Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Empty
IndlægEmne: Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre   Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 3:40 pm

Dato: 15. September
Dag: Tirsdag
Tid: 14.30
Sted: Ved breden
Vejr: Det blæser en del
Årstid: Efterår
Omgivelser: Ingen lige nu, men håber der kommer nogen

Victoria sad helt stille ved breden, hun så tænkende ud over vandet, hun tænkte hele tiden der var ikke 1 sek hvor hun kunne få fred til det, det var irreterende at hun ikke kunne sove sig væk fra sine tanker, hun sad lidt og bed sig i læben, det meste af det hun tænkte på var Madelaine, den vrede Victoria havde fået fra hende den dag hun var blevet forvandlet, hun tænkte på smerten og hvordan det brændte, hun gøs lidt over smerten og håbede ikke at hun skulle mærke den igen, blæsten fik godt fat i hendes hår og det fløj elegant rundt om hendes hoved, Victoria var ligeglad med håret ligenu, hun tænkte bare på Madelaine og hvordan hendes forvandlig havde været et helvede for hende dengang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre   Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:42 pm

En duft kom til syne, for Victoria, men hvorfor var ukendt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre   Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:44 pm

//Husk at skrive mindst 3 linjer ^^//

Victoria sad stadig og kiggede ud på vandet, hun ignorede duften fra en anden vampyr og sukkede bare, hun sad og tænkte stadig men stragte så armene og lænede benene lidt frem for sig og kiggede op i himlen, der var ikke nogen sol, men det var heler ikke særlig overskyet, hun sukkede igen og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre   Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:54 pm

Ribanalon stod bag hende, og betræktede den triste Vampyr lidt, "er du okay" sagde hun lavt, hun lage armene over kors og kiggede derefter rundt for at se om der var andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre   Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 4:56 pm

Victoria vendte hovedet lidt og smilte svagt, " hej Ribanalon, og ja jeg har det fint, jeg tænker bare lidt" svarede hun stille og så ud på vandet igen, hun bed sig diskret i læben og sukkede lydløst, hvor var det endelig hårdt at tænke tilbage på det smertefulde øjeblik, hun gøs endnu engang ikke med vilje af tanken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre   Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 5:03 pm

Ribanalon gik to skridt frem og satte sig ved Victorias side,"hm.....hvorfor er du så så Melankolsk" sagde hun tørt, men med en bestemt stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre   Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 5:08 pm

Victoria så undrende på Ribanalon og tænkte så lidt, " det er jeg da heler ikke" sadgde hun og smilte lidt, inden hun så ud på vandet igen og tog noget af fodspidsen ned i vandet og snurrede vandet rundt med foden, vandet var rimelig koldt, men det tog Victoria ikke så tungt, når nu hun også selv var så kold
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Empty
IndlægEmne: Sv: Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre   Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tænker på Madelaine og min forvandling, noget som jeg aldrig troede jeg skulle gøre
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Digt af Madelaine
» En tur i parken skader vel aldrig?
» Der troede man lige det var godt vejr o.o (2)
» Befriende ikke at skulle skjule sig!
» Endnu en dag, hvad skal jeg gøre?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Lake Washington-
Gå til: