Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hjem til De gamles hus-Aaron

Go down 
ForfatterBesked
Luna
Bruger
Luna


Erfaring : 140
Respekt : 0
Antal indlæg : 120

Hjem til De gamles hus-Aaron Empty
IndlægEmne: Hjem til De gamles hus-Aaron   Hjem til De gamles hus-Aaron Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 1:54 am

Tid:10:02
Omgivelser: forældrene er på arbejde, og Aaron er hjemme
Sted: reservatet, i hendes forældres hus
Vejr:højt solskins vejr, meeget varmt, sky frit og en lun brise, der ikke rigtig køler en ned
årstid:sommer
dag:tirsdag
skikkelse:ulv

Luna traskede muntert igennem skoven over mod sine forældres hus. Det var en varm dag, og det var ekstra varmt for hende, pga hendes sorte pels. En lyseblå kjole var bundet om det ene ben, hvilket så en smule mærkeligt ud, men hun skulle jo have noget tøj med. hun kunne jo ikke bare spankulere nøgen rundt når hun forvandlede sig? Hun stoppede et lille stykke væk fra huset, forvandlede sig om, tog kjolen på og gik så helt hen til huset i menneske skikkelse. hun regnede med at Aaron sov, og fandt sine nøgler frem og låste sig ind det store hus"haaaaaallo, så er jeg hjemmeeee"råbte hun med sin muntre stemme, som bar blid og venlig.
hun lukkede døren bag sig og gik ud i køkkenet på rov efter mad..Hendes eget køleskab var nemlig tomt..Det var da også besværligt at være varulv, ens appetit var blevet enooorm efter forvandlingen, og hun følte sig altid fed når hun havde spist sig mæt, selvom hun var ekstrem tynd, dog var hun ikke slap..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjem til De gamles hus-Aaron Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til De gamles hus-Aaron   Hjem til De gamles hus-Aaron Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 2:08 am

Aaron svar til hendes 'Hallo' blev bare en underlig mumlen, han sad nemlig med hovedet begravet i en bog lænet op af køleskabet. Hans øjne fløj hen over siderne, let opspilet og oprigtigt interesseret. Han vinkede afværgende med hånden da hun trådte ind i køkkenet, for at få hende til at tie stille. Han rejste sig op, stadigvæk med øjnene rettet i mod bogen, da han godt vidste hun skulle i køleskabet. Han bladrede og lod en finger løbe ned over siden, før han flyttede sit bogmærke og smækkede bogen i, først der fik han set ordenligt på sin søster "Hej!" Sagde han og lagde bogen fra sig på en køkkendisk, han lagde en arm om halsen på hende og gav hende et hurtigt kram.
Aaron var netop stået op og rendte derfor rundt i et par knælange, blåternede natbukser, der hang ham så langt nede om røven at man tydeligt kunne se de sort boxers han havde på inden under. Udover dette, havde han én rød sok på, der var på vej af foden.


Sidst rettet af Aaron Ons Jul 21, 2010 11:50 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Luna
Bruger
Luna


Erfaring : 140
Respekt : 0
Antal indlæg : 120

Hjem til De gamles hus-Aaron Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til De gamles hus-Aaron   Hjem til De gamles hus-Aaron Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 2:18 am

Hun gengældte krammet og kiggede så op og ned af ham"charmerende"sagde hun drillende og åbnede køleskabet og begyndte at rode lidt i det inden hun stak hovedet ud for at se om der var noget morgenbrød, hvilket der selvfølgelig var. Hun hev hurtig den lyse pålægchokolade ud samt smørret og smurte sig noget mad"Hvad læser du?"spurgte hun nysgerrigt og hoppede op på køkken bordet og satte sig godt til rette hvorefter hun hurtigt proppede sig med et stykke franskbrød der næsten svømmede i pålæg chokoladen.
Hendes bare tæer hang og dinglede og den lyseblå kjole sad stramt ind til hendes overkrop, og hang løs fra taljen og ned til hendes knæ. Det lyse hår var en smule pjusket hvilket var tegn på at hun ikke havde gidet at rede det denne morgen."Nåh, fortæl mig hvor fantastisk det er at være slave for koblet"sagde hun drillende og spiste videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hjem til De gamles hus-Aaron Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til De gamles hus-Aaron   Hjem til De gamles hus-Aaron Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 2:28 am

Aaron så ned af sig selv, og fraværende på sine natbukser "Jeg ved det, jeg ved det!" Sagde han med et bredt smil. Han iagttog hendes madvalg, blev ikke imponeret - deres far havde virkeligt ikke fået banket noget somhelst ind i hendes smukke hoved, han sukkede smilende og så skeptisk på hendes mad. Han rakte ud efter sin bog og knugede den ind til sig "En bog.." Sagde han let svævende og undgik at se direkte på hende. Det var ikke nogen særlig bog, bare en eller anden fjollet kærligheds historie Charlot, deres mor, havde fået ham til at læse og han måtte desværre erkende at den virkeligt fangede ham.
Aaron lagde bogen fra sig på spisebordet, med forsiden ned ad, og gik hen til hende, han hoppede op på bordet og slog baghovedet i mod et skab der hang over det "Av for satan!". Han så stift på hende og kneb så øjnene sammen "Ti stille, jeg er bestemt ingen slave.. Jeg nyder det ansvar jeg får, finder mine opgave udfordrende og det kan jeg godt lide!" Svarede han monotomt og hurtigt, hvorefter han afsluttede med et lille nik og et puf til hendes arm.


Sidst rettet af Aaron Ons Jul 21, 2010 11:51 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Luna
Bruger
Luna


Erfaring : 140
Respekt : 0
Antal indlæg : 120

Hjem til De gamles hus-Aaron Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til De gamles hus-Aaron   Hjem til De gamles hus-Aaron Icon_minitimeOns Jul 21, 2010 2:36 am

Hun fnes en smule og kiggede nysgerrigt på bogen hvorefter hun sprang ned gre bogen og sprang tilbage til bordet og læste på bagsiden og begyndte så at grin"aaron læser piiiige bøger"drillede hun grinende imens hun tog endnu en bid."Hmm se der er beviset for at jeg er den mest ninja ulve agtige af os to!"sagde hun bedrevidende og hentydede til at han bankede hovedet op i skabslågen.
hun sukkede stille og rullede med øjneneDet er da godt at du kan huske hvad de siger du skal sige, hvis du bliver stilt det spørgsmål"sagde hun og var glad for at hun ikke var med i koblet, det var langt sjovere at være ulv uden alle deres regler, som stoppede en i alt hvad der var værd at gøre som ulv.
Hun peb pludselig højlydt, for da han havde puffet til hendes arm havde hun var i færd med at føre den op til munden for at tage den sidste bid, men i stedet for at ramme munden havde hun ramt næsen"Aaron din..din...Dumme ulv" peb hun surt og tørrede det af med sine fingre og smurte det ud på hans skulder
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hjem til De gamles hus-Aaron Empty
IndlægEmne: Sv: Hjem til De gamles hus-Aaron   Hjem til De gamles hus-Aaron Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hjem til De gamles hus-Aaron
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Silverfox hjem.
» Nyt hjem eller?.
» Vil ikke hjem.
» Fri for skole hjem til Donnie
» Måske tage hjem, hm?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: Reservatet-
Gå til: