Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Det samme og Det samme noget nyt?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:10 pm

[i]Dato: 12 Marts
Årstid: Forår
Dag: Fredag
S: Skoven
T: IRL
O: Mig
V: Blade omkring

Stacy sad i centrumet af skoven, hun kiggede sig omkring og men hun så kun det samme og det samme... Grønne træer og
blå himmel. Hendes blik kom over på et hul, en lille kat kom op af det.. " Nurh kom her misser " sagde hun blidt til den mens hun tog sin hånd frem til den som om der var noget mad der.[i]
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:30 pm

isa kom trøfende gennem skoven. med en lille taske på ryggen. hun snuste lidt til luften mens hun gik. hun elskede luften af træer og så på dyrene leget i skov bunden. hun fik et glad smil på læberne og grinte svagt mens hun gik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:32 pm

Hun begyndte at kæle mere med katten, og tog den derefter op på hendes skød
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:33 pm

isa fik øje på et menneske og gik hen.
"hey med dig sike sød kat"hvinede hun
og knælede ned foran hende og nussede hende kat bagøret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:34 pm

" Hehe tak men det er ikke min " svarede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:35 pm

"hvems så"spurgte hun og så på hende.
hun elskede bare hendes duft. og var over glad for at hun lige havde spist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:37 pm

"Det ved jeg ikke " svarede hun glad og kiggede omkring
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:37 pm

"må jeg holde den"spurgte hun så og så på pigen.
"navnet er isa"smilte hun så
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:38 pm

" Anestaciia " sagde hun og rakte katten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:39 pm

isa toimod katten og nussede den bag øret"er du ny i byen har ike set dig her før"spurgte hun så og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:40 pm

" Ja så kender det ikke så godt " sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:41 pm

"jamen så det godt du har mødt mig. der er mange skumfle piger i denne by"fniste hun og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:42 pm

" Øhh okay" sagde hun lidt bange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:43 pm

"du skal ike blive bange. jeg ska nok passe på dig"lovede hun og gav hende katten igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:44 pm

" Tak " sagde hun og tog i mod katten
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:45 pm

hun smilte til hende og stilte sin taske på jorden."hvilken parfyme bruger du den lugtet faktis godt"fniste hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:46 pm

" Tak " hun tænkte sig om " Jeg har ingen på " svarede hun blidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:49 pm

hun slog sig selv i panden og så på hende"du skal lige pone mig hva"drillede hun med et grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeMan Aug 03, 2009 4:47 pm

" Nææ " svarede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitimeMan Aug 03, 2009 8:29 pm

"hvor er du ooond"peb hun barnligt og så på katten
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det samme og Det samme noget nyt? Empty
IndlægEmne: Sv: Det samme og Det samme noget nyt?   Det samme og Det samme noget nyt? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det samme og Det samme noget nyt?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Sur & trist på samme tid
» Den samme gamle skole
» intet bliver det samme mere.
» altid det samme lige meget hvad../alle er velkomne
» Jeg søger noget..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: