havde ville bare have to brødre!!!!! eller mere som alle andre havde !!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:22 pm

Han rakte hånden til at hjælpe hende op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:22 pm

Andrew lugtede så kevan og sukkede irriteret, han drejede så og så dem længere nede på gangen, Han tog en dyb indånding og gik hen til dem, han skånede ikke kevan et eneste blik og så på victoria "Hey? .. ´skal du med?" han tvang et smil frem, selvom han var lidt irriteret over at kevan var til stede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:25 pm

Victoria tog Donnies hånd og smilte svagt til ham over det han sagde, hun så derefter på Andrew igen og smilte svagt, men var stadig lidt chokkeret over det Kevan havde sagt til hende, " ja self" sagde hun til Andrew og smilte igen, hun nikkede som tak til Donnie over at han hjalp hende, men så ikke på Kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:27 pm

Andrew smilede skævt og så på Donnie, men lod så blikket hvile på victoria igen "Så lad os gå .. " han gad ikke være der, især ikke når kevan var der.


Sidst rettet af Andrew Ons Sep 09, 2009 5:27 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:27 pm

Kevan stoppede og gik hen til Victoria og sagde " kan ejg ikke lige tale med dig i 2 min. ALENE det er vigtigt!!!" han så på hende og tog sig til hoved
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:28 pm

Han smilede til Victoria óg slap hendes hånd, og nikkede derefter til Andrew.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:31 pm

Victoria så igen for første gang i noget tid på Kevan, hun tænkte lidt og så kort på Andrew og nikkede så til Kevan, " kommer igen om 2 min, du står bare og venter, det kommer ikke til at tage lang tid" sagde hun til Andrew og smilte svagt, hun så igen mod Kevan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:34 pm

Andrew skulede til Kevan og så så på victoria "Ja okay .. " Han så efter dem hvad vej de gik og var meget opmærksom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:36 pm

Kevan tog hendes hånd og gik lidt væk så de andre ikke kunne høre det
" jeg er ked af det der er sket. jeg har bare fået en mega dårlig nyhed mine forældre bliver nød til at rejse til spaninen for en stund min far har fået en alvorlig sygdom. og jeg kan ikke komme med pga. min skole. og jeg har ingen at være hos. !"

han havde fået tårre i øjene selvom han aldrig græd mere men selvom han var skide sur på sine forældre elskede ham dem af hele sit hjerte det var jo det eneste familie han havde tilbage. og han vidste ikke hvad han skulle gøre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:40 pm

Andrew stod så over ved dem og havde hørt det "Du for ikke lov at være hos nogen af os .. det kan du godt glemme" han havde armende over kors os så på ham med et stift blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:41 pm

Donnie kiggede lidt efter Kevan, "du må være glad for hende" sagde han og vendte sig mod Andrew.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:42 pm

kevan så ondt på ham og sagde " SKRID JEG STÅR OG SNAKKE MAIN!" han hev sine bukser lidt op lavede pop håndtryk Razz
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:44 pm

ANdrew fnyste kort og rystede på hovedet "Du kan godt glemme alt om det Knægt !" han tog så victoria under armen og begyndte at gå "Kom vi skrider .. " han kunne ikke klare at se på ham og høre på hans irriterende attitude.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:46 pm

Donnie sukkede, og vendte sig mod Kevan, "du skal være glad for du ikke lever i 1700 tallet, eller bare glem det jeg lige sagde" han begyndte at gå hen mod kontoret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:47 pm

Victoria blev helt overrasket over Andrew havde svaret for hende og så på hans hånd der havde fat i hendes arm, hun så tilbage på Kevan og rystede på hovedet, " beklager Kevan, men jeg kan ikke have dig boende" sagde hun stille og fulgte med Andrew
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:49 pm

Andrew kom hurtigt ud af skolen og stoppede så op og så på hende "Undskyld jeg bare svarede for dig .. Men jeg .. Kan bare ikke klare ham " han sukkede stille og slap hendes arm " Og jeg fortryder virkelig jeg forvandlede ham .."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:50 pm

kevan vidste ikke hvad han skulle gøre han var bange for at miste sine forældre..
disse ting sårede ham VIRKELIG VIREKLIG MEGET og han var jo ikke så gammel. han løb forbi dem og hen til sin taske der lå på gulvet og han så op og så Victoria i øjene han havde tårer i øjenene han begyndte at løbe hen mod døren men kom til at løbe ind i døren i stedet for at åbne den han faldt baglæns og han rejste sig op og sparkede til døren og ruden gik i stykker han åbnede den og gik ud af skolen!! og ned mod parkingspladsen med hans RMX'er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:52 pm

Victoria smilte svagt til Andrew og nussede ham blidt på kinden med sin håndflade, " det gør ikke noget, jeg ville heler ikke kunne have en boende der ikke engang kan lide min kæreste" sagde hun og smilte svagt igen og tog sin hånd ned igen og så kort tænkende op på skolen og så op på Andrew igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:54 pm

Andrew sukkede kort over kevans opførelse og gik hen mod bilen "Lad os smutte ... " han var lidt irritabel over alt det her.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:54 pm

Kevan kom ned til sin RMx'er han tog sin hjelm på han var mega sur og ked.!! han startede den og kørte ud med næsten fuld gas, han så sig ikke for og da han kørte ud af skolen ramte en bil ind i siden på ham og han blev kastede hen af vejen og der var et kæmp BRAG fra sammenstødet. kevan blev bare læggende på jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:00 pm

Victoria fik et helt chok over det det store bang hun hørte og vendte sig hurtigt for at se hvad der var sket, hun så Kevan ligge på jorden og tænkte lidt over hvad hun skulle gøre, han ville heale hvis der var sket ham noget, hun bed sig forvirret i læben og så på Andrew igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:04 pm

Andrew sukkede stille og så hen på ham og tilbage på Vic "han klare sig .. han er jo trosalt Vampyr .. " han satte sig in di bilen og var ret lige glad, det lille slag ville ikke kunne give ham særlig meget smerte eller skader, kun hvis han havde været et menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:06 pm

kevan satte sig op lidt efter og råbte " lær og kør" til manden i bilen og han kiggede på victoria med dræber blik og var sur på hende og andrew.... han rejste sig op og gik hen til hans rmx'er og begyndte at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:08 pm

Victoria så kort på Kevan, men vendte så blikket tilbage på Andrew og nikkede stille, hun åbnede døren på den anden side og satte sig roligt ind, men sørede for ikke at kiggede for meget på Kevan, hun havde ikke ignoreret hans dræber blik til hende, og sukkede stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:14 pm

//Skal logge ses ^^'//
//Out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 6:16 pm

Kevan fik den ætndt igen og folk gloede på ham og han kørte væk kørte totalt sygt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:42 pm

Sargas kom gående ned af gangen, han så sit skab og låste det op tog nogen bøger og forsatte på gangen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Empty
IndlægEmne: Sv: Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??   Intet at give sig til, skal man mon tage hjem?? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Intet at give sig til, skal man mon tage hjem??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Måske tage hjem, hm?
» Tåge, træer og solskin... intet mindre end smukt - (Alle må svare... you know you want to^^)
» Skal hente Donnie og skal så i skole
» Intet er rigtigt...
» intet er interssant.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: