|
| Kedsomhed ~ Lidt nervøsitet måske?? | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Kedsomhed ~ Lidt nervøsitet måske?? Lør Okt 31, 2009 1:13 pm | |
| -{ ...When the whole world, are on your back, You are on the holy site, not the black... }- Dato ~ 31 Oktober
Årstid ~ Sent Efterår
Dag ~ Lørdag
Vejr ~ Køligt, Smukt, Sne
Sted ~ Det Sædvanlige Sted, Bagerst Ved Vinduerne
Tid ~ Formiddag
Omgivelser ~ Nogle Få mennesker
Saria sukkede, og sad med fødderne oppe på bordet. Hendes blå øjne var lukkede, og hun havde et fredfyldt udtryk i hovedet. Hun havde ikke ret meget tøj på, i forhold til de andre, selvom hun drak var kakao. Det var også hendes livret ^^ Et smil gled over hendes ansigt igen, imens hun tænkte på sit liv. Hun så pludselig lidt sammenbidt ud. Hun hadede når Alfa vampyrere hoppede på almindelige svage varulve! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed ~ Lidt nervøsitet måske?? Lør Okt 31, 2009 1:17 pm | |
| Shin åbnede døren ind til caféen. Han så sig lidt om da han stod i døren. Lidt efter gik han hen og købte en kakao oo endnu en gang stod han og så sig om efter et sted at sidde. Han satte sig ved et tomt bord over i et hjørne. Han satte den varme drik fra sig og så hen mod vinduet. Ha gabte en enkel gang. Han var meget træt da han slet ikke havde sovet om natten. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed ~ Lidt nervøsitet måske?? Lør Okt 31, 2009 1:20 pm | |
| Saria kastede et enket blik rundt i caféen, og fik øje på en dreng, som trak gevaltigt i hendes opmærksomhed. Hun smilede til ham, og kløede sig lidt i håret. Hun havde ikke set ham før, men han virkede på en eller anden måde ret bekendt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed ~ Lidt nervøsitet måske?? Lør Okt 31, 2009 1:22 pm | |
| Shin så også rundt i lokalet. Han fik øje på en pige der smilte til ham. Han gengældte vamrt smilet og så undersøgende ¨på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed ~ Lidt nervøsitet måske?? Lør Okt 31, 2009 1:25 pm | |
| Hun satte igen læberne til hendes kakao, og så stadig lidt på ham. Var han værd, at sætte sig ved siden af?? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed ~ Lidt nervøsitet måske?? Lør Okt 31, 2009 1:28 pm | |
| Shin rejste sig op og tog kakaoen med sig. Han gik hen til pigen og trak stolen ud overfor hende. "Må jeg sætte mig" spurgte han med et skævt smil på læben.
//Skal lige spise og så er jeg tilbage.// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed ~ Lidt nervøsitet måske?? Lør Okt 31, 2009 1:51 pm | |
| // Skulle også selv lige spise ^^
"Selfølgelig må du det." sagde hun, med et skævt smil. "Mit navn er Saria." Hun lagde hovedet lidt mere på skrå. "Har jeg set dig før et sted?" Hun kløede sig igen, i hendes sorte hår, som var sat op i en høj pjusket hestehale. Hendes glødene blå øjne så lidt på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed ~ Lidt nervøsitet måske?? Lør Okt 31, 2009 5:42 pm | |
| Shin satte sig ned på stolen og satte koppen på bordet. han smilte til hende "Jeg er Shin" Han betragtede hende lidt for at se om han kendte hende. "Det ved jeg ikke rigtigt ikke hvad jeg kan huske" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed ~ Lidt nervøsitet måske?? Lør Okt 31, 2009 6:37 pm | |
| "Det er hygeligt at møde dig, Shin." sagde hun med et fjoget smil. Hun så ned i hendes kop, og hendes sorte hår, dækkede hende glødende blå øjne. Et godt trik, hvis man skulle rødme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kedsomhed ~ Lidt nervøsitet måske?? Man Nov 02, 2009 7:42 pm | |
| "Men det kan være du kender mig igennem Amira" spurgte han Han sendte hende et charmerende smil. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kedsomhed ~ Lidt nervøsitet måske?? | |
| |
| | | | Kedsomhed ~ Lidt nervøsitet måske?? | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 13 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 13 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|