Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sådan ret ensom?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sådan ret ensom? Empty
IndlægEmne: Sådan ret ensom?   Sådan ret ensom? Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 4:53 pm

Sted: Tæt ved min lejlighed =D
Tid: Sådan ret ligesom Irl.
Omgivelser: Folk der går rundt omkring.
Vejr: Vved at blive mørkt, køligt.
Påklædning: Sort hættetrøje, et par lyse jeans, røde AllStar sko. Håret er løst.

Merry så sig omkring og låste så døren ind til lejligheden. Hun smilte skævt. Denne aften havde hun tænkt sig at gå en tur, lidt rundt i kvarteret, da hun næsten lige var flyttet hertil. Merry tog et par skridt væk fra lejligheden og tog hænderne i lommerne. *Her er da ret hyggeligt,* tænkte hun og smilte for sig selv.

//Er ik så kreativ lige nu xD.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan ret ensom? Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ret ensom?   Sådan ret ensom? Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 5:06 pm

Serena kom elegant gående ned af gaden med ret ryg og kiggede lige frem. lugten af mennske overraskede hende ikke. hun så en rødhåret pige og gik hen til hende. "God.." hun tav. *Tænk dig om Serena, du er i 2009 ikke 1940!*
"Heii" sagde hun så hurtigt og smilede til pigen. "Jeg hedder Serena" hun rakte hånden frem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan ret ensom? Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ret ensom?   Sådan ret ensom? Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 5:09 pm

Merry så lettere forskrækket på pigen. "Øh, hej," sagde hun og så lidt ned mod pigens hånd, hvorefter hun trykkede den blidt. "Merry Engell," svarede hun og smilte venligt til pigen, hvorefter hun trak sin hånd til sig og stoppede den ned i lommen igen. Hun trippede ldit på stedet, da Merry fandt det ret koldt, bare at stå stille..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan ret ensom? Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ret ensom?   Sådan ret ensom? Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 5:13 pm

"Ej du fryser jo! lad os gå lidt mens vi snakker" sagde Serena smilende. Hun havde en pink kjole på med et par store støvler, men det lod ikke til at hun frøs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan ret ensom? Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ret ensom?   Sådan ret ensom? Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 5:17 pm

Merry så op og ned ad hende. "Hvad med dig selv?!," nærmest råbte hun og slog ud med armene. Merry stirrede på hende med store øjne og åben mund. Hun blev ved med at se op og ned ad hende, med store øjne. "Jeg vil da vædde med, at du fryser mest!," sagde hun så og tog en dyb indånding.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan ret ensom? Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ret ensom?   Sådan ret ensom? Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 5:20 pm

"Arh, nej. jeg klare mig" sagde Serena smilende. "Jeg er vant til kulden"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan ret ensom? Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ret ensom?   Sådan ret ensom? Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 5:24 pm

Merry skar en grimasse og begyndte så at gå, lige så stille. "Fortæl lidt mere om dig selv?," forslog hun og prøvede at skifte emne. Hun brød sig ikke særlig meget om, at sige hun frøs meget, når andre ikke frøs særlig meget. Merry skævede mod Serena, men gik ivrigt videre for at få varmen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan ret ensom? Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ret ensom?   Sådan ret ensom? Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 5:29 pm

Serena smilede "Det er okay du fryser vildt meget, tror jeg så mange ville gøre i det her vejr. Nå men jeg hedder jo som sagt Serena Cornelia Anderson. jeg har fødselsdag D. 31 december og jeg bor i min egen lejlighed her i Forks. jeg går på Forks high school og jeg er vild med drenge?" hun rakte tunge og grinte lidt.
"Og hvad med dig Merry?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan ret ensom? Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ret ensom?   Sådan ret ensom? Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 5:32 pm

Merry nikkede så og smilte skævt til hende. "Lyder som et.. dejlig liv?," sagde hun og vendte blikket mod jorden, mens hun gik. "Jeg hedder Merry Camillé Engell. Jeg er 16 år og er flyttet til Forks, for at bo ved min tvilingesøster. Jeg går også på Forks High School og alt sådan," fortalte Merry og så smilende på Serena igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan ret ensom? Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ret ensom?   Sådan ret ensom? Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 5:34 pm

Serena smilte til Merry. "sejt, hvad hedder din søster? måske kender jeg hende" sagde hun let smilende, selvom hun ikke rigtig kendte nogle i Forks.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan ret ensom? Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ret ensom?   Sådan ret ensom? Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 5:39 pm

"Pixie. Pixie Wendy Engell," svarede Merry og smilte til Serena. "Såå.. hvor lang tid har du boet her? Og hvor gammel er du egentlig?," spurgte hun og så nysgerrigt på hende med halvstore øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan ret ensom? Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ret ensom?   Sådan ret ensom? Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 5:41 pm

Serena smilede underligt. "Jeg er faktisk kun 15, og jeg har boet i Forks i nogle måneder, tror jeg" sagde hun smilende. "Og du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan ret ensom? Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ret ensom?   Sådan ret ensom? Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 5:48 pm

"16 år og jeg er lige flytter hertil," svarede Merry og så på hende med et lille smil. "Vi sætter os bare herhenne," sagde hun så og småløb hen mod en lille bænk, som hun satte sig på med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan ret ensom? Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ret ensom?   Sådan ret ensom? Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 5:52 pm

Serena satte sig ved siden af hende på bænken, men sprang hurtigt op igen. "Du dufter virkelig godt.." sagde hun og bakkede et par skridt tilbage. hendes øjne var en smule røde. hun havde ikke fået blod i uger, hun havde brug for blod. "Merry, tror du vi kan gøre det om en anden dag? jeg har virkelig brug for at få noget... at spise! Ja, så jeg bliver nød til at gå, desværre.." Serena holdte sin hånd op for hendes mund og næse og begyndte at løbe i retning af skoven.


//Ses skal logge
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sådan ret ensom? Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ret ensom?   Sådan ret ensom? Icon_minitimeTors Dec 03, 2009 5:54 pm

Merry så forskrækket efter hende. "Okay!," råbte hun og tog fat om en tot hår, hvorså hun snuste lidt til totten. "Nææ," mumlede hun og så undrende efter hende igen, hvorefter hun rejste sig og gik tilbage mod lejligheden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sådan ret ensom? Empty
IndlægEmne: Sv: Sådan ret ensom?   Sådan ret ensom? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sådan ret ensom?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Ensom fødselsdag
» Sådan lidt kiggeri.
» Ensom dag
» Føler sig ensom
» Føler sig ensom

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: