Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Vil ikke hjem.

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:21 pm

Mie mumlede " hvor er jeg!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:25 pm

Kevin reageret ikke men løb bare mod skoven ude fra Forks
Kevin boede selv i ude kanten af byen så der var ikke for langt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:27 pm

mie tog sig til hoved og sagde " slip mig jeg skal hjem!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:31 pm

Kevin smed hende på Jorden da De nået skoven & bandt hende til et træ
"Du skal ingen vejene" Sagde Kevin & Smilet ondt
"Jeg prøvet at være venlig overfor dig men du ville ikke lytte du generet mig & min familie gik enda så langt som at sige at jeg var fattig" Sagde Kevin stadig med et ondt smil
"Du gjorde en del forkerte træk" Sagde Kevin

//Jeg skal lige have noget at spise os//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:32 pm

//DET er oki hehe //

Mie begyndte at græde og sagde " ejg vil ha et spejl og min make up . SLIP MIG FRI!!! undskyld!"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:42 pm

Claire så på hende med et skævt smil, "så kan du måske lære at holde dig væk!?" hvæsede hun let og så ondt på hende. "Hvordan har du det nu? Du kan ikke se på din snaskede hud og du ved ikke hvor elendig du ser ud" hun kælede let ved hendes kind på en meget ondsindet måde. "Lær det.. lige meget hvad, har jeg mange på min side" hun lod en pegefinger komme under tøsens hage og fik hende til at se på Claire. "Og siden at du er helt ny.. har du ingen på din side.."
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:45 pm

mie græd og så hende i øjene og sagde " men!"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:48 pm

"Men hvad..?" smilte hun skævt. "Bare sig det.. jeg gør dig først noget senere" hviskede hun blidt og tværede noget af hendes eyeliner af så det så helt forfærdeligt ud. Hun grinte og rystede på hovedet. Hun havde fået noget af tøsens tåre på hendes finger, så hun havde fået det tværet ud på ansigtet så det meste af hendes pudder var kommet af. Hun grinte en smule grumt og rystede på hovedet af det.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:50 pm

Mie vred sit ansigt væk fra hende og kiggede på kevin og sagde " hjælp mig du må da holde med mig"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:51 pm

Hun grinte lettere ondt, "hvem var det lige det var der bandt dig til træet tøs?" hviskede hun ondt og fniste. Hun dansede lidt rundt om det træ hun var bundet til, "vi har dig.. og du kan ikke slippe væk" smilte hun skævt og lod til at være ret så glad for det. Hun elskede når nogen var forsvarsløse.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:53 pm

Mie strakte sit ben så clair faldt over det og hun grinte af hende og sagde " SLIP mig eller jeg sladrer!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:57 pm

Kevin Hjælp Claire op & så på pigen
"Du sagde ting om mig jeg ikke brød mig om" Sagde Kevin & så på hende
"Jeg finder mig ikke i din slags Jeg kan ikke lide mennesker som tror de er bedre end alle andre" Sagde Kevin & så bare på pigen
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:58 pm

//OBS :: Du kan altså ikke bestemme om jeg falder over det? Oo Læs venligst forum reglerne ^^//

Hun så undrende på hende, da hun prøvede at spænde ben og gik bare over det. "Lær det.. jeg er bare mere opmærksom end du tror" hviskede hun og snusede let til hende. "Du lugter så meget anderledes end alle andre.. og det er altså ikke særlig godt" mumlede hun og så på hende med mørke øjne.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:58 pm

mie kiggede på dem og sagde " jeg vil ha et spejl og min make up eller min make up fjerner jeg kan ikke se sådan her ud det er grimt!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:59 pm

//OOG SORRY!!!!!

Mie lukkede sine øjne og kiggede væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:00 pm

Kevin grinet af pigen
"Tror du virkelig vi vil hjælpe dig" Sagde Kevin & grinet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:01 pm

Mie vred sig i rebene og sagde " slip mig fri og jeg lader jer være!"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:02 pm

Hun fniste og gik over til Kevin. Hun lod deres læber mødes, før hun stille hviskede, "jeg er så tørstig.. kan vi ikke gøre det nu?" hviskede hun let og så på ham. Hun ville så gerne lige smage hendes blod, ville så gerne kunne føle blodet mellem sine tænder igen.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:03 pm

MIe græd igen og sagde " en eller anden please kom og hjælp mig please!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:04 pm

Kevin så på Claire & Bagefter Pigen lidt & så Claire & Nikkede så
"Jo tag du bare for dig" Sagde Han & gik over til pigen & Knipset kort med fingren & hendes makeup var alt væk
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:05 pm

Hun bed med det samme i tøsens hals og man kunne høre et lille klik fra hendes kæber. Det måtte gøre virkelig ondt på mennesket, da det altid gjorde ondt når en vampyr sugede ens blod ud af en. Det var værre end blodprøver, meget meget meget værre end en sølle blodprøve. Hun sugede også så kraftigt at det gjorde endnu mere ondt.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:06 pm

MIe SKREg "avvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv" hun græd og drejede sit hoved " og sparkede med benene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:07 pm

Kevin fjernet hende efter noget tid
"Så er det godt" Sagde Kevin & så Alvorligt på Claire
"vi skulle nødig dræbe hende" Sagde Kevin & bed os selv kort pigen enden han stoppet & så på Claire & gik over & kysset hende
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:08 pm

"Det ville være så dejligt at dræbe hende.." hendes øjne var en smule vilde. Hun havde ikke fået noget at drikke i virkelig lang tid, "så lad mig suge giften ud.. hun skal ikke blive en af os.." hviskede hun. "Det nægter jeg!" hun så på ham.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:09 pm

MIe græder højt og kigger på dem og bliver svimmel og lukker sine øjne og siger svagt " hjælp" hun har næsten ingen energi tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:15 pm

Kevin så på hende
"Hun skal blive en af os vi kan ikke lade hende vide vores hemmelighed som menneske" Sagde Kevin Fast
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:16 pm

"hvad" sagde hun svagt





//hvordan er man som jer?Razz//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:19 pm

Kevin knipset med fingrende & der kom tape for Pigens Mund
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:20 pm

"Vi kan sagtens få hende til at glemme det hele!" hvæsede hun let og så på ham. "Min søster kan sikkert gøre det!?" sagde hun og så på ham med hårde øjne og de var nærmest ved at blive rødlige. Det var svært at se hende på den måde, for hun havde aldrig før opført sig på den måde, nogensinde i hele sit vampyriske liv.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:22 pm

mie græd og havde ondt i sin hals og ville bare fri.
hun så bange på kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:26 pm

"Claire Slap af Hun bliver en af os men vi lader hende ikke være vores ven alle vampyrer er ikke venner" Sagde Kevin stille
"Slap af" Sagde Han & så på hende
"Sæt dig nu ned sammen med mig & Slap af"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:32 pm

smerten blev ved og mie sparkede med benene og så på clair med dræberblik!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:33 pm

Kevin rejste sig & så på pigen & gik hen til pigen langt nok til at hun ikke kunne nå
"Jeg vil lige stille dig spørgsmål" Sagde Han & tog tappen af så hun kunne snakke
"Hvem er du"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:34 pm

mie hulkede og sagde " Mie Møller? hvem er i?"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:35 pm

Claire så vredt på Kevin. Lige på det punkt kunne hun ikke lide ham. Hun knyttede næverne og løb så væk, hun ville ikke snakke med ham i et stykke tid!? Hun trak vejret tungt og ville bare finde endnu et bytte og slå ihjel!? Hun tænkte overhovedet ikke på reglen. Dog kom hun pludselig i tanke om sin søster. Derefter satte hun kursen imod Seattle, blod og kød var kun i hendes tanker.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:39 pm

"Det er ikke vigtigt" Sagde Han
"Hvad gør at du tror du har de rettigheder som at dømme folk & bare gå ind på deres grund"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:40 pm

"jeg har ondt i min hals hvorfor gjorde i det ved mig? - fordi ejg er populær og perfekt ingen er mere perfekt end moir!!"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:41 pm

//HAHAHAHAHAHAHAHAHA xD .. det staves :: moi .. det vil så sige at hun udtaler det forkert !! (;
Sorry.. jeg har bare intet at lave, siden at min person er forsvundet (;//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:42 pm

/OOG WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW vi kan lave et emne mere skal jo lige lære at være vampyr aner ikke hvordan jeg gør Razz Razz - du må kede dig heheh ;MUHAHAA:P
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:44 pm

"Forkert svar" Sagde Kevin & slog hende bevidstløs & løsenet hende & Løb så hjem
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:45 pm

//Noooo xD Det eneste du skal gøre er !!
1# Løb hurtigt
2# Bliv kønnere ( så ond jeg nogen gange er xD )
3# Drik blod !! xD
4# Hold hemligheden omkring vampyre og vareulve (;//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:46 pm

/OOG tja hehe bar vent hævnene er sød? msn? Razz

Mie vågnede efter noget tid og tog sig til hoved og rejste sig og begyndte at gå ind mod byen
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:47 pm

Claire var løbet hjem til hans hus, hun lå på hans sofa, og var igang med at tegne noget. Hun vidste ikke om han mon var ligeså sur på hende som hun var på ham. Hun ville bare gerne have det klaret, så det ikke blev ved med at være sådan. Hun vidste godt at hun selv havde gjort noget dumt og hun måske ikke havde gjort lige det smarteste. Men sådan var hun altså bare.

//Skriver over beskeder ? xD//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:48 pm

//OOG MEd på et frisk emne? hvordan ændrede den sig fra menneske til vampyr? jeg hari kek gjort deT?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:51 pm

Kevin fik færden af Claire da han nået til sit hus & gik ind
"Skat" Sagde Han & gik ind i stuen
Han var ikke sur på hende men var en smule bekymret
"Er du oki"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:52 pm

Hun tog en dyb indånding, hun ville ikke begynde at råbe, derfor svarede hun ikke. Tegnede blot videre på sin tegning. Et billed af manden med leen der holdte sin le hen over to børn. Der var en smule blod på leen. Hun var igang med bare at tegne som hun plejede.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:54 pm

Kevin satte sig stille ved siden af hende
& så på hende
"Er du sur på mig" Sagde Han & så på hendes tegning
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:55 pm

mie satte i løb fra skoven
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 2:57 pm

"Hmm.." svarede hun og prøvede at lade være med at kigge på ham og tegne videre på tegningen. Hun ville virkelig ikke være sur på ham af en eller anden grund. Sikkert det at hun elskede ham så højt at hun havde svært ved at forstille sig at hun ikke kunne snakke med ham. Men alligevel forblev hun tavs imens at hun tegnede.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 3:00 pm

Kevin så bare ned på hendes tegning med et lille smil
"Jeg går ind & træner kom til mig når du er glad igen" Sagde Han & kysser hende på hovedet & gik ind i sit trænings rum & begyndte at løfte vægte
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vil ikke hjem. - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vil ikke hjem.
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Silverfox hjem.
» Nyt hjem eller?.
» Hjem til De gamles hus-Aaron
» ikke noget at give sig til
» Fri for skole hjem til Donnie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: