Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Nyt hjem eller?.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 10:20 am

Årstid: Vinter..
Dato: 12. December
Tid: Nat, der omkring kl.00.
Omgivelser: Kun Dominic..
Vejr: Snevejr..




Dominic stod på en altan i en lejlighed han havde lejet fordi han ville blive lidt i Italien fordi det var e dejligt land, især når man var i Venedig. Han havde en grå langærmet trøje som sad stramt på hans trænede overkrop hvor ærmerne var treukket sammen oppe ved albuerne, ingen solbriller så man kunne se hans blodrøde øjne, et par hvide bukser og et par grå sko på som var støvede. Han havde stadig sin blodtræng, men havde fået dulmet den ved at ha' bidt en velhaven mand som var gået ind i en mørk gyde.. Men ligenu tænkte han over om han skulle flytte til Italien. Han kunne stadig mærke sneen på sit hovedet, men kunne ikk mærke at det var koldt eftersom at hans hud var utrolig kold og hvid.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 10:29 am

Claire kom gåene. Hun var kun iført den samme kjole som hun havde haft på sidst hun havde set ham. Hun var i bare fødder og det så ud som om at hun godt kunne fryse, selvom at det var umuligt for vampyre at fryse. Hun kom lige ind i hans synsfelt, da hun faldt ned på knæ, hun var sulten!? Men der havde ikke været nogen ude i dette vejr, så det havde været svært at få fat i nogen. Hun tog en dyb indånding og rystede.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 10:31 am

Han så Claire og så hun faldt ned på knæ. Han tog fat i et afløbsrør på væggen ved siden af og klatrede ned af røret og løb over til hende "hey, er du okay?" spurgte han claire, han kunne huske sidste gang han havde mødt hende hvor hun havde kaldt ham for hendes ejendom men han følte sig ogs som om hun ejede ham, men hvorfor gjorde han overhovedet det? Det var dét han ikke kunne fatte..
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 10:36 am

Hun hostede nogle gange og rystede på hovedet. "SELVFØLGELIG HAR JEG DET IKKE GODT!!!" skreg hun og så rasende på ham. Men det var overhovedet ikke med vilje, det var bare hendes sult der fik hende til at gå så meget i amok. Hun tog en dyb indånding og bed sig let i læben, før hun prøvede at rejse sig op igen. Men hun kunne bare ikke rejse sig igen af en eller anden grund.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 10:40 am

Han så overrasket på hende og vidste godt at det var sulten der fik hende til at reagere sådan.. Han hjalp hende op og stå og så på hende "skal jeg hjælpe dig med at finde noget spise?" spurgte han og fik hende med op i sin lejlighed, han ville ikk ha' hun skule lide som han havde gjort, men det var jo mere alvorligt hendes, såé hun skulle absolut ha' noget at spise nu, ligemeget hvad.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 10:42 am

"Lad mig tage dit.." hviskede hun let og prøvede at bevare fatningen imens at hun talte. Det var svært, det måtte hun indrømme. Men sådan havde hun det bare, hun vidste ikke helt hvorfor. Hun fugtede let sine læber og så på ham med de helt blodrøde flydene øjne der bare kunne bore sig uden videre ind i en.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 10:50 am

"Fint, bid mig.." sagde han og fjernede noget af sin trøje så hun kunne komme til ved halsen. Han så på hende og smilte lidt, han lod hende bide hende ligemeget hvad for han kunne se at hun trænte utrolig meget til blod, hvilket han ogs lidt gjorde, men kunne sagtens overleve i noget tid nu.. Men claire kunne snart ikk klare det mere inden hun ville angribe næsten alt og alle hvis hun ikk snart ville få blod.. Det gættede han ihvertfald på.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 10:53 am

Hun satte med det samme tænderne i ham og tænkte ikke på at være blid eller noget lignene. Hun ville bare gerne suge blodet!? Hun lukkede let øjnene i imens at hun sugede hans blod så hurtigt som muligt. Hun nød da blodet strømmede ned af hendes hals og hun prøvede at lade være med at tage for meget, men hun tænkte overhovedet ikke over det. Hun sugede bare, hun var tørstig og sådan var det bare. Hun plejede ellers ikke så tit at tage fra vampyre, med mindre at hun var virkelig sulten. Så var det da heldigt for hende at hun havde mødt Dominic så hun kunne få noget af hans blod.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 10:58 am

Han kunne mærke blodet komme ud af hans hals og kunne mærke smerten, men sagde ingen lyd eller prøvede at få hende væk, han havde jo givet hende lov til det og sad nu på knæ med sit hovede bøjet til siden så halsen stadig var blottet.. Han så bare på hende, han ville gerne tigge hende om at stoppe, men lod hende blive ved for at hun fik slukket tørsten, det var jo heldigt for hende at han havde set hende falde på knæ..
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 11:01 am

Hun stoppede efter lang tid og tørrede let det blod der var tilbage i hendes mundvige. Hun trak vejret tungt og hun faldt på knæ igen. "Tak.." hviskede hun og tog armene om ham. "Tak.." gentog hun og fugtede let sine læber, før hun så op på ham igen. Hun syntes at han havde været sød imod hende, været så sød at han også var nødt til at tage noget af hendes blod. Men nej, det ville hun ikke lade ham gøre. Ikke fordi at hun ville være ond.. hun vidste bare at når en almindelig vampyr tog fra en alfa vampyr, ville den almindelige vampyr være stærk i deromkring en til to timer eller måske i længere tid. Og det ville hun ikke til at igennem. For mange vampyre kunne tit misbruge det.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 11:04 am

Han smilte og holdte om hende "det var så lidt" smilte han og tog et hurtigt stykke papir fra et bord og satte det for såret på halsen. han så smilende på hende, nu havde hun fået slukkt tørsten så nu var alt godt igen, hun var normal og han havde ikk en stor tørst så han synes alt var godt igen "det var det mindst jeg kunne gøre for dig.. eftersom du gjorde mit liv bedre ved at gøre mig til en vampyr har jeg altid synes jeg stod i gæld til dig" smilte han og holdte stadig om hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 11:08 am

Hun så på ham, "jamen kan du så ikke give den gæld nu..?" spurgte hun langsomt. "Jeg ved godt at du har en kæreste.." mumlede hun og bed sig let i læben og tog en dyb indånding. Hun tænkte sig lidt om, før hun lænede sig lidt ind til ham. Hun så ham dybt i øjnene, "men vil du ikke nok kysse mig..?"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 11:12 am

Han så på hende og lod sine læber strejfe hendes, men lod så sine læber møde hendes og så hende i øjnene, lige nu ville han bare kysse hende, han havde længe tænkt på den gæld og nu betalte han den tilbage og nød det. Han slap kysset og så smilende på hende "godt nok eller skal det være bedre?" han så smilende på hende, han følte sig som om han var single og så på hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 11:13 am

Hun smilte skævt og fik dem til at ligge ned på gulvet med hende øverst. Hun havde hænderne på hver sin side af hans hoved og smilte skævt. Hun lænede sig ned til ham og lod deres læber mødes igen, hun havde besvaret hans spørgsmål på den måde. Hun holdte det i lang tid og havde overhovedet ikke tænkt sig at slippe det. Hun glemte helt hans og hendes egen kæreste.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 11:16 am

Han holdte om hendes talje og lukkede øjnene. Hans tanker var kun om hende og ham, ligenu var det som om alt var gået i stå undtaget dem.. Han nød det og holdte kysset og åbnede øjnene igen for at kigge på hende, *utroligt.. hun er så dejlig..* tænkte han og holdte satdig om hendes talje med hende liggende på sig, han lagde ikk mærke til det, men kyssede hende bare stadig og nød det fuldt ud..
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 11:18 am

Hun lod langsomt tungen glide ind imellem hans læber og lukkede let øjnene i. Hun anede ikke hvilke tanker der kørte igennem hendes hoved. Det kørte så hurtigt igennem hednes hoved at hun overhovedet ikke kunne nå at få fat i det. Lige meget hvor mærkeligt det end lød. Hun fik dem vendt på gulvet så hun var nederst og tog armene om ham, imens at hun stadig havde blidt lukkede øjne.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 11:22 am

Han legede med hendes tunge og havde stadig åbne øjne, hun så så dejlig ud og ligenu ville hna være sammen med hende.. Han lod en arm holde sig lidt oppe så hans vægt ikke maste ham, men holdte stadig om hende med den anden arm. Han nød at ligge øverst og lukkede nu ogsv selv øjnene, han overvejede virkelig at flytte til Italien, men ligenu sejlede hans tanker rundt og det eneste han kunne fokusere på var hende..
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 11:29 am

Hun stoppede langsomt snavet og åbnede øjnene og så indgåene på ham. "Hvad syntes du om det..?" spurgte hun langsomt og skævede lidt til ham. Hun ville gerne vide om han stadig tænkte på hans kæreste. Hun var meget rolig nu, det var ikke ligesom sidst de havde mødt hinanden hvor hun havde været fuldstændig ond. Men nu slappede hun bare af.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 11:36 am

Han var helt væk i hende og smilte "jeg elsker det.." smilte han og kyssede hende en gang på munden og smilte. Han tænkte ikk på sin kæreste elelr nogle andre, kun hende og ham, og om dette kunne udvikle sig til noget.. Han smilte og så hende i øjnene uden at bryde øjenkontakten.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 11:37 am

"Nu skal du ikke glemme.." sukkede hun stille og så på ham. Hun skubbede ham langsomt væk fra sig og satte sig op. Hun rodede sig let i håret og fugtede sine læber. "Det er ikke godt at være sammen med sådan en som jeg.." sagde hun roligt og så ned på sine fingre.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 11:39 am

Han så på hende og lod hende skubbe ham væk og satte sig på gulvet "hvorfor skal jeg ikk være sammen med en som dig?" spurgte han og så på hende, han forstod ikke hvad hun mente og satte sig ved hende og så på hende. Hun virkede da som en dejlig pige, han så smilende på hende og nød det der lige var sket og tænkte ikk på andre end hende.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 11:41 am

"Det er bare ikke særlig godt.." mumlede hun og så på ham. "Du kan overhovedet ikke stole på mig.. og jeg kan være farlig at være sammen med mig" hun tog en dyb indånding og så på ham. "Og desuden, ved du ikke hvad det er jeg kan udgøre.."
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 11:44 am

Han så på hende "okay.. jeg forstår" sagde han og så på hende, men stolede alligevel på hende "Så jeg kommer måske aldrig til at se dig mere?" spurgte han nysgerrigt og ville gerne se hende igen.. Selvom hun havde sagt at hun ikk var til at stole på og sådan.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 11:45 am

"Selvfølgelig gør du jo det.." smilte hun skævt og lænede sig ind til ham, "du er jo min.. ikke sandt..?" hviskede hun og kyssede ham blidt hen over halsen, lige der hvor hun før havde bidt ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 11:47 am

"Ja.. som du sagde sidste gang vi mdtes så er jeg jo din ejendom, ikk sandt?" smilte han og kyssede hendes pande og nød hun kyssede ham på halsen "jeg vil altid være din ejendom og vil altid være glad når jeg ser dig..!" smilte han og og hende i øjnene, selvom hun sagde hunn ikk var til vstole på så var hun utrolig dejlig og han kunne ikke stå for hende.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 11:53 am

Hun smilte hun skævt, "og hvad ville du gøre hvis din kæreste så os begge sådan her sammen med hinanden..?" hviskede hun let og fugtede let sine læber. Hun kunne godt lide tanken om at hun måske ville blive vred, ikke fordi at hun ville have at han fik det dårligt. Men hun havde godt set hvordan hun græd sidst, og hun elskede at se andre lide under kærligheden som hun selv ikke kunne finde det. Når hun jo selv ikke kunne finde det, så skulle andre heller ikke.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 11:57 am

"Tja, jeg tror jeg ville lade hende græde, ligenu tænker jeg på min ejerkvinde" sagde han g så på hende og gættede på at Claire nok bare ville grine af Elizabeth, men han ville nok være ret ligeglad. Han så på hende og kyssede hendes pande igen, ligenu havde han ogs nogle ret stærke følelser for Claire..
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 11:59 am

Hun nød hans kys på panden og så på ham. "Hvis jeg bad dig om at droppe hende.. ville du så gøre det..?" hviskede hun let og så på ham. Hun satte sig på hans skød og kyssede ham let på halsen, på en lidenskabelig måde.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 12:01 pm

Han så på hende og smilte "J..ja!" smilte han og nød hendes kys og kyssede hendes pande igen, men bevægede sig længere ned og kyssede hende hals nu, han ville ikk bide hende og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 12:07 pm

Hun smilte skævt, "men det behøver du ikke gøre endnu.." hviskede hun let og så på ham. Hun ville gerne have at hans kæreste var i nærheden hvis det var hun skulle få ham til at slå op med hende. Og Claire ville selv være til stede, hun ville bare ikke få at vide hvordan hun havde reageret.. hun ville selv se det..!?
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 12:09 pm

"nej.. du skal se det!" smilte han og havde regnet ud hun ville se det.. han følte sig ikk som om han var helt sig selv, men elskede hans nye personlighed! Især når han var sammen med Claire og at hun fik ham til at gøre ting, han ville slå op med elizabeth når claire var der og når claire sagde han skulle for ligenu lyttede han kun til claire..
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 12:11 pm

Hun smilte skævt, "så vær hende utro.." hviskede hun let. "Med mig.." hun lænede sig ind til ham. "Du kan røre ved mig så meget du vil.. og meget intest gerne" hun nød sin lille magt over ham, men alligevel holdte hun jo meget af ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 12:13 pm

Han lod sin hånd køre op af hendes lår og kyssede hende blidt på munden og holdte om hende med den anden arm. Det var ret enkelt eftersom hun stadig sad på hans skød. Han nød det og lagde hende ned og kørte hånden langt oppe og blev ved og gjorde kysset til et vildt og intenst snav..
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 12:19 pm

Hun nød det og smilte skævt. Hun legede let med deres tunger og fniste let under det, men snavede stadig videre. Hun lukkede let øjnene og kunne godt lide hans berøringer.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitimeFre Sep 25, 2009 12:20 pm

Han kom til at ligge på hende, men lod ikk sin vægt være på hende så han holdte sig lidt oprejst, men lod sin hånd køre op på hendes mave igennem kjolen og legede med hendes tunge med et smil, han nød hun havde givet ham lov til at røre hende overalt, lige hvor han ville..
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nyt hjem eller?. Empty
IndlægEmne: Sv: Nyt hjem eller?.   Nyt hjem eller?. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nyt hjem eller?.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Silverfox hjem.
» Vil ikke hjem.
» Fri for skole hjem til Donnie
» Hjem til De gamles hus-Aaron
» Måske tage hjem, hm?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre Lande :: Italien-
Gå til: