|
| Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Fre Sep 04, 2009 3:40 pm | |
| Dato: 15. September Dag: Tirsdag Tid: 14.30 Sted: Ved breden Vejr: Det blæser en del Årstid: Efterår Omgivelser: Ingen lige nu, men håber der kommer nogen
Victoria sad helt stille ved breden, hun så tænkende ud over vandet, hun tænkte hele tiden der var ikke 1 sek hvor hun kunne få fred til det, det var irreterende at hun ikke kunne sove sig væk fra sine tanker, hun sad lidt og bed sig i læben, det meste af det hun tænkte på var Madelaine, den vrede Victoria havde fået fra hende den dag hun var blevet forvandlet, hun tænkte på smerten og hvordan det brændte, hun gøs lidt over smerten og håbede ikke at hun skulle mærke den igen, blæsten fik godt fat i hendes hår og det fløj elegant rundt om hendes hoved, Victoria var ligeglad med håret ligenu, hun tænkte bare på Madelaine og hvordan hendes forvandlig havde været et helvede for hende dengang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Fre Sep 04, 2009 4:42 pm | |
| En duft kom til syne, for Victoria, men hvorfor var ukendt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Fre Sep 04, 2009 4:44 pm | |
| //Husk at skrive mindst 3 linjer ^^//
Victoria sad stadig og kiggede ud på vandet, hun ignorede duften fra en anden vampyr og sukkede bare, hun sad og tænkte stadig men stragte så armene og lænede benene lidt frem for sig og kiggede op i himlen, der var ikke nogen sol, men det var heler ikke særlig overskyet, hun sukkede igen og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Fre Sep 04, 2009 4:54 pm | |
| Ribanalon stod bag hende, og betræktede den triste Vampyr lidt, "er du okay" sagde hun lavt, hun lage armene over kors og kiggede derefter rundt for at se om der var andre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Fre Sep 04, 2009 4:56 pm | |
| Victoria vendte hovedet lidt og smilte svagt, " hej Ribanalon, og ja jeg har det fint, jeg tænker bare lidt" svarede hun stille og så ud på vandet igen, hun bed sig diskret i læben og sukkede lydløst, hvor var det endelig hårdt at tænke tilbage på det smertefulde øjeblik, hun gøs endnu engang ikke med vilje af tanken |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Fre Sep 04, 2009 5:03 pm | |
| Ribanalon gik to skridt frem og satte sig ved Victorias side,"hm.....hvorfor er du så så Melankolsk" sagde hun tørt, men med en bestemt stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Fre Sep 04, 2009 5:08 pm | |
| Victoria så undrende på Ribanalon og tænkte så lidt, " det er jeg da heler ikke" sadgde hun og smilte lidt, inden hun så ud på vandet igen og tog noget af fodspidsen ned i vandet og snurrede vandet rundt med foden, vandet var rimelig koldt, men det tog Victoria ikke så tungt, når nu hun også selv var så kold |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre | |
| |
| | | | Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 126 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 126 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|