Miizar stod stiv op af et træ, han bevægede ikke en muskel men stod bare og kiggede ud på søen som var frosset til is. Alle hans tanker var fyldt med minder fra hans fortid. Vinden tog fat i hans hår og bluse, som fik det til at blæse lidt. Han sukkede lidt og lukked eøjnene og nød vinden mens han prøvedet at tænke på de glade dage. Mizzar gled ned langs træstammen og sad nu op af træet og hans øjne var stadig lukkede.
Amanda kom gående langs Queets River, der løb fint igennem Forks. Den fik hende til at tænke på en masse ting, fra før hun blev vampyr. Uheldet med sin søster. Første og sidste gang hun drak sig fuld. Det glemte hun aldrig. Det fik hende næsten til at ryste, bare at tænke på det. Det var det eneste der gjorde hende bange. Hun var aldrig bange, efter hun var blevet vampyr. Hun så kort rundt og fik øje på Mizzar. Stille og roligt, fortsatte hun mod ham, med et ansigt der ikke viste nogle følelser.
Mizzar Bruger
Erfaring : 855 Respekt : 11 Antal indlæg : 805
Emne: Sv: trist dag Lør Dec 05, 2009 5:14 pm
Mizzar vendte hovedet mod lyden og lugten af en vampyr. Han åbnede ikke øjnene og sukkede trist mens han nikkede i retningen af vampyren. det ville være svært for ham at se nogen person i øjnene lige nu så han valgte at have lukkede øjne. Miizzar kunne lugte hvem det var og smilede svagt. " hej Amanda" sagde han med tom stemme og vendte hovedet mod søen. I dag var han ikke i sit gode humør han næsten altid var. Vinden ramte ham svagt i hovedet og kærtegnede hans hår og ansigt, og Mizzar nød det så længe det varede.
Sarah Bruger
Erfaring : 550 Respekt : 12 Antal indlæg : 524
Emne: Sv: trist dag Lør Dec 05, 2009 5:18 pm
Amanda så kort på vampyreren foran hende og smilte et skævt, men meget forsigtigt. "Mizzar, hvad laver du dog herude alene?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå, imens hun betragtede ham med sit rolige ansigtsudtryk. Han så ikke ligefrem glad ud, lidt trist måske.
Mizzar Bruger
Emne: Sv: trist dag Lør Dec 05, 2009 5:27 pm
Mizzar åbnede øjnene og kigged etomt på Amanda. " jeg tænker mit liv igennem" sagde han lavt og han viste ingen følelser men inden i var han ulykkelig. Han smilte svagt men tomt til hende og rystede så på hovedet. " hva med dig?" mumlede han og kiggede ud over den frostne sø igen.
Sarah Bruger
Emne: Sv: trist dag Lør Dec 05, 2009 5:35 pm
Amanda så på ham med et lille skuldertræk. "Stort set det samme, faktisk." svarede hun og bed sig i læben. Hun kunne mærke hvor forfærdeligt hun havde lyst til at fortælle om hendes møgliv, men gjorde det dog ikke. "Hvad tænker du på?" spurgte hun og lagde hovedet på skrå og lyttede.
Mizzar Bruger
Emne: Sv: trist dag Lør Dec 05, 2009 5:41 pm
Mizzar klukkede svagt, men den var ikke ægte. " minder" svarede han kort og godt. Han ville ikke have det godt med at fortælle om hans møgliv. Han kigged epå Amanda med et lille msil. " hva med dig?" han smilte nysgerrigt til hende. Selvom han var trist, overtog hans nysgerrighed altid.
Sarah Bruger
Emne: Sv: trist dag Lør Dec 05, 2009 5:45 pm
Amanda så på ham og bed sig svagt i læben. "Et lille uheld jeg havde engang." svarede hun kort. Hun så kort væk, og pillede ved sit ærme. Hun virkede svagt som hun stod der, og bed sig i læben. "Undskyld, jeg virker lidt svag lige nu." sagde hun og sukkede kort.
Mizzar Bruger
Emne: Sv: trist dag Lør Dec 05, 2009 5:48 pm
Miizar smilte opmuntrende til hende og klappede på græsset ved siden af sig, for at få hend etil at sætte sig. " jeg vil da gerne lytte " sagde han og smilte til hende. Han havde allerede glemt alle sine problemer, da han hørte at hun også havde nogen.
Sarah Bruger
Emne: Sv: trist dag Lør Dec 05, 2009 5:57 pm
Amanda satte sig og trak benene op under sig. "Jeg har aldrig fortalt det til nogen," mumlede hun og bed sig i læben. "Jeg ved ikke.." tøvede hun og sukkede. Hun kiggede væk, ned i græsset.
Mizzar Bruger
Emne: Sv: trist dag Lør Dec 05, 2009 6:02 pm
Mizzar smilte og aede hende i håret. " jeg siger det ikke" sagde han og smilte til hende. Han ville aldrig sige nogens problemer til andre.
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …