Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Vil ikke hjem.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 9:55 am

Tid:20.20
Sted:Byen
Vejr: Nat lunt
Omgivelser: Unge mennesker der er til fest
Day:fredag
Dato:27 august.


Ribanalon gik i nattens gader, hun tænkte over hvor meget hun havde været oppe og slås i den her uge, alt havde holdt hende ude eller væk fra sit hjem, hun ville bare ikke hjem, der var så underligt der, ellers skulle hun så bare rejste hjem til Rusland?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 10:06 am

Kevin kom langsomt gående i modsatte retning
med sit Board under armen
mens han langsomt tænkte han hørte Musik på sin Fon & Kiggede ned i jorden mens han gik
da det egentlig bare var sådan en ting han for det meste gjorde når han tænkte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 12:53 pm

Ribanalon kiggede lige frem og så Kevin, hun stoppede op og gik ind i en gyde, og stilte sig op af muren.
Hun prøvede at gemme sig så ham ikke så hende, hvilket ville være ret umuligt, men hun prøvede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeTors Aug 27, 2009 4:12 pm

Kevin fik færden af en anden Vampyr da han Passeret Gyden & kiggede ind & Så Riba
"Hi Hvad gemmer du dig for" Sagde Han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:04 pm

Hun tog sig til hoved og kiggede op, "Hej Kevin" hun sparkede lidt til noget der lå på jorden, men man kunne ikke rigtig se hvad det var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:30 pm

Han smilet til hende
"Hi" Sagde han stille & så bare på hende
"Laver du på disse kanter"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 11:32 pm

Hun kørte sin tunge inde i munden imens hun tænkte lidt "Intet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:11 am

Kevin trak på skulderen & gik videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:19 am

Ribanalon Kiggede lidt efter ham, og rystede så sin krop i gang, hun begyndte at gå ind i den pub hun normalt arbejdede på, men ikke for at arbejde bare for at smide tanken og hendes hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:24 am

Kevin Fortsatte bare langs vejen mens han kiggede sig lidt om
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:27 am

Ribanalon satte sig ved bordet, og kiggede intil hun ikke kunne se Kevin mere, hun knyttede sin hånd og slog den ned i bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:32 am

Kevin gik blot videre & var næsten hjemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:35 am

En underlig duft kom ind i rummet, Ribanalon kiggede rundt nu skulle hun passe rigtig godt på, der skulle ikke ske det samme med hende Som hun måtte Rede Victoria fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:24 am

Hun kiggede rundt og sprang med et sæt op og løb ud af døren, og hen med Kevin.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 10:46 am

Claire kom lige pludselig frem foran Kevin. Hun så stille på ham, det var tydeligt at der var et eller andet galt. Hun havde det i alt fald ikke særlig godt og hun var helt tavs. Hun tog en dyb indånding og havde nogle tåre i øjenkrogen. Hun lænede sig frem imod ham og lænede sig ind til ham, hun var isene kold og man kunne gætte sig til at grunden til at hun havde det på den måde, var fordi at hun ikke havde fået noget at spise i virkelig lang tid.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 10:50 am

Mie kom gående og havde ikke set sig for
hun små græd og gik ind i kevin og faldt
hun så op "det må du undskylde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:17 pm

Kevin så på Pigen
"Det er oki" Sagde Kevin & smilet kort
Han løftede op i Cat
"Jeg tager dig med hjem så kan du få noget at spise" Sagde Kev & begyndte langsomt at gå da han var ude at menneskers syns vinkel begyndte han at løbe alt han kunne


Sidst rettet af Kevin Søn Aug 30, 2009 12:20 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:19 pm

MIe så på og begyndte at løbe efter ham for at finde ud af hvad det var der skete!!! hunv ar i god kondi så kunne sagtens følge med ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:32 pm

//Det er altså ret så overdreven at du kan løbe op med en vampyr da de løber meget hurtiger end almindelige mennesker//

Kevin løb videre indtil han nået hjem til sig selv Hvor han hurtigt lagde hende på sin sofa
han have lukkede alle døre & vinduer & gik ind i Køkkenet & Hentede hende noget at drikke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:35 pm

//SORRY havde jeg ikke lige tænkt over hehe jeg er ny her inde skal lige vende mig til det//

Mie løb hvad hun kunne og efter 20 min fandt ud Kevin's hus . og hun gik hen og bankede på døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:37 pm

Kevin så på Claire & Holde bare fortsat glasset for hende
"Kan du klare det selv nu" Spurgte Han bekymret mens han så mod døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:42 pm

MIe bankede endnu mere på døren og sagde " hallo er der nogen hjemme"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:42 pm

Hun så på ham med et lille suk og nikkede. "Jeg klare mig.." hviskede hun let. "Men få den tøs væk fra mig.. hun er frastødene.." mumlede hun og satte sig langsomt op i sofaen. Hun tog en slurk og tog en dyb indånding.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:46 pm

Kevin gik hen & åbnet døren & så på pigen
"Hvad vil du" Spurgte Han hurtigt
Da han have åbnet døren & så på pigen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:47 pm

"jeg er ny i byen og vil vildt gerne lære jer alle sammen at kende og så syntes jeg du løb vildt stærkt hvordan gør du det? jeg kunne ikke følge med men heldigvis fandt jeg hvor du boede Razz " hun gik ind i gangen
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:50 pm

Hun rejste sig svagt op og havde det lidt svært ved det. Hun gik over til Kevin og stilte sig ved siden af og så irriteret på tøsen der havde truet hende og sagt alle mulige grimme ting om Claire. "Kan du ikke bare holde dig væk fra mit liv?" hvislede hun. Hun var så tørstig og hun var virkelig tæt på at overfalde dette menneske. Hun kunne nærmest ikke styre sig, selvom at hun var inde i byen.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:51 pm

Mie rakte hånden frem og sagde " undskyld det må du virkelig meget undskylde"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:53 pm

Kevin Lagde stille en Hånd på Claire's mave for at holde hende tilbage
"Jeg har bare trænet" Løj Han & så på hende
"Men altså har en syg pige her som jeg gerne vil tage mig af" Sagde Kevin & så på Pigen
"Så hvis du vil have mig undskyldt" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:53 pm

Hun rystede på hovedet, hun var virkelig vred på denne pige. "Du kaldte mig grim og for en blegfis.. selvom at du har så meget snask i ansigtet!" Claire var ikke engang sikker på om denne pige overhovedet ville smage godt hvis hun overfaldte hende. For hun havde så meget makeup på at det var så svært at tro. Claires øjne var helt mørke og hun så en smule skræmmende ud.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:54 pm

Kevin så på Claire & Hviskede til hende
"Gå du bare ind i stuen skal nok ordne det her"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:56 pm

MIe sagde " jeg har aldrig haft nogen venner , jeg vil bare gerne være jeres venner. jeg kan godt være stille" og hun gik ind mod stuen
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:58 pm

"Nej!" hun var ved at gå fuldstændig amok om tanken omkring det som denne pige havde sagt til selve hende. Hun prøvede at løsne det greb som Kevin havde om hende, men han var som sædvanlig stærkere end hende selv. Hun prøvede stadig at rykke frem, "måske kan vi komme til Seattle sammen og snakke om det der!?" sagde hun med en kold og hård stemme. Og enhver vampyr ville kunne høre at hun kun var efter føde.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:59 pm

MIe smilte og sagde " der har jeg aldrig været kan man købe mærketøj der?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 12:59 pm

Kevin blev nu sur
Ingen skulle bare sådan gå ind på Hans Territorium
"Jeg vil bede dig om at gå nu enden jeg tvinger dig" Sagde Kevin & fulgte pigen
"Det er ikke venligt bare sådan at brase ind i andres hus" Sagde Kevin
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:02 pm

"Der er masser af mærkevare der.." sagde hun og prøvede at gribe ud efter tøsen, for lige at kunne bide fat i hende, men hun prøvede at lade være. Hun ville ikke have problemer bare på grund af hendes tørst, men alligevel, det var så tiltrækkene. Selvom at det var ulækkert med så meget makeup på huden og alle de kemikalier der var trængt ind i tøsens hud.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:03 pm

Mie så på ham og sagde "nu syntes jeg du skal være sød og så kan vi jo tage der hen hvor hende der pigen sagde og købe mærketøj jeg vil gerne give jer noget for mine forældre haR MASSER af penge og det har i åbenbart ikke " hun så ned af deres tøj
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:04 pm

Kevin så alvorligt på pigen
"Forlad mit hus enden jeg bliver sur"
"Du vil ikke sige mig sur"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:05 pm

Hun skubbede hårdt til pigen, "NU klapper du lige hesten din...!" hun kunne overhovedet ikke finde et ord for hvilken idiot denne pige var. Hun skubbede hende hårdt ud af døren og kradsede hende let ved halsen, "du holder dig bare væk fra mig! Ikke noget med at nærme dig mig med sådan nogle ord!? Når du har lært at snakke ordentligt, kan det være at vi kan komme til Seattle!" hun sparkede til tøsen og var ved at gå helt amok på hende.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:05 pm

MIe skreg og græd og sagde " jeg smadre dig kom bare an din lille blegfis!"


Sidst rettet af Mie Søn Aug 30, 2009 1:06 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:06 pm

Kevin blev nu sur Kevin var Meget rig & stikket derfor Pigen en Lussing
"Hvor vover du" Sagde Kevin & Smed hende over sin skulder & gik ud fra sin grund & satte pigen af
"& bliv væk" Sagde Han & var tydeligt han var sur & Hans muskler spændte meget
som de altid gjorde når han var på jagt eller var sur
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:08 pm

"JEg ikke bange for jer i er syge i hoved alle sammen" hun tog sig til halsen hvor hun var blevet reveto og hun blødte lidt og sagde " se nu hvad du har gjort blegfis"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:09 pm

Hun spyttede hende i ansigtet, vendte sig vredt om og gik ind i huset, den irriterende tøs skulle bare holde sig langt væk fra hende!? Det skulle alle dem der irriterede hende, og det var så tydeligt hvem det var hun hadede. Hun gik ind i stuen og smed sig i sofaen og så gemte sit ansigt ned i et af puderne.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:10 pm

mie gik hen til døren igen og råbte " kom her ud tøs og jeg skal gi dig!!"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:11 pm

Hun kom ud, "PAS PÅ ELLER JEG GIVER DIG EN BRÆKKET ARM!" råbte hun vredt og svang hende en kæmpe lusing og tog fat i hendes arm, "og tro mig, jeg kan sagtens gøre det!" hvislede hun stærkt og irriteret. Hendes øjne skød nærmest lyn.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:12 pm

Kevin slog pigen så hun mistede bevidstheden
Han vendte sig mod Claire
"Skal vi ikke tag en tur i skoven & få os noget at spise" Sagde Kevin & Hentydet til pigen & smilet så til Claire
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:13 pm

Hun fniste og nikkede, hun elskede når Kevin kom med sådan nogle idéer.. hvad med bare en anden by.. så kan køterne ikke brokke sig over at vi får noget at spise" sagde hun stille og var en smule svimmel, netop fordi at hun var så sulten.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:14 pm

MIe faldt ned på jorden og var helt slap i kroppen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:17 pm

Kevin Så på hende
"Der er for langt lad os bare tag skoven" Sagde Kevin & så på hende & løftede pigen Op & begyndte at løbe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:18 pm

lidt tid efter begyndte mie at bevæge på sig og tage sig til hoved
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 1:19 pm

Hun løb med, "men det skal være den del der ikke med i Forks.."

//Skal lige spise xD//
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Sponsoreret inhold





Vil ikke hjem. Empty
IndlægEmne: Sv: Vil ikke hjem.   Vil ikke hjem. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vil ikke hjem.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Silverfox hjem.
» Nyt hjem eller?.
» Hjem til De gamles hus-Aaron
» ikke noget at give sig til
» Fri for skole hjem til Donnie

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: