Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sur & trist på samme tid

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 10:23 pm


Dato : 30-8
Årstid : Sensommer
Dag : Søndag
Vejr : Regner
Sted : Kevin's Hjem
Tid : 22:17
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven



Kevin stod inde i sit trænings rum & trænet hårder end nogensinde
Han var så sur & trist på samme tid at det næsten var umuligt at forstå
Han trænet armbøjninger hurtiger end før & nu på knoerne med kun en arm men skiftede hvergang han nået 20
& sådan blev han bare ved & ved
Han ville bare tænke på noget andet i baggrunden kørte der nogen Rock Musik
Raise Against The Machines - Killing In The Name
Han rejste sig lidt efter & hoppet ind på sin kamp måtte & fremdrog trænings sværd som var pinde som han fægtede vildt med & lavet nogen vilde tricks med
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 10:42 pm

Claire kom gåene, hun havde tydeligvis tudet og for hun var en del rød om øjnene. Hun ringede på døren og bankede på derefter, "Kev.." hviskede hun trist og tog en dyb indånding. "Kev.." hun var en del slap, hun vidste ikke hvorfor. Var det mon tanken om at miste ham der bare skræmte hende fra vid og sans..?
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 10:45 pm

Kevin Hørte hende ikke da Musiken var for høj
Han ville hellere ikke rigtig høre på hende da han var ret sur & trist over det der var sket
Han ville jo bare prøve at gøre ting godt & så skete det han hadet virkelig sig selv men på samme tid også så meget andet hvilken gjorde ham en smule sur også
Han trænet derfor videre & lavet tricks mens han fægtede med sine træ sværd som var trænings sværd
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 10:48 pm

Hun trak langsomt ned i døren og tog en dyb indånding. Hun ville ikke miste ham, hun ville stadig gerne have ham som en kæreste. Men hun vidste at han var for sur til det, for sur over det hun havde sagt. Hun tog endnu en dyb indånding og lukkede døren i da hun var kommet ind. "Kev.." hviskede hun halvkvalt og begyndte at græde
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 10:52 pm

Musikken var slut & Kevin fandt ned i en Knæling & sværdene foran sig Han gik ned i Lotus stilling & bede til Ying & Yang om at de ville give ham styrke & Kræften til at modstå den kamp han skulle til at gå igennem han have lukkede øjne & var helt afslappet
det var tydeligt at han var koncentereret men på samme tid også meget afslappet da han var helt slap i kroppen men også lidt stiv i kroppen på samme tid
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 10:56 pm

Hun begyndte og hulke og han ville sagtens kunne høre det. "Kev.. undskyld!" hviskede hun, hun kunne nærmest ikke snakke. "Undskyld.."
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 10:58 pm

Kevin åbnet sine øjne & så på hende
"Hvorfor græder du" Spurgte Hun
"Du valgte jo selv hvad du ville" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:01 pm

"Nej Kev.. det var ikke det jeg ville.." græd hun og så på ham. "Forstår du bare ikke at jeg elsker dig..?" hun tog en dyb indånding og så ned på sine fingre. "Jeg følte bare ikke.. at du elskede mig.."
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:03 pm

"Self elsker jeg dig har jeg sagt flere millioner af gange lytter du overhovedet til hvad jeg siger" Sagde Kevin & stillet Tingene på plads & gik op på sit Kontor
Han var stadig ret sur & trist over det hun have sagt & nu ville hun bare ændre sine ord for at gøre ham glad eller sådan noget ville hun eller ville hun han var faktisk ikke sikker på hvad han skulle tro
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:06 pm

"Det er jo ikke det jeg mener!?" skreg hun og kunne ikke holde tårene tilbage. Hun følte at han lige præcis på det punkt, var fuldstændig ligeglad med hende. Hun rejste sig fortumlet op og prøvede at gå efter ham. "Du viste det ikke.. du sagde det kun.." hviskede hun let og så på ham. "Vi var så tit op og skændes, netop fordi at du altid prøvede at sige hvad jeg skulle.. men Kev.. jeg kan ikke lide at blive bestemt over" sagde hun stille og så på ham. "Det var grunden til at jeg valgte dig, netop fordi at jeg troede at du var den slags der sagde til mig, når man selv syntes at det måske var lidt for meget.. men ikke prøvede at bestemme over en.. men du ville nærmest tvinge mig til at være venner med den tingest der havde kaldt mig alt muligt lort!?" hun snøftede let og så på ham. "Forstår du det ikke..?"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:09 pm

"Det lavet jeg jo os om på" Råbte han tilbage & gik ind på sit soveværelse & Smed sig & så bare op mod loftede
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:14 pm

Hun kunne mærke for hvert et ord han råbte, var der et eller andet der stak i hendes brystkasse. "Jeg elsker dig.." hviskede hun let. "Og jeg vil være sammen med dig.." sagde hun. "Kan du huske vores første møde..?" spurgte hun langsomt og lænede sig op af dørkammen imens at hun så på ham. "Vi gik i samme klasse og vi vidste hvad vi begge var.." hun tog en dyb indånding. "Du hjalp mig.. med alle de forskellige ting.." hun så på dørkammen og tog en dyb indånding for ikke at begynde at græde over de minder. "Og en dag.. på legepladsen.. bad du mig om at kysse dig.." hun tog en dyb indånding. "Jeg var forvirret.. troede ikke at du mente det, men så.. gjorde vi det.. vi kom tæt ind på hinanden og.." hun sukkede og holdte sig til hovedet, "jeg var lykkelig.."
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:16 pm

"Det samme var jeg" Sagde Kevin
"& ville ønske vi stadig have det som da det hele startede" Sagde Kevin mens Han stadig så mod lofted
han kastede stille en baseball op i luften & greb & blev bare ved sådan
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:18 pm

"Men.." hun gik over til ham og satte sig på hug ved siden af hans seng, "sådan vil jeg også gerne have det.." sagde hun stille og så på ham. Hun vidste ikke om hvor tæt hun måtte komme på ham. Derfor var hun meget påpasselig. Hun tog langsomt fat i hans arm og så på ham med et forsigtigt blik.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:20 pm

Han vendte sig stille mod hende
"Men du sagde jo det ikke kunne gå" Sagde Kevin stille & så på hende
"& vil ikke bestemme over dig men vil bare ikke have der sker dig noget" Sagde Han stille & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:21 pm

"Jeg gik i panik.." hviskede hun let. "Jeg vil gerne have dig.." sagde hun stille og nærmede sig langsomt ham imens at hun så ham dybt i øjnene.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:25 pm

Han så bare stille på hende
Han var virkelig forvirret & vidste ikke rigtig hvad der skete eller hvad han skulle gøre han var bare så forvirret
at han bare ikke vidste hvad han skulle gøre af sig selv skulle han kysse hende eller skulle han lade hende gøre noget eller ville hun måske så tro at han ikke elsket hende eller måske ville hun tro noget andet hvis han bare sådan kysset hende han var så forvirret
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:27 pm

Hun lagde sig langsomt op i hans seng og så på ham. "Kan vi ikke bare.. starte langsomt.. igen?" hviskede hun let og bed sig i læben. Hun så op på ham, og var en smule nervøs. Hvad var det mon han syntes omkring det hun lavede lige på det tidspunkt? Var det for nærværene eller noget ii den retning?
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:30 pm

"Lad os det" Sagde Han
Han kom til den konklusion med sin snak med sig selv i sit hovede at han burde lade vær
"Du må virkelig undskylde" Sagde Han stille
"Var ikke min mening at få dig til at tro jeg ville bestemme over dig for vil jeg virkelig ikke ville bare beskytte dig ville ikke have der skete dig noget" Sagde Han & tog stille hendes ene hånd & lagde den i sin & så kort på den & så bagefter på hende
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:31 pm

Hun nikkede, "jeg følte bare at.. det jeg lige fortalte.." sagde hun blidt. "Og næste gang.. vil du så ikke være sød at lade være med at råbe..? Det gør ondt.." hviskede hun let og flettede fingre med ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:33 pm

"Undskyld kan bare ikke lide vold i mit hus" Sagde Han stille til hende & så i hendes øjne
"Kun når jeg træner eller når jeg øver mig med mit menneske madlavning" Sagde Han & grinet
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:34 pm

Hun smilte skævt og puttede sig ind til ham og følte sig atter tryg. Hun lukkede let øjnene i. "Tør du at kysse mig nu..?" spurgte hun langsomt, meget forsigtigt.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:36 pm

Han grinet let & kyssede hende stille & nød bare at have hende ved sin side igen
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:37 pm

Hun rødmede let og lukkede blidt øjnene i og gengældte kysset. Hun følte sig helt varm indeni.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:39 pm

//Ska' desværre logge.. sorry, ses//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:42 pm

Kevin holde om hende & nød bare at have hende ved sig igen & at de ikke var uvenner mere
Han lukkede stille øjne & nød bare det bare fuldt ud alt var bare vidunderligt lige nu intet kunne gå galt efter hans mening
"Jeg synes der mangler noget" Sagde Kevin & Knipset med fingrende & der kom lys via stearinlys & lyset var slukket
"Mangler vi noget andet" Sagde Han & grinet let
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:43 pm

Hun fniste og så på ham, "du bestemmer hvordan det skal være indrettet.." smilte hun blidt og lod hånden køre ind under hans t-shirt, bare lige for sjovs skyld.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:50 pm

Han grinet bare & rullede gardinerne for
"Sådan" Sagde Han
"Kan du godt li min mave" Sagde Han & grinet & smilet "Jeg kan godt selv li min" Sagde Han
"Den kunne dog være bedre" Sagde Han & grinet & trak lidt op i blusen & Klappet på sin mave & grinet
"Sikke tyk jeg er ved at være" Sagde Han & grinet igen & knipset for at få lidt stille Musik
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:52 pm

Hun fniste, "neeij.. du træner hele tiden" smilte hun skævt. Hun lagde sig ved siden af, "det er mig der er ved at blive fed" hun trak op i trøjen så man også kunne se hendes bh en smule. Hun nød den rolige musik og smilte blidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:55 pm

"Du suger for meget blod" Sagde Han & grinet & lagde stille en hånd på hendes mave
"Den er da dejlig" Sagde Han Stille & Lod en stille hånd glide over den & så bare stille på hendes mave & Bagefter på hende & kysset hende så
"Elsker dig" Sagde Han & smilet let til hende "Jeg skal nok prøve at tag den med ro" Sagde Han stille til hende & så bare stille ind i hendes øjne
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:56 pm

Hun smilte blidt til ham og nikkede, "jeg elsker virkelig også dig.." sagde hun stille og ville gerne have at han beholdte hånden på hendes mave, så hun kunne slappe lidt mere af.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 11:59 pm

Han smilet til hende & lod stille sin hånd lige på hendes mave
"er du så klar til skole imorgen" Spurgte Han stille
"Vi skal jo aflevere vores opgaver angående den der bog" Sagde Han stille til hende
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 12:03 am

"Hvilken bog?" spurgte hun forskrækket, hun havde fuldstændig glemt skolen. Det var bare blevet banket helt ud.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 12:06 am

"Mafiaen I Napoli den der hende vikaren gav os for" Sagde Kevin stille & så på hende
"Hende den tykke vikar vi havde som ødelagde stolen & katederet" Sagde Kevin & grinet lidt
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 12:08 am

Hun fniste let og bed sig let i læben, "den havde jeg helt glemt.."
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 12:14 am

"Du glemmer vidst meget var" Sagde Han stille & grinet
"Du kan låne mine notater imorgen tidlig så kan du skrive lidt af men husk nu ikke for meget så de kan se det"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 12:15 am

"Tak" smilte hun blidt og puttede sig ind til ham imens at hun lukkede øjnene, stadig i håb om at høre et bankene hjerte.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 12:20 am

Kevin nød bare at have hende ved sin side igen & holde hende godt ind til sig
"Jeg har jo lovet dig at passe på dig faktisk til dig & os til din søster" Sagde Kevin & Smilet med lukkede øjne
"Din søster er faktisk os ret sød skal hun ikke os have sig en kæreste" Sagde Kevin stille til hende & smilet
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 3:53 pm

Hun fniste og vidste ikke helt hvad det var hun skulle svare til det. Derfor lukkede hun bare øjnene og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 3:57 pm

Han smilet til hende & slappede lidt af
Han nød virkelig at have hende ved sig igen
"Hvad skal vi lave"
"Bare ligge her & slappe af & nyde det eller lave et eller andet specielt" Sagde Han & så på hende
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 4:06 pm

"Hvad vil du lave..?" spurgte hun langsomt og puttede sig lidt ind til ham. Hun var bange for at han ville stikke af fra hende, måske ville råbe af hende igen. Så hun følte sig lidt mere tryg da hun sådan puttede sig ind til ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 4:15 pm

"Ligge foran fjernsynet med dig & Se The tribe" Sagde Han & grinet
"Kender du The Tribe" Spurgte Han hende stille & ventede spændt på et svar han elsket virkelig den serie total favorit serie ever
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 4:17 pm

Hun rystede på hovedet, "jeg har aldrig hørt om det.." fniste hun og så på ham. Hun var dog heller ikke det kæmpestore film-freak man overhovedet kunne finde. Hun så ikke så tit film, hun forholdte sig til sine fingre og tegninger.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 4:21 pm

"Eller kunne du måske prøve at tegne mig" Forslog han
"Jeg ved jo du elsker at tegne" Sagde han med et smil
"Så kan jeg hænge det et eller andet sted i huset & vise hvor go du er til at tegne" Sagde Han & kysset hende blidt enden han lukkede øjne & slappet af mens han ventede på et svar om hun have lyst eller ej
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 4:24 pm

Hun fniste og så på ham, "du har ikke lyst til at se hvordan jeg ser ud når jeg tegner" smilte hun blidt. Ikke fordi at hun syntes at det var pinligt. Men når hun tegnede blev hun mere alvorlig og mere seriøs, af en eller anden grund. Hun kunne tale roligt, kunne sidde stille, netop fordi at hun koncentrerede sig så meget omkring hvordan hun tegnede.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 4:33 pm

"Er op til dig" Sagde Han Stille "Ville bare vildt gerne se dig tegne mig" Sagde Han stille & Smilet til hende
"Jeg ved jo du er en fantastisk tegner" Sagde Han & så bare på hende & Kysset hende stille mens han tænkte lidt på dit & dat
Han håbet virkelig hun ville sige ja for så have han endelig nået fra hende
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 4:49 pm

Hun så på ham og sukkede så. "Okay.. det skal jeg nok.." fniste hun og så på ham. Hun skævede lidt, "men hvad får jeg til gengæld så..?" spurgte hun langsomt og så på ham med et hævet øjenbryn.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 4:53 pm

"Hmm ved jeg ikke hvad kunne du tænke dig" Spurgte Han & så stille på hende med et smil & ventede spændt på et svar
"Jeg kan ikke tegne" Sagde Han Hurtigt
"Er jeg virkelig dårligt til" Sagde Han & girnet
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 5:06 pm

Hun fniste og tænkte sig lidt om.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 5:09 pm

"Massage en lille Sang en danse en tur ud at shoppe øhm en invitation til at flytte ind" Sagde Han & sad tænkende & prøvet at finde flere ting han kunne gøre
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sur & trist på samme tid Empty
IndlægEmne: Sv: Sur & trist på samme tid   Sur & trist på samme tid Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sur & trist på samme tid
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Det samme og Det samme noget nyt?
» trist dag
» altid det samme lige meget hvad../alle er velkomne
» Trist og savner sin far
» intet bliver det samme mere.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: