Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Alene Hjemme

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:44 pm

Hun begyndte at le, da hun hørte at han syntes hun mindede om en Pædofil.
"Mit hår er blevet klippet." sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:46 pm

Isobel så på drengen
"nå ja forresten så hedder jeg Isobel" sagde hun muntert til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:48 pm

Kevin fniste lidt over hvad Jack have sagt & smilet til Cecilie & Nikkede & smilet så til Iso bagefter
"Hvad står vi alle her for egentlig???" Spurgte Han & grinet
& Dukkede sig igen & så på Cec & Iso & så på Jack & Hviskede til ham
"Synes du skal fortælle dem det & måske vise dem alle dine pokaler piger elsker drenge med mange pokaler" Sagde Han & Gav ham en finger op

//skal desværre smutte skrives ved senere//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:50 pm

// Okay. //
Hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:50 pm

"Hyggeligt at møde dig Isobel Jeg hedder Jack Darryl Kristian Bryan Eric Simmons Men du kan bare kalde mig hvad der nu lige falder dig ind" Sagde Han & smilet venligt & så på Cec & Bagefter Isobel
"Kevin Sagde at han syntes jeg skulle sige til jer at jeg syntes i virker søde" Sagde Jack & Rødmed lidt & Kiggede ned på sine sko for at de ikke rigtig kunne se det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:51 pm

Isobel så på sit armbåndsur
"hov jeg må smutte ellers kommer jeg forsent til min optagelses prøve" hun så muntert på dem
"hyggeligt at møde jer igen. vi ses nok en anden gang" og så begyndte hun og løbe (mennsketempo) da hun efterhånden havde travlt


//skal logge xp (skal til optagelsesprøve... wiii xD men hyggeligt at skrive med jer, ses Wink bye xp //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:51 pm

mie blev sur over de grinte hun vidste ikke hvad hun gik truende over mod jack hun haddet når folk hviskede om andre !!
hun ville vide hvad der var blevet sagt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:56 pm

Jack så op på Mie & var ikke specielt bange for hende
Da han have trænet taekwondo Siden han var 5 & han var hellere ikke bange da der var andre til stede som kunne hjælpe ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:59 pm

Mie vlagt at vende om og begyndte at løbe. i mennesketempo. væk fra stedet hun skulle ikke have flere problemer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 5:02 pm

Jack smilet let & så på Cecilie & bagefter rundt omkring for at se om der var nogen andre
& Måske noget at snakke om Han var ikke så go til at finde på noget at snakke om men kom så i tanke om hvad kevin havde fortalt ham & så så på Cecilie igen "Vil du se Mine pokaler" Spurgte Han & Håber hun ville sige ja så han have en at snakke med han blev ret ensom af at være alene hjemme da hans forældre aldrig rigtig var hjemme da de arbejdet næsten hele tiden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 5:08 pm

"Jeg elsker Pokaler!" Sagde hun med et glimt i øjet, og gik hen og tog hans hånd. "Må jeg se?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 5:13 pm

"Ja" Sagde Han & gik op oven på & ind på sit værelse & et skab han havde næsten fyldt med pokaler
Scotlands Machine Champion Mini(2008)
Mini Dance Champion of Aberdeen(2006)
Scotlands Mini Singstar Vinder(2005)
Scotlands Mini Mortal Art Champion(2005-2006-2007)
Vinder of Aberdeens Mini Cook(2007)
Scotish Mini Croos Race Champion(2008)
Scotish Mini Croos Trick Champion(2008)

//Mortal Arts er Selvfølgelig 3 Pokaler//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 8:57 pm

Hun så smilende på ham "Du kommer fra Scotland?" Hun satte sig på hans kontor stol.
"Det er tæt på hvor jeg kommer fra.. England." Hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 9:55 pm

Jack smilet til hende & kiggede rundt & så på hende igen
"Ja de er jo Nabo Lande hvor i England er du så fra" Spurgte Jack & kiggede rundt
"Du må undskylde roddet men er ikke vantil gæster" Sagde Han ærligt Der lå en masse ting så som trænings handsker til Teakwondo Hjelm & sko & en masse andre ting & en lille robot agtig fjernstyret bil stod i hjørnet & fyldte ret meget
Over det hele var der billeder af Motor lidt Harry Potter & en masse andre ting men mest billeder af Motor fra billede & alle mulige andre køretøjer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:41 pm

"London.." Svarede hun med et smil.. "Så må mig og Kevin jo besøge dig noget oftere!" Sagde hun og lo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:46 pm

"Jeg tager for det meste over til ham" Sagde Jack stille & så på hende "Han bor jo ikke så langt væk herfra Han er virkelig flink han passer altid godt på mig især over for mennesker som hende pigen idag" Sagde Han & tænkte på hende den underlige pige
"Hvad var det nu hun hed" Spurgte Jack hende & tænkte for at se om han kunne huske et navn men kunne ikke huske at have hørt hende fortælle det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:52 pm

Hun så ned i jorden "Hun hedder Mie. Hende skal du holde dig fra!" Sagde hun alvorligt og så på ham igen.
"Hun er slet ikke en for dig!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:54 pm

Kevan kom kørende på sit skateboard på fortorvet, han kom over til dem og stoppede og så på jack og Cecilie
han sagde " hej med jer jeg hedder kevan? er lige flyttet her til Razz så håber vi kan blive venner!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:55 pm

"Tror jeg dig gerne på" Sagde Jack til hende & så lidt rundt

//SKal desværre smutte skal spise//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 4:56 pm

Hun så på ham med et løftet øjenbryn, men lo så. "Hej! Jeg hedder Cecilie, men kald mig Cisse!" Hun rakte ham hånden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 5:05 pm

kevan tog hånden, han havde stadigvæk sår på begge sine håndflader efter han faldt på skateboard rampen.
" hvor gammel er du? jeg er 13!"
han smilte venligt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 5:08 pm

"Jeg er 16!" Sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 5:09 pm

"skal vi ikek tage over og skate jack?" han så på ham og vidste sit skateboard
han havde kedet sig hele dagen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:32 pm

"Øhm jeg er lige sammen med min nye ven Cecilie måske senere" Sagde Han & kiggede på ham & kiggede så på Cecilie
"Hvad skal vi så lave nu vil du se mine crooser" Spurgte Han Hende & så op på hende med et smil & gned sin næse med den ene hånd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:38 pm

"Ja da!" Sagde hun muntert, og kiggede på ham, inden hun så sig om i hans have.
Den var velplejet, perfekt. Lidt for perfekt.
"Hvad arbejder dine forældre som?" Spurgte hun henkastende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:45 pm

"Min far er leder af et stort firma & Min mor er en Advokat" Sagde Han & gik hen til Garagen
Som han åbnet & der stod der på den ene side 5 crooser små som var hans alene & 2 store som var hans fars men som han for det meste lånte til sine venner
"De små er mine" Sagde Han & pegede på dem "Jeg har købt dem billigt & selv sat dem i stand er billiger" Sagde Jack med et smil & virket ret stolt over sin kloghed især da han var så lille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:48 pm

"Så må de ikke være hjemme ret tit.." Hun så med store øjne på crosserne. "W. O. W!" Sagde hun med et smil.
"Har du selv sat dem i stand? hvor fedt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:53 pm

"Ja eller har fået lidt hjælp til nogen af dem" Sagde Han stille til hende
"& Ja de er ikke så tit hjemme er derfor jeg prøver at finde nogen venner jeg kan være sammen med når de ikke er hjemme" Sagde han til hende "Jeg bryder mig faktisk ret godt om Forks de fleste her er faktisk rigtig flinke" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 8:55 pm

Hun lo. "Jamen de er flinke, hvis du er flink. Sådan er det i Forks." Hun smilede over Ironien.
"Har du så fået en masse venner?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 9:01 pm

"Nej" Sagde Han mens han stille rystede på hovedet "De fleste mennesker synes bare jeg er en nørd" Sagde Han stille & så på hende "Men jeg kan jo ikke gøre for det det er bare den jeg er" Sagde Han stille & så på hende med et let smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 9:05 pm

Hun rodede leende i hans hår. "Okay, så ikke i folkeskolen. Men de storer er da søde?" Hun lo da hun kom til at tænke sig om. "Og jeg er jo heller ikke den mest normale! Så vi er da et godt par venner."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 9:07 pm

"Ja & Sammen med Kevin os" Sagde Jack & smilet til hende & så rundt
"Jeg har ikke rigtig noget vi kan lave nu" Sagde Jack men skal os have lavet lektier

//skal jeg os irl så hopper af så skrives ved imorgen eller måske senere Smile //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeOns Sep 02, 2009 9:09 pm

"jeg kan hjælpe dig?" Hun smilede, og ventede på svar.

// Fiint fiiint, imorgen. //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 12:55 pm

"Tak" Sagde Jack & smilet til hende
"Jeg løber lige op & henter mine bøger & alt det" Sagde Han & Løb op efter det & kiggede rundt efter noget andet han skulle bruge & fandt det så hurtigt & kom nedenunder til hende
"Vi kan sidde i Spisestuen" Sagde Han til hende med et let smil & så på hende
"Kan du godt lide at gå i skole" Spurgte Han hende stille mens han så på hende Han elsket selv skole & håbet på at han en dag fik en stor fremtid med et fedt job & en dejlig familie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 2:17 pm

Hun lo. "Ja, det er da meget sjovt." Hun havde aldrig gået i 5/6 som han gjorde, men hun elskede at gå i High School.
"Nå, hvad så?" Sagde hun og satte sig ved bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 2:46 pm

"Matematik" Sagde Han & fremdrog en bog & slog op på en side
"Jeg kan godt selv det eneste jeg har lidt svært ved er Idræt men er jo ikke noget man for lektier for i" Sagde Han & grinet lidt
Jack var som sagt en af de virkelig nørdet & kloge på sin Årgang han var allerede blevet rykket 2 klasser op da han var for klog til at gå i klasserne han burde gå i så alle fra Hans Årgang var mellem 2 & 3 år ældre end ham alle sammen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 2:49 pm

Hun lo, "Jeg har svært ved biologi" Det var en ren løgn, eller, hun havde haft svært ved det i starten, men hun kunne snart alle timerne udenad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitimeTors Sep 03, 2009 2:54 pm

Han smilet til hende & gik igang med et let smil
"Jeg skal bare lave den her side & den næste & er allerede næsten færdig mangler kun de 2 sidste opgaver" Sagde Han & grinet
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Alene Hjemme - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Alene Hjemme   Alene Hjemme - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Alene Hjemme
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Alene hjemme :b
» Hjemme
» Hjemme...
» Donnie er hjemme.
» hjemme igen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: