Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sur & trist på samme tid

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 5:19 pm

Hun rødmede ved det sidste han sagde og sagde overhovedet ikke noget bagefter. Hun så ned på sine fingre og lukkede øjnene i bagefter.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 5:36 pm

Jack kom gående op til Kevins Hus
Han have haft en aftale med Kevin men Kevin var ikke mødt op
Han nået op til huset & Banket stille på & ventede lidt på han ville åbne Han begyndte lidt at kigge rundt mens han ventede
Han vendte sig & så på Kevins bil & Motorcykel & tjekkede den godt ud & sagde inde i sit hovede det fulde navn på begge modeler som han kunne i hovedet
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 5:49 pm

Claire rejste sig op, hoppede ned fra sengen og løb med det samme ned til døren. Og da hun troede at det var Mei igen, åbnede hun den, sagde, "skrid idiot" og smækkede døren i igen. Men indså det så, hun åbnede den hurtigt igen og grinte lidt over sin idioti. "Undskyyld.." grinte hun og lænede sig lidt op af dørkammen og kløede sig let i det elegante lange hvidblonde hår. Hun havde klædt om til den lidt gennemsigtige sorte kjole og hun så lidt undersøgene på ham. Hun var ret så slank og virkelig smuk.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 5:55 pm

"Øhm Er Kevin Hjemme" Spurgte Han Nervøst da han var lidt bange da pigen lige have råbt af hende
"Han have lovet mig at vi skulle ude & Kører Crooser sammen idag" Sagde Han & kiggede lidt ind af døren for at se om han kunne se ham
Jack kunne ikke se ham & kiggede så op på pigen igen "Er du hende der Claire" Spurgte Han stille
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 5:57 pm

Hun grinte let og kunne godt mærke at han var lidt bange. "Han er vel hjemme.. og.." hun kløede sig let i håret. "Han kommer nok ned omlidt.. så bliver jeg bare efterladt her" sagde hun med store og lidt fugtige øjne. Hun var ret så god til skuespil og hun smilte blidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 6:06 pm

"Nej Kom bare fordi han ikke svaret på sin mobil & så også for at få en ny dag han kan komme" Sagde Jack stille til hende
"Men du er da os velkommen til at komme med jeg har intet imod at lære nye mennesker at kende" Sagde Han
"Jeg hedder forresten Jack Darryl Kristian Bryan Eric Simmons" Sagde Han
"Men du kan bare kalde mig hvad der nu lige falder dig ind" Sagde han stille til hende & Smilet
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 6:08 pm

hun smilte blidt til ham
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 6:21 pm

Kevin kom langsomt ned til Jack & Claire
"Åhh Hi Jack du må virkelig undskylde jeg glemte vores aftale der har virkelig været en masse ballade idag" Sagde Han stille
"Må du altså virkelig undskylde Jack" Sagde Han & stod stille der & så ned på Jack med en arm om Claire
"Men kan vi ikke aftale jeg kommer forbi en af dagene" Sagde Han & smilet til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 6:23 pm

"Jo Kan vi godt sige" Sagde Jack & Smilet
"Men husk nu din hjelm den her gang" Sagde Han & grinet lidt enden han gik mens han vinket til dem
"Hyggeligt at møde dig Claire" Råbte Jack enden han kom ud af deres synsvinkel & begyndte at gå hjem af med et glad smil & tænkte lidt på en masse ting Han var dog blevet glad for at Kevin ikke have løjet over for ham som at sige at have glemt det eller sådan noget
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 6:24 pm

"Årh hvor er du ond Kevin.." fniste hun og gav ham en lille albue i siden. "Altså, du aftalte med ham at være sammen med ham, så hvorfor så ikke bare gøre det?" spurgte hun og så på ham. "Jeg skal nok klare mig" smilte hun blidt og tog armene om ham. Hun ignorerede denne ven i et kort stykke tid og lod deres læber mødes. "Jeg er ikke helt lost når du er væk" hviskede hun blidt og lod tungespidsen glide hen over hans læber med et lille fnis.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 6:30 pm

Kevin nød hende bare & lagde begge arme om hende
"Han skal alligevel snart i seng" Sagde Kevin
"Kl er ved at være mange & du skal jo tænke Mennesker skal sove" Sagde Han stille til hende & så stille ned på hende med et smil & Klappet hende blidt på røven

//Skal smutte skal lave mad:(//
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 6:34 pm

Hun fniste let og rystede på hovedet af ham. "Helt ærligt.. han ville gerne have dig ud, og nogle mennesker er også meget sent ude" smilte hun skævt og kyssede ham let på halsen, hun havde så meget lyst til at bide i ham, men holdte sig tilbage. Efter duften af et menneske, havde hun stadig lyst til at bide i et eller andet.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:08 pm

Han smilet til hende & Aede hende ned af siden
"Ja men ham her skal os lave lektier osv." Sagde Kevin
"Han går normalt os rimelig tidligt i seng" Sagde Kevin & kysset hende
"& jeg vil også være lidt sammen med dig" Sagde Han stille & Kysset hende igen men han fortsat lod sin hånd glide op & ned af hendes side med et let smil på læben
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:10 pm

Hun nød det og fniste. Men hun tænkte imens, tænkte dybt på noget helt andet. Men hun viste det ikke, var ret så god til at skjule hvordan hendes tanker egentlig var. Hun lænede sig ind til ham, "bliv ved med at rør mig" smilte hun skævt og nød hans berøringer.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:13 pm

Han smilet til hende & lukkede døren & løftede hende op & gik op & lagde hende på sengen & lagde sig ved hendes side & aede hende stille på maven
Mens han så op på hende med et let smil
"Du skylder mig stadig en tegning" Sagde Kevin & smilet let til hende enden han kysset hende mens han fortsat aede hende på maven & nød hvert sekund med hende
"Hvad var det vi have gang i" Spurgte Han & så stille på hende
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:16 pm

Hun fniste, "jeg skal nok lave den tegning.. en dag" smilte hun blidt og nød den måde han aede hende på. "Jeg tror rent faktisk at jeg tænkte på noget, men det er ikke lovligt på min alder" smilte hun drilsk og grinte lidt over det.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:22 pm

Han Så stille på hende & smilet
"Hvad så med at vi finder på noget andet at lave" Sagde Han stille & så på hende med et let smil mens han fortsatte med at aede hendes mave & kigge på hendes skønne ansigt
"Vi kunne måske lave et eller andet i byen ved det ikke" Sagde Han stille & trak på skulderen & kysset hende så blidt på halsen & bagefter på munden mens han nød at have hende ved sin side

//Husk Nu at skrive længere beskeder de skal være mere 3 //
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:25 pm

Hun så på ham med et lille suk og lukkede let øjnene i. "Lad mig tænke.." sagde hun stille. "Byen.. mennesker.. jeg kan ikke holde mig fra dem for tiden.." hviskede hun og lavede cirkler på hans brystkasse, "hvad med skoven..?" det lyder mere hyggeligt" smilte hun skævt og tænkte sig lidt om. Om natten var der nærmest ingen ude i skoven havde hun mange gange fundet ud af. Så hun var meget glad for det sted, når hun nu lige skulle slappe lidt af. Det ville vel også være mere hyggeligt hvis det var sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:30 pm

"Oki Skoven siger vi så" Sagde Han med et lille smil
"Jeg vil dog lige skifte tøj" Sagde Kevin stille til hende & gik hen til sit skab & kiggede han vidste ikke hvad han skulle have på han kunne bare knipse men han ville lige finde noget at have på først
"Hvad synes du jeg skal tage på" Sagde Kevin stille & så på det med et tænkende blik & så bare på hende & Bagefter tøjet med et tænkende blik
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:32 pm

Hun trak på skuldrende og rejste sig op. Hun gik over til ham ved skabet og så på indholdet. Hun sukkede og så på det, "jeg aner det ikke, jeg er ikke god til at vælge tøj til drenge" smilte hun skævt og så på ham. "Men vælg du bare noget, imens går jeg lige over og får noget at drikke" sagde hun stille. "Jeg har en af mine drikkedunke med" sagde hun med et lille smil. Hun vidste ikke om han vidste hvad hun mente med det, men gik alligevel ud af værelset og over imod stuen.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:37 pm

Kevin nikkede & knipset & fik noget ordenligt tøj på(Det på billedet
Han kiggede lidt af sig selv & gik så ud på badeværelset & kiggede på sig selv Han knipset så alle de steder på hans ansigt der var tørt var nu dejlig blidt & dejligt
Han stod der lidt & kiggede på sig selv enden han kom i tanke om de skulle til skoven & tog sig sammen & Begyndte at gå nedunder
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:39 pm

Hun tog en slurk af det blod der var i hendes termokande og gik derefter over til ham med et skævt smil. "Lad os tage afsted!" sagde hun med en blid stemme og gik ud af hoveddøren.

//Her kunne jeg så ikke finde på mere..
laver du emnet ved skoven..?//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:41 pm

Han smilet & gik efter hende
& så stille på hende & smilet let til hende
"Har du alt du skal have med" Spurgte Han hende stille & kiggede op & Ned af hende & Kysset hende
"Skal du ikke have noget mere tøj på" Spurgte Han stille & Kysset hende igen

//Nej kan du ikke gøre det hehexD//
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:44 pm

Hun så ned af sig selv, "kan du ikke lide min kjole..?" spurgte hun undrende.


// * suk * jeg er træææt xD //
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:00 pm

"Jo men er det ikke lidt for lidt tøj" Spurgte Han stille & så på hende
"Men er selvfølgelig op til dig selv" Sagde Han stille & smilet & åbnet døren for hende så hun kunne gå ud
"Bil Eller Motorcyklen" Spurgte Hna stille & så på hende med et let smil & Blinket mens han så studerende på hende

//Orker hellere ikke rigtig at oprette et hehe
Kom nu kan du ikke//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sur & trist på samme tid - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sur & trist på samme tid
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Det samme og Det samme noget nyt?
» trist dag
» altid det samme lige meget hvad../alle er velkomne
» Trist og savner sin far
» intet bliver det samme mere.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: